Oon 15 vuotias tyttö oon 170cm pitkä, painan noin 51kg ja mun vyötärönympärys on 65cm. Haluisin laihtua ainaki 5kg ja nopeesti. Mulla on kauhee sokeaddiktio ja en vaan voi lopettaa herkkujen syömistä joka tekee tästä ihan sika vaikeeta. Haluisin hyviä vinkkejä miten laihduttaa nopeesti. Varsinkin mun reidet on ihan jäätävän kokoset ja ne on täynnä pelkkää rasvaa ja läskiä. Haluisin laihtua ainakin nyt aluks sen verran, että kylkiluut alkais näkyä kunnolla ja vyötäröstä lähtis läskit helvettiin. En harrasta mitään joten siitä mjn läskiys vrm johtuu. ANTAKAA NOPEESTI JOTAIN HYVIÄ VINKKEJÄ MITEN LAIHUTTAA YLI 5KG ENNEN KESÄÄ!!!
Haluan laihtua auttakaa
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot jo hoikka.Mene tonne anoreksia palstalle kysyy neuvoa.
- Anonyymi
Lisään vielä että kylkiluiden ei tarvitse näkyä terveellä ihmisellä. Sulla on ruumiin kuvanhäiriö.Hae siihen apua.Laihdutus ei ole ratkaisu hoikalle ihmiselle.
- Anonyymi
»Aikuista vastaava painoindeksi on noin 17.0 kg/m2.
Lapsi on lievästi alipainoinen. Jos lapsi on täysin terve, tilannetta voi seurata laskemalla lapsen painoindeksi kerran kuussa. Jos painoindeksi vielä laskee tai lapsi on väsynyt, hänellä on vatsavaivoja tai muita oireita, on syytä käydä lääkärissä.
Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 51.2 - 75.3 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.»
Lähde: Lasten painoindeksi https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004 - Anonyymi
Lopeta syöminen, juo vain pelkkää vettä, kesällä ole jo varmaan ’kivannäköinen’!
- Anonyymi
Tervetuloa Suolí24:ään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873