koirakakkaaja

Anonyymi-ap

TAAS MENI VIIKON LOPPU PILOILLE 04,02,2023.TORNION JYRÄTIE KIVIRANTA OLI TAAS KOIRAT KUSSU JA PASKONUT KOKO MATKAN,KOKO TIE ON KELTAINEN KOIRIEN KUSESTA!EI VISSIIN KOIRIEN OMISTAJAT YMMÄRRÄ MIKÄ TAUTIEN MÄÄRÄ KOIRIEN ULOSTEISSA ON.

VEISIVÄT KOIRAT SINNE KOIRA PUISTOON KUN ON.

LAPSIA KULKEE KOULUUN JOKAPÄIVÄ SIITÄ OHI JA PÄIVÄ KODIN LAPSET MYÖS VIIKOLLA.EI IHME ETTÄ LAPSET JA AIKA IHMISET SAIRASTUU.

T: koronan saanut koiran jätöksistä

10

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KOIRA VERO TAKAISIN TORNIOON NIIN LUONTO PELASTUU TAI VEISIVÄT LEMMIKKIEN ULOSTEET POIS

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17733053m

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja jos et vielä ole muslimi,muutu sellaiseksi ja muuta muslimivaltioon!

      • Anonyymi

        Se on varmaan saanu jonku taudin siitä tautien määrästä. Ei vaikuta ihan normaalilta jatkuva kitinä.


    • Anonyymi

      jokos ootte käyneet matikka pilkillä ? ite oon oon jo käynnyt ja saalistakin tullut..

    • Anonyymi

      Näin kun moottorikelkka ajoi pyörätiellä koirankakan yli. Kenen vika ja kuka laitetaan vastuuseen?

      • Anonyymi

        Veikkaisin koira kakkaa syylliseksi.
        Kakka raastupaan vaan.


    • Anonyymi

      Poimit sieltä vaan ne mukaan ja viet kotia kahvipöytään.
      Runebergin päivänä pittää olla Runebergin torttuja.

    • Anonyymi

      Soon Tornios viikoloppusinkin lapsilla kouluu ? :D lapsia kulkee kouluun jokapäivä...

    • Anonyymi

      Anteeks jätkien kans käveltiin viikonloppuna ohi ja huomattiin millä tiellä ollaan ja päätettiin huumorilla kusta koko tie ja varsinkin sun postilaatikko

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe