Miksi Sinkut-palsta kun ei keskustella sinkkuudesta?

Näen usein aiheita Sinkut-palstalla tai jotka eivät oikeastaan liity sinkkuuteen paljonkaan. Yhtä hyvin näkemäni aiheet sopisivat mainiosti seuraaville palstoille tai niille jotka löytyvät niiden alta:

https://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maailman-menoa
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/feminismi
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/sairaudet/pandemiat
https://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/musiikki
https://keskustelu.suomi24.fi/seksi

Miksi Sinkut-palsta on niin viehättävä että jatkatte täällä hengailua sen sijaan että juttunne rikastuttaisivat noita palstoja? 🤔 Onko kyse vain aktiivisuudesta..?

28

2398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstoilla keskustelujen on taipumuksena keskittyä jonnekin, täysin aiheesta riippumatta. Nyt se keskittymä on Sinkuissa, ei sen ihmeempää ole. Keskustellaan siellä, missä on keskustelukumppaneita, varmuudella.

      • Anonyymi

        Minä olen rakastunut sinuun mutta oletkohan sittenkään vapaa.


      • Toisaalta aiheelle osoitetun palstan käyttö takaisi sen että se ei liu'u yhtä nopeasti toiselle sivulle josta sitä on hankalampi löytää uudelleen.

        Puhdas suosio, keskittymä tai aktiivisuus ei välttämättä toimi itse aiheen eduksi.


      • Elionrie kirjoitti:

        Toisaalta aiheelle osoitetun palstan käyttö takaisi sen että se ei liu'u yhtä nopeasti toiselle sivulle josta sitä on hankalampi löytää uudelleen.

        Puhdas suosio, keskittymä tai aktiivisuus ei välttämättä toimi itse aiheen eduksi.

        No ei, olisihan se aina käytännöllisempää, että tietyn aiheen asiat pysyvät omissa lokeroissaan, mutta täällä ne aika usein seuraavat keskustelua, keskustelijoita. Eikä ihmiselämäkään oikein osu omiin lokeroihinsa, ihmiset tuppaavat toisinaan murtautumaan niistä ulos, niin tokko sillä on palstallakaan paljon väliä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen rakastunut sinuun mutta oletkohan sittenkään vapaa.

        Vapaahan minä olen, kuin taivaan lintu, ainakin nyt ja vielä, niin mieleltäni kuin sydämeltäni. Mutta se nyt ei ole kovin paljon se, enkä oikein voi suositella itseäni kellekään, en ole hyvä ratkaisu.


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei, olisihan se aina käytännöllisempää, että tietyn aiheen asiat pysyvät omissa lokeroissaan, mutta täällä ne aika usein seuraavat keskustelua, keskustelijoita. Eikä ihmiselämäkään oikein osu omiin lokeroihinsa, ihmiset tuppaavat toisinaan murtautumaan niistä ulos, niin tokko sillä on palstallakaan paljon väliä?

        Kaipa se kummastuttaa minua siksikin että olen yleensä ollut palstoilla jossa rekisteröinti on pakollista ja moderaattorit aktiivisesti läsnä. He ovat aina siirtäneet aiheet niille kuuluville palstoille ja kehottaneet kommentoijat pysymään alkuperäisessä aiheessa.

        Onhan Suomi24 melko kaoottinen siihen verrattuna.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Vapaahan minä olen, kuin taivaan lintu, ainakin nyt ja vielä, niin mieleltäni kuin sydämeltäni. Mutta se nyt ei ole kovin paljon se, enkä oikein voi suositella itseäni kellekään, en ole hyvä ratkaisu.

        Lintu ei ole kovinkaan vapaa kun on kovasti kaiken aikaa viettiensä vietävänä. Kun linnun on aika kohota siivilleen ja lentää kauas, se tekee niin. Ihminen voi valita toimiiko vietin varassa vai jättääkö toimimatta.

        Ihminen on vapaampi kuin lintu.


      • Elionrie kirjoitti:

        Kaipa se kummastuttaa minua siksikin että olen yleensä ollut palstoilla jossa rekisteröinti on pakollista ja moderaattorit aktiivisesti läsnä. He ovat aina siirtäneet aiheet niille kuuluville palstoille ja kehottaneet kommentoijat pysymään alkuperäisessä aiheessa.

        Onhan Suomi24 melko kaoottinen siihen verrattuna.

        On tämä aika kaoottinen, siinä ole enemmän kuin oikeassa. En toki tunne paljoakaan keskustelupalstoja, mutta on tämä ainoa tällainen, jonka olen kohdannut. Villi länsi monella tapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lintu ei ole kovinkaan vapaa kun on kovasti kaiken aikaa viettiensä vietävänä. Kun linnun on aika kohota siivilleen ja lentää kauas, se tekee niin. Ihminen voi valita toimiiko vietin varassa vai jättääkö toimimatta.

        Ihminen on vapaampi kuin lintu.

        Kaikilla luojan luomilla on oma tarkoituksensa, eipä niitä käy rinnastaminen suoraan. Ihmisellä on paljon vapauksia, vaan miten ne valinnat lopulta menevät...


      • randombypasser kirjoitti:

        On tämä aika kaoottinen, siinä ole enemmän kuin oikeassa. En toki tunne paljoakaan keskustelupalstoja, mutta on tämä ainoa tällainen, jonka olen kohdannut. Villi länsi monella tapaa.

        No, ne palstat joista kerron ovat oikeastaan lähes kaikki englanninkielisiä.


      • Elionrie kirjoitti:

        No, ne palstat joista kerron ovat oikeastaan lähes kaikki englanninkielisiä.

        Sama se on Suomessa, useimpiin on rekisteröityminen, vaan ei tänne. Ja näkyyhän se.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei, olisihan se aina käytännöllisempää, että tietyn aiheen asiat pysyvät omissa lokeroissaan, mutta täällä ne aika usein seuraavat keskustelua, keskustelijoita. Eikä ihmiselämäkään oikein osu omiin lokeroihinsa, ihmiset tuppaavat toisinaan murtautumaan niistä ulos, niin tokko sillä on palstallakaan paljon väliä?

        Muistan, kun ysärillä olimme työystävän kanssa s24 chatissa yövuoron jälkeen.

        Kirjoitimme homogenisaattorin pohjaventtiilin jumista. Tuttavallisemmin homo ja perseventtiili eli perse.

        Koko chat hiljeni ja lopulta joku täristen uskaltautui kirjoittamaan, että eikö noita homojuttuja voisi mennä muualle kirjoittamaan?

        Kovasti vastasimme, että työasioistahan me kirjoittelemme. Se oli sitä aamukaljan aikaa ja olin silloin ihminen.

        Nythän on niin paljon titaania pitkin kehon luita, että pikkuvelikin sanoi minua terminaattoriksi.

        Eikä siinä vielä kaikki. Nyt sain taas jonkin harvinaisen jutun. Kuulemma jännekalvo turvonnut ja sormi ihan koukussa.

        Taasen pääsee leikkaukseen ja heräämössä saa kahvin päälle konjakin.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan, kun ysärillä olimme työystävän kanssa s24 chatissa yövuoron jälkeen.

        Kirjoitimme homogenisaattorin pohjaventtiilin jumista. Tuttavallisemmin homo ja perseventtiili eli perse.

        Koko chat hiljeni ja lopulta joku täristen uskaltautui kirjoittamaan, että eikö noita homojuttuja voisi mennä muualle kirjoittamaan?

        Kovasti vastasimme, että työasioistahan me kirjoittelemme. Se oli sitä aamukaljan aikaa ja olin silloin ihminen.

        Nythän on niin paljon titaania pitkin kehon luita, että pikkuvelikin sanoi minua terminaattoriksi.

        Eikä siinä vielä kaikki. Nyt sain taas jonkin harvinaisen jutun. Kuulemma jännekalvo turvonnut ja sormi ihan koukussa.

        Taasen pääsee leikkaukseen ja heräämössä saa kahvin päälle konjakin.

        >simiti<

        No just tuollaiset jutut on sitä parhaimmistoa, kun yhtäkkiä ilmestyy joku ihan ufoaihe 😂

        Paska homma toi jännekalvo, vmäinen hoidettava...


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17737522K

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä keskustelemista sinkkuudessa on? Sinkut -palstalla on myös paljon varattuja keskustelemassa, eivät hekään innostu varattuna olemisesta keskustelemaan.

    • Anonyymi

      Kukaanhan ei kaiketi estä keskustelemasta täällä myös sinkkuudesta. Ite tosin en tiedä mitä keskustelemista ko. aiheessa on, mutta odotan ihan mielenkiinnolla aloituksia aiheesta.

    • Anonyymi

      Sinkut ei halua jutella viinan juomisesta vaikka viinaa juomalla sinkut tapaa toisia sinkkuja baareissa. Mies sinkku ja nais sinkku tapaavat baarissa ja tutustuvat toisiinsa. Ei koskaan puhuta viinan juomisesta vaikka se on tärkeä osa siihen että sinkut etsii kumppania baarista.

      T: viinamies

    • Palsta kokoaa elämässään umpikujaan joutuneita ihmisiä, ja tuosta tilasta johtuen ajatus on erityisen kirkasta ja sana terävää. Muilla palstoilla on sitten muilla tavoin hulluja.

    • Anonyymi

      Laiskuudesta ja siitä ilosta että täällä törmää aina samoihin naamoihin vailla vaihtelun mahdollisuutta, tuttua ja turvallista. Muumina on helppo olla, ei rasitu mieli ei rasitu polla

    • Itselleni täällä käyminen on ensisijaisesti ajanvietettä ja hupia. Jutustelen niitä näitä, joskus pientä huumoriakin voin heittää.

      Tämän lisäksi yksi lempiaiheitani on musiikki, josta innostun aina silloin tällöin jutustelemaan. Jutustelen siitä kyllä myös joskus musiikkipalstallakin. Ennen sinkkuihin tuloa kävinkin pääsääntöisesti musiikkipalstalla.

      Toinen lempiaiheeni ovat elokuva ja elokuvanhistoria ja olen niistäkin joskus jutellut elokuvapuolella.

      Kolmannesta lempiaiheestani historiasta (tarkoitan tällä vaikka jotain historian aikakautta ja sen ajan tapahtumia, tyyliä yms) en ole niin paljon täällä Kaksnelosessa jutellut.

      Täällä sinkuissa joihinkin musiikkiaiheisiin aloituksiin ja kommentteihin reagoidaan paremmin kuin musiikkipalstalla (esim.ketju, johon voi linkittää musiikkia, olen kokenut ettei toimi musiikkipuolella, kerran aloitin sellaisen ja ei yhtään kommenttia ja linkitettyä kappaletta, kun taas täällä sinkuissa parhaimmillaan paljon). Aloitukset vaikka jostain bändistä tai artistista säästän musiikkipuolelle ja yleensä muutenkin enimmän osan musiikkiaiheisista aloituksista (nykyään en tee aloituksia ihan niin usein kuin ennen, en aina jaksa, siis ylipäätään, ei vain musiikkiaiheisia).

      Itsekin olen joskus miettinyt miksei esim. laiteta joitain musiikkiaiheisia musiikkipalstalle, politiikka-aiheisia vaikka palstalle Maailmanmenoa jne. Mutta yksinasuvien, sinkkujen, miten itseään ja kanssasisariaan- ja veljiään haluaa kutsua, elämään kuuluu muutakin kuin vain miettiä sinkkuutta ja parisuhdetta. Yksinasuvan/yksinelävän elämään voi kuulua myös musiikin kuuntelua, elokuvien katselua, kirjojen lukemista, töissä käymistä jos on töissä tai vaikka opiskelua, ruuan laittamista, mitä vaan. On siksi loogista, että tällaisistakin asioista puhutaan myös täällä.

      Itsestäni täällä liikaa jauhetaan siitä parisuhteesta ja muusta siihen liittyvästä. Itseäni ei jatkuvasti kiinnosta jutella tuosta aiheesta.

    • Anonyymi

      Siksi, koska mielenterveyspotilaat sotkevat lääkehuuruisilla ulostuloillaan kaikki vähänkin järkevät palstat. Sekaan ei tarvita kuin yksi ruuvit löysällä oleva tapaus.

    • Kyllä minä ainakin olen heittänyt kommenttia sinkkuna olemisestani. Täällä pyörii joitakin varattuja joukossa. Tämä on vaan tällainen ajantappopaikka monille.

    • Anonyymi

      Sinkkuus on parempi kuin huono suhde.
      Sinkkuna elämä tuntuu vapaammalta.

    • Anonyymi

      Oletko Sinä Tyhmä kuin Teemu?

    • Anonyymi

      En sen tyhmempi kuin kukaan muukaan

    • Anonyymi

      Siksi kun valtaosa tänne kirjoittavista ei ole sinkkuja sanan varsinaisessa merkityksessään ja iso osa kaikista on pelkkiä korpimaiden trolleja.

    • Anonyymi

      Mutta avoavioliittokin on sinkkuutta huomaa sekin.

    • Anonyymi

      tuollaisen voisi kulminoina noikin: jos ei ole avioehtoa on sinkku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2073
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1751
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      264
      1705
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1700
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      107
      1526
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      290
      1225
    8. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      50
      1224
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe