Alkanut seurustella ensimmäisen kerran vasta yli 30-vuotiaana?
Onko teistä kukaan?
2
186
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen jo pitkästi yli 40 enkä vieläkään seurustele koska….
1. Naiset: En halua koska ei vois vähempää kiinnostaa🤮!
2. Noin oman ikäiset miehet: En halua koska ovat aivan liian vanhoja minulle🤮!
3. Nuoret miehet: Haluaisin mutta en saa koska ovat yleensä heteroita😢.
4. Nuoret homo miehet: Haluaisin mutta en saa koska heitä ei yleensä taas kiinnosta itseään vanhemmat miehet😢.
5. Nuoret homo miehet joita ”kiinnostaa” itseään vanhemmat miehet: Olisin halunnut mutta aina kerta toisensa jälkeen on käynyt ilmi että heitä ei oikeasti kiinnostakkaan itseään vanhemmat miehet vaan ainoastaan heidän rahansa😥.
6. Nuoret homomiehet joita ihan oikeasti kiinnostaa itseään vanhemmat miehet ilman mitään pahoja taka ajatuksia: En ole tavannut vielä ainuttakaan sellaista joten sitä odotellessa🙁. - Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951792
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391705- 911383
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!671044Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941- 47928
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9924Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika38858