Hei yt Kaikki alakaa hamstraamaan jo tavaraa että ette kuole parin päivän lamaan.
Vastaukset 2
Tuo on hyvä kikka lisätä myyntiä.
- Anonyymi
Luultavasti lakko koskee ainoastaan suuria supermarketteja eikä pienempiä kauppoja! Lopetin työpäiväni tänään puoliltapäivin, heti lounaan jälkeen. Kotimatkalla näin monen kin pienen kaupan kohdalla ihmisiä ruokakasseineen tulevan kaupasta ja toisia taas menossa arvatenkin kauppaan vetolaukuin.
Itse poikkesin kotimatkalla ostamassa muutaman maitopurkin pienestä k-kaupasta, jossa normaalistikin usein asioin. Ei heillä ainakaan mitään pulaa mistään tuotteista näkynyt olevan ja tuskin kuulemma tuleekaan. Jakeluautot tuovat uutta tavaraa aina tarvittaessa, jollei kuljetusalanlakko sitten koske viikon päästä tavaran kuljetuksia heillekin.
Kuljetusalalla on kuulemma tulossa jokin viikon mittainen sulku. Mitä se puolestaan koskee... En kerta kaikkiaan ymmärtänyt hänen selityksistään, jotain vauhditetaan ja osat töistä tehdään kuten ennenkin... Mitä ja miksi jäi kysymysmerkiksi, mulle!
Suoranaista ymmärrettävää vastausta mä en saanut, enkä ihan viitsinyt ruveta tivaamaankaan kyseistä asiaa... mulla on nähdäkseni kaikkea mahdollista vaikka pariksi viikoksi. Jos purkitettumaito jätetään laskuista pois.
Maitojauhetta tuli nyt ostettua varulta pari pakettia, myyntipäivää 2024 asti. Tulee varmaan käytettyä, jos on tarvis, lettutaikinoihin, laatikkoruokiin ja kalakeittoon ja pala voita mukaan, niin täydestä menee. Jos kermaa en saa kahviini, niin juon mustana sitten, sen minkä juon, tai siirryn haudutetun teen juojaksi kotona.
trollikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592