Eronnut nainen ei sitoudu ?

Anonyymi-ap

Ollaan kohta pari kk seurusteltu tiiviisti ja tosi syvällisesti. Haluaisin muuttaa yhteen Molemmilla aikuiset lapset ja naisella vielä yksi 16 v teini kotona. Naisella pari rankkaa avioliittoa takana ja oli jo päättänyt ettei ota enää miestä. Kertoi että on suuria tunteita minua kohtaan. Nauraa , itkee , kertoo ihan kaiken historiastaan ja näkyy kasvoista että on todella tykästynyt minuun. Mutta ei sano,että rakastaa minua. Kerron hänelle monta kertaa viikossa kuinka ihmeellinen nainen hän on ja rakastan häntä. En ymmärrä miksi on jarrut päällä ja ei heittäydy tunteittensa viemäksi ?

20

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olette " kohta pari kuukautta seurustelleet "tiiviisti ja syvällisesti"?
      Tuo lause on täynnä ristiriitaa. Te vain olette seurustelleet ja kertoilleet elämisitänne toisillenne parin kuukauden ajan. Siinä olette kertoilleet ja verranneet omia historioitanne.
      Tuo on yleistä kanssakäyntiä kun tapaa ihmisen joka tuntuu luotettavalta voidakseen purkaa kokemuksiaan.

      Te siis tunnette toistenne historiat. Tuo ei missään tapauksessa todista että todella tuntisitte vielä lainkaan toisianne!
      Nyt , ollessanne (ehkä) jo hyvien ystävien tasolla, sinä alat tunkemaan itseäsi tuon naisen kanssa saman katon alle! Miksi? Koska minä haluan kaikki heti nyt. Jo eilen.

      Luuletko ( koska juuri Sinä "olet erilainen") että nainen nopeassa ihastuksessaan jatkaa historiallisesti jo samaa kiertokulkuaan - valitsemalla miehiä jotka hyokkäämällä "yhteiseen kotiin" ja luulevat sen olevan oikea tapa loppuelämän kestävään eloon? Viitsimättä oppia tunteman ko. partneriehdokasta juuri lainkaan?
      Huomaatko tässä mitään tosi outoa?

      Sitten taas laitetaan tavarat ja koti jakoon.

      Jatketaan samaa kiertokulkua; uusi mies - yhteinen "koti"- ero (koska, mutku mää luulin että hän on aivan toisenlainen!)- haku päälle -uusi mies - yhteinen "koti"- ero jne,jne,jne

      Toivottavasti tuo nainen on vihdoinkin avannut silmänsä ja, kelatessaan historiaansa , huomaa että on toinenkin tapa valita elinkumppani.

      Toivottavasti nainen tajuaa että hänen 16 vuotias tarvitsee häntä enemmän kuin koskaan. Enemmän kuin kukaan vieras mies ja että omalle lapselleen kuuluu hänen kaikki energiansa , aikansa, toimiessaan tukijana, opettajana ja ohjaajana tänä (lapselle) hyvin kriittisenä aikana.

      • Anonyymi

        Kyllä tytär täytyykin olla ykkösenä vielä vuosia. Tyttären kanssa meillä synkkaa hyvin ja olen itse menossa paljon, että vain illat ja vkl olen enempi kotosalla. Yks kaveri meni yhteen naisen + sen tyttären kanssa ja onnistui hyvin. Itse olin yli 30 v naimisissa hyvin vaativan Naisen kanssa ja olen sen ansiosta "parisuhdetieteen tohtori" ja osaan olla hyvä mies nyt vihdoin ja ottanut virheistäni opiksi. Siis tämä nainen ei etsi enää miestä, mutta kun torppasin sen vaan matkaan eikä se poiskaan halua!


    • Anonyymi

      Olet leikkiä hänelle. Ei tietenkään sitoudu. Herää .

    • Anonyymi

      Opiskele alkeistiedot
      +
      +

      vaihdevuosista.

      • Anonyymi

        On semmoinen estrogeenipommi, että vielä 70 kymppisenä on kuuma kissa.


    • Anonyymi

      Parin kuukauden jälkeen haluat muuttaa yhteen. Aika nopeasti tulee minusta, vaikka ei olisi rankkoja liittojakaan takana. Varsinkin jos kuvioon kuuluu vielä 16-vuotias (joka ei välttämättä ole vielä mitenkään itsenäinen), niin kovin nopealta kuulostaa. Itse en ikinä toisi ketään lapsen elämään noin nopealla tahdilla, varsinkaan asumaan saman katon alle.

    • Anonyymi

      Ekan vaimon kanssa muutettiin viikon jälkeen yhteen, olen aina tiennyt jo parien treffien jälkeen, jotta jatkoon taikka ei. Miten se voi olla naisilla niin vaikeaa luottaa intuitioonsa ja vaistoonsa ?

      • Anonyymi

        Just joo. Toka vaimon tunsit sentään pari viikkoo . Kolmannessa viddoin viisastuit, tunsitte jo 4 viikko , viides oliki ditten jo korkein aika muuttaa yhteen jne jne


      • Anonyymi

        Jos satuu olemaan lapsia, niin tuo ei todellakaan ole asiallista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Toka vaimon tunsit sentään pari viikkoo . Kolmannessa viddoin viisastuit, tunsitte jo 4 viikko , viides oliki ditten jo korkein aika muuttaa yhteen jne jne

        32 vuotta olin eka vaimon kanssa ja tokan kanssa aion olla 20 v, vasta vanhainkodissa leskimiehenä alkaa villit poikamiespäivät...


    • Anonyymi

      Teit. virhern tutustuessasi lapseen!
      Nyt kun äiti nakkaa sinut elämästään, taas on revitty lapselta ihminen johon on alkanut luottamaan.

      Pysy pois tuon lapsen näköpiiristä jo vihdoinkin!
      Kuinka kukaan aikuknen ei kykene näkemään kokonaisuutta ja toimimaan oikealla tavalla? Miksi se on niin ymmärtämätöntä?

      Juuri tuollaiset aikuisten mallit opettavat lapselle kinka jatkaa tuollaista vahingoittavaa kierrokulkua!

      Sitten kun lapsi on omillaan ja asuu poissa äitinsä taloudesta, asia on toinen.

      • Anonyymi

        Olen vain kuskannut tyttöä äitinsä kanssa, en ole ollut heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain kuskannut tyttöä äitinsä kanssa, en ole ollut heillä.

        Sivusta kysäisen, että mistä sinä sitten mistään synkkaamisista tiedät? Kyllä 16- vuotiaalla nyt yleensä jo sen verran itsehillintää ja harkintaa on, että osaa käyttäytyä vieraiden seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysäisen, että mistä sinä sitten mistään synkkaamisista tiedät? Kyllä 16- vuotiaalla nyt yleensä jo sen verran itsehillintää ja harkintaa on, että osaa käyttäytyä vieraiden seurassa.

        Heittää hyvää huumoria ja on iloinen, että äiti on löytänyt ystävän ja rakastajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittää hyvää huumoria ja on iloinen, että äiti on löytänyt ystävän ja rakastajan.

        Eihän tuo mistään synkkaamisista kerro. Tyttö on iloinen äitinsä puolesta (jos on). Ei se varsinaisesti kerro sinusta mitään.


    • Anonyymi

      Viisas nainen , sitoutuminen ei aina ole paras vaihtoehto nopealla aikataululla . Anna aikaa ja kehitä suhdettanne .

      • Anonyymi

        Jos näkee vaan n . 4 krt/vko muutaman tunnin kerrallaan, niin hitaasti kehittyy. Kunnon suhteessa ollaa saman, mutta riittävän ison katon alla.


    • Anonyymi

      Ap.n tarina koko ajan muuttaa muotoaan kun saa ohjeistavia vastauksia.

      Kuulostaa kuin ap kehitti alun aivan tuulesta tempaamalla.

    • Anonyymi

      Oletko mies vai valittaja?

    • Eihän näistä keskusteluista ja vastauksista kukaan ota selvää, kun Anonyymi kirjoitti ne kaikki.
      No noilla kilometreillä ja historialla 2 kk on tosi pieni aika, Se riittää aihastumiseen ja ehkä rakastumiseen. Olen tässä seitsemä kuukauden ja parin riidan jälkeen sanonut naiselleni, että mehän ollaan vasta tutustumisvaiheessa ja opettelemassa elämään toistemme kanssa.
      Yhteen muutosta ollaan toki puhuttu, mutta taustamme huomioiden sen aika ei ole vielä huomenna. Taloudellisesti järkevää sellainen olisi, kun kaipamme toisiamme niin paljon. Toisaalta olemme molemmat pyörittäneet omaa talouttamme ja liian aikainen muutos ei välttämättä toisi parasta lopputulusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe