Oudolta tuntuu

Kun kukaan ei välitä, paitsi oma äiti ja lapset. Täälläkin jäin yksin. Ei saa vastakaikua koskaan siltä kehen ihastuu... Ei juttukaveria mistään. Toista se on muilla. Ei ollut kaksoisliekkiä. On vaan yksi liekki joka sammuu aikanaan. Tuuli sen sammuksiin puhaltaa. 🌬️🕯️

85

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinua rinssi. Taas vellot masennuksessa.

• En voi muutakaan...

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17734879X

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kyllähän välittää :).

• Anonyymi

Saattaisi löytyä empatiaakin palstalta jos omaisit käytöstapoja muihin ihmisiin nähden trollailusta puhumattakaan. Sitä saat mitä muille annat -K

• Miten olen trollannut? En ymmärrä...

• Anonyymi

Miten tulkitset välittämisen?

• Anonyymi

Kun et sä muiden kanssa halua jutella kuin sen tytön eikä se täällä ole. Muilla on varmaan toista jos ne hyväksyy jonkun muunkin kuin yhden reilusta viidestä miljoonasta juttukaveriks.

• Olen huomannut sen, ettei hän ole täällä. Hän oli minulle ainoa syy täällä oloon. Minä en näistä tunteista pääse eroon koskaan.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Olen huomannut sen, ettei hän ole täällä. Hän oli minulle ainoa syy täällä oloon. Minä en näistä tunteista pääse eroon koskaan.

No eikö tuon päätelmän tehtyäsi kannata lähteä suksimaan kuuseen täältä. Ainainen valittaja ja ikäistensä arvostelija.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Olen huomannut sen, ettei hän ole täällä. Hän oli minulle ainoa syy täällä oloon. Minä en näistä tunteista pääse eroon koskaan.

Sitte tosiaan aika turha kai täällä olla, kuten tuossa joku mainitsi, jos tästä vain paha mieli tulee. Jos nyt jotain haluut saada aikaseks niin jotain muuta kautta se kai pitää hoitaa. Mut on kyl melko epärealistiset haaveet sinul, et ei ihme jos ne ei toteudu.

• Anonyymi

Etpä sä ainakaan täällä itsekään ihan kauhesti näe vaivaa muiden kanssa jutellaksesi. Sinulle ei kelpaisi kuin se yksi ja häneksi eivät muut pysty muuttumaan. Pidemmän päälle on vaikeaa jutella, kun toinen vain jatkuvasti velloo syvissä vesissä. Sitäpaitsi sä puhut sen verran ikävästi esim. itsesi ikäisistä naisista, että ei sitä moni jaksa. Eivät ne nuorimmatkaan jaksa, jos heidän äitiensä ja isoäitiensä ikäisiä jatkuvasti haukutaan.

• En ole haukkunut enää aikoihin ketään. Ja sekin johtui siitä aiemmin, että meni käpy kiusaajiin ja niihin jotka ei edes yrittänyt ymmärtää. Olen pahoillani siitä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En ole haukkunut enää aikoihin ketään. Ja sekin johtui siitä aiemmin, että meni käpy kiusaajiin ja niihin jotka ei edes yrittänyt ymmärtää. Olen pahoillani siitä.

Et sinä ehkä yksittäin hauku, mutta kollektiivisesti kyllä

• Anonyymi

Tosin, voi muuten olla että ne varttuneemmat naiset tuolla kikattelee itsekseen, että just näin esim. niille viidenkympin villityksen kourissa kamppaileville vaimonsa jättäneille ja nuoremman naisen perään lähteneille miehille käy. Ei menny ku Strömsös ja mies jää yksin. Avaa hyvin miehen sielunelämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosin, voi muuten olla että ne varttuneemmat naiset tuolla kikattelee itsekseen, että just näin esim. niille viidenkympin villityksen kourissa kamppaileville vaimonsa jättäneille ja nuoremman naisen perään lähteneille miehille käy. Ei menny ku Strömsös ja mies jää yksin. Avaa hyvin miehen sielunelämää.

Minä en jättänyt vaimoani, etenkään kenenkään takia. Vaan vaimo jätti minut. Minä olen jäänyt kokonaan ilman parisuhdetta sen eron jälkeen, lyhyttä laastarisuhdetta lukuunottamatta. Eksällä on ollut lukuisia tapailu, ja seurustelusuhteita eron jälkeen, ja nykyisin asuu miehen kanssa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minä en jättänyt vaimoani, etenkään kenenkään takia. Vaan vaimo jätti minut. Minä olen jäänyt kokonaan ilman parisuhdetta sen eron jälkeen, lyhyttä laastarisuhdetta lukuunottamatta. Eksällä on ollut lukuisia tapailu, ja seurustelusuhteita eron jälkeen, ja nykyisin asuu miehen kanssa.

Miksi jätti sinut sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi jätti sinut sitten?

Koska meillä oli jatkuvasti riitoja, ja ne johtui aika paljon erimielisyyksistä lasten kasvatuksesta yms. seksin puutteesta johtuvasta turhautumisesta ja mistä nyt milloinkin. Vaimo vaan ilmoitti yksi kaunis ilta, että hän ei enää rakasta minua. Ja sitten päätti lähteä lasten kanssa pois.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Joo en sillä, ihan esimerkki vain.

• Anonyymi

Ihanko totta ne muut aina saavat ne 18-vuotiaat kiinnostumaan. älä nyt viitsi. 😀

• No kyllä joku saa... Ainakin kaikki alle 25v.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No kyllä joku saa... Ainakin kaikki alle 25v.

Jaa jaa, eli seurailet sitten lähinnä alle 25-vuotiaiden pariutumista. Onko se sinusta ihan tervettä?

• Prinssi_J
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa, eli seurailet sitten lähinnä alle 25-vuotiaiden pariutumista. Onko se sinusta ihan tervettä?

Ja sinä ymmärrät kaiken väärin...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No mistä sinä sitten tiedät, että "Toista se on muilla.", jos et kerta jotain seuraa? Miten tuon pitäisi ymmärtää "oikein". Ihan vaan pelkäksi tyhjänaikaiseksi valitukseksi vailla substanssia vai? Sen siitä saa, kun kerrankin yrittää ottaa jonkun kirjoitukset tosissaan.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

P.S. Sinä et tiedä kuka minä olen, joten älä sinuttele ja selitä muiden asioista.

• Anonyymi kirjoitti:

No mistä sinä sitten tiedät, että "Toista se on muilla.", jos et kerta jotain seuraa? Miten tuon pitäisi ymmärtää "oikein". Ihan vaan pelkäksi tyhjänaikaiseksi valitukseksi vailla substanssia vai? Sen siitä saa, kun kerrankin yrittää ottaa jonkun kirjoitukset tosissaan.

Ei tarvitse seurata sen kummemmin, kun kuulee miten homma menee. Viiskymppisenä on jo toinen jalka haudassa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei tarvitse seurata sen kummemmin, kun kuulee miten homma menee. Viiskymppisenä on jo toinen jalka haudassa.

No kyllä se vaatii sitä, että jonkun juttuja kuuntelee. Aika monta tollasta alle 25:sta pitää tuttavapiirissä olla, että voi jotain yleistyksiä tehdä. Koko tuttavapiirisi kostuu tuosta ikäryhmästä, vai miksi sua heidän pariutumisensa niin erityisesti kiinnostaa?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No kyllä joku saa... Ainakin kaikki alle 25v.

Koska ihmiset pariutuu ikäistensä kanssa.
        - sivust

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se vaatii sitä, että jonkun juttuja kuuntelee. Aika monta tollasta alle 25:sta pitää tuttavapiirissä olla, että voi jotain yleistyksiä tehdä. Koko tuttavapiirisi kostuu tuosta ikäryhmästä, vai miksi sua heidän pariutumisensa niin erityisesti kiinnostaa?

Kyllä niitä joitakin nuoria tuttavapiirissä on. En ole tarkoittanut että heidän pariutuminen kiinnostaa erityisesti... Olen vain tehnyt havaintoja sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska ihmiset pariutuu ikäistensä kanssa.
        - sivust

Minua ei kiinnosta omanikäisen kanssa pariutuminen. Tämä ei ole haukkumista. En pysty ihastumaan sellaiseen. En voi sille mitään.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minua ei kiinnosta omanikäisen kanssa pariutuminen. Tämä ei ole haukkumista. En pysty ihastumaan sellaiseen. En voi sille mitään.

Nii, mut ne nuoret pariutuu keskenään. Luonnollista.
        - sivust

• Anonyymi kirjoitti:

Nii, mut ne nuoret pariutuu keskenään. Luonnollista.
        - sivust

En ole väittänytkään etteikö näin olisi.

Kun kerron sen verran, että jäin tänne, koska kuvittelin hänen olevan täällä, ja kaipailevan minua. Ilmeisesti erehdyin pahemman kerran.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En ole väittänytkään etteikö näin olisi.

Kun kerron sen verran, että jäin tänne, koska kuvittelin hänen olevan täällä, ja kaipailevan minua. Ilmeisesti erehdyin pahemman kerran.

Nii mut turha siitä on mieltänsä pahottaa, luonnollisista asioista, vanhenemista ei kukaan pääse pakoon.

Sun mieli tais tehä sulle kepposet.

- sivust

• Anonyymi kirjoitti:

Nii mut turha siitä on mieltänsä pahottaa, luonnollisista asioista, vanhenemista ei kukaan pääse pakoon.

Sun mieli tais tehä sulle kepposet.

- sivust

Niin kai sitten. Ei kiinnosta enää edes elää.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No ei ihme jos masentaa. Todennäköisesti sinulla on vuosia jäljellä ja olet jo valmiiksi haudassa. Ei hyvää päivää...

• Anonyymi

Vaarallista on itseään kiusata yhden ihmisen takia. Maailma on miehiä ja naisia täynnä.

Yksipuolinen rakkaus on riistävää. On hukassa omien tunteiden kanssa.

Olen rukoillut vuodesta 2020, että saisin uusia ystäviä. Olen saanut 3 uutta kaveria ja ystävää, joten rukoilu auttaa.

• Se on helppoa sanoa, maailma sitä ja tätä täynnä. Kun ei kukaan muu merkkaa mitään minulle. Sitä ei näköjään voi ymmärtää kukaan muu.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Se on helppoa sanoa, maailma sitä ja tätä täynnä. Kun ei kukaan muu merkkaa mitään minulle. Sitä ei näköjään voi ymmärtää kukaan muu.

Ok. Tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet koko elämänsä ajan masentuneita. Se on raskasta. Yksi ei ole tyytyväinen sukupuoli-identiteettiinsä ja toinen on ollut pahoillaan nuoruuden biletyksestä ja rankasta kotitaustasta. Ei tämä minunkaan elämä ole ollut helppoa. Ihan järkyttävää välillä. Olen joskus ollut vakavasti masentunut ja miettinyt itsaria. Olen ollut ihastunut vääriin tyyppeihin. Saanut kuraa niskaan. Yhteen kaveriin olin todella ihastunut. Jälkeenpäin ajateltuna, mikä mieltäni viirasi. Yksinäisyys. Olin jumissa. En arvostanut itseäni tarpeeksi.

Ei saa pakottaa itseään. Saa olla juuri sellainen kuin on.

• Anonyymi

Jossain vaiheessa elämää kaveri sinun täytyy tehdä päätös annatko masennuksen viedä vai vietkö itse sitä, jos se jää määräävään osaan niin tuskin mikään odotus tulee toteutumaan. Luovuta sille yksi päivä viikosta ja loput kuusi päivää paskat nakkaat siitä, ei se maailmaa muuksi muuta mutta tekee helpommaksi suuntautua siten että kehitystä tapahtuu. 👍

• No näin juuri!

Prinssille kysymys

Miltä mä kuulostaisin jos...

"Ei musta kukaan tykkää, olen maailman rumin ja hirvein ihminen. Olen turha, ei minua kukaan kaipaa..."

Tekisikö tuo minusta luotaantyöntävän vai houkuttelevan?

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

No näin juuri!

Prinssille kysymys

Miltä mä kuulostaisin jos...

"Ei musta kukaan tykkää, olen maailman rumin ja hirvein ihminen. Olen turha, ei minua kukaan kaipaa..."

Tekisikö tuo minusta luotaantyöntävän vai houkuttelevan?

No tähän tuskin tarvitsee edes vastata... Luotaantyöntävän tietysti. Teitä ei ole varmaan koskaan masentanut oikeasti? Ette ole koskaan olleet epätoivoisia? Ymmärrän kyllä miten surkealta kuulostan.

• Prinssi_J kirjoitti:

No tähän tuskin tarvitsee edes vastata... Luotaantyöntävän tietysti. Teitä ei ole varmaan koskaan masentanut oikeasti? Ette ole koskaan olleet epätoivoisia? Ymmärrän kyllä miten surkealta kuulostan.

Ihmiset on erilaisia. Minä taistelen aina vastaan, tiedän että kaikki muuttuu paremmaksi. Olen kokenut paskaa elämäni aikana, rankkoja juttuja. En vaan anna periksi. Enkä myöskään kyllä pahemmin heittäytynyt kenellekään itkemään niitä juttuja. En halua rasittaa muita ongelmilla.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Miksi et halua tehdä asioita jotka kohentaa elämänlaatuasi? Psykoterapia ja jopa sähköhoito toimii monella. Matala testotasokin aivan varmasti, kun nuoret tytötkin kiinnostaa

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et halua tehdä asioita jotka kohentaa elämänlaatuasi? Psykoterapia ja jopa sähköhoito toimii monella. Matala testotasokin aivan varmasti, kun nuoret tytötkin kiinnostaa

Mikä peruste sille, että nuoret tytöt kiinnostaa jos testot on matalalla? Voi elämä. Käyn salilla ja kehityn siellä, niin testot on todennäköisesti aika korkealla. Ja eiköhän se ole teston syytä myös, että naiset kiinnostaa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Puhun kokemuksesta, sama vaiva minulla. Jutun ydin on siinä miten hallitset sitä olotilaasi. Korjaamisen on lähdettävä sisimmästäsi, se lähti siitä omalla kohdalla että tunnustin oman tyhmyyteni itselleni, kipeää teki mutta taakka keveni huomattavasti. Seuraavaksi itsariajusten loitommastökkäily ja kas kummaa pikkuhiljaa ne myös loittonivat. Kaikenlainen pikku tekeminen ja näpräily toimi myös, mikä tahansa mikä vie ulos tuosta pakkoajattelun kehästä. Pahin kaikista eli itsesääli, siihen älä sorru ollenkaan. Itsellä toimii pieni huumorinsekainen itseruoskinta, lähes joka aamu kysyn itseltäni "Mitäs tänään typerä paskiainen" , illalla taasen -are you hjappy? , tietenkin venäläisellä aksentilla...enhän muuten olisi minä 😁, mutta tämä toimii...etsi se oma kaavasi 👍, opi näkemään sinänsä vakava asia vähän vähemmän vakavammin

• Anonyymi kirjoitti:

Puhun kokemuksesta, sama vaiva minulla. Jutun ydin on siinä miten hallitset sitä olotilaasi. Korjaamisen on lähdettävä sisimmästäsi, se lähti siitä omalla kohdalla että tunnustin oman tyhmyyteni itselleni, kipeää teki mutta taakka keveni huomattavasti. Seuraavaksi itsariajusten loitommastökkäily ja kas kummaa pikkuhiljaa ne myös loittonivat. Kaikenlainen pikku tekeminen ja näpräily toimi myös, mikä tahansa mikä vie ulos tuosta pakkoajattelun kehästä. Pahin kaikista eli itsesääli, siihen älä sorru ollenkaan. Itsellä toimii pieni huumorinsekainen itseruoskinta, lähes joka aamu kysyn itseltäni "Mitäs tänään typerä paskiainen" , illalla taasen -are you hjappy? , tietenkin venäläisellä aksentilla...enhän muuten olisi minä 😁, mutta tämä toimii...etsi se oma kaavasi 👍, opi näkemään sinänsä vakava asia vähän vähemmän vakavammin

Kiitos kun jaksoit kirjoittaa tuon ja yrittää tsempata. Olen varmaan masentunut todella pahasti jo... Itken taukoamatta nytkin. Olen kuin menettänyt kaiken.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kiitos kun jaksoit kirjoittaa tuon ja yrittää tsempata. Olen varmaan masentunut todella pahasti jo... Itken taukoamatta nytkin. Olen kuin menettänyt kaiken.

Psykiatrit haluavat ymmärtää kaikkia mutta sosiopaatteja ja psykopaatteja ei voi ymmärtää kun se ei ole mielen sairaus eikä mielenterveys ongelma. Ihmiset saavat silti ilmaista itseään vapaasti ellei se ole suora uhkaus tai kunnianloukkaus tai muu vastaava kohdistettuna tunnistettavissa olevaan henkilöön.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Miksi menettänyt kaiken? Jos sulla on kuitenkin äiti sekä lapset. Monella ei ole edes niitä.

• Anonyymi

Olihan sulla siellä töissä joku uus kimuli jota kattelit.

• Niin, mutta ei ole silti ihastusta voittanut. En tiedä edelleenkään edes hänen nimeäkään. Enkä ole uskaltanut kysyä, kun pelkään että hänkin kokee sen ahdistavaksi ja taas tulee huutia. Ei töissä uskalla lähestyä enää ketään ikinä.

• Ja, edelleen, hän jonka takia tänne jäin, on ollut koko ajan ykkönen. Häntä vaan olen ajatellut kaiken aikaa taukoamatta.

• Prinssi_J kirjoitti:

Ja, edelleen, hän jonka takia tänne jäin, on ollut koko ajan ykkönen. Häntä vaan olen ajatellut kaiken aikaa taukoamatta.

Vaikka olen kyllä alkanut miettiä sitä, miten eri tasoisia ollaan. Hän on rikkaasta perheestä. Minä köyhästä. Minä vanha, hän nuori... jne jne.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Vaikka olen kyllä alkanut miettiä sitä, miten eri tasoisia ollaan. Hän on rikkaasta perheestä. Minä köyhästä. Minä vanha, hän nuori... jne jne.

Olet noita samoja asioita miettinyt ainakin vuoden. Mitä jos miettisit mikä sille tytölle olisi parasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet noita samoja asioita miettinyt ainakin vuoden. Mitä jos miettisit mikä sille tytölle olisi parasta.

Eiköhän tuo itse tiedä... En ole mihinkään ollu painostamassa. En voi tulla muuhun tulokseen tässä, kuin että minua on vedätetty täällä silloin kun tänne eksyin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Eiköhän tuo itse tiedä... En ole mihinkään ollu painostamassa. En voi tulla muuhun tulokseen tässä, kuin että minua on vedätetty täällä silloin kun tänne eksyin.

No jos sinua vedätettiin niin sitten sinäkin vedätit ainakin yhtä naista, itseasiassa useita.

• Anonyymi kirjoitti:

No jos sinua vedätettiin niin sitten sinäkin vedätit ainakin yhtä naista, itseasiassa useita.

Minä en tiennyt keitä olivat. Oletin aina häneksi. Ei ollutminulta mitään tietoista vedättämistä. Sen sijaan minua varmasti kiusattiinkin täällä yhdessä vaiheessa, kun olin mennyt kertoman vähän liikaakin hänestä ja itsestänikin kaikkea tarpeetonta tietoa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minä en tiennyt keitä olivat. Oletin aina häneksi. Ei ollutminulta mitään tietoista vedättämistä. Sen sijaan minua varmasti kiusattiinkin täällä yhdessä vaiheessa, kun olin mennyt kertoman vähän liikaakin hänestä ja itsestänikin kaikkea tarpeetonta tietoa.

No nyt riitti sit, tai sit etit täält jonkun muun.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä riitti? Mitä tarkoitat?

• Anonyymi kirjoitti:

Täältä jonkun muun? Minä en ihastu tekstin perusteella kehenkään. Sitä paitsi, minun tunteet N kohtaan ei ole menneet pois. Minä tapaan mieluummin tuolla oikeassa maailmassa ihmisiä, ja koen oikeaa rakkautta, jos sellaista on enää minulle missään tarjolla.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mikä riitti? Mitä tarkoitat?

Niin riitti täällä luuhaaminen, sitähän sä nyt meinasit, ja menet sinne oikeeseen maailmaan kun täältä ei seura kelpaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin riitti täällä luuhaaminen, sitähän sä nyt meinasit, ja menet sinne oikeeseen maailmaan kun täältä ei seura kelpaa.

Ei ole mitään minne mennä. Ei minua kukaan missää halua seuraksi.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Oli miten oli mut tää sun pakkomielle alkaa olla pelottava.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli miten oli mut tää sun pakkomielle alkaa olla pelottava.

Luuletko että se on helppoa minullekaan? Ei johda minun puolelta mihinkään, että sitä on turha kenenkään pelätä. Kyllä ymmärrän, kun on sanottu ettei saa lähestyä. Enhän uskalla enää lähestyä ketään muitakaan.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei ole minne mennä😂😂 koko helvet*n maailma on avoin. Kukaan ei sinua kotoa hae. Ja fakta on se että jos yli 30v nainen ei kelpaa, niin sitten sinä olet yksin etkä valita. Totuus on se ettet tuon ikäisenä saa muuta kuin ostovaimon.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mä olen yleensä aika empaattinen ihminen, mutta nyt täytyy sanoa että lopeta aikuinen mies tuo vinkuminen. Nuoret tytsyt ei sua huoli, itsellesi ei kelpaa oman ikäiset, eikä edes vähän nuoremmat. Yritä kasvaa aikuiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minne mennä😂😂 koko helvet*n maailma on avoin. Kukaan ei sinua kotoa hae. Ja fakta on se että jos yli 30v nainen ei kelpaa, niin sitten sinä olet yksin etkä valita. Totuus on se ettet tuon ikäisenä saa muuta kuin ostovaimon.

Tiedän että olen yksin, jos ei vastaan tule ihminen joka kiinnostaa minua tarpeeksi, ja joka kiinnostuu minusta. Näyttää vaan olevan täyttä utopiaa sellainen ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen yleensä aika empaattinen ihminen, mutta nyt täytyy sanoa että lopeta aikuinen mies tuo vinkuminen. Nuoret tytsyt ei sua huoli, itsellesi ei kelpaa oman ikäiset, eikä edes vähän nuoremmat. Yritä kasvaa aikuiseksi.

Ei huoli, eikä huoli ne lähelle omanikäisetkään. En huoli minäkään mitään ylipainoisia, liikuntaa vieroksuvia tanttoja. Jotka vetää viinaa kuin sieni ja tupakoi.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei huoli, eikä huoli ne lähelle omanikäisetkään. En huoli minäkään mitään ylipainoisia, liikuntaa vieroksuvia tanttoja. Jotka vetää viinaa kuin sieni ja tupakoi.

Oikeasti olet sitä mieltä, että sinun ikäiset on ylipainoisia tanttoja. Huhhuh. Itse olen hieman nuorempi, mutta tunnen montakin todella hyvässä kunnossa olevaa viisikymppistä. Heillä on aikaa panostaa itseensä, koska lapset jo isoja. Missä piireissä sä pyörit, jos tuollaisiin olet törmännyt.

Häpeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti olet sitä mieltä, että sinun ikäiset on ylipainoisia tanttoja. Huhhuh. Itse olen hieman nuorempi, mutta tunnen montakin todella hyvässä kunnossa olevaa viisikymppistä. Heillä on aikaa panostaa itseensä, koska lapset jo isoja. Missä piireissä sä pyörit, jos tuollaisiin olet törmännyt.

Häpeä.

En tarkoittanut että kaikki ovat sellaisia, vaan tarkoitin sitä, että en huoli sellaista (oli minkä ikäinen hyvänsä) kun en muille näytä kelpaavan. Ne on ainoita jotka minua lähestyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Häpeä.

En pyöri missään piireissä, jos ei harrastuksia ota huomioon. Muuten olen aina itsekseni.

• Anonyymi kirjoitti:

Häpeä.

Kyllä saa aika valloittava ja upea olla, jos haluaa minun mielenkiinnon saada. Ei voi mitään.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kyllä saa aika valloittava ja upea olla, jos haluaa minun mielenkiinnon saada. Ei voi mitään.

Toivottavasti olet itsekkin valloittava, itsevarma ja komea. Näistä teksteistä päätellen kaukana siitä.

• Ikävältä kuulostaa. Mutta oletko itse valmis astumaan ulos tuosta olotilasta. Sitä vaan, että jos itse et siihen pysty, niin menisit lääkäriin. Ihan vaan itsesi takia. 😊 Kuulostaa nimittäin masennukselta tai joltain muulta nyt. Jos olen ymmärtänyt oikein, että yli vuoden täällä olet kaipaillut nuorta tyttöä. Ja elämänhalu mennyt samalla. Niin auttaisi varmasti kun kävisit edes jossain juttelemassa olostasi, niin osaisivat varmasti neuvoa tai varata jonkun terapian tms. Siis jos tosissasi haluat löytää elämänilon takaisin ja päästä nauttimaan muistakin tunteista, kuin vain surusta jos se ei itsekseen häviä.

• Olen käynyt jo juttelemassa lääkärille. Minulla on masennukseen lääkitys olemassa, ollut jo viime syksystä saakka. Ei rakkaussuruihin lääkärikään mitään poppaskonsteja keksi. Terapiaan minun pitää erikseen yrittää hakea. Olen siitäkin jo keskustellut lääkärin kanssa. Kiitos kuitenkin.

• Anonyymi

Sellaista se elämä joskus on.

• Kun olisikin vaan joskus, eikä aina ja koko ajan.

• Lopeta papparuikutus. Juu. Helppoa se on vaikka kakkaläjänkin tulla sivusta sanomaan. Hyvin toimii huomion kerjäys kun kommenttia satelee, vaikkakin negatiivista. Empatia on vähissä maailmassa. No, se on tätä Suomalaista mentaliteettia.

• Anonyymi

Empatiaa riitää mutta kaikella on rajansa. Loputtomiin ruikuttavat etoo. Kaikki on omassa päässä ja hallinnassa. Se pitää selvittää ja mennä eteenpäin.ruikutirui ei sitä ole. 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empatiaa riitää mutta kaikella on rajansa. Loputtomiin ruikuttavat etoo. Kaikki on omassa päässä ja hallinnassa. Se pitää selvittää ja mennä eteenpäin.ruikutirui ei sitä ole. 💩

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Minä myös samaa mieltä. Huomiohuo*aamista tämä kaikki.

• Anonyymi

Kyl tuo läjä on aika oikeessa. Kovasti sinul on ollu täällä noita päänsilittelijöitä, eikä niist ole ollu sinulle muuta ko haittaa.

• Anonyymi

Ketään kun ei voi pakottaa välittämään. Jokaisella kun on oikeus itse valita seuransa. Jos joku niin sanotusti on roikkunut kannoilla, sellainen saa aikaan ahdistusta ja pahaa oloa pitkäksi aikaa, olipa motiivit sellaiseen olisivat mitkä tahansa.

• Juu. Luulin että hän välitti. Hyvästi.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Juu. Luulin että hän välitti. Hyvästi.

Huomiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe