Mitäs köyhät

Anonyymi-ap

Mä se ajelen Teslalla.

27

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakkohan se sulla ajella kun ei varaa pensaan

    • Anonyymi

      Tukirahoja pukkaa

    • Anonyymi

      Poronhoidosta ei pitäs maksaa mitään tukia! Jos sillä ei elä se on silloin kannattamatonta liiketoimintaa. Ja kun näyttää osalla olevan ihan harrastustoimintaa koko poronhoito niin muuallakaan harrastamiseen saa tukia! Voi hoidella poroja ja käydä oikeissa töissä 💪

      • Anonyymi

        Miksi heille tukia maksetaan?


      • Anonyymi

        Me elätetään porokekkulit. Mitäään ammatiharjoittajia he ole. Kun pelkillä tukirahoilla elellään.


    • Anonyymi

      En ole noin köyhä kuin sinä mieleltäni.

    • Anonyymi

      Tesla on keskiluokan auto? Miten sillä pääsee kyselemään mitäs köyhät, kun suomen verotuksella myös itse autosi perusteella keskiluokkaisena olet köyhä?

      T. Polestar 2 -kuski, ei riittänyt Teslan laatu minulle, paskaa muovia koko koslas.

    • Anonyymi

      Onko niin että ne ajelee Teslalla joilla ei ole varaa ostaa bensaa. Minä en sitte ole köyhä kun ajelen vanhalla Tojolla.

    • Anonyymi

      Tiisseli se kallein on tällä hetkellä. Siihen vielä verot päälle. Rahamiehet posottaa tiisseli autoila.

    • Anonyymi

      Näinhän se on, talot puoli-ilmaisia elinkeinotiloja.. kelkoista sun muista vehkeistä saa kai veroa pois.. semmosia porokekkuleita.. on se hienoa että harrastus rahoitetaan

      • Anonyymi

        Ja käyttö rahat saa avustuksina.


    • Anonyymi

      Minä ajan mopolla.

    • Anonyymi

      teslahan on paska auto vähä-älynen oot.

      • Anonyymi

        teslahan on paska auto vähä-älynen oot. RUPISAMMAKKO OLE HILJAA HOMOPASKA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teslahan on paska auto vähä-älynen oot. RUPISAMMAKKO OLE HILJAA HOMOPASKA

        tesla vähä-älysten auto , pieni pilisten.


    • Anonyymi

      Ei ole meillä kuntakaan köyhä, kiinteistöiltä ajetaan lumetkin pois, aina ennen ne on kyllä sulaneet pois ihan ilmaiseksi, ja facebookissa kysellään kuntalaisilta mihin vois tuhlata 15.000,- euroa.⁹

      • Anonyymi

        Annetaan porokekkuleille se avustusta


    • Anonyymi

      Hailiihailoo. Älkää luopuko ajamisesta yhden teslan tähden sentään.

    • Anonyymi

      osamaksu käytetty romu , työtön leuhkii nälissään. teslala hahhaha

    • Anonyymi

      Rahamiehet ei viitti joka ajon jälkeen olla piuhaa kytkemässä teslaan, se on köyhien hommaa, ajelen polttomoottori autolla.

    • Anonyymi

      Minä ajan porolla.

    • Anonyymi

      Poromiesten toimeentulo on tukien ja avustusten varassa.

      • Anonyymi

        On se niin helppoa elämää ko valtio maksaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On se niin helppoa elämää ko valtio maksaa

        Valtio elättää, me jotka maksamme veroja, me elätämme. Työtä kaihtavat vetelykset.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On se niin helppoa elämää ko valtio maksaa

        Miksihän yhteiskunta sallii tuollaista. Ei ole tätä päivää enää.


    • Anonyymi

      Voi sitä järjen köyhyyttä,ei ole palajo millä kehuskella,mitä tyhmä rahalla tekkee,jos on tyhmä ei voi olla rikas

    • Anonyymi

      Näinpä tuolla lapissa kylmällä tankkausasemalla jossa ei ole latausta hienon sähköauton, joka olisi tarvinnut kaksikilometria vielä sähköä jotta olisi päässyt latausasemalle. Hinausauto oli sitä juuri hakemassa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe