https://online.tulospalvelu.fi/tulokset/fi/2020_terwa/kilpailijat/5314/1/Certificate_5314.pdf
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b0393a3c-fd23-41bf-bab9-754933326050
Aika hurja aloitus ja siksi puolikas ei tainnut olla ihan sellainen kokemus kuin se parhaimmillaan voi olla.
Monille jää kammo juoksua kohtaan, koska harrastus aloitetaan nollasta ja kohta revitään sitten liian pitkiä matkoja hampaat irvessä. Onneksi itse hölköttelin useamman vuoden niin meni ensimmäinen puolikas nauttien reiluun puoleentoista tuntiin.
Suvi Teräsniska juoksi puolimaratonin aikaan 2:49. Treenasi yhdeksän kuukautta.
11
619
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa aloittaa juokseminen lyhkäisemmistä matkoista. Ei suoraan maratoneille. Ensin 5km. Sitten kun se sujuu, voi pidentää matkaa kympille. Puolimaraton on kokeneen, vähintään pari vuotta säännöllisesti juosseen kuntoilijan matka.
- Anonyymi
Jos puolimaraton menee 2.49 niin mistään juoksemisesta ei kyllä voida puhua.
- Anonyymi
Rentoa kähöä pintakaasulla.
- Anonyymi
Juoksi? Kävelyvauhtia. Ei tainnut montaa kertaa lenkkarit jalassa käydä 9kk aikana.
- Anonyymi
Noinhan se useimmilla menee jos ei ole treeniä taustalla. Tuskainen kähö 8min/km vauhilla. Oisko nyt aikeissa aloittaa keikka tauolla kuntokuurin?
- Anonyymi
Miksi ajanotolla? Tykkäyksiä saat kuhan sankarina maalissa.
- Anonyymi
Mikä on puolimaratonin aikaraja? Ylipainoisilta matkan juoksuun menee lähemmäs kolme ja puoli tuntia.
- Anonyymi
Jäikö yhteen puokkiin vai jatkuuko valmennus ja saa lukee kovista alle kolmen tunnin puokeista?
- Anonyymi
Vanaha Kolarilaisten tapa, kehua juoksuillaan ko Sampo Kauhlanen, mutta sitten ko viivalle, mennään aikalimitin lophun. Velatkin sillä on vielä maksamati, väithää asuvansa Kittilän Runkkareissa, Ruaatissa tuo nyt lymyää, halavan viinin maassa.
- Anonyymi
Eiköhän Sampo sentään nulukkas puokin alle 2.10, mahtoko olla selevinpäin, sitä ei seiska kertonu
- Anonyymi
Mitä se on siulta pois jos joku haluaa juosta puokin alle kolmen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027