Suvi Teräsniska juoksi puolimaratonin aikaan 2:49. Treenasi yhdeksän kuukautta.

Anonyymi-ap

https://online.tulospalvelu.fi/tulokset/fi/2020_terwa/kilpailijat/5314/1/Certificate_5314.pdf

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b0393a3c-fd23-41bf-bab9-754933326050

Aika hurja aloitus ja siksi puolikas ei tainnut olla ihan sellainen kokemus kuin se parhaimmillaan voi olla.

Monille jää kammo juoksua kohtaan, koska harrastus aloitetaan nollasta ja kohta revitään sitten liian pitkiä matkoja hampaat irvessä. Onneksi itse hölköttelin useamman vuoden niin meni ensimmäinen puolikas nauttien reiluun puoleentoista tuntiin.

11

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa aloittaa juokseminen lyhkäisemmistä matkoista. Ei suoraan maratoneille. Ensin 5km. Sitten kun se sujuu, voi pidentää matkaa kympille. Puolimaraton on kokeneen, vähintään pari vuotta säännöllisesti juosseen kuntoilijan matka.

• Anonyymi

Jos puolimaraton menee 2.49 niin mistään juoksemisesta ei kyllä voida puhua.

• Anonyymi

Rentoa kähöä pintakaasulla.

• Anonyymi

Juoksi? Kävelyvauhtia. Ei tainnut montaa kertaa lenkkarit jalassa käydä 9kk aikana.

• Anonyymi

Noinhan se useimmilla menee jos ei ole treeniä taustalla. Tuskainen kähö 8min/km vauhilla. Oisko nyt aikeissa aloittaa keikka tauolla kuntokuurin?

• Anonyymi

Miksi ajanotolla? Tykkäyksiä saat kuhan sankarina maalissa.

• Anonyymi

Mikä on puolimaratonin aikaraja? Ylipainoisilta matkan juoksuun menee lähemmäs kolme ja puoli tuntia.

• Anonyymi

Jäikö yhteen puokkiin vai jatkuuko valmennus ja saa lukee kovista alle kolmen tunnin puokeista?

• Anonyymi

Vanaha Kolarilaisten tapa, kehua juoksuillaan ko Sampo Kauhlanen, mutta sitten ko viivalle, mennään aikalimitin lophun. Velatkin sillä on vielä maksamati, väithää asuvansa Kittilän Runkkareissa, Ruaatissa tuo nyt lymyää, halavan viinin maassa.

• Anonyymi

Eiköhän Sampo sentään nulukkas puokin alle 2.10, mahtoko olla selevinpäin, sitä ei seiska kertonu

• Anonyymi

Mitä se on siulta pois jos joku haluaa juosta puokin alle kolmen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe