Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?

Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen eri mieltä enkä arvosta näkemystäsi, heippa? Mikä aiheuttaa sen, että pitää sylkäistä naamalle?

180

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      uhriutumista ilmassa kun kaikki eivät taputakkaan turinatiimin sisäpiiri zättäilylle.

      • Niin, huomaan että koet alemmuutta ja uhriudut, mutta ei sinun tarvitsisi, voisit vain keskustella muiden mukana tasavertaisesti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, huomaan että koet alemmuutta ja uhriudut, mutta ei sinun tarvitsisi, voisit vain keskustella muiden mukana tasavertaisesti.

        Emmä vaan tossa mitään alemmuutta tai uhriutumista havainnut. Sinussa kylläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emmä vaan tossa mitään alemmuutta tai uhriutumista havainnut. Sinussa kylläkin.

        Näkökulmia on monenlaisia ja selkeästi meillä on erilaiset näkökulmat, mutta sitä sopii odottaakin kahden erilaisen ihmisen kohdalla.


    • Anonyymi

      Mjaa

      Kannattaa miettiä työaikana. Öisin nukutaan, bailataan tai ollaan muuten vain muualla.

      Lisäksi on mainittava, että kielessämme elää viljalti kaikenlaisia viisauksia, joita ajan ryminä on siihen tuottanut.

      Esimerkki:

      Anna hevosen miettiä, sillä tällä on sellaiseen tarpeeksi suuri pää.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Voi miten ihanaa! Kiitokset! 😍

        Kyllä aika tietää, mitä kannattaa rymistä.

        🦄


    • En osaa sanoa, mutta kurjalta se tuntuu muistakin. Siis lukijasta. - Ei oikein aina tiedä, onko parempi ettei kommentoi mitään, jotta se ilkeilyaloitus hautautuisi pian seuraavalle sivulle..
      Mutta yleensä sen näyttää joku, ehkä aloittaja (?) sitten aina nostavan ylöspäin, jolloin haluaa sit mennä sanomaan omankin ajatuksensa.

      Ihan IRL haluan myös, jos jotakuta minun läheistäni kiusataan, mennä kiusatun luo ja varmistaa, että hän jaksaa. En ehkä pysty lopettamaan kiusaamista, mutta ainakaan kiusatun ei tarvitse tuntea, että hän olisi yksin. - On kuitenkin sen verran omakohtaista kokemusta aiheesta.

      Täällä netissä on vaikeaa se, kun ei näe kuka kiusaa. Usein anonyymi kiusaaja näyttää vielä tarkoituksella matkivan jonkun rekatun kirjoitustyyliä antaakseen tietyn mielikuvan.

      Mutta ne syyt..? Äkkiä tulee mieleen kateus, mustasukkaisuus tai ihan vaan kiusaajan oma paha olo.

      Jotain tästä avasin myös tuolla aiemmassa pituuskeskustelussa..

      Tutuille rekatuille vain viestinä, että aina saa laittaa viestiä, jos on kurja fiilis 👍 Jos en voikaan auttaa, niin kuuntelen ainakin sujuvasti.

      • Niin, se syy miksi, on hankala hahmotettava. Itse en tosiaan keksi kuin sen, että kyseistä tahoa itseään ahdistaa ja sattuu, hän sitten koittaa siirtää sitä olotilaa muillekin, koska jos jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, niin on kai jaettu kipukin sitä, kaksinkertainen?

        Voi minä kyllä tiedän, että voin koska tahansa laittaa sinulle viestiä että olisiko hetki aikaa kuunnella, minua ahdistaa ❤️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, se syy miksi, on hankala hahmotettava. Itse en tosiaan keksi kuin sen, että kyseistä tahoa itseään ahdistaa ja sattuu, hän sitten koittaa siirtää sitä olotilaa muillekin, koska jos jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, niin on kai jaettu kipukin sitä, kaksinkertainen?

        Voi minä kyllä tiedän, että voin koska tahansa laittaa sinulle viestiä että olisiko hetki aikaa kuunnella, minua ahdistaa ❤️

        Lutunen täti


      • Nuorena olin niin naiivi, että kuvittelin kateuden ja mustasukkaisuuden olevan kansanlegendaa. Seurattuani tarkemmin olen havainnut sen olevan käyttäytymisen PÄÄMOTIIVI. Se on evoluution tuoma geeniperäinen käyttäytymisen muoto, jota ei voi muuttaa.

        Se on synnynnäinen, mutta se noudattaa eri ihmisillä tasoltaan Gaußin käyrää eli normaalijakaumaa. Mitään ei ole tehtävissä. 🌹👀


    • Anonyymi

      No v*ttu koska elämää pitää elää TÄYSILLÄ 🤩! Samalla viestisi menee perille hölmöimmällekin kansan osalle 😈. Kommentoijien mentaliteetti on usein tyyliin kaikki muut on "natseja", ja vain mä oon oikeassa 😅.

      • Onko se täysillä elämistä, että kiusaa jotakuta? Vähän kuin se mitä Putinin rengit tekevät Ukrainassa? Elävätkö he täysillä? Elävätkö Ukrainalaisetkin nyt siis täysillä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onko se täysillä elämistä, että kiusaa jotakuta? Vähän kuin se mitä Putinin rengit tekevät Ukrainassa? Elävätkö he täysillä? Elävätkö Ukrainalaisetkin nyt siis täysillä?

        Vahvat tunteet. Elämä. Kuolema. Kiusaaminen on väärin paitsi silloin jos sen kohteena on sellainen narsistinen tai vastaava ihminen jonka peruspersoona on vmäinen. Sellaisia ihmisiä on näin mututuntumalla sanottuna muutama prosentti ihmisistä. Täällä netin maailmassa sitä ei voi oikein tietää kuka anonyymi on sellainen ja kuka ei. Kerran sain ex-työpaikallani tarpeekseni yhdestä idiootista ja heittäydyin ykskaks sarkastisesti eli aloin pyytämään häneltä anteeksi ihan pikkuasiasta. En tiedä tajusiko hän sarkasmini mutta joka tapauksessa hän pysyi toksisena ihmisenä senkin jälkeen. Sellaisille ihmisille minulla on seuraava neuvo: Ei se ihmisen painon kestävä köysi nyt niin kallis voi olla ettei sitä voisi itselleen hankkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahvat tunteet. Elämä. Kuolema. Kiusaaminen on väärin paitsi silloin jos sen kohteena on sellainen narsistinen tai vastaava ihminen jonka peruspersoona on vmäinen. Sellaisia ihmisiä on näin mututuntumalla sanottuna muutama prosentti ihmisistä. Täällä netin maailmassa sitä ei voi oikein tietää kuka anonyymi on sellainen ja kuka ei. Kerran sain ex-työpaikallani tarpeekseni yhdestä idiootista ja heittäydyin ykskaks sarkastisesti eli aloin pyytämään häneltä anteeksi ihan pikkuasiasta. En tiedä tajusiko hän sarkasmini mutta joka tapauksessa hän pysyi toksisena ihmisenä senkin jälkeen. Sellaisille ihmisille minulla on seuraava neuvo: Ei se ihmisen painon kestävä köysi nyt niin kallis voi olla ettei sitä voisi itselleen hankkia.

        Olen vahvasti eri mieltä jopa tuon mainitsemasi poikkeuksen osalta. Ei kukaan ansaitse kiusaamista, se on väärin, piilovittuilu myös. Ainoa mistä kiusaaminen ja piilovittuilu kertovat, on se ettei sillä tuottavalla taholla ole asiat hyvin omassa elämässään ja ettei hän uskalla suoraan sanoa, mitä on mieltä, ei uskalla tehdä muutoksia tilanteeseensa jossa kärsii.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olen vahvasti eri mieltä jopa tuon mainitsemasi poikkeuksen osalta. Ei kukaan ansaitse kiusaamista, se on väärin, piilovittuilu myös. Ainoa mistä kiusaaminen ja piilovittuilu kertovat, on se ettei sillä tuottavalla taholla ole asiat hyvin omassa elämässään ja ettei hän uskalla suoraan sanoa, mitä on mieltä, ei uskalla tehdä muutoksia tilanteeseensa jossa kärsii.

        Vittuilu on taitolaji. Sen kun tekee riittävän hyvin, niin vastapuoli ei edes huomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuilu on taitolaji. Sen kun tekee riittävän hyvin, niin vastapuoli ei edes huomaa.

        No se ei muuta sitä vittuilijaa yhtään terveemmäksi, vaikka olisi kuinka taitava. Voisi ehkä jopa sanoa, että päinvastoin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se ei muuta sitä vittuilijaa yhtään terveemmäksi, vaikka olisi kuinka taitava. Voisi ehkä jopa sanoa, että päinvastoin.

        Niin totta!


    • Anonyymi

      Se on niin että nämä ilkeiliät ei havahdu jos ei polkaise kunnolla takaisin. Jos silloinkaan. Mutta pahalle ei saa alistua. Pitää kammeta takaisin. Pahalla ei hyvää saa,mutta kaikella on mittansa. Jos jatkuvasti joku muita mollaa ja maalittaa,kyllä se tulee jossainvaiheessa bumerangina takaisin. Kaikki ilkeily ikään ,ulkonäköön, ja haukkuminen,asioista,mihin ei voi eikä tarvikkaan voida vaikuttaa,on niin säälittävää kiukuttelua että sitä ei tarvii kenenkään sietää. Kun lataa samaa paskaa niskaan niin jo luulis ajattelevan miltä tuntuu ja miten metsä vastaa kun sinne huudetaan. Ihanimman ja sympaattisimman ihmisenkin raja menee jossain.Ja hyvä se. Kaikka ei tarvii sietää. Sitä saa mitä tilaa💩

      • Noinhan se on! Usein vain se sarjatulitusta mahdollisesti päiviä syytänyt muumi saa hepulin kun tulee edes pieni näpäytys, vaikka näpäytys ei edes kohdistuisi henkilöön vaan tyhmään käytökseen tai heikosti perusteltuun mielipiteeseen.

        Eniten se tietysti kertoo muumista, jos itse säksyttää päiviä putkeen, eikä pysty yhtään ottamaan vastaan mitään takaisin, on jossain aika isoja haasteita. Fiksu tajuaa virheensä ja pyytää anteeksi ja oppii, tyhmälle käy huonommin.

        Jokainen ihminen tekee virheitä, jos on ylipäätänsä ihminen. Mutta jos pääasiassa kohtelee toista niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan (=empatia), yleensä kanssa ihmiset on keksimäärin aika kivoja.


      • Ymmärrän näkemyksesi ja joiltain osin myös jaan sen, en todellakaan käännä toista poskea jos aletaan läpsimään. Mutta aika paljon voi myös sietää, löytääkseen jotain mitä se toinen ei ehkä ole vielä löytänyt. Se voi kantaa pitkälle ja paljon isompiin asioihin kuin olisi ikinä kuvitellutkaan.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Noinhan se on! Usein vain se sarjatulitusta mahdollisesti päiviä syytänyt muumi saa hepulin kun tulee edes pieni näpäytys, vaikka näpäytys ei edes kohdistuisi henkilöön vaan tyhmään käytökseen tai heikosti perusteltuun mielipiteeseen.

        Eniten se tietysti kertoo muumista, jos itse säksyttää päiviä putkeen, eikä pysty yhtään ottamaan vastaan mitään takaisin, on jossain aika isoja haasteita. Fiksu tajuaa virheensä ja pyytää anteeksi ja oppii, tyhmälle käy huonommin.

        Jokainen ihminen tekee virheitä, jos on ylipäätänsä ihminen. Mutta jos pääasiassa kohtelee toista niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan (=empatia), yleensä kanssa ihmiset on keksimäärin aika kivoja.

        Mun mielestä sä käyttäydyt tyhmästi yleistäessäsi esimerkkisi koskemaan kaikkia muumeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä sä käyttäydyt tyhmästi yleistäessäsi esimerkkisi koskemaan kaikkia muumeja.

        En yleistä koskemaan kaikkia muumeja, kannattaa lukea uudestaan, niin huomaat asian kyllä kun luet ajatuksella.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        En yleistä koskemaan kaikkia muumeja, kannattaa lukea uudestaan, niin huomaat asian kyllä kun luet ajatuksella.

        Alentuvakin vielä. Etkö pysty ottamaan palautetta vastaan?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä olen, ei muuta kun lisää paskaa niskaan. Sitä saa mitä tilaa, pitää kestää jos itse on aloittanut maalittamisen ja paskan puhumisen.


    • Anonyymi

      Tänne kerääntyvät kirjoittamaan useimmiten sellaiset, joilla on itsellä henkistä pahoinvointia.

      • Saatat olla oikeassa, ainakin osittain. Ehkä tänne kertyvät kirjoittamaan ne, joilla on tarve purkaa mieltään anonyymisti, on kyse sitten pahoinvoinnista tai vain muuten mieltä painavista asioista henkilökohtaisessa elämässä. Mutta joka tapauksessa sanoit hyvin, annoit ajateltavaa, kiitos! 👍


    • Anonyymi

      Turinatiimin uhriutuminen alkoi

      • Ei suinkaan, tämähän on ihan yleinen kysymys ja koskee kaikkea nettikeskustelua. Näemmä sinä uhriudut, kun koet menettäväsi jotain kun et koe kuuluvasi johonkin mielikuvitusryhmään, mutta se ei ole tarpeen, voisit aivan hyvin vain osallistua keskusteluun.


      • Anonyymi

        Randomin kunniaksi pitää sanoa,että hän vastaa kaikille ja kommentoi toisin kuin muut tiimiläiset,jotka vastaa vain toisilleen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Randomin kunniaksi pitää sanoa,että hän vastaa kaikille ja kommentoi toisin kuin muut tiimiläiset,jotka vastaa vain toisilleen .

        Ei kai se nyt kunniaa ole, tavallista kohteliaisuutta vain, yritetään edes kohdella kaikkia tasavertaisesti ja inhimillisesti. Kaikki me kuitenkin ollaan ihmisiä ja vain ihmisiä, keskustelu rikastaa jokaisen elämää eri tavoin, jopa vittuilu voi olla rikastavaa, kunhan siihen suhtautuu oikein. Ja parhaat keskusteluni palstalla olen tainnut käydä anonyymien kanssa, sanoisin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei suinkaan, tämähän on ihan yleinen kysymys ja koskee kaikkea nettikeskustelua. Näemmä sinä uhriudut, kun koet menettäväsi jotain kun et koe kuuluvasi johonkin mielikuvitusryhmään, mutta se ei ole tarpeen, voisit aivan hyvin vain osallistua keskusteluun.

        Täytätte turinatiiminä palstan kaikki paikat jonninjoutavalla turinalla ja oletatte, ettei siitä tule vittuilua?

        Lumihiutaleita olette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytätte turinatiiminä palstan kaikki paikat jonninjoutavalla turinalla ja oletatte, ettei siitä tule vittuilua?

        Lumihiutaleita olette.

        En tiedä mistä tuo Turinatiimisi löytyy, mutta eipä täällä kukaan täytä kaikkea ja kaikkialla, aika outo näkemys ja korostaa mielen kapeutta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En tiedä mistä tuo Turinatiimisi löytyy, mutta eipä täällä kukaan täytä kaikkea ja kaikkialla, aika outo näkemys ja korostaa mielen kapeutta.

        Kieltäminen on ensimmäinen vaihe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieltäminen on ensimmäinen vaihe.

        No opastapa sitten samalla ne seuraavat vaiheet, niin minulla on kartta, kiitos.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No opastapa sitten samalla ne seuraavat vaiheet, niin minulla on kartta, kiitos.

        Osoitin polun, osaat (ehkä) seurata.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En tiedä mistä tuo Turinatiimisi löytyy, mutta eipä täällä kukaan täytä kaikkea ja kaikkialla, aika outo näkemys ja korostaa mielen kapeutta.

        Kuin monta aloitusta teet keskimäärin päivässä? Minä en ole laskenut, mutta aika monta. Jos saat joihinkin paljon vastauksia, uskotko jokaisen vastauksen olevan sinua miellyttävä tai sinun kanssasi samaa mieltä oleva? Ja toki se oleellisin kysymys, että miksi teet niin monta aloitusta päivässä? Mitä haet sillä?

        Toki se sinun peräänkuuluttama ilkeys on helpoiten selitettävissä oman pahan olon purkamisella. Sillä on helppo selittää kaikki, mikä tuntuu ilkeilyltä itselle muille. Mutta onko aina niinkään? Lähetään purkamaan vähän asiaa.

        Ensinnäkin se oman pahan olon purkaminen. Kun ihminen voi oikeasti pahoin, mitä luulet kuin kauan sellainen jaksaa purkaa sitä muihin nettipalstoilla? Joka päivä nonstoppina? Jos uskot niin, et ole ikinä voinut pahoin. Jos ihminen voi oikeasti pahoin, sillä ei riitä energiaa sellaiseen. Suurin osa energiasta menee sen pahoinvoinnin kanssa elämiseen ja sen kestämiseen. Jotkut nettipalstat ja kirjoittajat siinä ei ole ensimmäisenä mielessä, vaan oma selviäminen. Yliarvioitte siinä oman merkityksensä.

        Jatketaan ilkeilyllä. Mitä on se ilkeily? Mitä koetaan ilkeilynä? Yleisimmin ilkeilyksi koetaan yksinkertaisten aivojen tuottamat huutelut yksinkertaisten aivojen tuottamille aivopieruille internetin ihmeellisessä maailmassa. Joidenkin itsensä esille tuominen, jyrääminen ja esilläpitäminen määrällä ja täysin jonninjoutavilla asioilla, saattaa aiheuttaa joissakin ärsytystä. Ärsyynteiden määrä riippuu ihan ärsytysten aiheuttajasta ja syistä mitä ärsytysten aiheuttaja antaa. Harvemmin siinä kukaan omaa pahaa oloa on purkamassa. Alatyyliset ilmaisut ja huutelut kertoo yksinkertaisesti ihmisen älyllisistä lahjoista ja sananvarastosta. Fiksut ei saa niin helposti sitä ilkeilyä itseään kohtaan aikaseksi tai jos saa, ne ei vaan välitä niistä, koska tietävät että ne ovat täysin paikkaansa pitämättömiä väitteitä. Ja fiksummat osaavat valita aikansa ja paikkansa milloin mihinkin kommentoivat ja millä tavalla. Sen kaavion näkee kaikkialla missä ihmiset keskustelevat tai kommentoivat milloin mitäkin. Ja törkeimpiä kommentteja näkee ihmisiltä ihan omilla nimillä kirjoitettuna facessa yms. Eikä ne ole mitenkään erityisemmin pahoinvoivia, vaan keskinkertaisilla tai hiukan sitä heikoimmilla älynlahjoilla varustettuja.

        Ja sitten on niitä oikeasti ilkeitä ihmisiä. Niitä on lopulta aika vähän. He ovat todennäköisesti nuorempaa polvea, jotka eivät ole kasvaneet ilman internettiä. He eivät ole joutuneet vastuuseen reaaliajassa omista tekemisistä ja sanomisista. Eivät ole oppineet, että syille on seurauksensa. Ruudun takaa on helppoa huudella kaikenlaista kun kukaan ei tule ojentamaan huuteluista.

        Vinkiksi sinulle, jotta et jatkossa kyselisi niin paljon tyhmiä, on se, että mieti aluksi vaikka sitä, että miksi sinä lähtisit ilkeilemään jollekin? Eikä tarvi väittää, että et lähtisi. Totta kai lähtisit, niin kuin jokainen muukin. Kynnykset siihen on eri ihmisillä eri, mutta kaikki ne on ylitettäviä. Kaikki aineisto on selkeästi nähtävissä miksi tämä kaikki tapahtuu ja mitä tapahtuu. Jos ei ihan tyhmä ole, pystyy kyllä asian itselle selvittämään. Jos taas on tyhmä, silloin ei voi mitään. Asian kanssa täytyy vaan oppia elämään.

        Ps. Muistakaa joku mainita vielä se, että olen vaan kateellinen kaikille rekatuille heidän saamastaan huomiosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuin monta aloitusta teet keskimäärin päivässä? Minä en ole laskenut, mutta aika monta. Jos saat joihinkin paljon vastauksia, uskotko jokaisen vastauksen olevan sinua miellyttävä tai sinun kanssasi samaa mieltä oleva? Ja toki se oleellisin kysymys, että miksi teet niin monta aloitusta päivässä? Mitä haet sillä?

        Toki se sinun peräänkuuluttama ilkeys on helpoiten selitettävissä oman pahan olon purkamisella. Sillä on helppo selittää kaikki, mikä tuntuu ilkeilyltä itselle muille. Mutta onko aina niinkään? Lähetään purkamaan vähän asiaa.

        Ensinnäkin se oman pahan olon purkaminen. Kun ihminen voi oikeasti pahoin, mitä luulet kuin kauan sellainen jaksaa purkaa sitä muihin nettipalstoilla? Joka päivä nonstoppina? Jos uskot niin, et ole ikinä voinut pahoin. Jos ihminen voi oikeasti pahoin, sillä ei riitä energiaa sellaiseen. Suurin osa energiasta menee sen pahoinvoinnin kanssa elämiseen ja sen kestämiseen. Jotkut nettipalstat ja kirjoittajat siinä ei ole ensimmäisenä mielessä, vaan oma selviäminen. Yliarvioitte siinä oman merkityksensä.

        Jatketaan ilkeilyllä. Mitä on se ilkeily? Mitä koetaan ilkeilynä? Yleisimmin ilkeilyksi koetaan yksinkertaisten aivojen tuottamat huutelut yksinkertaisten aivojen tuottamille aivopieruille internetin ihmeellisessä maailmassa. Joidenkin itsensä esille tuominen, jyrääminen ja esilläpitäminen määrällä ja täysin jonninjoutavilla asioilla, saattaa aiheuttaa joissakin ärsytystä. Ärsyynteiden määrä riippuu ihan ärsytysten aiheuttajasta ja syistä mitä ärsytysten aiheuttaja antaa. Harvemmin siinä kukaan omaa pahaa oloa on purkamassa. Alatyyliset ilmaisut ja huutelut kertoo yksinkertaisesti ihmisen älyllisistä lahjoista ja sananvarastosta. Fiksut ei saa niin helposti sitä ilkeilyä itseään kohtaan aikaseksi tai jos saa, ne ei vaan välitä niistä, koska tietävät että ne ovat täysin paikkaansa pitämättömiä väitteitä. Ja fiksummat osaavat valita aikansa ja paikkansa milloin mihinkin kommentoivat ja millä tavalla. Sen kaavion näkee kaikkialla missä ihmiset keskustelevat tai kommentoivat milloin mitäkin. Ja törkeimpiä kommentteja näkee ihmisiltä ihan omilla nimillä kirjoitettuna facessa yms. Eikä ne ole mitenkään erityisemmin pahoinvoivia, vaan keskinkertaisilla tai hiukan sitä heikoimmilla älynlahjoilla varustettuja.

        Ja sitten on niitä oikeasti ilkeitä ihmisiä. Niitä on lopulta aika vähän. He ovat todennäköisesti nuorempaa polvea, jotka eivät ole kasvaneet ilman internettiä. He eivät ole joutuneet vastuuseen reaaliajassa omista tekemisistä ja sanomisista. Eivät ole oppineet, että syille on seurauksensa. Ruudun takaa on helppoa huudella kaikenlaista kun kukaan ei tule ojentamaan huuteluista.

        Vinkiksi sinulle, jotta et jatkossa kyselisi niin paljon tyhmiä, on se, että mieti aluksi vaikka sitä, että miksi sinä lähtisit ilkeilemään jollekin? Eikä tarvi väittää, että et lähtisi. Totta kai lähtisit, niin kuin jokainen muukin. Kynnykset siihen on eri ihmisillä eri, mutta kaikki ne on ylitettäviä. Kaikki aineisto on selkeästi nähtävissä miksi tämä kaikki tapahtuu ja mitä tapahtuu. Jos ei ihan tyhmä ole, pystyy kyllä asian itselle selvittämään. Jos taas on tyhmä, silloin ei voi mitään. Asian kanssa täytyy vaan oppia elämään.

        Ps. Muistakaa joku mainita vielä se, että olen vaan kateellinen kaikille rekatuille heidän saamastaan huomiosta.

        Ällistyttävän pitkästi ja seikkaperäisesti koit tarpeelliseksi kommentoida, olen hämmentynyt...

        Toki viestisi painoarvo jokseenkin nollaantuu siinä, että määrittelet minua, vaikket yhtään tunne, se on harmillista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ällistyttävän pitkästi ja seikkaperäisesti koit tarpeelliseksi kommentoida, olen hämmentynyt...

        Toki viestisi painoarvo jokseenkin nollaantuu siinä, että määrittelet minua, vaikket yhtään tunne, se on harmillista.

        Älä välitä,näyttäisi Dissen häntä taas vilkkuvan muuminaamarin takaa,joku on tainnut tehdä sen muroille jotain täällä tai irl. Tai sitten sillä on taas vain ne päivät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä,näyttäisi Dissen häntä taas vilkkuvan muuminaamarin takaa,joku on tainnut tehdä sen muroille jotain täällä tai irl. Tai sitten sillä on taas vain ne päivät.

        Saat toki olla mitä mieltä tahansa ja oletkin, mutta tässä en ole samaa mieltä. Jos tuo edellä oleva on Dissen kynästä, niin sitten hänellä on ainakin kaksi persoonaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Saat toki olla mitä mieltä tahansa ja oletkin, mutta tässä en ole samaa mieltä. Jos tuo edellä oleva on Dissen kynästä, niin sitten hänellä on ainakin kaksi persoonaa.

        Disse on useasti myöntänyt perseilleensä puskista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse on useasti myöntänyt perseilleensä puskista.

        Mahdollisesti, en tosin itse ole lukenut moista. Tuo ei vaan tyylillisesti sovi yhtään Disseen, vaan kyseinen taho on erittäin pedantti, vailla suurpiirteisyyden häivääkään. Ja Disse on aivan muuta. Siksi totesin, mitä totesin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse on useasti myöntänyt perseilleensä puskista.

        Kyllä jsksatte puhua täyttä puutaheinää....itse oletväittänyt ottavasi itseltäsi poskeen. 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Saat toki olla mitä mieltä tahansa ja oletkin, mutta tässä en ole samaa mieltä. Jos tuo edellä oleva on Dissen kynästä, niin sitten hänellä on ainakin kaksi persoonaa.

        Yksi persoona ja monta naamaria,kuulunut hänen repertuaariin aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi persoona ja monta naamaria,kuulunut hänen repertuaariin aina.

        Ei, yksi persoona ei riittäisi, olet sikäli väärässä.


    • Anonyymi

      minä en ainakaan yritä ilkeillä ketään kohtaan, joskus tulee mieleen hassuja ja taaskinh alkaa joku tyttöjen pelottava kilpailu naisten alppihiihdon pujottelu

      onko hevosellasi huonot hampaat eli autossasi huonot renkaat'

      • Anonyymi

        Et olekkaan. Olet harmiton höpötteliä. Jatka vaan🌝


    • Anonyymi

      Jahas.Viestini poistettiin. Minä olen takaisinantaja. Muuten en juuri viestittele. Se lienee tehtäväni. Kakkaa saa jos sitä tilaa💩

      • Sekin on yksi mahdollinen toimintatapa. Kukin tavallaan, mitä minäkin päivänä sattuu hyväksi kokemaan 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sekin on yksi mahdollinen toimintatapa. Kukin tavallaan, mitä minäkin päivänä sattuu hyväksi kokemaan 😉

        Niin. Poistetussa viestissä laitoin että kilttinä ihmisenä olen oppinut näin anonyymisti antamaan takaisin,jos paikalle eksyn. Tämä siten on ollut voimaannuttavaa. Mitäkähän poistettavaa tässä oli💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Poistetussa viestissä laitoin että kilttinä ihmisenä olen oppinut näin anonyymisti antamaan takaisin,jos paikalle eksyn. Tämä siten on ollut voimaannuttavaa. Mitäkähän poistettavaa tässä oli💩

        Näin se viestin, poistaminen ei poista viestiä minun vastaanotettujen viestilistaltani.

        Antaa takaisin vain edellyttää sitä, että on ensin vastaanottanut jotain...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Näin se viestin, poistaminen ei poista viestiä minun vastaanotettujen viestilistaltani.

        Antaa takaisin vain edellyttää sitä, että on ensin vastaanottanut jotain...

        Olen vastaanottanut. Muuten en huutelisi. En ota henk.kohtaisesesti vaan yleisesti. Just se yleistäminen ärsyttää. Se ilkeily yleensäkkin. Se joka esim. Kurpittelee täällä naisia,kurpittelee äitiään,äidinäitiään, työkavereitaan,siskojaan, tuntemattomia lähimmäisiään. Tokihan tiedän että oman huonommuudentunnetta se on ,mutta miksi sellaiselle ei saa antaa takaisin? Tottakai saa ja pitää. Ikä ei tee ihmisestä arvottomampaa. Ei paino tai muut ulkonäkömeriitit. Jos aivokapasiteetti ei muuta ymmärtämään kykene ,niin se on tässä💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vastaanottanut. Muuten en huutelisi. En ota henk.kohtaisesesti vaan yleisesti. Just se yleistäminen ärsyttää. Se ilkeily yleensäkkin. Se joka esim. Kurpittelee täällä naisia,kurpittelee äitiään,äidinäitiään, työkavereitaan,siskojaan, tuntemattomia lähimmäisiään. Tokihan tiedän että oman huonommuudentunnetta se on ,mutta miksi sellaiselle ei saa antaa takaisin? Tottakai saa ja pitää. Ikä ei tee ihmisestä arvottomampaa. Ei paino tai muut ulkonäkömeriitit. Jos aivokapasiteetti ei muuta ymmärtämään kykene ,niin se on tässä💩

        Vaan välillä voisi olla rakentavampaa olla antamatta takaisin, vain ottaa vastaan, hyväksyä, ehkä kommentoida jotain, rauhoittaa tilannetta.

        Ymmärrän hyvin, en itsekään pidä tuosta kurpittelusta, se halveeraa, kurppia. AInakin lehtokurpat ovat siitä närkästyneitä, olen huomannut, pesinnät ovat jääneet vähemmiksi...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Vaan välillä voisi olla rakentavampaa olla antamatta takaisin, vain ottaa vastaan, hyväksyä, ehkä kommentoida jotain, rauhoittaa tilannetta.

        Ymmärrän hyvin, en itsekään pidä tuosta kurpittelusta, se halveeraa, kurppia. AInakin lehtokurpat ovat siitä närkästyneitä, olen huomannut, pesinnät ovat jääneet vähemmiksi...

        Just joo. Hehe. Mutta kun me kaikki vanhenemme. Vanhetessa viisastumme. Se on arvokasta. Nämä pornorunkut ei näe muutakuin mikä munaa miellyttää. Saa niin nähdäkkin!Mutta meillä kurpillakin on arvommemaailmamme mitä mitä emme pornorunkkuissa näe. Meilläkin on sananvapaus. Ja täältä pesee.😄💩


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Vaan välillä voisi olla rakentavampaa olla antamatta takaisin, vain ottaa vastaan, hyväksyä, ehkä kommentoida jotain, rauhoittaa tilannetta.

        Ymmärrän hyvin, en itsekään pidä tuosta kurpittelusta, se halveeraa, kurppia. AInakin lehtokurpat ovat siitä närkästyneitä, olen huomannut, pesinnät ovat jääneet vähemmiksi...

        Voihan sitä täällä olla vaikka kurppakin, toista se saattaa sitten irl 😉
        Ei kaikkea pidä ottaa itseensä - varsinkaan täällä ajatusten Aurajoessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä täällä olla vaikka kurppakin, toista se saattaa sitten irl 😉
        Ei kaikkea pidä ottaa itseensä - varsinkaan täällä ajatusten Aurajoessa.

        Ajatusten Aurajoki... Hitto että on hyvin sanottu 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ajatusten Aurajoki... Hitto että on hyvin sanottu 😂

        Aurajoki ..niin. näinpä😄💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aurajoki ..niin. näinpä😄💩

        Sepä just, nimenomaan Aurajoki, ai hitto että naurattaa tuo kuvailusi vieläkin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sepä just, nimenomaan Aurajoki, ai hitto että naurattaa tuo kuvailusi vieläkin 😂

        En ollut minä tuo .Olen 💩. En viestitä muuten.Mutta naurattaa minuakin.. ai että! On se vaan niin hauskaa! Haha. Hihi.


    • Yks mikä on että ano haukkuu omalla nimellä olevaan., tai nikki josta voi henkilöllisyyden päätellä. Puskista on hyvä huutaa.

      • Puskista on helppo huudella, vaan tietyllä tapaa me kaikki olemme täällä anonyymejä, pohjimmiltaan. Kaipaan nuoruuteni aikoja, jolloin ei ollut nettiä, ei kännyköitä, puskista huutelut piti tehdä kasvotusten vaikka välissä ehkä olikin ne kymmenen metriä ja se puska. Mutta silloin huutelijalla piti olla jotain minkä varassa huudella, koska muuten sai nokkiinsa aika nopeasti ja kipeästi. Nyt voi huudella, täysin ilman seuraamuksia.


      • Anonyymi

        Tuo nyt on aika ontto perustelu. Kuka hyvänsä, nikillinenkin, voi kirjoittaa nimettömänä kommentteja halutessaan.

        Alkuperäiseen kysymykseen: jotkut purkavat omaa pahaa oloaan täällä, kun kuvittelevat oman olonsa siitä kohenevan. Mitä ilmeisimmin näin ei käy, koska sitä pahaa oloa riittää ja riittää ja riittää jne.


    • Jaa-a, sen kun tietäisi mitä siitä ilokseen saa. Vaikea on sanoa ja asettua ihmisen saappaisiin, joka tykkää eripuraisuudesta ja ahdistavasta ilmapiiristä.

      Minua se lähinnä ahdistaa ja ärsyttää. Kaikenlainen riitelykin jättää hyväksi aikaa tympeän olon. Siksi ei aina viitsisi käydä vastatoimiinkaan, vaan olkaa kohauttaen ohittaa. Mut joskus vaan ärsyttää liikaa jonkun touhut ja nälviminen. Sitten tulee möykättyä sille. Sanottua vähän rumastikin takas... 😬

      Mutta edelleenkään mitään puskia siihen ei tarvita. Nimimerkki on aivan yhtä puska niille, jotka mua ei henkilökohtaisesti tunne.

      Ja jotka tuntee, saakin nähdä mun luonteeni.

      • Tuo on hyvä näkökulma, eripuraisuuden tuottaminen ja siitä pitäminen!

        Ainahan se on raskasta vängätä, ei siitä pääse mihinkään 🙄

        No sinut tunnistaisi vaikka säkki päässä, sinä olet sinä, kovin aito palstallakin ❤️


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuo on hyvä näkökulma, eripuraisuuden tuottaminen ja siitä pitäminen!

        Ainahan se on raskasta vängätä, ei siitä pääse mihinkään 🙄

        No sinut tunnistaisi vaikka säkki päässä, sinä olet sinä, kovin aito palstallakin ❤️

        Välillä jää niin paskan maku suuhun, kun erehtyy jonkun kanssa vääntämään ja tulee tunne, että en mä tänne kyllä tätä varten tullut. Vaan relaamaan. 🥴

        Sitten on muuta kuin relattu olo...

        Hirmusti en enää päästä ihoni alle, niin että pystyisi pilaaman päiväni. Mutta huomaan olevani varautunut, koska taas joku saatana käy kiinni ja käy ärsyttämään. 😑

        On kuulemman niin omintakeinen tyyli kirjottaa ja ajatella, että tunnistaa siitä. Tämän sanoi tuttava joskus näitä mun tekstejä luettuaan. Tiedä sitten.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Välillä jää niin paskan maku suuhun, kun erehtyy jonkun kanssa vääntämään ja tulee tunne, että en mä tänne kyllä tätä varten tullut. Vaan relaamaan. 🥴

        Sitten on muuta kuin relattu olo...

        Hirmusti en enää päästä ihoni alle, niin että pystyisi pilaaman päiväni. Mutta huomaan olevani varautunut, koska taas joku saatana käy kiinni ja käy ärsyttämään. 😑

        On kuulemman niin omintakeinen tyyli kirjottaa ja ajatella, että tunnistaa siitä. Tämän sanoi tuttava joskus näitä mun tekstejä luettuaan. Tiedä sitten.

        No välillä jää naarmuille höpöttelystä, siitä ei taida päästä mihinkään.

        Olet sinä jo hyvin kovaksi keitetty, olen huomannut, hyvin vaikea sinua on saada hermostumaan.

        Varautunut? Sinä? Ja pihkat, olet avoin kuin sininen kesätaivas, helposti lähestyttävä ja lämmin. Ja tunnistettavakin, sinut löytäisi sokeakin pelkän ajatuksen voimalla.


      • randombypasser kirjoitti:

        No välillä jää naarmuille höpöttelystä, siitä ei taida päästä mihinkään.

        Olet sinä jo hyvin kovaksi keitetty, olen huomannut, hyvin vaikea sinua on saada hermostumaan.

        Varautunut? Sinä? Ja pihkat, olet avoin kuin sininen kesätaivas, helposti lähestyttävä ja lämmin. Ja tunnistettavakin, sinut löytäisi sokeakin pelkän ajatuksen voimalla.

        Päh, ei ole vaikea löytää, kun en ole piilossa. 😆

        Pelkään vaan, että kovetun liikaa. Sitä en halua, koska tykkään olla vähän maailmanhalaaja ja sammakon ja hamsterinkin halaaja. 😄

        Nyt on virallinen päiväunien aika. 💤👋


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Välillä jää niin paskan maku suuhun, kun erehtyy jonkun kanssa vääntämään ja tulee tunne, että en mä tänne kyllä tätä varten tullut. Vaan relaamaan. 🥴

        Sitten on muuta kuin relattu olo...

        Hirmusti en enää päästä ihoni alle, niin että pystyisi pilaaman päiväni. Mutta huomaan olevani varautunut, koska taas joku saatana käy kiinni ja käy ärsyttämään. 😑

        On kuulemman niin omintakeinen tyyli kirjottaa ja ajatella, että tunnistaa siitä. Tämän sanoi tuttava joskus näitä mun tekstejä luettuaan. Tiedä sitten.

        Ei sussa ole mitään omintakeista, kirjoitat vaan niin paljon että sut on helppo tunnistaa samoista ikuisista lässytyksistäsi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Päh, ei ole vaikea löytää, kun en ole piilossa. 😆

        Pelkään vaan, että kovetun liikaa. Sitä en halua, koska tykkään olla vähän maailmanhalaaja ja sammakon ja hamsterinkin halaaja. 😄

        Nyt on virallinen päiväunien aika. 💤👋

        Ei huolta moisesta. Ihminen, joka on täytetty rakkaudella, ei voi koskaan muuttua kovaksi.

        Virallinen (?) päikkäriaika... No kai se sitten täytyy minunkin yrittää ottaa tirsat... Hyvinä nokosia sinne! 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sussa ole mitään omintakeista, kirjoitat vaan niin paljon että sut on helppo tunnistaa samoista ikuisista lässytyksistäsi.

        Samoin. 😄👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Samoin. 😄👍

        Huti meni, taas kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sussa ole mitään omintakeista, kirjoitat vaan niin paljon että sut on helppo tunnistaa samoista ikuisista lässytyksistäsi.

        Ai että oikein helppo tunnistaa, tässä taitaa olla kyse paranoiasta sinun kohdallasi. Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huti meni, taas kerran.

        Niinhän sitä aina sanotaan. Tiiä joo... Vakio vastaus. Huti meni. 😉


    • Anonyymi

      Minikokoinen voimalaitos justiin voisi olla jos laitta vesilasiin AAA-pattereita kaukosäätimistä, ja sitten patterit hukassa kaikista.

      Minikokoinen vetyvoimalaitos.

    • Anonyymi

      Katkeruus ja vallanhalu. Tämä näkyy erityisesti vihervasemmiston lähes pakonomaisesta tarpeesta ilkeillä kaikille heidän näkemyksiään vastaan oleville ihmisille.

    • Anonymiteetti mahdollistaa oman onnettoman elämän ja sen erilaisten ilmenemismuotojen kaatamisen muiden niskaan. Jotkut ihmiset vaan ovat ilkeitä ja nauttivat negatiivisesta härkkimisestä. Samalla logiikalla kuin julkkikset saavat irl kuraa niskaansa, täällä eniten kirjoittavat/tunnistettavimmat hahmot.

      Keskustelupalstan vahvuus on siinä, että täällä ei ole hiihto- ja ruoka-annoskuvia kuten somessa. Hintana siitä kuka tahansa voi suoltaa mitä tahansa tuubaa.

      • Oman elämän kaatamisen muiden niskaan... Joo, taidan päästä jyvälle, kipataan omat asiat tunkiolle ja nauretaan päälle. Täytetään omaa elämää muiden mielipahalla, nautitaan siitä, suorastaan kieriskellään siinä. Kuulostaa aika hankalalta elämältä, en toivoisi sellaista kenellekään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Oman elämän kaatamisen muiden niskaan... Joo, taidan päästä jyvälle, kipataan omat asiat tunkiolle ja nauretaan päälle. Täytetään omaa elämää muiden mielipahalla, nautitaan siitä, suorastaan kieriskellään siinä. Kuulostaa aika hankalalta elämältä, en toivoisi sellaista kenellekään.

        Ei siitä kippaajan olo parane, mutta onpahan hetken fiilis, että muillakin on kurjaa.

        Itsensä kanssa tasapainossa olevalla ei ole tarvetta toimia niin.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei siitä kippaajan olo parane, mutta onpahan hetken fiilis, että muillakin on kurjaa.

        Itsensä kanssa tasapainossa olevalla ei ole tarvetta toimia niin.

        Olet harvinaisen oikeassa!


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei siitä kippaajan olo parane, mutta onpahan hetken fiilis, että muillakin on kurjaa.

        Itsensä kanssa tasapainossa olevalla ei ole tarvetta toimia niin.

        Tasapaino on se juttu, se että kokee hallitsevansa oman elämänsä tapahtumia.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Olet harvinaisen oikeassa!

        Miksi sinä sitten haukut ja yleistät kaikkien muumien olevan ilkeitä? Nostat itseäsi (ja muita rekattuja) ja painat muumeja alas. Toimit itse ilkeästi, et liene tasapainossa?


      • Anonyymi

        Täydellinen kuvaus sinun kirjoituksistasi täällä. Omaa pahan olon purkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sitten haukut ja yleistät kaikkien muumien olevan ilkeitä? Nostat itseäsi (ja muita rekattuja) ja painat muumeja alas. Toimit itse ilkeästi, et liene tasapainossa?

        Lue uudestaan, kiitos. En yleistä muumeihin, enkä myöskään vastaa siitä, jos joku tulkitsee rivien välistä täysin väärin (kun lukee liian vauhdilla?)

        Tässä on samanlainen juttu kuin jonkun muumin ja Randen kanssa aiemmin. Kauheat syytökset ilman, että Randen tekstissä oli mitään muumia kohtaan hyökkäämistä. Raivo ja syytökset oli kohtuuttomat itse kirjoitukseen nähden.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Lue uudestaan, kiitos. En yleistä muumeihin, enkä myöskään vastaa siitä, jos joku tulkitsee rivien välistä täysin väärin (kun lukee liian vauhdilla?)

        Tässä on samanlainen juttu kuin jonkun muumin ja Randen kanssa aiemmin. Kauheat syytökset ilman, että Randen tekstissä oli mitään muumia kohtaan hyökkäämistä. Raivo ja syytökset oli kohtuuttomat itse kirjoitukseen nähden.

        Ei ole kohtuutonta. Harrastat jatkuvaa rekatttujen ja anonyymien vastakkainasettelua jonkun oman mutusi perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kohtuutonta. Harrastat jatkuvaa rekatttujen ja anonyymien vastakkainasettelua jonkun oman mutusi perusteella.

        Onko sinulla kaikkien rekisteröityjen nimimerkkien kanssa nyt riita pystyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kaikkien rekisteröityjen nimimerkkien kanssa nyt riita pystyssä?

        Ei. Ihmettelen mikä agenda näillä vastakkainasettelua harrastavilla on.


    • Kateus, katkeruus, vaillejääminen...

      Kun itse ei osaa keskustella ja muilla on hyvät keskustelut käynnissä, niin sitten nuo yllämainitut pistää kiukuttamaan ja kohde valikoituu ehkä siten, että se, jonka osassa haluaisi olla, saa vihat päällensä.

      Minua välillä oikeastaan säälittää nää rimpuilijat, jotka oikein puhkuvat lapsellisuutta, ihan kuin pikkukakarat. Ei niitä hiljennä mikään ja ei voi oikein auttaakaan...tosin ei pitäis v.ttuillakaan niille, mutta toisaalta onpahan siinä edes sellainen pikantti mauste itselle. Joskus sentään vaan ignooraan.

      • Niin, jokin syy sille on, vaan miten sen kanssa voisi elää?

        En oikein tohdi sääliäkään, ei kiusaaminen anna aihetta sääliin, lähinnä vain ihmetyttää se miksi, mikä on niin huonosti omassa elämässä, että tarvitsee törppöillä?


      • Anonyymi

        Lällälläläl lieru, disseltä pääsi pieru!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lällälläläl lieru, disseltä pääsi pieru!

        Joo... tää on ehkä just parhaimmistoa. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo... tää on ehkä just parhaimmistoa. 😁

        Tuohan oli suorastaan herttainen kommentti, harvoin noin nätisti nälvitään 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, jokin syy sille on, vaan miten sen kanssa voisi elää?

        En oikein tohdi sääliäkään, ei kiusaaminen anna aihetta sääliin, lähinnä vain ihmetyttää se miksi, mikä on niin huonosti omassa elämässä, että tarvitsee törppöillä?

        No on se minusta säälittävää vaan, että ihminen ei muuta keinoa keksi, kuin sellainen töhöily, siihen pahaan oloonsa.
        Tuskin edes hrlpottaa yhtään?


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuohan oli suorastaan herttainen kommentti, harvoin noin nätisti nälvitään 😂

        Joo, just meinasin laittaakin alkviestiin, että välillä noi lapsellisuudet on tyyliä: "sä oot kakkapylly, en leiki sun kaa!" 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo... tää on ehkä just parhaimmistoa. 😁

        No kun sut tunnetaan jo laajasti kakkapyllynä.


    • Anonyymi

      mutta niin pattereilla voi tehdä kaikenlsaisia hsassuja juttuja...

      minun pitää nyt jännittää tyttöjen alppihiidon pujottelua jotta kukaan tyttönen ei loukkaantuisi.

    • Anonyymi

      Miksi sinä teet niin, kertoisitko sen?

      • Osoita niitä viestejä, joissa kiusaan mitä tahansa, niin voin eritellä sinulle miksi ja mitä juuri sillä hetkellä tunsin, ajattelin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Osoita niitä viestejä, joissa kiusaan mitä tahansa, niin voin eritellä sinulle miksi ja mitä juuri sillä hetkellä tunsin, ajattelin.

        Yleensä keskystelua virkistää, kun tuo esille omakohtaisia kokemuksia. Miksi panttaa omia ilkeilymotiivejasi? Keskityt vain muiden ilkeilyihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä keskystelua virkistää, kun tuo esille omakohtaisia kokemuksia. Miksi panttaa omia ilkeilymotiivejasi? Keskityt vain muiden ilkeilyihin.

        Jos todella haluat kaivaa minusta esille syvimmätkin vaikuttimeni, niin sitten voit laittaa meiliä suoraan minulle ja saat jatkaa kuulustelua. Palstalla en aio koskaan kaikkea kertoa.


    • Anonyymi

      Pahaa oloaan purkavat.

      • Pahaa oloa vois purkaa hyvällä huumorillakin, niin että kääntää sen pahan olonsa positiivemmaksi itselleenkin sitä kautta. En tiiä osasinko selittää.

        Muttei se tarvis olla toisten satuttamista, kiusaamista, pilkkaamista tms. negatiivista. Joku ironia tai sarkasmikin toimii. Mutta niin ettei se ole töykeää ja julmaa, eikö?


      • Anonyymi

        Aika väsynyt selitys. Ajattele vähän, kyllä sä pystyt siihen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Pahaa oloa vois purkaa hyvällä huumorillakin, niin että kääntää sen pahan olonsa positiivemmaksi itselleenkin sitä kautta. En tiiä osasinko selittää.

        Muttei se tarvis olla toisten satuttamista, kiusaamista, pilkkaamista tms. negatiivista. Joku ironia tai sarkasmikin toimii. Mutta niin ettei se ole töykeää ja julmaa, eikö?

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Kokeile puhua huutamisen sijaan, katso puhuuko se takas.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kokeile puhua huutamisen sijaan, katso puhuuko se takas.

        Kokeile omaa neuvoasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile omaa neuvoasi.

        Mee säkin nukkumaan, niin helpottaa vähän toi piikikkyys.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mee säkin nukkumaan, niin helpottaa vähän toi piikikkyys.

        Sä jankutat usein tota ”niin metsä…”. Kun sulle sanotaan niin, et pysty ottamaan vastaan vaan lähdet vinoilemaan. Ei mua väsytä päiväsaikaan todella harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta. Turhaan peilaat siis omaa uupumustasi, sairauksiasi (tai millä lie omaa piikikkyyttäsi oikeutatkaan) muhun, mulla ei ole vastaavia ongelmia. Ollaan siis erilaisia siinä(kin) suhteessa. Tiedätkö miksi sanotaan henkilöä, jolla on eri säännöt itselle ja muille? (Oikeuttaa siis itselleen asioita joita ei suo muille)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä jankutat usein tota ”niin metsä…”. Kun sulle sanotaan niin, et pysty ottamaan vastaan vaan lähdet vinoilemaan. Ei mua väsytä päiväsaikaan todella harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta. Turhaan peilaat siis omaa uupumustasi, sairauksiasi (tai millä lie omaa piikikkyyttäsi oikeutatkaan) muhun, mulla ei ole vastaavia ongelmia. Ollaan siis erilaisia siinä(kin) suhteessa. Tiedätkö miksi sanotaan henkilöä, jolla on eri säännöt itselle ja muille? (Oikeuttaa siis itselleen asioita joita ei suo muille)

        Keneksihäm sinä mahdat kokea tämän miespuolisen henkilön jonka kanssa ottelet? Katso vaikka profiilikuvaa, josko se jeesaisi mahdollisissa hahmotusvaikeuksissa. Eihän se tietysti minulle kuulu mistä te saatte riidan keskenänne pystyyn, mutta jotenki tuntuu, että hänen siis aina saman rekisteröidystä nimimerkistä huolimatta tarve riidellä on kova ja aina tartut uuteen nimimerkkiin ja blaastaat jostain hyvin kiihkeästi. Itselläni ei ole koskaan tällaista nimimerkkiä ollut, joten en esim siksi ymmärtää provosoitumisen motiivia tai tällaisen nimimerkin tuota noin merkityksellisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneksihäm sinä mahdat kokea tämän miespuolisen henkilön jonka kanssa ottelet? Katso vaikka profiilikuvaa, josko se jeesaisi mahdollisissa hahmotusvaikeuksissa. Eihän se tietysti minulle kuulu mistä te saatte riidan keskenänne pystyyn, mutta jotenki tuntuu, että hänen siis aina saman rekisteröidystä nimimerkistä huolimatta tarve riidellä on kova ja aina tartut uuteen nimimerkkiin ja blaastaat jostain hyvin kiihkeästi. Itselläni ei ole koskaan tällaista nimimerkkiä ollut, joten en esim siksi ymmärtää provosoitumisen motiivia tai tällaisen nimimerkin tuota noin merkityksellisyyttä.

        Keneksiköhän sinä mahda minut kokea? Pitäisikö sinun keskittyä siihen ja tarpeeseesi ”aina” puuttua toisten ”riitaan” ja tarttua niihin ”joka kerta” moisella kiihkeydellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä jankutat usein tota ”niin metsä…”. Kun sulle sanotaan niin, et pysty ottamaan vastaan vaan lähdet vinoilemaan. Ei mua väsytä päiväsaikaan todella harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta. Turhaan peilaat siis omaa uupumustasi, sairauksiasi (tai millä lie omaa piikikkyyttäsi oikeutatkaan) muhun, mulla ei ole vastaavia ongelmia. Ollaan siis erilaisia siinä(kin) suhteessa. Tiedätkö miksi sanotaan henkilöä, jolla on eri säännöt itselle ja muille? (Oikeuttaa siis itselleen asioita joita ei suo muille)

        Se on älykäs sanonta, siinä on totuus.

        En peilaakkaan, mistä moinen ajatuspieru taas? Mä vaan huomaan milloin ihminen on piikikäs ja sinä olet, haluat tai et, se näkyy.


    • Kyse lienee omista henkilökohtaisista ongelmista. Siis siitä että jotkut etsivät netistä sen vuoksi nyrkkelysäkkiä sen kummemmin miettimättä että ruudun toisella puolella on oikea ihminen eikä mikään säkki.

      Totuus on kuitenkin se että koskaan ei tiedä miten hyvin tai huonosti toisella menee. Jos haluaa toisen kokevan samaa kipua mitä itsekin niin on hyvin mahdollista että saattaa olla se viimeinen pisara jollekulle.

      En halua ottaa sellaista riskiä.

      • Niin, niin kyllä. Vain mietin tätä siksi, että minun nuoruudessani pahaa oloa purettiin kadulla ja se kipu mitä tunsi, piti antaa toiselle hyvin konkreettisesti, jos meinasi. Ja samalla sai ottaa vastaan, toisen kipua, hyvin konkreettisesti. Se oli jollain tavalla selkeämpää, helpompaa, ymmärrettävämpää kuin tämä nykyinen versio.


    • Tässäkin ketjussa moni henkilö, joka on erityisen ikeileellinen, uskoo olevansa vapaa tästä saastaisesta piirteestä. 🌹👀

      • Anonyymi

        Yksi sellainen on taitaa olla aika lähellä siinä sinua. Helppo todeta palstalla.


    • Anonyymi

      Ilkeyshän on kokemus, ei teko. Samoin kuin esim. ahdistus.

    • Anonyymi

      uskaltsaisitko mennä' laskemaan kilpasa jos panoksena 64 miljardia euroi noiden naispujotteloijoiden kanssa?

      Mutta joillain on kypärään kiinnitetyt päätä suojaavat jutut huomasin jos kaatuu.

    • Anonyymi

      hassua niin on tosiaan kypärään pultattu joku tuki jutttu kun niin monesti kaattuu niin se suojaa.

    • Anonyymi

      Milloin tapasit Citrinellan?

      • AIka monesti olen jo tavannut, miten niin?


      • randombypasser kirjoitti:

        AIka monesti olen jo tavannut, miten niin?

        Oletko sinäkin tapailumies?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Oletko sinäkin tapailumies?

        Ainahan minä olen tapailumies, paitsi jos oma kulta löytyy, sille olen oma mies. Mutta sitä päivää ootellessa... Tapailen ystäviä 😊


      • Anonyymi

        Aina peiliin katsoessaan.


    • Anonyymi

      En mä tiiä. Miksi joku on mulle ilkeä täällä. Kait sitjoku kismittää. Oisko pukamat.

    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt samaa ja varsinkin nk. älylaitteiden yleistyttyä keskustelukulttuuri on mennyt ihan kamalaksi. Mikään ei muutenkaan riitä, 5k: lla kuukaudessa ei muka tulla toimeen. Haukutaan kehareita netissä jne. Et sellaista hyvinvointia Suomessa. Katsokaapa jotakin kasarin ja ysärin telkkuohjelmia. Paljon rennompaa meininkiä, eikä mitään tekopirteää teatteria. En pidä tällaisesta maailmasta.

      • Se kun otettaisiin kaikilta mobiililaitteet pois, niin voisi kummasti rauhoittaa tilannetta, vaan siirtyisikö se örveltäminen sitten muualle?


    • Anonyymi

      sain tietää juurikin että joku vanha kaveri kuollut.... kestää ajatusuniversumissakin käsitellä asiaa aina hetken.

      • Se on omanlaisensa matka käydä läpi, voimia sille tielle 👍


    • Niin, ikuisuuskysymys todellakin.

      Tunnen yhdsen todella ilkeän ihmisen, joka oikeasti nauttii aiheuttaessaan härdelliä. Hän tarkoituksellisesti esiintyi toisina ihmisinä tälläkin saitilla ja aiheutti tahallaan väärinkäsityksiä vedättämällä.

      Hänestä oli hauskaa saada soppa aikaiseksi mm. täällä Suomi24:lla. Hän kertoili laveasti kuinka oli vedättänyt jotakin toopea ja sai muitakin innostumaan samaan leikkiin. Ja siitä tuli melkein viraali ilmiö työpaikallani, sillä kyseinen ihminen oli työkaverini.

      He pitivät hauskaa muiden kustannuksella.
      Joten näitäkin löytyy.

      Loppujen lopuksi pitänee muistaa, että tuommoinen käytös ei kerro terveestä ja tasapainoisesta ihmisestä. Motiivi kiusata ja haukkua on monitahoinen. Joillekin se on todellakin keinottomuutta ja toisilla silkkaa typeryyttä.

      Pitkälle olen myös samaa mieltä, että se että kukaan ei tule laittamaan siitä vastuuseen, aiheuttaa sitä oksentelua myös vain tällä palstalla. Mutta on muistettava, että meillä kaikilla on oma käsityksemme ilkeilystä. Aika ajoin saattaa olla kyse vain väärinkäsityksistä ja joskus ihan huonosta huumorintajusta.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä. Olen juonut jo 4 litraa kiljua. Hieman on heikko olo.


      • Anonyymi

        😬 tsiisus... Kivoja työkavereita sulla.

        xLiner


      • 👍👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        😬 tsiisus... Kivoja työkavereita sulla.

        xLiner

        No ei ole. Työpaikkakiusaajia suuri osa.
        Huonosti puututaan epäkohtiin.
        Ja esimiehet mukana touhussa.


    • Tämä on ikuisuuskysymys tällä palstalla - tai voi olla muuallakin Kaksnelosessa, en tiedä- jota aina silloin tällöin mietitään. Minusta ilkeiden kommenttien kirjoittelu on hukkaan heitettyä aikaa. Ethän sinä siinä tavallaan edes keskustele jostain aiheesta jonkun toisen tai useampien kanssa, vaan se on yleensä vihaista yksinpuhelua tai huutoa. Negatiivisuus ei lisää muuta kuin negatiivisuutta. Se on kuin lumipallo, jonka laitat vierimään. Ensin yksi ilkeä kommentti ja sitten joku ottaa siitä kopin ja jatkaa. Alkaa sanasota, jossa kiistellään asioista. Itse en halua lähteä tuollaisiin mukaan.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Ite oot. Mä hakkaan sun mummosi!

      Heh tällaistahan sitä on koko ajan. Se on vissiin nykyaikaa.

      Jotkut herkemmät ihmiset saattavat lopettaa kirjoittelun kokonaan. Pahimmillaan jopa syyttävät itseänsä.

      • Juu, saat hakata mummoni, jos haluat ja uskallat, veikkaan ettet ainakaan uskalla 😂

        Eihän se ole sitä koko ajan, siksi on kummaa että sitä on osan aikaa, kun ei ole tarpeen olla ilkeä.


    • Anonyymi

      Minä en ole ilkeä palstalla, enkä muutenkaan. En myöskään viitsi tuhlata aikaa ilkeysviestien lukemiseen.

    • Anonyymi

      Ite oot! Älä mulle rupee!!!
      Niin on totta, että ihminen haluaa aina olla parempi kuin muut.

      Tyhmää. Aikoinaan olin kovin loukkaantunut. Ei siinä mitään. Kunhan hengailin ja kaikki sujui hyvin.

      Hölmöä sekoilla muuten vain.

      >simiti<

      • Häivy, saatana 😂😂
        Sinä se jaksat aina olla hauska, kiitos siitä 👍


    • Anonyymi

      Voi randomi rakas. Nyt pilkkaan ja haukun sinua. Samalla tuon esiin oman epävarmuuteni.

      Itse olen ehjä, mutta moni kirjoittaja on rikki. Sitten yrittävät paikata oloansa uhittelemalla.
      se on nykyaikaa.

      >simiti<

      • Täh? En kyllä koe pilkaksi tätä, mutta jos niin sanot, niin kai se sitten on.

        Moni on rikki, valtaosa luultavasti, hyvin todennäköisesti minäkin, vaikken vielä tiedäkään sitä varmuudella.


    • Trolli tumputtaa sille, että hänen loukkauksiinsa vastataan. Se, että vastaaja loukkaantuu, pahoittaa mielensä tai osoittaa suuttuneensa on täysosuma G-pisteeseen! :D


      En ota kantaa siihen, kannattaisiko trollia ruokkia, koska olen joskus itsekin vastannut ääliön tahalliseen idiotiaan provokaatioon ilkeästi, mutta olettaisin trollien kuolevan suruun jos ne jätettäisiin kokonaan huomioitta.

      • Voiko geniota sanoa trolliksi?


      • Hmmm, en ole ikinä päässyt todistamaan tuollaista, tumputtamista, mutta hyvin mahdollista se toki on, vähän kuin tuuletus tehdyn maalin jälkeen.

        Uskoakseni lakikin kieltää trollin heitteilejätön, niin lienee viisainta pelata varman päälle ja ruokkia edes vähän jatkuvasti...


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voiko geniota sanoa trolliksi?

        Kuka tai mikä on "genio"? Kuten ehkä olet huomannut, niin olen toki ikisinkku, mutta en varsinainen vakkari tällä palstalla. (Toisaalta: aivan kuin oikeasti välittäisin tai tietäisin onko "genio" trolli tai edes kuka hän on.)


      • kollimaattori kirjoitti:

        Kuka tai mikä on "genio"? Kuten ehkä olet huomannut, niin olen toki ikisinkku, mutta en varsinainen vakkari tällä palstalla. (Toisaalta: aivan kuin oikeasti välittäisin tai tietäisin onko "genio" trolli tai edes kuka hän on.)

        Ihme, jos et ole sankariin ikinä törmännyt. No jos joku tyyppi genio tunnistetaan vaan änkyröiväksi ja vänkyröiväksi paasaajaksi, kun ei tykkää kaikkien jutuista, niin voiko sellasta sanoa edes trolliksi? Kysytään näin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ihme, jos et ole sankariin ikinä törmännyt. No jos joku tyyppi genio tunnistetaan vaan änkyröiväksi ja vänkyröiväksi paasaajaksi, kun ei tykkää kaikkien jutuista, niin voiko sellasta sanoa edes trolliksi? Kysytään näin.

        Tavallaan kummallista, että ihmisvihaajia änkyröitä yleensä edes tapaa _sosiaalisessa_ mediassa, mutta ehkä heilläkin on ihmisen ikävä toisen luo, eivät vaan osaa sitä ilmaista.


      • kollimaattori kirjoitti:

        Tavallaan kummallista, että ihmisvihaajia änkyröitä yleensä edes tapaa _sosiaalisessa_ mediassa, mutta ehkä heilläkin on ihmisen ikävä toisen luo, eivät vaan osaa sitä ilmaista.

        Täällähän se hyvä on päteä, kun IRL ei uskalla. Siellä voi joku poksauttaa nokkaankin, mutta mietin lähinnä että tekeekö ketään trolliksi se, ettei tykkää jostain poppoosta tai asiasta alustalla?

        Ehkä hänellä on itsellään juu ongelma sopeutumisessa seuraansa, eikä se ole muiden tehtävä muivaantua hänelle mieluisajsi. Mutta kunhan mietin, kun minusta se on harvemmin trolli joka täällä mäkättää muitten olemisesta, se on vaan yks mäkätys intoinen ihminen.

        On täällä toki trollejakin, mutta ne leikkii erilailla. Ne ei vaan mäkätä ja viisastele.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Täällähän se hyvä on päteä, kun IRL ei uskalla. Siellä voi joku poksauttaa nokkaankin, mutta mietin lähinnä että tekeekö ketään trolliksi se, ettei tykkää jostain poppoosta tai asiasta alustalla?

        Ehkä hänellä on itsellään juu ongelma sopeutumisessa seuraansa, eikä se ole muiden tehtävä muivaantua hänelle mieluisajsi. Mutta kunhan mietin, kun minusta se on harvemmin trolli joka täällä mäkättää muitten olemisesta, se on vaan yks mäkätys intoinen ihminen.

        On täällä toki trollejakin, mutta ne leikkii erilailla. Ne ei vaan mäkätä ja viisastele.

        Kertoo suurin viisastelija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo suurin viisastelija.

        Noniin ehditkin taas palstailemaan. Työt tuli tehtyä? Voitkin jatkaa omalla paikallasi viisastelijana. Ole hyvä. 👏

        Aplodeja hänelle! 🎉🎈


      • G-LoveR kirjoitti:

        Noniin ehditkin taas palstailemaan. Työt tuli tehtyä? Voitkin jatkaa omalla paikallasi viisastelijana. Ole hyvä. 👏

        Aplodeja hänelle! 🎉🎈

        Ilmeisesti tuo ääliö lajiominaisine onelinereineen ei sitten ollut tämä genio?


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Ilmeisesti tuo ääliö lajiominaisine onelinereineen ei sitten ollut tämä genio?

        Issue address changed, error in tracking program.


      • kollimaattori kirjoitti:

        Ilmeisesti tuo ääliö lajiominaisine onelinereineen ei sitten ollut tämä genio?

        Näin voisi tympeydestä päätellä. Ummehtunut haju kantautuu sanojen kautta sieraimiin, silloin... 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näin voisi tympeydestä päätellä. Ummehtunut haju kantautuu sanojen kautta sieraimiin, silloin... 😆

        Vaan mua ei hänen rutinat vakavasti ottaen haittaa, hän purkaa turhautumistaan. Enemmän ärsyttää kaikki muu älytön molkotus.


    • Anonyymi

      Näille palstoille ihmiset tulevat purkamaan paskaa oloaan ja silloin käy uhriksi kuka tahansa. Tosi harvoinhan täällä on mitään asiaa ja tarkoitan siis näitä ryhmiä joissa kirjoitetaan tunne-elämästä jne.

      Turhaahan se on, sitä varten on terapeutit ja muut jonne mennään keskustelemaan asiat auki.

    • Anonyymi

      Ylen ohjelmiin ei pidä luottaa , YLE on Suomen suurin luomun mainostaja , YLE ei koskaan kutsu ohjelmiinsa luomukriitikoita . Luomutuotteet , luontaistuotteet , GM vapaa tuotteet kuten Snellman tai kanamestari on niitä joita erityisesti välttelen , Tamminen on myös vältettävien listalla . Olen myös sitä mieltä , että glyfosaatti on hyvä torjunta aine , paljon parempi kuin mitä luomussa käytetään . Geenitekniikan koen positiivisena asiana kuten ruuan lisä - aineita , edut ylittää haitat .

    • Anonyymi

      Koska ihmiset voi huonosti ja purkavat sitä huonoa oloa omaa epävarmuuttaan ja saamattomuuttaan toisiin joka luo taas lisää huonovointisutta ja epävarmuutta. Kierre on valmis. Osa kommenteista on kirjoitettu siksi että voisi hämmentää soppaa ja huvikseen sekoilla.
      Osien takana on herkkiä ihmisiä jotka eivät uskalla reaalielämässä puhua kenellekään mitään tämän suuntaistakaan mitä laukovat täällä.
      On myös väärinymmärryksiä ja kirjoitettu tekstihän on melko kylmää joten kirjoittajan mielialaa ei pysty varmuudella sanomaan. Voi olla että jotkut jutut naurettaisiin pois kun näkisi kirjoittajan kasvot. Suomeen on tullut myös kulttuuri jossa loukkaannutaan kaikesta itselle epämieluisasta kuin lapset ja se ei ole hyvä juttu.
      Kertoo paljon epävarmuudesta ja pahasta olosta kun ihmiset jaksavat vuodesta toiseen pilkata Martinaa tms ihmisiä jotka ovat tehneet elämässään jotain. En usko että kukaan mies pilkkaa Martinaa ainakaan heteromies ja melko varmasti katkerat tekstit on peräisin naisilta jotka ovat itse niin surkeita etteivät saa mitään aikaiseksi ja ovat kateellisia hoikasta hyvännäköisestä naisesta.

      Maailma on täynnä ihmisiä jotka luulee että onnistumiset syntyy ilman työtä ja asioihin ikään kuin synnytään. Esim urheilijat vaan huomaavat olevansa lihaksikkaita ja pystyvänsä juoksemaan lujaa yms. Se on käsittämätön ajatusmaailma ja tällaiset ihmiset eivät yleensä saavuta elämässään yhtään mitään koska jäävät odottamaan että menestys lahjoitetaan heille mitä ei koskaan tule tapahtumaan. Maailma ei ole mitään velkaa. Kaikki ihmiset aloittaa nollasta ja kehittyy kun tekee työtä sen eteen. Voi olla että jotkut ovat jossain vähän lahjakkaampia mutta työntekoa ja sen merkitystä se ei poista.

      Täälläkin on vuosi kausia ihmisiä ollut jotka on ihastunut eivätkä tee sille asialle mitään. Ota yhteyttä lähesty ota riski älä hukkaa elämääsi. Ei ole töissä etsi töitä. On lihava laihduta on huonokuntoinen urheile tee jotain älä odota. Elämään kuuluu hyvät ja huonot jutut surut ilot kaikki se on elämä sitä kutsutaan elämäksi. Kukaan ihminen ei pysty vastoinkäymisiä kiertämään mutta voit kyllä kaivaa sellaisen kuopan itsellesi omalla tyhmyydellä josta et pääse koskaan pois.
      Ei menneisyydessä kuulu elää sieltä otetaan opiksi mutta katse on eteenpäin. Jos joku asia tuo ongelmia mietitään miksi se toi niitä ja yritetään korjata ei toisteta samaa virhettä uudelleen ja uudelleen.

      • Olipa hyvin avattu, hieno kommentti, kiitos!


      • Anonyymi

        Jätit kirjoituksesi oleellisen ja ehkäpä vielä yleisimmän osan pois. Palstalla on herkkiä, voisi sanoa tavallisen inhimillisiä, hyväkäytöksisiä ihmisiä, jotka eivät ilkeile palstalla eivätkä irl. Silti juuri heille ilkeillään ja nimittelyä esiintyy myös laajasti. On täysin normaalia loukkaantua silloinkin, kun loukataan tarkoituksella ja kirjoitellaan mitä sattuu. Se ei ole herkkähipiäisyyttä, kuten jotkut täällä esittävät, vaan normaali reaktio. Tämä johtaa siihen, ettei normaalit ihmiset kirjoittele palstalla, jäljelle jää vain ilkeilijät.


    • Anonyymi

      mentaaliongelmaiset on kotiutettu, siinä se on suurin syy foorumien olemukseen jossa jokainen on kaikkien alojen mestari.

      oikeassa elossa heitä ei kukaan kuuntele, lääkärikin antaa uuden reseptin viidessä minuutissa ja sitten ulos.

    • Anonyymi

      perustarpeissa juju

      perussynneissä jojo

      yksinäisyydessä kajo

      tietämättömyydessä taju

    • Anonyymi

      jotenkin nämä voimat menevät ylhäältä alas tai isolta pienelle

    • Anonyymi

      kuka ei lyö hän sylkäisee

      • Anonyymi

        miehet ovat anonyymejä ja naiset ovat tuttuja


    • Anonyymi

      Palstalaiset voivat huonosti, myös minä, myös rekatut.

    • Anonyymi

      Avoin ilkeily voi johtaa tappeluihin tai käräjille. Netti mahdollisti näkymättömyysviitan ja sehän sopi suomalaisille. Tekniikka tulee vielä isommin luomaan keinoja kyylätä, solvata ja haitata toisten elämää. Luota kehitykseen.

      • Niinhän se ainakin osittain on. Itse en ainakaan perseilyä kauaa katselisi livenä, niin voisihan siinä kädetkin saada tekemistä.


    • Anonyymi

      Se taitaa olla tuo oma elämä syynä sille. Heijastuu käytökseen, ehkäpä nettimaailma on joillekin sopiva kostotanner. Tiedä häntä. Sen uskoisin tietäväni, että ihminen jolla asiat on ns. mallillaan, tuskin käyttäytyy edes netissä, kuten mikäkin ajattelematon ääliö. Itsetunnon tola lie tulkittavissa myös ulosannista. Taitaa harvassa olla ne, jotka viihtyy omissa nahoissaan ja haukkuu toisten ulkonäköä/muotoa.

      • Purkautumiskanava, kun oksettaa henkisesti, ehkä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Purkautumiskanava, kun oksettaa henkisesti, ehkä.

        Taitaa olla noin. Ymmärrettävästi keinona ei järin toimiva, kerta lisääntyy niinku kiimanen pupu. Ja vyöryy niinku lumipallo jyrkännettä alas. Paha olo ei veettuillemalla häviä mihinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla noin. Ymmärrettävästi keinona ei järin toimiva, kerta lisääntyy niinku kiimanen pupu. Ja vyöryy niinku lumipallo jyrkännettä alas. Paha olo ei veettuillemalla häviä mihinkään.

        No ei häviä, pitäisi sillä rakkaudellisuudella koittaa sitä suitsia. Vaan joskus se lienee helpompi vain sylkäistä asiat ulos nopeasti, lyhyt helpotus, edes.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei häviä, pitäisi sillä rakkaudellisuudella koittaa sitä suitsia. Vaan joskus se lienee helpompi vain sylkäistä asiat ulos nopeasti, lyhyt helpotus, edes.

        Noh, räkikööt nopeet helpotukset ilmoille, jos niistä apua joillein on. Ite en niinkään noista sprinteistä välitä, jos toffelit vetästään jalkaan, ni samalla sitä vetää pitempää matkaaki. Kaikkoo veetutus, eikä tuu syleksittyä minne sattuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, räkikööt nopeet helpotukset ilmoille, jos niistä apua joillein on. Ite en niinkään noista sprinteistä välitä, jos toffelit vetästään jalkaan, ni samalla sitä vetää pitempää matkaaki. Kaikkoo veetutus, eikä tuu syleksittyä minne sattuu.

        Kukin tavallaan, oppia kertyy elämän varrella.


    • Anonyymi

      APINALAUMA

      koko sapiens on yhtä apinaa

      apinat tekevät monia asioita hyvistä pahoihin

      • Anonyymi

        naamasi näyttää kauniilta ja siksi toiset apinat kiinnostuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naamasi näyttää kauniilta ja siksi toiset apinat kiinnostuvat

        he odottavat reaktiosi, josta se tykkäävät


    • Anonyymi

      Teemu Selänne syö isoja rasvaisia puhvelinlihapihvejä ja sanoo:
      Kommaritouhua! Dodii!

      • Sallittakoon se Teemulle. Kuten muillekin.


    • Anonyymi

      Oletteko koskaan käynyt ulkomaisilla foorumeilla? Itse hämmästyin esim. ruotsalaisilla ja jenkki foorumeilla että siellä ihmiset ovat ystävällisiä toisilleen. Täältä tuttu vieraiden ihmisten vihaaminen ja halveksunta puuttuu kokonaan! Olen usein miettinyt, onko tällainen ala-arvoinen käytös ainoastaan henkisesti köyhien sivistymättömien entisten orjakansojen ongelma?

      Vähän samaan aiheeseen liittyen, nyt 15 vuotta poissa Suomesta asuneena olen myös huomannut että elämässäni ilkeimmät ja selkään puukottavimmat ihmiset ovat lähes järjestäen olleet suomalaisia (jopa ulkomailla asuvat), aika erikoista, mitähän se kertoo meistä? Mikä sen tekee että suomalainen on susi suomalaiselle?

      • Anonyymi

        Suomalainen kateus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen kateus.

        Sulla on ventit hallussa :D


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe