Tuntuu että näen naisystävän eteen hirveästi vaivaa tehdäkseni hänet onnelliseksi. Mutta en saa häneltä ikinä oikein mitään. Joskus turhauttaa merkkaanko hänelle mitään.
Avautuminen...
23
61
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et uskalla kysyä häneltä itseltään?
- Anonyymi
Oletko varma että kaikki vaivannäkösi on sitä mitä hän haluaa ja mikä tekee hänet onnelliseksi? Toisen tekemiset voi helposti olla sellaisia että joutuu esittämään kiitollista. Höllää vähän. Älä näe niin hirveästi vaivaa. Koita olla ihan vaan oma itsesi.
- Anonyymi
Toi just. Suhde on kohta palveluksia ja velvollisuudesta vastapalveluksia jottei toinen suutu.
Ei tuollainen ole rakkautta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi just. Suhde on kohta palveluksia ja velvollisuudesta vastapalveluksia jottei toinen suutu.
Ei tuollainen ole rakkauttaTulee mieleen jouluaatto ja lahjarumpa!
”Voi voi nyt sain lahjan tolta enkä ole itse ostanu sille mitään.”
Sitten kiireellä stressissä velvollisuudentunnosta käydään ostamassa jotain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollainen ole rakkauttaSe on totta. Ja toisen vaivannäkö voi olla toiselle rasittavaa, mutta eihän sitä voi ääneen sanoa. Joutuu kiittelemään ja kehumaan miten toinen on taas niin hyvä vaikka ehkä haluaisi senkin ajan olla rauhassa. Parisuhde ei pitäisi olla mikään stressin aiheuttaja vaan pakopaikka muun elämän stressistä, lepopaikka.
- Anonyymi
Juurikin tuo. Eikö yhdessä sopiminen yhteisestä onnellisuutta tukevasta asiasta olisi parempi ratkaisu.
Lainatakseni yhtä tv-ohjelmaa. Mies vei merkkipäivänä naisystävänsä strippibaariin ja oli itse aivan innoissaan, mutta morsian suuttui ja ei ollenkaan digannut asiasta. Ei tykännyt stripparille kuolaavasta miehestä. Ihmetteli vain kuin naisella ei ollut hauskaa.
Mitä jos mietitte yhdessä mitä voisitte yhdessä mennä tekemään, eikä sooloilla - joilloin asioiden on taipumusta helpommin mennä pieleen kuin jos yhdessä päättäisitte mennä vaikka johonkin yhteiseen tapahtumaan josta kumpikin on innoissaan.
- Anonyymi
Huono juttu, vaivannäön pitää olla molemminpuolista.
- Anonyymi
Ei vaan vaivannäön pitää olla vapaaehtoista. Aloittaja näkee vaivaa ja odottaa vastapalvelusta. Minä ottaisin hänenä rennommin. Ei hänen vaivannäkönsä tee ketään onnelliseksi. Onnellisuus on ihan muuta eikä siihen sisälly kaupankäyntiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan vaivannäön pitää olla vapaaehtoista. Aloittaja näkee vaivaa ja odottaa vastapalvelusta. Minä ottaisin hänenä rennommin. Ei hänen vaivannäkönsä tee ketään onnelliseksi. Onnellisuus on ihan muuta eikä siihen sisälly kaupankäyntiä.
Olen täysin eri mieltä. Tykkään kun toinen näkee vaivaa takiani, se on juuri rakkautta. Toki teen itse samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Tykkään kun toinen näkee vaivaa takiani, se on juuri rakkautta. Toki teen itse samoin.
Minä taas sun kanssa täysin erimieltä. Karoliinalla oli tuossa hyvä kommentti. Siitä tuli mieleen että tuo vaivannäkö on eräänlaista manipulointia. Rakkaudessa pelkkä toisen olemassaolo tekee onnelliseksi. Ehkä aloittajan suhde ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas sun kanssa täysin erimieltä. Karoliinalla oli tuossa hyvä kommentti. Siitä tuli mieleen että tuo vaivannäkö on eräänlaista manipulointia. Rakkaudessa pelkkä toisen olemassaolo tekee onnelliseksi. Ehkä aloittajan suhde ei ole rakkautta.
Jaa mun mielestä manipulaatio ja kaupankäynti on jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mun mielestä manipulaatio ja kaupankäynti on jotain ihan muuta.
Niin, luin Karoliinan viestin vasta kirjoitettuani omani. Hän sanoitti sen mitä minä en itse osannut. Olen kehittyvä ajatteleva yksilö, kuuntelen muita ja opin heiltä. Tiedän vaan itse että aloittajan käytös saisi minut todennäköisesti lopettamaan suhteen. Ihminen tarvitsee omaa tilaa myös suhteessa ja onnellisuus on jokaisen omalla vastuulla. Liika yrittäminen kääntyy itseään vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, luin Karoliinan viestin vasta kirjoitettuani omani. Hän sanoitti sen mitä minä en itse osannut. Olen kehittyvä ajatteleva yksilö, kuuntelen muita ja opin heiltä. Tiedän vaan itse että aloittajan käytös saisi minut todennäköisesti lopettamaan suhteen. Ihminen tarvitsee omaa tilaa myös suhteessa ja onnellisuus on jokaisen omalla vastuulla. Liika yrittäminen kääntyy itseään vastaan.
Meitä on moneen junaan. Mulle ei ole tullut vastaan liikaa yrittäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, me todellakin ollaan erilaisia kaikki. Hyvä että sinäkin sen hahmotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin - Se on Pågen.
Tai sittenkin ei mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta totean, että ihmiset myös osoittavat sitä rakkauttaan eri tavoin. Puhutaan rakkauden kielistä ja jos ei sitä toisen kieltä osaa, niin ei välttämättä edes tajua sen toisen osoittavan rakkauttaan ja voi jopa tuntua, ettei toinen tee mitään, vaikka itse kuinka yrittää.
- Anonyymi
Mua häiritsee tässä yks asia joka häiritsi muamun ekas suhteessa.
Mies miellytti mua vain jotta saisi mut tekeen sille jotain samanlaista. Eli se teki asioita itsekkäästä syystä.
Mä taas sillon olin liian kiltti ja tein mitä se tavallaan teoillaan johdatellen yritti mut painostaan tehdä.
Nykysin en suostu tollaseen ns. Vaikuttamiseen ja painostamiseen.
Vihaan kaikkee epäaitoo, teennäistä käytöstä ja överiks vetämistä.
Asiat tulee luonnostaan mun sen aika. Liika on mun mielestä jo sitä että yritetään omalla teolla ns.maksaa itselleen vaikka nyt seksiä. Eli vaikka
”Oon kiltti sulle, et pyydä tätä, et ilmaise haluavasi etkä vaadi tätä. Päätän silti hieroo sua ja odotan että teet kohta samoin ja kiitoksena myös seksiin”
Musta painostusta johon käytetään toisen tunnetta et nyt toinen on kiitollisuuden velassa asiasta jota ei
Edes pyytänyt toiselta
T: Karoliina - Anonyymi
Jotkut on vaan luonteeltaan passiivisempia osapuolia, eivätkä osaa järjestää toiselle mitään yllätyksiä, tai muutakaan. Lahjoja ja muuta taas hommataan ihan omasta tahdosta ja kyllähän siitä tulee olo, että on toiselle tärkeä. Paitsi, jos toisella ei olekaan rahaa ostaa vastalahjaa, niin siitä voi tulla taas epämukava ja hävettävä olo.
- Anonyymi
Tai jos ei osaa ostaa tai on ujo tai ei ole materialisti eikä koe että tavara on rakkaudentunnustus
Mun isä osti mulle aina barbien hyvittelynä siitä että ryyppäs viikonlopun ja jouduin hoitaan 2 v nuorempaa siskooni
Tavara ei mulle korvannu sitä mitä ilman jäin niinä viikonloppuina
T:Karoliina
- Anonyymi
Etkä saa niin kauan kun kommunikoit täällä.
Jos sinusta tuntuu, että näet "vaivaa", niin onko hän sitten se oikea. Ei kai sen kuulu tuntua "vaivalta"?
- Anonyymi
Kuten tuossa jo aiemmin todettiin, niin sen "vaivannäön" olisi olennaista olla myö toisen mielestä tarpeellista. Oletko varma, että hän todella kaipaa sinulta sitä vaivannäköä, jota teet? Oletko varma, että se on jotain mikä aidosti tekee hänet onnelliseksi. Ettei pikemmin ole kysymys jostakin, jonka oletat tekevän hänet onnelliseksi? Jos toinen tekee kauhean paljon ja itse ei edes koe sitä tarpeelliseksi, niin se voi olla jopa ahdistavaa. Kokee että pitäisi kauheasti osoittaa kiitollisuutta jostain, jota ei itse edes halua.
- Anonyymi
Tuosta voit testata mitä rakkauden kieltä sinä puhut https://kotiliesi.fi/terveys/parisuhde-ja-seksi/rakkauden-kieli-testi/ . Sitten kannattaa ajatuksen kanssa miettiä, että puhuukohan se oma kumppani samaa kieltä, vai ilmaisisiko hän ehkä rakkauttaan jollain toisella tavoin. Sitten asiasta kannattaa puhua yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256