Anoppini, tuo kaikkitietävä päälle päsmäri

Anonyymi-ap

En kestä enää kertakaikkiaan. Anoppi määräilee mua, miestä ja on tosi rasittava ja ilkeä muutenkin. Mies on kieltänyt anoppia nälvimästä ja sotkeentumasta asioihimme . Uskooko? No ei . Ei ole enää mitään halua nähdä, kun aina kyläilyn jälkeen on raskas ja uupunut olo, Hän vie kaikki mehut, kaiken hyvän energian. Niin negatiivinen ihminen . Alkaa kai ikä painaa, kun ei oikein mitään kivaa lausetta enää suusta ulos tule. Tai jos tulee, niin se on osoitettu miehelle. Parasta kai lopettaa vierailut tai käydä vaan pari kertaa vuodessa, että joku mielenrauha säilyisi.

11

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kuntelet ilkeän naisen puheluita? Salli miehellesi tuo vastuu. Kokonaan.

      Vieraillessanne käytä korvatulppia. Ne ovat lähes huomaamattomia ja säästävät kuulemasta tuota täysin asiatonta puhetta. Hänen kääntäessään katseensa sinuun, vain hymyilet , nyokyttelet päätäsi ja sanot nii-in, juuri niin, hmmm.
      Tuskinpa hän huomaa siinä edes mitään outoa.

      Ja perherauha säilyy!

      Tietysti jos anoppi tarvitsee hoitoa ja tai huolenpitoa, teillä on velvollisuus tukea ja auttaa. Esim järjestämällä kotiapua jne. Ei sinne tarvitse itse mennä - anoppi saattaisi tuntea olonsa vaivautuneeksi jos sinä henkilokohtaisesti osallistuisitkaan siihen.

      Tuossa nyt pikapikaa mieleentulleet ehdotukset tilanteen rauhoittamiseksi.

    • Anonyymi

      Muistan hyvin, kun miniäni oli ensi kerran vierailulla.
      Se oli järkytys. Punkkaritukkainen pimu, AArrghh. Vaan hieno tyttö, kun tutustuttiin. Sovittiin, ettei mitään nälvintää puolin, ei toisin. Hyvin on toiminut.

    • Anonyymi

      Sama tilanne täälläkin NS" helvetti irti " meininkiä aina anopin toimesta. Hän on kaikkitietäväinen toisten mollaaja jota kerta kaikkiaan ei jaksais enää kuulla. puuttuu joka helvetin asiaa vaikka ollaan aikuisia. Haukkuu minutkin mieheni rinnalla ja toivoo jopa meidän eroamista vaikka meillä mieheni kanssa ei mitään ongelmia olekaan

      • Anonyymi

        Miksi miehesi ei puutu asiaan? Hänen tulee puolustaa vaimoaan,jos ajhetta on,itse keskustella vaimonsa kanssa. Ulos kaikki kelvottomat anopit ja kälyt kodeistanne.


    • Anonyymi

      Niin. Anoppini taitaa kärsiä kaikesta mitä teen tai en tee. Olemassaoloni riittää vihaan. Kaikki on huonosti minussa jos häneltä kysytään. En mene sen enempää yksityiskohtiin, koska tiedän hänen lukevan tätä palstaa, että ei saa lisää aihetta kiukutteluun. Mutta.. osaa olla sellainen että kun ollaan tekemisissä mies saa kehuja ym ja kritisoi hienovaraisesti samalla minua. Laitan tämän suhteen tauolle, kun en muutakaan voi. En vaan halua elämääni ihmisiä jotka saavat mut voimaan huonosti sisäisesti. Kun löytyy kuitenkin niin monta, joiden seurasta nautin. Miksi pitäisikään olla seurassa jossa voi huonosti?

      • Anonyymi

        Kuulostaa niin samalta minunkin tilanteeni tällä hetkellä. Voimia ja tsemppiä 👍 olen täysin samaa mieltä ihmiset jotka saavat voimaan toiset huonosti ei kannata sellaisia pitää elämässä kun löytyy lämminsydämmisiäkin joiden kanssa viihtyy ja voi hyvin heidän seurassaan. Niin Elämäkin on heti parempaa !


    • Anonyymi

      Taidat vaan kuvitella ja suurennella asiaa. Yleensä kai miniän ja anopin välillä on ikäeroa, joka aiheuttaa sen, että näkemykset ei aina kohtaa.

      Puhu anoppisi kanssa. Hyvät välit on kiva pitää myös uusiin sukulaisiin.

      • Anonyymi

        No sitten kuvittelen ja suurentelen. Ei se minun reaktiota hänen puheisiin muuksi muuta eikä ikäviä tunteita taio pois, jos vaikka kuvittelenkin tai suurentelen kaiken. Sitten kuvittelee ja suurentelee kyllä mieskin.
        Joskus yrittänyt puhua, eipä siinä muuta tapahtunut kuin suoraa huutoa anopin suusta. Ei hän
        puhu, hän määrää, käskee, asettaa itsensä yläpuolelleni.


    • Anonyymi

      Et selvästikään ole toivottu puoliso. Vaihda miestä ennenkuin hermosi menetät. Kyllä sinut joku muukin huolii, älä siitä murehdi. Sanotaan että kukkii se perunakin

      • Anonyymi

        taidat olla kade vanhapiika?


    • Anonyymi

      No mutta, sama tilanne mullakin. Ei kiva jäädä anopin hampaisiin, aina kun mies kääntää selkänsä. Mun anoppi on itse kuulema joutunut oman anoppinsa kiusaamaksi. Ehkä omallasi on sama kokemus? Sain vaan tietää miehen puheiden kautta tästä, kun kyselin alkuun että mikä on vikana. No, mies pitää äiteen kurissa kyllä, ettei kaikki perherauha mene. Kiva, että omasikin puolustaa sua!

      Ai tossa välissä oli joku ikeä anoppi taas, joka kukkii kuin peruna? Me miniät kyllä kukimme kuin ruusut. Kaikella rakkaudella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe