Oon 15 vuotias tyttö oon 170cm pitkä, painan noin 51kg ja mun vyötärönympärys on 65cm. Haluisin laihtua ainaki 5kg ja nopeesti. Mulla on kauhee sokeaddiktio ja en vaan voi lopettaa herkkujen syömistä joka tekee tästä ihan sika vaikeeta. Haluisin hyviä vinkkejä miten laihduttaa nopeesti. Varsinkin mun reidet on ihan jäätävän kokoset ja ne on täynnä pelkkää rasvaa ja läskiä. Haluisin laihtua ainakin nyt aluks sen verran, että kylkiluut alkais näkyä kunnolla ja vyötäröstä lähtis läskit helvettiin. En harrasta mitään joten siitä mjn läskiys vrm johtuu. ANTAKAA NOPEESTI JOTAIN HYVIÄ VINKKEJÄ MITEN LAIHUTTAA YLI 5KG ENNEN KESÄÄ!!!
Haluan laihtua auttakaa
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot jo hoikka.Mene tonne anoreksia palstalle kysyy neuvoa.
- Anonyymi
Lisään vielä että kylkiluiden ei tarvitse näkyä terveellä ihmisellä. Sulla on ruumiin kuvanhäiriö.Hae siihen apua.Laihdutus ei ole ratkaisu hoikalle ihmiselle.
- Anonyymi
»Aikuista vastaava painoindeksi on noin 17.0 kg/m2.
Lapsi on lievästi alipainoinen. Jos lapsi on täysin terve, tilannetta voi seurata laskemalla lapsen painoindeksi kerran kuussa. Jos painoindeksi vielä laskee tai lapsi on väsynyt, hänellä on vatsavaivoja tai muita oireita, on syytä käydä lääkärissä.
Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 51.2 - 75.3 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.»
Lähde: Lasten painoindeksi https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004 - Anonyymi
Lopeta syöminen, juo vain pelkkää vettä, kesällä ole jo varmaan ’kivannäköinen’!
- Anonyymi
Tervetuloa Suolí24:ään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983