Arvio menee näin;
sinfonia 96 on ihan tyylikäs mutta koukut puuttuu. Juhlavaan muotoon puettu. Teoksen esittää orkesteri nimeltä austro-hungarian haydn orchestra ja conductor(eikös conductor ole suomeksi kapellimestari/johtaja??) on Adam fischer. Esitysvuosi on 1988. Kuuntelen parasta aikaa teosta youtuben kautta. Löytyy video youtubesta. Orkesterin ilmavuus on hyvää luokkaa sekä osaavat tuoda juhlavuutta kyseiseen teoksen kun teoksen sävelrakenteet on hitusen boheemin puoleiset ja vaikeuskerroin esittää tämä teos ei ole erityisen vaikeaa tasoa. Nyansseja, pääosin duurimelodioissa etenevä teos joka etenee aliusta loppuun ihan hyvällä tasolla. Antaisin arvosanaksi sävellykselle 3/5 ja orkesterille antaisin 4/5.
Sinfonia 97 teoksen kuuntelin eilen. Se on sävellyksenä minusta 4/5 tasoa eli yhden pykälän parempi kuin sinfonia 96. Siinä on enemmän nyansseja, melodiaa , koukkuja sekä vaikeuskerrointa löytyy myös eli säveltäjä on käyttänyt laajempaa repurtuaaria teoksessa sinfonia 97 kuin sinfonia 96 teoksessa. Kunnianhimoa kuuluu enemmän sinfonia 97;ssa. Orkesteri esittää boheemin tyylikkäästä kyseisen teoksen. Annan orkesterille 4/5.
Joseph haydn sinfonia no 96&97
Anonyymi-ap
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17734379H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249