Olen noin 30-vuotias mies. Töiden jälkeen vietän illat yksin. Viikonloput olen yksin. Joka päivä tuntuu samalta.
Yksinäisyys
37
82
Vastaukset
Se on semmoista. Tuolta löytyy myös yksinäisyyspalsta. Minä muutin sinne asumaan täältä.
- Anonyymi
Kiitoa vinkistä.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoa vinkistä.
Siellä vaan ei näytä paljon porukkaa olevan. Mutta siellä voi olla yksin yksinäinen. Niin kuin kuuluukin olla. Looserit jääköön yksin ja kuolkoon yksin.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Siellä vaan ei näytä paljon porukkaa olevan. Mutta siellä voi olla yksin yksinäinen. Niin kuin kuuluukin olla. Looserit jääköön yksin ja kuolkoon yksin.
Lohduttavaa.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No sitähän se on... Saa itkeä yksinään.
Itsestähän tuo on paljon kiinni, ajattelin vain laittaa alotuksen jos saisin jotain ehdotuksia mitä keksisin
Anonyymi kirjoitti:
Itsestähän tuo on paljon kiinni, ajattelin vain laittaa alotuksen jos saisin jotain ehdotuksia mitä keksisin
Sulla voi käydä vielä hyvin elämässä. Hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Sulla voi käydä vielä hyvin elämässä. Hyvää jatkoa.
Kiitos, no mikäs sulla sitten on?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17738519k
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisiko joku harrastus jossa samanmielisiä ihmisiä? ❤️
- Anonyymi
En ole hyvä missään.
Anonyymi kirjoitti:
En ole hyvä missään.
Harrastuksissa ei tarvitse olla hyvä. Niiden idea on myös opetella uusia juttuja. Olen tässä parin vuoden aikana aloittanut kaksi uutta harrastusta ilman aikaisempaa kokemusta. Ihan se on vaan omasta viitsimisestä kiinni. Se aloittaminen on hankalaa.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Harrastuksissa ei tarvitse olla hyvä. Niiden idea on myös opetella uusia juttuja. Olen tässä parin vuoden aikana aloittanut kaksi uutta harrastusta ilman aikaisempaa kokemusta. Ihan se on vaan omasta viitsimisestä kiinni. Se aloittaminen on hankalaa.
No niin mut jos olen niin huono että muut nauraa. Ja kun olen r-vikainen ja nimessä on se kirjain niin häpeän esittäytyä 😔
Anonyymi kirjoitti:
No niin mut jos olen niin huono että muut nauraa. Ja kun olen r-vikainen ja nimessä on se kirjain niin häpeän esittäytyä 😔
Aikuiset ei naura. Sitä paitsi sinne harrastuksiin mahtuu kaikennäköistä harrastajaa. Joillakin puhevika, joku on ylipainoinen, joku on pitkä, joku on pätkä, joltain puuttuu hampaat jne. Katsele ympärillesi, näetkö muka aina täydellisiä ihmisiä?
- Anonyymi
Aikuiset ei naura. Sitä paitsi sinne harrastuksiin mahtuu kaikennäköistä harrastajaa. Joillakin puhevika, joku on ylipainoinen, joku on pitkä, joku on pätkä, joltain puuttuu hampaat jne. Katsele ympärillesi, näetkö muka aina täydellisiä ihmisiä?
No en, mutta kokenut niin paljon kiusaamista koulussa että kynnys on korkea mihinkään.
Anonyymi kirjoitti:
No en, mutta kokenut niin paljon kiusaamista koulussa että kynnys on korkea mihinkään.
Ja nyt olet aikuinen, joten ota askel eteenpäin. Sitä ei muut tee sinun puolestasi.
- Anonyymi
Ja nyt olet aikuinen, joten ota askel eteenpäin. Sitä ei muut tee sinun puolestasi.
Tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vaan että ainakin ennen noista puhevioista yritettiin päästä eroon jo ala-asteella. Kun oli juuri noita L- , S -, R -vikaa.
Mutta ei se silti tee ihmisestä huonompaa. Persoona on tärkein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vaan että ainakin ennen noista puhevioista yritettiin päästä eroon jo ala-asteella. Kun oli juuri noita L- , S -, R -vikaa.
Mutta ei se silti tee ihmisestä huonompaa. Persoona on tärkein.Olen kyllä käynyt r-opetuksessa mutta opettaja totesi että on rakenteellinen vika. Sittemmin olen opetellut sitä omatoimisesti ja ei se pahalta kuulosta, vähän töksähtävä
- Anonyymi
Olen niin pahoillani puolestasi. Niin paljon on yksinäisiä ihmisiä. Kunpa löytäisitte vaan toisenne. Haluisin niin auttaa ja lohduttaa,mutta kun en voi. Ehkäpä siinäkin on elämän oppikoulu,voittaa se yksinäisyys voimavaraksi...
- Anonyymi
Käykää vanhainkodissa lukemassa mummoille ja papoille, ovat viisasta ja pyyteetöntä porukkaa
- Anonyymi
Suomalaiset ovat yksinäistä kansaa. Ei siinä auta, kuin sopeutua, jos ei osaa muodostaa ystävyyssuhteita.
- Anonyymi
Joo, aina kun yritän tavata ystäviä tai treffeta ihmisiä niin tapahtuu jotain, ei uskalla, ettei tule taas ambulanssia. Sillähän uhkailivat ja hyvin on toiminut. Itse kyllä menevät mutta minä en saa, jos en siis suostu, mihin? Orjuuteen, lääkesyöntiin niille, velan maksajaksi? Aivoluovuttajaksi?
- Anonyymi
Töissäkin, vaihtamassa työpaikkaa, ei puhuta enää työstä ja tuloksista, vaan persoonista ja ratkaisusta. Onko kaikki ihmiset pimahtanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissäkin, vaihtamassa työpaikkaa, ei puhuta enää työstä ja tuloksista, vaan persoonista ja ratkaisusta. Onko kaikki ihmiset pimahtanut?
Itseasiassa ajattelin hakea huomenna sairaslomaa, kunnes löytyy paikka jossa saa tehdä omana itsenään työtehtäviä joihin haetaan. Eihän näitä voi todistaa, mutta ammatti-ihmisenä en suostu siihen että pitää tuntea vihaa ja maata, tai miettiä tappaako itsensä, tai yrittää pääsyä väkisin koneelle töihin. Toivottavasti tämmöiset yritykset ja johtajat häviää joskus ja saadaan ihan oikeita työpaikkoja, jossa tehdään töitä, omilla aivoilla, perinteisesti. Ja siihen se meneejos ei haluta että puolet väestöstä on hulluja, ja ihmisiä pakotetaan syömään väkisin lääkkeitä jotta tämmöinen mielipuolisuus voi jatkua. Hyi vittu mitä toimintaa. En ikinä olisi uskonut että osa tulee työ puolesta, tai että oikeasti.... En viitsi edes kirjoittaa. Laittasitte edes oikeasti hakuun maininnan asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa ajattelin hakea huomenna sairaslomaa, kunnes löytyy paikka jossa saa tehdä omana itsenään työtehtäviä joihin haetaan. Eihän näitä voi todistaa, mutta ammatti-ihmisenä en suostu siihen että pitää tuntea vihaa ja maata, tai miettiä tappaako itsensä, tai yrittää pääsyä väkisin koneelle töihin. Toivottavasti tämmöiset yritykset ja johtajat häviää joskus ja saadaan ihan oikeita työpaikkoja, jossa tehdään töitä, omilla aivoilla, perinteisesti. Ja siihen se meneejos ei haluta että puolet väestöstä on hulluja, ja ihmisiä pakotetaan syömään väkisin lääkkeitä jotta tämmöinen mielipuolisuus voi jatkua. Hyi vittu mitä toimintaa. En ikinä olisi uskonut että osa tulee työ puolesta, tai että oikeasti.... En viitsi edes kirjoittaa. Laittasitte edes oikeasti hakuun maininnan asioista.
Yhdessä paikassa, olisi kiva jos pomon takia isot lääkkeitä ja suostuttelisit tuon irtisanomaan itsensä. Toisessa voisitko viedä raivopäidrn ajatukset pois meistä, Jaa et olekaan mut potilas tai naimassa ketään tästä porukasta. Etkä ota tätä tietosuuspaskaa, savustetaan sinut ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä paikassa, olisi kiva jos pomon takia isot lääkkeitä ja suostuttelisit tuon irtisanomaan itsensä. Toisessa voisitko viedä raivopäidrn ajatukset pois meistä, Jaa et olekaan mut potilas tai naimassa ketään tästä porukasta. Etkä ota tätä tietosuuspaskaa, savustetaan sinut ulos.
Eihän sitä voi kyllä sanoa, meidän aivot skrapaa pitää saada uuta luovuttajaa ja ruokaa. Mikä on? Ei mikään toimi, kaikki tappelee ja pelkää aivon ja lääkkeen luovutuspaikkaa, oho mistään ei välitetä. Työtehtävät onkin muuta, sitä ei vaan kerrota, ja homma leviää.
- Anonyymi
onko sun syntymäpäivässä numerot 1 ja 2?
- Anonyymi
On miten niin?
- Anonyymi
Ei muuta kun rohkeasti liikkeelle vaan 👍 jos haluat naispuolista seuraa, niin tee treffiprofiili, juttele ja tutustu rohkeasti uusiin ihmisiin. Älä anna koulukiusaamisen rajoittaa sinua. Ystäviäkin löytyy samanhenkisten asioiden ääreltä. Minuakin kiusattiin koulussa, jälkensä se jättää, mutta se on ollutta ja mennyttä ja eteen päin 😊 tsemppiä!
- Anonyymi
Hienoa! Itse haaveilen että jos ei työpäivänäkään tarttis kattella eikä kuunnella kettään niin olisi vähemmän mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Itsekin valitin yksinäisyyttäni, sitten tulin ymmärtämään ettei minun yksinäisyyteni ole maailman tärkein asia. Se mitä Jeesus kärsi on tärkeintä ja hänen verensä vuodatus Jumalana. Hän kärsi viattomana kirouksen joka kuului meille ihmisille kaikista meidän pahoista teoista. Muistan kaikki ikävät sananikin toisille ja ne sattuvat minuun.
- Anonyymi
oletko lukenut helsinkimission ilmaisen yksinäisyys-pdf:n?
siitä saa hyviä työkaluja miten lähteä liikkeelle omasta yksinäisyyden kuopasta.
tuosta ärräviasta sen verran, että pari tyyppiä tulee mieleen, joilla on se ja ihan sosiaalisesti kuplivaa elämää elävät. yksi oli ammattinsa puolesta radiossa haastateltavana. oletko varma että tuo on oikeasti kynnyskysymys?
tuli mieleen kumppani, jolle olin ensimmäinen. hän sanoi, että ei ollut päästänyt ketään lähelle iho-ongelmansa takia. se tuntui ihan uskomattomalta omaan korvaan, hyvännäköinen ja upea ihminen koko elämänsä jumittanut jotain tuollaista sivuseikkaa!
joka tapauksessa voimia ja parempaa onnea sinne!
on kuule sotavangitkin joskus onnistuneet pakenemaan leireiltään -- eiköhän meillä jokaisella ole pieni toivon kipinä siitä, että löydämme tien ulos ahdingosta.- Anonyymi
Toivon kipinä eikä mitään muuta sitten olekaan. Aina kun meinaa itsensä tappaa niin tulee jokin muutos ja muutaman vuoden päästä voi taas todeta että olisi kannattanut tappaa itsensä.
- Anonyymi
Täällä oli jossain palstalla juuri 32 vuotias nainen joka ihmetteli ettei löydä kumppania. Kaiva hänet esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261