Hei,
Olen aika vasta alkanut etsimään tietoa gootista ja gootti perustuu musiikista eli voinko sanoa itseäni gootiksi pelkän musiikin takia kuuntelen gootti musiikkia mutta en pukeudu mihinkään gootti tyyliin. Olen siis kiinnostunut gootti musiikista ja kuuntelen musiikkia voiko siis sanoa itseäni gootiksi vai pitääkö olla romanttinen ja pukeutua myös että voin olla gootti voiko joku tietävä gootti vastata olen aika alussa tämän kanssa.
Voinko olla gootti pelkän musiikin avulla
Anonyymi-ap
3
518
Vastaukset
- Anonyymi
Juu voit sanoo itseesi gootiks. Niinku itekki totesit gootti perustuu vain musiikkiin. Se tyyli on vaan extraa, mutta ei pakollista.
- Anonyymi
goottityyli siis perustuu musiikkiin (voit kuunnella muitakin genrei ollakses gootti, kuhan kuuntelet myös goottisubgenrejä), ja voit näyttää ihan miltä tahansa ollakses gootti, joten ei tarvi näyttää ns. stereotypiseltä gootilta (:
- Anonyymi
Goottilaisuus keksittiin kauan ennen kuin musiikki. Sen juuret ulottuu vuosisatojen taakse. Goottimusiikki on taas sitä itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993