Onko teillä kavereissä spämmääjiä?

Siis mitkä työntää whatsappiin, meseen ja ties mihin kokosjan jotain...jos erehdyt vastaamaan siihen ulostukseen vaikka välinpitämättömästi vaan peululla niin tulee vähontään sama litania.

Sanot, että jeesjees, mäpäs tästä lähden ssunaan ja palataan noin sadan vuoden päästä seuraavassa elämässä niin sehän uuvrlo on jo sillä aikaa rustannut peräsuolen oireyhtymästään ja naapurin koiran varpaankynsitulehduksesta sen sata viestiä, niin, että jos aukaiset, sivuhistorian puhdista.isen aikana voisit kiertää Kiinanmuurin....käsilläänkävellen...

Siis oikeesti! Eikös joillain ole saaketti omaa elämää? Kyttäävät luurissa tai facessa kun täplä ilmestyy, se on hereillä ja sit alkaa...voi jumalauta...🤬

56

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä tunnista kavereistani yhtään tuollaista 🤔 Enkä itsekään laita kuin harvoin ja sellaisille, jotka kaikki itsekin laittaa säännöllisesti jotain.

• No itsrllä on muutama.. ja jutut on tosiaan aloituksessa mainittuja... tulis edes yhdessä viestissä kaikki ja kilshtais kerran luuri ja vois laittaa sen peukun siihen, mutta kaikki on jaoteltu 7 sanan mittaiseksi 123 viestin ketjuiksi...puhelin kilisee kuin enkelikello. Ja väliin tulee tärkeitäkin viestejä muilta, mut tään yhden perusolitutkimukset pomppaa esiin kokoajan... jos voisi... mä tekisin oikeasti sille 2000 tuhatta viestiä jossain yövuorossa ja laittaidin ne tulemaan kello 05:00 alkaen... kertoisin elämäni koliikkivuosista tähän päivään 7 sanan ryppäissä. Ai kun voiskin...et ne lähtis yksitellen automaattisesti puottelee....prkle!

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No itsrllä on muutama.. ja jutut on tosiaan aloituksessa mainittuja... tulis edes yhdessä viestissä kaikki ja kilshtais kerran luuri ja vois laittaa sen peukun siihen, mutta kaikki on jaoteltu 7 sanan mittaiseksi 123 viestin ketjuiksi...puhelin kilisee kuin enkelikello. Ja väliin tulee tärkeitäkin viestejä muilta, mut tään yhden perusolitutkimukset pomppaa esiin kokoajan... jos voisi... mä tekisin oikeasti sille 2000 tuhatta viestiä jossain yövuorossa ja laittaidin ne tulemaan kello 05:00 alkaen... kertoisin elämäni koliikkivuosista tähän päivään 7 sanan ryppäissä. Ai kun voiskin...et ne lähtis yksitellen automaattisesti puottelee....prkle!

Tuo kuulostaa kyllä jo todella ärsyttävältä 😬 Itselle tulee älyttömästi esim. wa-viestejä kaikenlaisista lapsen harrasteryhmistä ja muista vastaavista, mutta olen ratkaissut ongelman niin, että minulla on kaikki ilmoitukset pois päältä. Siis ihan kaikista sovelluksista. Katson puhelinta kuitenkin niin tiuhaan, että yleensä huomaan viestit ja muut ilmoitukset suht nopeasti ja jos jollain on tulipalokiire, oletan, että hän soittaa.

Alkoi mennä hermot siihen värinään ja pärinään, niin laitoin kaikki pois. Hyvin toimii 👍🏻

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa kyllä jo todella ärsyttävältä 😬 Itselle tulee älyttömästi esim. wa-viestejä kaikenlaisista lapsen harrasteryhmistä ja muista vastaavista, mutta olen ratkaissut ongelman niin, että minulla on kaikki ilmoitukset pois päältä. Siis ihan kaikista sovelluksista. Katson puhelinta kuitenkin niin tiuhaan, että yleensä huomaan viestit ja muut ilmoitukset suht nopeasti ja jos jollain on tulipalokiire, oletan, että hän soittaa.

Alkoi mennä hermot siihen värinään ja pärinään, niin laitoin kaikki pois. Hyvin toimii 👍🏻

No käynyt mielessä, mutta katsotaan vielä jos ignooraaminen auttais... kun ei vastaa, saattaa jättää rauhaan.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan turinatiimin touhuilta :D

-harmiseikirj-

• Ai säkö se ootkin taas ilman allekirjoitustas kiukunnut viikkoja? 😃

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ai säkö se ootkin taas ilman allekirjoitustas kiukunnut viikkoja? 😃

Aina olen kuitannut kirjoitukseni enkä minä kiukkua :D Tuo vaan olisi ensinnä mieleen tuleva tuosta sun avauksesta kun turinatiimi on eräänkin minun avauksen späämmännyt turinoillaan lukukelvottomaksi :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Aina olen kuitannut kirjoitukseni enkä minä kiukkua :D Tuo vaan olisi ensinnä mieleen tuleva tuosta sun avauksesta kun turinatiimi on eräänkin minun avauksen späämmännyt turinoillaan lukukelvottomaksi :)

-harmiseikirj-

Jaa.. no mä koetan nykyään tuumia vähän ja aiiheesta, mut toisaalta tää on sosiaalista mediaa.,sellsista se on...mutta eipähän sullakaan ne tuu vellikelloon enää...

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Jos rekkautuu, niin aloitukset ei esiinny lukukelvottomina...

• randombypasser kirjoitti:

Jos rekkautuu, niin aloitukset ei esiinny lukukelvottomina...

Paitsi välillä on vellikelllossa 100 viestiä...🙄

• Disseisback kirjoitti:

No se menee vielä helposti, pahimmillaan ollut melkein 300, sillon söi miestä... Ja kirjauduin ulos, piti vähän huokaista ensin, saakeli 😂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Lähinnä siinä on se että sieltä ketjusta on sitten hankala löytää niitä aiheeseen liittyviä vastauksia kun 95% on turinaa kaikesta muusta. En minä sillä etteikö turista saisi mutta toisinaan vähän toivonut että turisteluun voisi sitten avata oman uuden ketjun :)

-harmiseikirj-

• Disseisback kirjoitti:

Sit kohta se on trendaavissa yli tuhsnnella viestillä ja joku Hilikka Vantaa palstalta äkkää myös sen ja kertoo tarinan jatkosodan ajalta. Reino Ypäjältä muistaa myös perinnepäivät v.-67 ja kohta on Raimo, Ville, Kale, Eino, Uolevi, Selma ja kaikki Vieremän vapaamuurarit innostuneet ketjusta ja kello soi...🤣

• Anonyymi

Niin kuulostaa. Muut ei vaan sais tehdä samaa ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä siinä on se että sieltä ketjusta on sitten hankala löytää niitä aiheeseen liittyviä vastauksia kun 95% on turinaa kaikesta muusta. En minä sillä etteikö turista saisi mutta toisinaan vähän toivonut että turisteluun voisi sitten avata oman uuden ketjun :)

-harmiseikirj-

No tämän mäkin oon huomdnnut ja koitan sanoa, jos menee turinsks...

Kyllä mä ymmärrän...

No se menee vielä helposti, pahimmillaan ollut melkein 300, sillon söi miestä... Ja kirjauduin ulos, piti vähän huokaista ensin, saakeli 😂

Joo... se ei ole kännykällä edes mahdollista setviä...ei kun kaikki vaan merkkaaluetuiksi ja bing.. tyhjää. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo... se ei ole kännykällä edes mahdollista setviä...ei kun kaikki vaan merkkaaluetuiksi ja bing.. tyhjää. 😁

Joo, en tosiaan kännykällä rupeais lääräämään kymmeniäkään uusia viestejä, pah. Läppärillä se menee, ei ole pahakaan oikeastaan, mutta kyllään se vähän kyrsii välillä 😂

Joo, en tosiaan kännykällä rupeais lääräämään kymmeniäkään uusia viestejä, pah. Läppärillä se menee, ei ole pahakaan oikeastaan, mutta kyllään se vähän kyrsii välillä 😂

No mulls kltons ei ole, eikä tuukaan kun tää luuri.

Ja töihinkään en vielä mene. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No mulls kltons ei ole, eikä tuukaan kun tää luuri.

Ja töihinkään en vielä mene. 😁

Juuri näin, miehen puhetta! 😁

Ja nyt se on hyvät yöt, toiseen päivään!

Juuri näin, miehen puhetta! 😁

Ja nyt se on hyvät yöt, toiseen päivään!

Kuin myös. 😊

• Ei onneksi ole. Menee äänettömälle luuri ja wa ja kaikki.

• No muut viestit voi kiinnostaakin ja voi olla tärkeitä...

• Disseisback kirjoitti:

No muut viestit voi kiinnostaakin ja voi olla tärkeitä...

Silti... En jaksa viestipommitusta. Kyllä ne tärkeät tulee huomattua jossain vaiheessa päivää.

• Prinssi_J kirjoitti:

Silti... En jaksa viestipommitusta. Kyllä ne tärkeät tulee huomattua jossain vaiheessa päivää.

No saattaa välillä olla setvimen...🙄

• Ei onneksi ole. Laita ilmoitukset pois päältä. Loppuu se lätinä. 😅

• No sit ei kuule tärkeitäkään...estää pitäis tms...

• Sama 😂

• Disseisback kirjoitti:

No sit ei kuule tärkeitäkään...estää pitäis tms...

No ei sitten wappaa. Tai sano sille urpolle, että lopeta toi vitun spämmääminen. Kukaan jaksa lukea noita hölötyksiä. 😃

• G-LoveR kirjoitti:

No ei sitten wappaa. Tai sano sille urpolle, että lopeta toi vitun spämmääminen. Kukaan jaksa lukea noita hölötyksiä. 😃

No en kehtaa... se on maalivahti ja ne on välillä kortilla...ja yks on mun sisko...sillekään ei krhtaa sanoa suoraan...tosin kerran lsittoi 8 shortvideoo instassa niin laitoin, että pistit sit pati videoo...tuli vastaus, että oli tylsää...noh.. jaa-nsppulan painaminenko sen tylsyyden vei pois? 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No en kehtaa... se on maalivahti ja ne on välillä kortilla...ja yks on mun sisko...sillekään ei krhtaa sanoa suoraan...tosin kerran lsittoi 8 shortvideoo instassa niin laitoin, että pistit sit pati videoo...tuli vastaus, että oli tylsää...noh.. jaa-nsppulan painaminenko sen tylsyyden vei pois? 🤣

Okei, sit vaan kestät niitä. 😛

• G-LoveR kirjoitti:

Okei, sit vaan kestät niitä. 😛

Jep... mut silti... 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No sit ei kuule tärkeitäkään...estää pitäis tms...

Whapsapissa voit laittaa ihmisen ilmoitukset äänettömälle ilman että tarvitsee kaikki Whapsapissa viestit olla äänettömällä

• Anonyymi kirjoitti:

Whapsapissa voit laittaa ihmisen ilmoitukset äänettömälle ilman että tarvitsee kaikki Whapsapissa viestit olla äänettömällä

Joo, varmaan muissakin sovellutuksissa vaikka sun mitä, mutta ketuttaa itse joutua tekemään yhtikäs mitään jonkun sosiaalisesti himmeen tyypin takia...

Ja sitten kun niitä on useita.

Mä ymmärrän, että on asiaa, vaikka hölmömpääkin, mut laittais yhteen viestiin kaikki tuntonsa, eikä laittais 17 viestiä peräkkäin...

Mut spämmääjälle vissiin viestien määrä on joku mittari. Jos jonkun asian voi laittaa 7 viestissä, se on huippua... sit vielä päälle pari hymiötä ja joku tarrakuva, saa.ana!🤬

• Vastakysymys, kenellä palstalaisella muka on kavereita? 🤣

• No tätä mukaa ei ainskaan mulla. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No tätä mukaa ei ainskaan mulla. 🤣

Mulla on noita spämmäreitä ollu parit, mutta käytiin ihan rakentavasti keskustelua ettei ihan kaikkea tartte viestittää, mieluummin käydään välillä kahvilla jauhamassa paskaa tai soitellaan. On puhelin rauhottunut.

Mulla on noita spämmäreitä ollu parit, mutta käytiin ihan rakentavasti keskustelua ettei ihan kaikkea tartte viestittää, mieluummin käydään välillä kahvilla jauhamassa paskaa tai soitellaan. On puhelin rauhottunut.

No en kyllä oikeesti haluu ees ksikkien kaa kahville. Se on monologi, sama mikä luurissa, mut et voi välill ottaa nokosia...kuuntelet vaan sitä tunnin ja katselet krlloa ja lähdet pois vilkuttaen niin juttu jatkuu, kunnes ulko-ovi erottaa. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No en kyllä oikeesti haluu ees ksikkien kaa kahville. Se on monologi, sama mikä luurissa, mut et voi välill ottaa nokosia...kuuntelet vaan sitä tunnin ja katselet krlloa ja lähdet pois vilkuttaen niin juttu jatkuu, kunnes ulko-ovi erottaa. 😁

No mä oon tollaset kaverit jättänyt taakseni, hyödytöntä hommaa sietää toisiaan kun kumpaakaan ei oikeasti kiinnosta 😁

No mä oon tollaset kaverit jättänyt taakseni, hyödytöntä hommaa sietää toisiaan kun kumpaakaan ei oikeasti kiinnosta 😁

No maalivahti...pelihommiin voi tarvita...ja ne perkdleet on verkostoituneet...oot yhdelle mulkku, niin puolet ei enää lähde sun geimeihin. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No maalivahti...pelihommiin voi tarvita...ja ne perkdleet on verkostoituneet...oot yhdelle mulkku, niin puolet ei enää lähde sun geimeihin. 🤣

Korkeintaan treeneihin pujottelukepeiksi 😂

Se on totta, tollasessa kuviossa se pitää hanskata ihan eri tavalla, vaikka kuinka harmittais.

Korkeintaan treeneihin pujottelukepeiksi 😂

Se on totta, tollasessa kuviossa se pitää hanskata ihan eri tavalla, vaikka kuinka harmittais.

Juu, urkkapiirit on pienet, mutta juttu leviää...

• Anonyymi

En käytä omalla ajalla mitään somea, työvehkeet piippaa jo tarpeeksi.
      Kaverit, ystävät, tutut ja sukulaiset tietää, että jos minut haluaa tavoittaa kannattaa ihan perinteisesti soittaa.
      Wa löytyy, mutta riskin ottaa jos sitä kautta koettaa minut tärkeällä asialla tavoittaa.

Jätän kirjoittamatta mitä ajattelen nykyajan sometuskulttuurista. Sanon vaan että mulla on oikeaakin elämää ja oikeita hommia.
      Mulla alkoi joutavan päiväiset hassun hauskat kiertovitsit ärsyttää jo siihen aikaan kun ne kiersivät sähköposteilla.

Palstailu kirjautumatta on juuri siitä hyvä, että täällä voi lukea tai kommentoida ajatuksia juuri silloin kun se itselle sopii ja sen jälkeen unohtaa koko homma. Ei piippaile eikä tule ilmoituksia :)

-keinovaginamies-

• Joo. Ei huono. Itsekin vois ainakin joiltakin osin ottaa ilmoitukset pois. Mutta toisaalta tulee mieleen, että spämmäävien tyyppienkö takia?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Joo. Ei huono. Itsekin vois ainakin joiltakin osin ottaa ilmoitukset pois. Mutta toisaalta tulee mieleen, että spämmäävien tyyppienkö takia?

Toinen keino kaikenlaiseen itseä kiinnostamattomaan viestittelyyn on täysi radiohiljaisuus.

Sehän on testi. Monenko kymmenen späm-viestin lähettämisen jälkeen ko. spämmääjä lopettaa viestien tuuppamisen sinulle, kun et reagoi niihin mitenkään.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Toinen keino kaikenlaiseen itseä kiinnostamattomaan viestittelyyn on täysi radiohiljaisuus.

Sehän on testi. Monenko kymmenen späm-viestin lähettämisen jälkeen ko. spämmääjä lopettaa viestien tuuppamisen sinulle, kun et reagoi niihin mitenkään.

-keinovaginamies-

Tänään tuossa katsoin hänen viimeiset viestit ja laitoin peukun. 3 sekuntia siitä, tuli 2 viestiä.
        Nyt kyllä ne katsoin, kai siitäkin jää merkki, mutta en vastaa mitään.

Luultavasti nyt tilanne rauhottuu...mutta ei kannata peukuttaa....se on virhe. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Tänään tuossa katsoin hänen viimeiset viestit ja laitoin peukun. 3 sekuntia siitä, tuli 2 viestiä.
        Nyt kyllä ne katsoin, kai siitäkin jää merkki, mutta en vastaa mitään.

Luultavasti nyt tilanne rauhottuu...mutta ei kannata peukuttaa....se on virhe. 😁

Neuvo sille hepulle tie tänne palstalle, niin saa vapaasti spämmää niin paljon kun sielu sietää. Ettei tartte ihmisiä whatsupilla häiritä.

• G-LoveR kirjoitti:

Neuvo sille hepulle tie tänne palstalle, niin saa vapaasti spämmää niin paljon kun sielu sietää. Ettei tartte ihmisiä whatsupilla häiritä.

Parempi kun en pyytele. 😆

• Disseisback kirjoitti:

Parempi kun en pyytele. 😆

Eikö menis harmiksen ja niveamiehen kanssa kolmisteen hyvin samassa?

• G-LoveR kirjoitti:

Eikö menis harmiksen ja niveamiehen kanssa kolmisteen hyvin samassa?

No Niveamiehen kanssa vois olla kovakin skaba. Täysin sisällötöntä tuubaa, eikä väliä ole lukeeko kukaan, satikka että vastais. Täysin eläis molemmat kirjoituksen tuottamisesta. Samoja sanojen perään. 😆

• Anonyymi

Ei kavereita, ei suomea, ei spämmääjiä. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

• Anonyymi

Mulla on kaveri jolla on poikaystävä ja sen sijaan että pitäis omalle poikaystävälle seuraa ja juttelisi hänen kanssaan ni minun kaverini juttelee asioista minun kanssani ja minusta se on hyvin outoa. Onneks minun kaverini poikaystävä ei ole mustasukkainen ja tietää että sekä minä että minun kaveri ollaan heteroita.

Itse kun oon sinkku ni ajattelen näin että jos minä joskus seurustelen ni ei minulla ole joka päivää aikaa kaverin kanssa jutella vaan tottakai panostaisin siihen minun suhteeseen...

• Siis kyllähän joskus on jees jutella ja turistella, mutta spämmääminen on eri juttu.

Esimerkiksi ilmoitan juttelen/viestittelyn jossain vaiheessa, että mäpä meen sanaan ja palaillaan, ei sano spämmääjälle yhtikäs mitään. Juttua tulee silti. Ja vaikkei vastais mitään...

Sitten puolitutulle tyypille kerrotaan tosiaan ihan kaikkee...ei mua kiinnosta miten jonkun puolitutun koira voi tai tuliko lehti myöhässä...

Jotain rajaa....

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Siis kyllähän joskus on jees jutella ja turistella, mutta spämmääminen on eri juttu.

Esimerkiksi ilmoitan juttelen/viestittelyn jossain vaiheessa, että mäpä meen sanaan ja palaillaan, ei sano spämmääjälle yhtikäs mitään. Juttua tulee silti. Ja vaikkei vastais mitään...

Sitten puolitutulle tyypille kerrotaan tosiaan ihan kaikkee...ei mua kiinnosta miten jonkun puolitutun koira voi tai tuliko lehti myöhässä...

Jotain rajaa....

Hän on ihana kaveri ja olisin onnellinen jos hän panostaisi omaan suhteensa enemmän.

En halua, että heille tulee ero siks ku kaverini minulle juttelee. Emme asu ni lähellä että voisimme keskustella naamat vastakkain.

Itse jos olisin suhteessa ni ei minun puolelta eikä minun poikaystävä ois oikein koko ajan olla somessa?

Mikä suhde sellainen on että some on
        tärkeämpi? Somelle on aika ja paikkansa ja oikea elämä ei ole somessa.

Muistakaa elää myös oikeata elämää eikä pelkästään somessa olemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on ihana kaveri ja olisin onnellinen jos hän panostaisi omaan suhteensa enemmän.

En halua, että heille tulee ero siks ku kaverini minulle juttelee. Emme asu ni lähellä että voisimme keskustella naamat vastakkain.

Itse jos olisin suhteessa ni ei minun puolelta eikä minun poikaystävä ois oikein koko ajan olla somessa?

Mikä suhde sellainen on että some on
        tärkeämpi? Somelle on aika ja paikkansa ja oikea elämä ei ole somessa.

Muistakaa elää myös oikeata elämää eikä pelkästään somessa olemista.

Ymmärrän että joskus on tilanteita kun haluaa mieluummin jutella kaverin kanssa kuin poikaystävän, mutta mikä idea on seurustella jos ei halua suhteeseen panostaa?

Jos ei yhteinen arki tai elämä tai poika ystävän kanssa oleminen kiinnosta ni mitä järkeä on seurustella?

En tarkoita että 24 tuntia pitää olla yhdessä vaan sitä että sinun poika ystävän kanssa jonakin päivänä ehkä perustat perheen, mutta millainen perhe se on, jos some on tärkeämpi?

Ihan kuin ihmiset olisivat riippuvaisia somesta?

Itse mieluummin elään oikeata elämää ja näen ihmisiä livenä. Sinulla voi olla todella paljon some kavereita, mutta ovatko he oikeita kavereita, jos näet ja juttelet vain somessa?

Minun mielestäni eivät ole, koska some on vain työkalu eikä koko elämä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän että joskus on tilanteita kun haluaa mieluummin jutella kaverin kanssa kuin poikaystävän, mutta mikä idea on seurustella jos ei halua suhteeseen panostaa?

Jos ei yhteinen arki tai elämä tai poika ystävän kanssa oleminen kiinnosta ni mitä järkeä on seurustella?

En tarkoita että 24 tuntia pitää olla yhdessä vaan sitä että sinun poika ystävän kanssa jonakin päivänä ehkä perustat perheen, mutta millainen perhe se on, jos some on tärkeämpi?

Ihan kuin ihmiset olisivat riippuvaisia somesta?

Itse mieluummin elään oikeata elämää ja näen ihmisiä livenä. Sinulla voi olla todella paljon some kavereita, mutta ovatko he oikeita kavereita, jos näet ja juttelet vain somessa?

Minun mielestäni eivät ole, koska some on vain työkalu eikä koko elämä.

Eipä mikään ole liiallisesti hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5970
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3496
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      3006
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      641
      2227
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      164
      2195
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      72
      1495
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1445
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1248
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1166
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1127
    Aihe