Oletteko tehneet

Anonyymi-ap

itsellenne ämpärilistan? Haluatteko kertoa, että mitä olette siihen laittaneet?

20

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Jokaisella nykyajassa elävällä on ämpärilista

• Anonyymi

En ole tehnyt. Ei ole mun juttu tollaiset.

• Anonyymi

Boomer!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boomer!

Kaukana siitä ja henkisestikin kuulemma teini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boomer!

Ämpärilista on kyllä enemmänkin boomerien juttu. Pilalla nykynuoret.

• Anonyymi

Päässäni on suunnitelmia. Mutta kun ihminen suunnittelee, niin kohtalo tai mikä vastavoima se ikinä onkin, tulee ja muuttaa suuntaa. Se voi olla tapahtuma, kriisi tai ulkopuolinen ihminen. Tarvitaan myös onnea. Sattumalla on myös tehtävänsä. Mikään ei ole yksinkertaista. Lisäksi ihminen ei voi saada kaikkea, mitä haluaa ja mitä ihminen haluaa, ei välttämättä ole hänelle hyväksi. Siksi olisi hyvä elää kohtuullisesti hyvää elämää ilman suorituspaineita. Välillä tosin tuntuu kuin jokin ulkopuolinen jättiläissormi kaataisi kumoon ulkopuolelta. "Kaaduitpas taas. Voi sinua ihmisparkaa.".

Nykyaika ei arvosta filosofiaa tai uskontoa. Sieltä löytyy mielenkiintoisia opetuksia ja ajatuksia. En arvostele listojen tekijöitä. Kukin tekee miten parhaaksi näkee.

• Itse en suunnittele juurikaan mitään. Minulla on kuitenkin haaveita mitkä aion joskus toteuttaa. Ei aikataulua. Eli kun on otollinen aika jollekkin asialle niin toimin.

En saa kaikkea mitä haluan, mutta kivoja juttuja tulee eteen kunhan vaan uskaltaa elää.

• Aion vielä joskus saada ilmaisen ämpärin, mitä jonotan yön yli.

• Anonyymi

Kuulostaa mahtavalta :D

Olen aina halunnut osallistua mielenosoitukseen. En koskaan töiden puolesta saanut osallistua sellaiseen. Olisin menettänyt työpaikan.

Haluaisin järjestää antiikin Rooma -tyyliset juhlat, jossa syödään sormin, juodaan viiniä, seurustellaan ja kuunnellaan trubaduureja.

Olisi ihana perustaa keskiaikatyylinen taverna. Siinä on jotain hienoa tunnelmaa ja musiikki on lumoavaa.

Yhden vuoden asuisin erakkona, ottaisin luontokuvia ja kirjoittaisin kirjaa.

Yritän pukeutua sporttisesti, jotta olisin reippaan oloinen. Meikkaan. Tosiasiassa olen boheemi ja saisin aikani oikein hyvin kulumaan juhlissa illasta aamuun ja oksentamaan lopulta siihen ämpäriin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa mahtavalta :D

Olen aina halunnut osallistua mielenosoitukseen. En koskaan töiden puolesta saanut osallistua sellaiseen. Olisin menettänyt työpaikan.

Haluaisin järjestää antiikin Rooma -tyyliset juhlat, jossa syödään sormin, juodaan viiniä, seurustellaan ja kuunnellaan trubaduureja.

Olisi ihana perustaa keskiaikatyylinen taverna. Siinä on jotain hienoa tunnelmaa ja musiikki on lumoavaa.

Yhden vuoden asuisin erakkona, ottaisin luontokuvia ja kirjoittaisin kirjaa.

Yritän pukeutua sporttisesti, jotta olisin reippaan oloinen. Meikkaan. Tosiasiassa olen boheemi ja saisin aikani oikein hyvin kulumaan juhlissa illasta aamuun ja oksentamaan lopulta siihen ämpäriin :D

Sullahan on hyvä ämpärilista!

Joskus Tampereella oli semmoinen viikinkiravintola, missä oli sorminsyönti meininki.

Parasta tietysti olisi itse järjestää tuollaiset pippalot; toogat päälle harvoille ja valituille, ruokaa, viinaa, huumeita, seksiesityksiä...

Itse olen lähes erakko, voin suositella välttämään ihmisiä, on niin paljon helpompi kokea onnellisuutta. Maaseutua en suosittele, siellä on niin vaivallista asua.

Kaikenlaista elämää on tullut väsymiseen asti koettua. Nyt oma ämpärilista koostuu vain jostain ylellisyysesineistä tms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullahan on hyvä ämpärilista!

Joskus Tampereella oli semmoinen viikinkiravintola, missä oli sorminsyönti meininki.

Parasta tietysti olisi itse järjestää tuollaiset pippalot; toogat päälle harvoille ja valituille, ruokaa, viinaa, huumeita, seksiesityksiä...

Itse olen lähes erakko, voin suositella välttämään ihmisiä, on niin paljon helpompi kokea onnellisuutta. Maaseutua en suosittele, siellä on niin vaivallista asua.

Kaikenlaista elämää on tullut väsymiseen asti koettua. Nyt oma ämpärilista koostuu vain jostain ylellisyysesineistä tms

:-D Repesin.

Joo, olen käynyt viikkariravintolassa Turussa. Se oli hieno.

On ystäviä ja sukulaisia, jotka eivät kuivin suin ole. Viini maistuu. Toogajuhlat kesällä olisivat mahtavat.

Jotain hienoa on erakkona elämisessä. Se on mielestäni ihailtavaa ja olen toisinaan yksin "itsekkäästi" itseäni suojellakseni ja eheyttääkseni. Minä eheytän itseäni.

Ohoh, ylellisyysesineitä. Kauniita esineitä on kiva tutkia. Kyllä kokemuksiinkin kyllästyy.

• Anonyymi

Juu, en ole. Olisi melkoinen turn off, jos kuulisin toisella olevan moinen.

• Anonyymi

Mitään ei voi muuttaa murehtimalla menneitä eikä huolehtimalla tulevasta.

• Anonyymi

Oletpa tietämätön

• Anonyymi

Totta. Mennyt on harvoin sitä, jollaisen me halusimme olevan. Tulevaisuudesta emme tiedä. Joten on vain tämä hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Mennyt on harvoin sitä, jollaisen me halusimme olevan. Tulevaisuudesta emme tiedä. Joten on vain tämä hetki.

Onpa outoa kuva/kokemus sulla elämästä

• Anonyymi

Ei ole bucket listiä, mutta varmaan kävisi mielessä semmoisen tekeminen, jos saisi kuulla vaikkapa terminaalista syöpädiagnoosista. Joku ulkomaanreissu olisi kiva tehdä vielä ennen kuolemaansa. Voisi käydä ehkä ulkomailla asuvia kavereita tapaamassa, ehkä ihan vain merenrannalla istumassa jossain lämpimässä.

• Anonyymi

”Jos sinulla on tavoite, kirjoita se ylös. Muutoin se on vain haave.”

• Anonyymi

Mustikoita, puolukoita, mansikoita.
      Sitten kun saan auton. Muutaman vuoden sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe