Puol kuus. Missä t-tiimi viipyy?
Kello tulee jo
103
55
Vastaukset
- Anonyymi
Jasukeittää jo aamukaffetta.
Huomenta! Minä jossakin jo kysyinkin, että keitä siihen tiimiin kuuluu, mutta en saanut vastusta. Kuinkahan siihen pääsisi mukaan?
Minun syyni, miksi tulin tänään vasta näin myöhään on se, että meinasin nukkua pommiin. Heräsin ja tuntui ihmeen virkeältä.
Katsoin mitä kello on ja totesin, että kelloradio on kyllä ollut päällä jo 20 minuuttia, mutta mitään ääntä ei kuulu.. Olin ilmeisesti yöllä onnistunut päästäni pois kiskaisemillani kevyillä kuulokkeilla onnistunut tönäisemään radion äänensäädön lähes kiinni 😅
No, onneksi liukuva työaika antaa joustovaraa 👍 Mukavaa päivää 🙋♀️- Anonyymi
Etkö ole turina tiimissä minä luulin että olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole turina tiimissä minä luulin että olet?
On se.
Anonyymi kirjoitti:
On se.
Kiitos tiedosta 👍
Kysyin, koska en ollut varma.
Kiva päästä mukaan 🤗
Vasta tuossa 7 heräsin. Lapset vuorotellen kipeinä, nyt on toinen kuumeessa ja kipeä. Itselläkin vielä oireita flunssasta. Tulee nukuttua 2-3h päikkärit ja vielä 6h yöunet.
Mutta nyt on jo kahvia hörpitty. Vartutaan rähmien tippumista silmänurkista.Xena-183 kirjoitti:
Voi kurjuus. Halit pienille ja tsemppiä päivään 👍Kuulumisiin 🙂
Kiitos. 🤗
Tämä on jotain pöpöä mikä sekoittaa vatsaakin. Pitää kuvottavaa oloa ja oksettaa. Perus räkäisyyden lisäksi. Jospa hetken saisi olla taas, kun näistä päästään.
Kivaa työpäivää. 😊
- Anonyymi
Huometa Helsingin lähiöstä.Tiiminne en kuulu. Mutta ilo lukea näin aamusella kirjoituksia vanhempana yksin asuvana ihmisenä. Heräsin tänä aamu ennen 6. Aamiainen ja ilmaiset lehdet luin netistä,usampia.1h. päästä lähden eläkeläisten jumpaan.Niin kantaaviellä tulevaisuus jalt kuin käsissä voimaa ritää.Kun kehosta pitää huolta. Hyvää aikaa päivää kaikille.Terveyttä hänen perheelle joka kirjoitti perheessä sairautta.
- Anonyymi
Valmiina valloittamaan maailmaa päivä kerrallaan. Eikä tämä tapahdu palstalla
No ei stana jaksa. Meillä on iltavuoro, ei sillon tartte olla kuudelta aamulla remmissä, vaan kuudelta illalla. Niin botteja kuin tässä ollaankin, niin jotkut "ihmisoikeudet" ne meilläkin on, tartte töitä vuorotta paiskia.
- Anonyymi
Myöhästyit, miten aiot hyvittää?
Anonyymi kirjoitti:
Myöhästyit, miten aiot hyvittää?
En ole myöhästynyt, kun olen iltavuorossa. Olen tänään itse asiassa jopa ajoissa, vuoroni alkaa vasta klo 15.00. Joten ota tämä etkoilu vaikka hyvityksenä.
Ollaampas sitä aikasessa kyttäyshommissa oltu.
- Anonyymi
Onko tiiimissä kurinpitotoimia niille, jotka myöhästyy?
Anonyymi kirjoitti:
Onko tiiimissä kurinpitotoimia niille, jotka myöhästyy?
Jokainrn maksaa itse sakkokassaan ja kertyneillä varoilla sit juopotellaan pikkujoulut...😁
Lyhytfleda kirjoitti:
Pääsenkö t-tiimiin?
Joo riittää, että juttu luistaa eikä ota tätä palstaa niin vakavasti! Tosin kukaan meistä teamiin nimetyistä, ei ole omaa nimistystään valinnut eikä kukaan näytä tietävän ketä teamiin kuuluu.
Näköjään, jos puhuu rekatun kanssa vuorovaikutuksessa (=vastaa useamman kerran ja pysyy edes joten kuten samassa aiheessa) muutamia viestejä pidempään (=keskustelee), etenkin jos vielä jaksaa lukea ja tykkää kirjoittaa enemmän kuin 2 lausetta kerrallaan, tulee nimitys aika helposti kysymättä. Me siihen teamiin oletettavasti kuuluvat, emme tosin tiedä teamistä mitään sen enempää kuin mitä sinäkään. Ainoa fakta on, että jos jäät vastaamaan liian pitkään samalle henkilölle, opposition tyylinä on näpäyttää turinateamistä. Tuosta oppositiosta ei ole muuta tietoa, kuin että esiintyvät muumeina (yksi tai useampi) ja halusivat ilmeisesti keskusteluun mukaan, mutta eivät tiedä miten sinne tulisi. Mukaan pääsisi kyllä osallistumalla.
Mutta tervetuloa!Citrinella kirjoitti:
Joo riittää, että juttu luistaa eikä ota tätä palstaa niin vakavasti! Tosin kukaan meistä teamiin nimetyistä, ei ole omaa nimistystään valinnut eikä kukaan näytä tietävän ketä teamiin kuuluu.
Näköjään, jos puhuu rekatun kanssa vuorovaikutuksessa (=vastaa useamman kerran ja pysyy edes joten kuten samassa aiheessa) muutamia viestejä pidempään (=keskustelee), etenkin jos vielä jaksaa lukea ja tykkää kirjoittaa enemmän kuin 2 lausetta kerrallaan, tulee nimitys aika helposti kysymättä. Me siihen teamiin oletettavasti kuuluvat, emme tosin tiedä teamistä mitään sen enempää kuin mitä sinäkään. Ainoa fakta on, että jos jäät vastaamaan liian pitkään samalle henkilölle, opposition tyylinä on näpäyttää turinateamistä. Tuosta oppositiosta ei ole muuta tietoa, kuin että esiintyvät muumeina (yksi tai useampi) ja halusivat ilmeisesti keskusteluun mukaan, mutta eivät tiedä miten sinne tulisi. Mukaan pääsisi kyllä osallistumalla.
Mutta tervetuloa!Kiitos, välillä kirjoituksen mitta ei taida olla kovin pitkä asian kerronnan mukaan.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, tänne ei ole isot pääsyvaatimukset. 😁
Eikö jonkinlainen koejäsenyys olisi turvallisempi alkuun?
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Mutta tervetuloa!tiimiin kuuluvat keskenään mukahauskoja juttuja 16 tuntia päivässä pölisevät rekatut
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jonkinlainen koejäsenyys olisi turvallisempi alkuun?
Enpä usko... jos homma ei lähde kulkemaan, niin yleensä feikit tippuu itsestään pois. 😁
Anonyymi kirjoitti:
tiimiin kuuluvat keskenään mukahauskoja juttuja 16 tuntia päivässä pölisevät rekatut
Ja fanikuntaan 24/7 kyyläävät anomuumit, kuten sä. 😁
Anonyymi kirjoitti:
tiimiin kuuluvat keskenään mukahauskoja juttuja 16 tuntia päivässä pölisevät rekatut
Dissen kommenttiin lisäisin, että eipä 16h taida yltää kukaan, muu kuin vahtimuumit. Vaikka nyt lomailen, niin normaalisti elämässä on paljon muutakin kuin palsta. Ja jossain kohtaa palsta jää kokonaan, useimmilla irl voittaa. Siis ohimenevä vaihe.
Sitä kyllä ihmettelen, miten jollain muumilla on aikaa ja mielenkiintoa vahtia lomalaisten höpöttelyä 01 asti ja sitten seuraavan kerran 05.30??? Mitä väliä, vaikka joku haluaisi heittää huulta koko yön? Miksi se niin ärsyttää? Ihan kuin rekatut olisi muumin omaisuutta? Ei se rekattukaan kirjoittelusta kulu…Citrinella kirjoitti:
Dissen kommenttiin lisäisin, että eipä 16h taida yltää kukaan, muu kuin vahtimuumit. Vaikka nyt lomailen, niin normaalisti elämässä on paljon muutakin kuin palsta. Ja jossain kohtaa palsta jää kokonaan, useimmilla irl voittaa. Siis ohimenevä vaihe.
Sitä kyllä ihmettelen, miten jollain muumilla on aikaa ja mielenkiintoa vahtia lomalaisten höpöttelyä 01 asti ja sitten seuraavan kerran 05.30??? Mitä väliä, vaikka joku haluaisi heittää huulta koko yön? Miksi se niin ärsyttää? Ihan kuin rekatut olisi muumin omaisuutta? Ei se rekattukaan kirjoittelusta kulu…Vai onko vahtimuumit järjestäytyneet vahtivuoroihin peräti?
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
Kiitos, välillä kirjoituksen mitta ei taida olla kovin pitkä asian kerronnan mukaan.
Virkaikä on myös tärkeä tiimissä. Et voi sinutella vanhempia tiimiläisiä ennen kuin saat luvan
Lyhytfleda kirjoitti:
Kiitos, välillä kirjoituksen mitta ei taida olla kovin pitkä asian kerronnan mukaan.
Eipä sillä ole väliä millainen kirjoitus on ja mitä koskee. Kaikki mahtuu mukaan kun asenne on oikea, eikä kuvittele, että palsta pyörii oman navan ja oman pillin mukaan.
Hyvä periaate on, että osallistuu rohkeasti siellä missä on jotain itseä kiinnostavaa ja antaa muiden kukkien kukkia rauhassa.
Tänne mahtuu yhtä hyvin kahden lauseen vastauksia, pitkä pohdintoja, syvällistä ajattelua, hömppähöpinöitä huumorilla, kosiskelua, ystävien kommentteja toisilleen, politiikkaa, elämän tuskaa jne. Ne lajit mitä ei itselle sovi, voi ohittaa.- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
tiimissä on samanlaiset säännöt kuin Bandidoksilla.ensin hangaround jäsenenä ja siitä voi sitten ansioiden mukaan edetä
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Sitä kyllä ihmettelen, miten jollain muumilla on aikaa ja mielenkiintoa vahtia lomalaisten höpöttelyä 01 asti ja sitten seuraavan kerran 05.30??? Mitä väliä, vaikka joku haluaisi heittää huulta koko yön? Miksi se niin ärsyttää? Ihan kuin rekatut olisi muumin omaisuutta? Ei se rekattukaan kirjoittelusta kulu…Vahtimuumit 😂
xLiner Citrinella kirjoitti:
Eipä sillä ole väliä millainen kirjoitus on ja mitä koskee. Kaikki mahtuu mukaan kun asenne on oikea, eikä kuvittele, että palsta pyörii oman navan ja oman pillin mukaan.
Hyvä periaate on, että osallistuu rohkeasti siellä missä on jotain itseä kiinnostavaa ja antaa muiden kukkien kukkia rauhassa.
Tänne mahtuu yhtä hyvin kahden lauseen vastauksia, pitkä pohdintoja, syvällistä ajattelua, hömppähöpinöitä huumorilla, kosiskelua, ystävien kommentteja toisilleen, politiikkaa, elämän tuskaa jne. Ne lajit mitä ei itselle sovi, voi ohittaa.Niinhän se on että voi ohittaa ja hyvin kirjoitit.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minustakin vinkeä nimitys! 🤣
tiimi on myös komppikerho:))
Citrinella kirjoitti:
Vai onko vahtimuumit järjestäytyneet vahtivuoroihin peräti?
Vahtimuumit Ay 🤣
randombypasser kirjoitti:
Vahtimuumit Ay 🤣
Miyä teet työksesi?
Joo, mä oon tuolla sinkut-palstalla ylivahtimuumina. Jaan vahtivuorot ja katson, että vahtimuumeilla sujuu vahti- ja kyttäystouhut sujuvasti. Tyhjennän lisäksi alusastioita ja tiputan verestäviin silmiin silmätippoja. Hoidat tuuraajat jne. 😁
Loistoduuni. 🤣Disseisback kirjoitti:
Miyä teet työksesi?
Joo, mä oon tuolla sinkut-palstalla ylivahtimuumina. Jaan vahtivuorot ja katson, että vahtimuumeilla sujuu vahti- ja kyttäystouhut sujuvasti. Tyhjennän lisäksi alusastioita ja tiputan verestäviin silmiin silmätippoja. Hoidat tuuraajat jne. 😁
Loistoduuni. 🤣Unelma-ammatti, muumivaksi 🤣
Disseisback kirjoitti:
Miyä teet työksesi?
Loistoduuni. 🤣Jäin ny sitten miettimään... Tampereen Muumimuseo... Saakutti, en taidakaan mennä käymään, sitä voi vielä joutua töihin 😂
Jäin ny sitten miettimään... Tampereen Muumimuseo... Saakutti, en taidakaan mennä käymään, sitä voi vielä joutua töihin 😂
🤣🤣🤣
Vai toimiiko nää Naantalista käsin? 🤔Disseisback kirjoitti:
🤣🤣🤣
Vai toimiiko nää Naantalista käsin? 🤔Naantalissa on Muumimaailma, Tampesterissa Muumimuseo, molemmissa saattaa joutua töihin ni on parempi kiertää ne kaukaa 🤣
Unelma-ammatti, muumivaksi 🤣
Onkohan niillä ihan työterveyspalvelutkin? Ja tuleeko sieltä hoitaja ja lääkäri katsomaan, että työergonomia on hoidettu oikein?
Onko luottamusmiestä? 😄randombypasser kirjoitti:
Naantalissa on Muumimaailma, Tampesterissa Muumimuseo, molemmissa saattaa joutua töihin ni on parempi kiertää ne kaukaa 🤣
No itseasiassa juttujen perusteella nää onkin muuten sieltä museon puolelta. 🤣
Disseisback kirjoitti:
Onkohan niillä ihan työterveyspalvelutkin? Ja tuleeko sieltä hoitaja ja lääkäri katsomaan, että työergonomia on hoidettu oikein?
Onko luottamusmiestä? 😄No ei ole, muumithan on tiettävästi siinä mielessä toisen luokan kansalaisia. Meidän pitäisi ylivahteina alkaa ajamaan perusoikeuksia muumeillekin, ihan minimipalkasta lähtien. Ja juu, luottamushenkilöt ihan ekana! 😂
Disseisback kirjoitti:
No itseasiassa juttujen perusteella nää onkin muuten sieltä museon puolelta. 🤣
Aaaaa, siis eläköityneitä... No niillä ei ole mitään ihmisoikeuksia 🤣
No ei ole, muumithan on tiettävästi siinä mielessä toisen luokan kansalaisia. Meidän pitäisi ylivahteina alkaa ajamaan perusoikeuksia muumeillekin, ihan minimipalkasta lähtien. Ja juu, luottamushenkilöt ihan ekana! 😂
Joo, jotenkin tuntuu, että täällä vahtimuumeilla on tosi huonot edut... jotenkin sen huomaa noista kommrnteista jo, että nyt kyllä kapitalistit on alistaneet ne poloiset todella ahtaalle....🤔
Aaaaa, siis eläköityneitä... No niillä ei ole mitään ihmisoikeuksia 🤣
Totta...totta...😄
Disseisback kirjoitti:
Joo, jotenkin tuntuu, että täällä vahtimuumeilla on tosi huonot edut... jotenkin sen huomaa noista kommrnteista jo, että nyt kyllä kapitalistit on alistaneet ne poloiset todella ahtaalle....🤔
Niin, verotkin taitaa nousta, kyllä meidän pitää nyt tehdä tälle jotain! Ja nopeasti 😂
Niin, verotkin taitaa nousta, kyllä meidän pitää nyt tehdä tälle jotain! Ja nopeasti 😂
Pelastakaa vahtimuumit! 🫵
Disseisback kirjoitti:
Pelastakaa vahtimuumit! 🫵
Pelastakaa muumit ry, tämä hetinyt pystyyn!!! 😂
Pelastakaa muumit ry, tämä hetinyt pystyyn!!! 😂
Eikä vaan ketkä tahaansa muumit, vaan sinkut-palstan huigeat vahtimuumit! 😁
Kauan eläköön vahtimuumit! Eläköön! Eläköön! Eläköön! 💪☺️Disseisback kirjoitti:
Eikä vaan ketkä tahaansa muumit, vaan sinkut-palstan huigeat vahtimuumit! 😁
Kauan eläköön vahtimuumit! Eläköön! Eläköön! Eläköön! 💪☺️Muumi! Muumi! Muumi! 😂
Muumi! Muumi! Muumi! 😂
Ja sopivaa musiikkia aiheeseen...
https://youtu.be/KPhqU--Mq1A
Muumi, eyes of the stalk! ✊️Disseisback kirjoitti:
Ja sopivaa musiikkia aiheeseen...
https://youtu.be/KPhqU--Mq1A
Muumi, eyes of the stalk! ✊️Mää taidan silti luottaa tähän, niin pysyy muumit otteessa ja ehkä kurissakin, kädessäni heitä "hellästi" pitelen 😂
https://www.youtube.com/watch?v=RBYIHUDC7F4randombypasser kirjoitti:
Mää taidan silti luottaa tähän, niin pysyy muumit otteessa ja ehkä kurissakin, kädessäni heitä "hellästi" pitelen 😂
https://www.youtube.com/watch?v=RBYIHUDC7F4Hrh... mä oon muuten tehnyt Hynyselle polttopuita. 😄👌
Disseisback kirjoitti:
Hrh... mä oon muuten tehnyt Hynyselle polttopuita. 😄👌
Älä tee jatkossa, anna sen mulkun palellakin vähän 😂
Älä tee jatkossa, anna sen mulkun palellakin vähän 😂
No sehän jossain msinoksessa itse muka teki stadikalla puita. 🤣
Oikeesti kyllä niin työnvieroksuja, että. 😄Disseisback kirjoitti:
No sehän jossain msinoksessa itse muka teki stadikalla puita. 🤣
Oikeesti kyllä niin työnvieroksuja, että. 😄Kaipa sekin ihan perusäijä on, on vaan tullut eri tilanne kun on rokkibändin keulakuva. Kaipa sitä ittellekin pikkasen nousisi hattuun jos olisi.
Kaipa sekin ihan perusäijä on, on vaan tullut eri tilanne kun on rokkibändin keulakuva. Kaipa sitä ittellekin pikkasen nousisi hattuun jos olisi.
Siis tosi muksva äijä se irl on. Hyvä huumori ja tosi rauhallinen.
Kerran sitä näin ja jäi hyvä kuva kyllä.
Itseasiassa kyllä se touhus siinä oli ja merkkaili puita mitä suunniteltiin kaadettavan. Oli ihan työrukkaset kädessä. 💪😁Disseisback kirjoitti:
Siis tosi muksva äijä se irl on. Hyvä huumori ja tosi rauhallinen.
Kerran sitä näin ja jäi hyvä kuva kyllä.
Itseasiassa kyllä se touhus siinä oli ja merkkaili puita mitä suunniteltiin kaadettavan. Oli ihan työrukkaset kädessä. 💪😁Hauskalta häiskältä se on vaikuttanutkin ja kun se on Perankosken kanssa yksiin päätynyt, niin ei se oikein tosikko voisikaan olla 😁
Hauskalta häiskältä se on vaikuttanutkin ja kun se on Perankosken kanssa yksiin päätynyt, niin ei se oikein tosikko voisikaan olla 😁
No Mari on kyllä yks väriläikkä. 😁
Se on sitä niin näyttelijänä ja irl. 😁Disseisback kirjoitti:
No Mari on kyllä yks väriläikkä. 😁
Se on sitä niin näyttelijänä ja irl. 😁Se on kyllä aika roisi leidi, ei taatusti jää jalkoihin sanavalmiimmankaan ukkelin kanssa. Tai näin ainakin arvaisin, tuntuu tösössä tulevan mitä tahansa suusta 😁
Se on kyllä aika roisi leidi, ei taatusti jää jalkoihin sanavalmiimmankaan ukkelin kanssa. Tai näin ainakin arvaisin, tuntuu tösössä tulevan mitä tahansa suusta 😁
Juu... hauska tyyppi sekin. 😁👌
Disseisback kirjoitti:
Juu... hauska tyyppi sekin. 😁👌
No voin uskoa, on se ollut aina telkussa niin sanavalmis 😁
No voin uskoa, on se ollut aina telkussa niin sanavalmis 😁
Joo. Mä seurailen molempia Instassa, niin kyllä on sellainen parivsljakko, että oksat pois. 🤣
Disseisback kirjoitti:
Joo. Mä seurailen molempia Instassa, niin kyllä on sellainen parivsljakko, että oksat pois. 🤣
En ole seuraillut, mutta mitä julkisuudessa sanailevat, niin ei taida hiljasta olla siinä pirtissä 😂
En ole seuraillut, mutta mitä julkisuudessa sanailevat, niin ei taida hiljasta olla siinä pirtissä 😂
No touhuuvat kumpikin mitä tykkäävät. 😄
Disseisback kirjoitti:
No touhuuvat kumpikin mitä tykkäävät. 😄
Taitaa olla ainoa fiksu ratkaisu 😂
Taitaa olla ainoa fiksu ratkaisu 😂
Siis kyllä ne yhdessä painattaa paljon. Mutta tosiaan tekevät vaan kaikkee mistä tykkäävät. Muksvs parivaljakko. 😄
Disseisback kirjoitti:
Siis kyllä ne yhdessä painattaa paljon. Mutta tosiaan tekevät vaan kaikkee mistä tykkäävät. Muksvs parivaljakko. 😄
Hullujahan ne on molemmat, vaan se ei ole ollenkaan huono juttu nykymaailmassa 😂
Hullujahan ne on molemmat, vaan se ei ole ollenkaan huono juttu nykymaailmassa 😂
Ei, ei...pintaliitäjiä riittää.
Montako ihmistä on t-tiimissä ja miten siihen pääsee? Tulin vasta palstalle joten en varmaankaan voi vielä päästä.
- Anonyymi
Anomus sisään disselle ja randelle.
- Anonyymi
Se riittää, että juttelet täällä nimimerkillä kirjoittajien kanssa omalla nimimerkilläsi.
Joidenkin mielestä se on aivan kauheaa 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Se riittää, että juttelet täällä nimimerkillä kirjoittajien kanssa omalla nimimerkilläsi.
Joidenkin mielestä se on aivan kauheaa 😄
xLinerPienet pakkaset on.
Täytyy sanoa, että jostain syystä en ole tykännyt tuosta turinatiimittelystä, vaikka keskusteluja tykkäänkin käydä. Mutta mielestäni käyn/muutkin käyvät niitä yhtälailla, niin anonyymien kuin rekattujenkin kanssa. Toi tiimittely on liian lokeroivaa.
Aloitus ei ole minun tekemä koska en ihmettele yhtään jos joku ei aikaisten täällä kirjoittelemassa ole. Sehän on niin että jos kerkeää. Oli sitten aamu, päivä, tai ilta, jopa yö.
- Anonyymi
Aivan noin, turinatiimitttely on turhan lokeroivaa. Ulkopuolistaa useita palstalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan noin, turinatiimitttely on turhan lokeroivaa. Ulkopuolistaa useita palstalaisia.
Jazuli on palstan ylipapitar.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja antaa väärää kuvaa rekatuista. Mä oon tarkka tällaisesta, kun itse älyän kuitenkin olevani keskutelija kaikkien, en vain pienen ringin kanssa, niin oletan sen näkevän muittenkin, jos ei perssilmällä palstaa lue.
Siksi toi jotenkin kuulostaa vittuilulta.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niin ja antaa väärää kuvaa rekatuista. Mä oon tarkka tällaisesta, kun itse älyän kuitenkin olevani keskutelija kaikkien, en vain pienen ringin kanssa, niin oletan sen näkevän muittenkin, jos ei perssilmällä palstaa lue.
Siksi toi jotenkin kuulostaa vittuilulta.Aika iso prosentti palstalla on vit**ilua, valitettavasti. Olisiko mahdollista käyttäytyä hyvin?
Anonyymi kirjoitti:
Aika iso prosentti palstalla on vit**ilua, valitettavasti. Olisiko mahdollista käyttäytyä hyvin?
Sitä pitää kysyä vittuiluun mieltyneiltä, osaako pystyykö ja kykeneekö.
Mä todistettavasti pystyn sekä että.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika iso prosentti palstalla on vit**ilua, valitettavasti. Olisiko mahdollista käyttäytyä hyvin?
Turinatiimiläiset on herkkänahkasta porukkaa .
Anonyymi kirjoitti:
Turinatiimiläiset on herkkänahkasta porukkaa .
Olisit itsekin, mutta juutalaisena et omista enää nahkaa. 🤣
- Anonyymi
Nyt oikeesti. Hauskoja olette.
>simiti< Onko tausta laulajaksi helppo päästä?
- Anonyymi
On kunhan muistat ketkä on todellisia tähtiä 🌠
Anonyymi kirjoitti:
On kunhan muistat ketkä on todellisia tähtiä 🌠
No empä tiedä voi olla vaikeaakin riippuu lauluäänestä. Sitä ei voi kyllä unohtaa tähdet ovat tähtiä. 🙂
Mut on varmaan potkittu pihalle koko tiimistä, kun en jaksa kirjoittaa. Eipä mitään, annan parempieni hoitaa hommat :)
Sen sijaan lukisin mielelläni jotain piristävää. Haastankin Harmiksen (huom, ilmotkaa hänelle) kirjoittamaan tarinoitansa, toki muutkin saisivat tarinoida. Nythän meillä on roppakaupalla uusia kirjoittajia, joista saisi lisäväriä juttuihin.
Tälläinen pieni toive helevetin väsyneelle lukijaketulle. Itse menen murjottamaan soffan nurkkaan ja katsomaan Breaking Badia.Ite katoin Breaking Badin ensimmäistä kertaa tässä ehkä noin puoli vuotta sitten. Ensimmäiset tuotantokaudet olivat hyviä, mutta sitten se lässähti ihan totaalisesti.
- Anonyymi
Kiitokset Ellulle arvostuksesta :) Nyt ei kyllä lähde, vähän tuossa hahmottelin ajatusta puutarhatontusta jonka rande löytää paikallisesta marketista ja paljastuukin myöhemmin ihan ihmiseksi mutta ei, ei lähde niin ei lähde, laitan sarjasuosituksen, en tiedä tykkäättkö mutta minusta tämä aika hauska parin eka jakson perusteella:
https://areena.yle.fi/1-50392506
ps. Piristyvää mieltä ja jaksamista toki Ellulle myös toivon :)
-harmiseikirj- Lyhytfleda kirjoitti:
Vaikka olenkin uusi niin hyvin näyttää kirjoitus sinulta luonnistuvan.
Kiitos!
Miten niin uusi? Luulin sinua erääksi toisella nm:llä aiemmin kirjoittaneelta :)Palstakamu kirjoitti:
Ite katoin Breaking Badin ensimmäistä kertaa tässä ehkä noin puoli vuotta sitten. Ensimmäiset tuotantokaudet olivat hyviä, mutta sitten se lässähti ihan totaalisesti.
Senkin karvakasa! Missä olet piileskellyt pulleine pienine masuinesi? "kutittaa"
Oli musta BP ihan hyvä. Näyttelijäroolien onnistuminen yllätti.Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset Ellulle arvostuksesta :) Nyt ei kyllä lähde, vähän tuossa hahmottelin ajatusta puutarhatontusta jonka rande löytää paikallisesta marketista ja paljastuukin myöhemmin ihan ihmiseksi mutta ei, ei lähde niin ei lähde, laitan sarjasuosituksen, en tiedä tykkäättkö mutta minusta tämä aika hauska parin eka jakson perusteella:
https://areena.yle.fi/1-50392506
ps. Piristyvää mieltä ja jaksamista toki Ellulle myös toivon :)
-harmiseikirj-Harmis, tuo on ihan sikahyvä idea! "nauraa kääkättää" Do it!
Olen intohimoinen Brassic-fani. Yleensä ottaen, olen hulluna brittinäyttelijoihin, liekö sitten geeneissä vai missä. Kiva yllätys oli että uusi kausi oli tullut, muuten en olisi hoksannut. Eli kiits kun kerroit ;)
Joo, tää on tätä alamäkeä, ylämäkeä ja välillä hammasten pureskelua. Onneksi on tulossa edes kevät. Ja kun mua paloitellaan tuossa keväällä-kesällä niin varmaan omatkin vaivat helpottaa sitten.elisakettu kirjoitti:
Kiitos!
Miten niin uusi? Luulin sinua erääksi toisella nm:llä aiemmin kirjoittaneelta :)Uusi olen en kauheasti ole sinkku palstalla käynyt tai kirjoitellut.
elisakettu kirjoitti:
Senkin karvakasa! Missä olet piileskellyt pulleine pienine masuinesi? "kutittaa"
Oli musta BP ihan hyvä. Näyttelijäroolien onnistuminen yllätti.Kutisen herkästi :D. Olen nykyään aika epäaktiivinen palstailun ja muutenkin foorumien suhteen, mutta koitan välillä vilkuilla mitä täällä tapahtuu. Kiva että olet vielä täällä piristämässä palstaa.
Mä en taida kuulua tähän hienoon turinatiimiin koska olin kyllä jo klo 5.18 laittanut ensimmäisen viestin täällä 🤔 että joko kyttäys ei onnistunut kunnolla tai mä en kuulu siihen 😭
Kumpi?- Anonyymi
kathuy mönkiäy koloidyssn, on bstmssn ksthuillskin hauskaa pyötiyä prhmoidrdds lumrdds.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1076134Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto605091SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun584217SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963809Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost103586Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1153127SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502523Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352459Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat632206Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val221555