Onko muut saaneet avoimen suhteen toimimaan?

Anonyymi-ap

Itse olen nainen enkä osaa olla kuin avoimissa suhteissa. Ahdistun helkkaristi omistushaluisista miehistä. Onneksi puolisoni on tosi cool. Miten muilla sujunut? Meillä eniten ongelmaa tuottaa noi tapailusuhteet kun ne alkaa luulla liikoja.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parhaiten on toiminut niin ettei mies tiedä että ollaan avoimessa suhteessa ja aina kun käyn "palaverimatkalla" tai "äitini luona" niin samalla näen mustaihoista poikaystävääni kiihkeän seksin merkeissä🥰

    • Justiinsa juu... Kannattaa heti tehdä selväksi että tässä vaan naiskennellaan eikä mitään muuta. Tunteilleen ei voi mitään jos niitä tulee. Mutta tuollaisiin ei kannata rakastua. Ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

      • Anonyymi

        Puolison kanssa meillä on kaikki säännöt täysin selviä eikä ongelmia. Se menee hyvin. Aikataulujen kanssa vähän haastavaa mutta saan kyllä mennä omia menojani tarpeeksi koko ajan.

        Oon aina tehnyt selväksi muille että mulla on puoliso jota en aio jättää. Silti ne alkaa kuvitella muuta. Ei onnistu hyvin sen suhteen. Viimeisin on selvä pelimies, jonka ympärillä pörrää kaikenlaista naista. Silti alkaa samat merkit olemaan ilmassa. Huohh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puolison kanssa meillä on kaikki säännöt täysin selviä eikä ongelmia. Se menee hyvin. Aikataulujen kanssa vähän haastavaa mutta saan kyllä mennä omia menojani tarpeeksi koko ajan.

        Oon aina tehnyt selväksi muille että mulla on puoliso jota en aio jättää. Silti ne alkaa kuvitella muuta. Ei onnistu hyvin sen suhteen. Viimeisin on selvä pelimies, jonka ympärillä pörrää kaikenlaista naista. Silti alkaa samat merkit olemaan ilmassa. Huohh.

        Eli on puoliso, jonka kanssa on tehty sopimus että saa hässiä muittenkin kanssa, kun himottaa? Miksi sitten pitää olla puoliso? Kerro miten siinä vältytään mustasukkaisuudelta? Mitä puoliso tarkoittaa tuossa suhteessa, kun kuitenkin sänkyhommat kiinnostaa muiden kanssa enemmän? Luulis että moni mies olisi innoissaan tuosta järjestelystä, kun saa mennä pökkimään ketä lystää ja vaimo vaan keittelee kotona perunoita ja siivoilee.


    • Anonyymi

      En ole saanut muutamaan vuoteen mitään suhdetta toimimaan. Nää nykysuhteet perustuu tietynlaiseen pelaamiseen.

    • Anonyymi

      Oletteko sitten heti tehneet selväksi niille muille, mistä on kyse?

    • Alkaa siis olla harvinaista pariutua ihan normaalisti... Olen aina epäillytkin sitä, että ihminen ei ole yksiavioinen olento. Vaan haluja on aina katsella sinne aidan toiselle puolelle, sekä naisilla että miehillä. Luolamiehetkin taisivat paritella niin monen kanssa kuin ehtivät.

      • Anonyymi

        On hyvä, että ihmiset tiedostavat, mitä haluavat, eivätkä koita väkisin mahtua kenenkään valmiiseen muottiin. On paljon parempi aloittaa suhde näin, jossa molemmat tietävät mihin ovat ryhtymässä, kuin että sitten pettäisi sellaista kumppania, joka haluaa tavallisen parisuhteen. Meitä on erilaisia, kaikille ei sovi kaikki.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa tai sitten olen luonnon oikku, mutaatio. Olen täysin yhden miehen nainen. En koe hakuja muihin miehiin. Tottakait voin katsoa että siinäpäs on komea mies mutta seksuaalinen kanssakäyminen muiden kuin oman mieheni kanssa tuntuu vastenmieliseltä. Avioliittoa takana 20v..oma mies on ainoa jonka kanssa olen hässinyt. Suudellut ja halaillut olen muiden kanssa ennen oman mieheni tapaamista mieheni on elämäni rakkaus. Aina ei ole ollut helppoa,todella vaikeitakin jaksoja ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa tai sitten olen luonnon oikku, mutaatio. Olen täysin yhden miehen nainen. En koe hakuja muihin miehiin. Tottakait voin katsoa että siinäpäs on komea mies mutta seksuaalinen kanssakäyminen muiden kuin oman mieheni kanssa tuntuu vastenmieliseltä. Avioliittoa takana 20v..oma mies on ainoa jonka kanssa olen hässinyt. Suudellut ja halaillut olen muiden kanssa ennen oman mieheni tapaamista mieheni on elämäni rakkaus. Aina ei ole ollut helppoa,todella vaikeitakin jaksoja ollut

        Luulisin, että meitä löytyy aika tasaisesti erilaisia. Itselläni on taipumus valita paras ja sitten pysyä siinä uskollisesti, muut ei kiinnosta. Jos juttu ei enää toimi, eroan, ja sitten etsin paremman


    • Anonyymi

      Mikä on avoin suhde?! Ei mikään!

    • Anonyymi

      Raamattu sanoo että jokaisella olkoon OMA puoliso haureuden syntien välttämiseksi, myös Raamattu sanoo että haureelliset eivät peri Jumalan valtakuntaa.
      Arvostakaa puolisoanne hyvät ihmiset.

    • Anonyymi

      Muutin suhteemme avoimeksi sen jälkeen, kun vaimoni lopetti seksin kokonaan. Homma on toiminut hyvin, ja olen yllättynyt, miten helppoa on löytää seksiseuraa naisista, joiden isä voisin ikäni puolesta olla. Kumppanien kanssa olen ollut tilanteesta avoin heti alusta lähtien, eli haen vain seksiä eikä mitään muuta, ja myös että olen naimisissa.

    • Anonyymi

      Uskottomuus ei sovi kaikille esim minulle ei myöskään avoimet suhteet. Joskus kun kuulen puhuttavan uskottomuudesta tai avoimista suhteista tekee mieleni peta kauaksi korpeen sillä en jaksa ihmisiä aina ja tuollainen on asia joka saa minun käsitykseni ihmisyydestä aöeöilemään. Ehkä olen vain itse kypsymätön enkä pysty joustamaan. Mies sanoo että olen liian kriittinen tunnistan tuon itsessäni. Joskus tuntuu että voin olla myös itsekäs. Minä en hjaksa muuta kuin yhden suhteen, enkä halua kuin yhden miehen, muiden miesten seksuaalinen kanssa käyminen saa voimaan pahoin. Minun rakkauteni rajat ovat sellaiset etten voi laajentaa niitä muihin miehiin ja samoin on seksin suhteen etten osaa erottaa sitä rakkaudesta. Voin olla naivi mutta tämä olen minä ja sinä aloituksen tekijä olet erillainen. Saat minut hämmentymään. Jotta voisin kertoa mäelipiteeni aloituksesta jota ei edes kysytty, joutuisin menemään pidemmäksi aikaa luolaani pohtiakseni asiaa ymmärryksen kautta. Ensimmäinen tunne on kuitenkin suru ja pettymys sekä väsymys. .

    • Anonyymi

      Ei kai tuo ole muuta kuin suhde jossa voi nukkua jonkun vieressä ja samalla hakea sen seksin muualta mu onnea sulle jos noin olet onnellinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe