Pelottava ystävänpäivä!

Anonyymi-ap

Minusta on ollut hienoa pitää yllä vanhoja ystävyyksiä. Vuosi sitten en kuitenkaan huomannut koko ystävänpäivää. Tai oikeastaan minulla ei ole ollut juuri perinteitä sen suhteen.

Olin etukäteen huolehtinut yhden ystävänpäiväkortin postitse kuten joka vuosi. Tämä sukulainen on postikortti-ihmisiä, ja tiedän hänen arvostavan tätä elettä. Hän on aloittanut tämän perinteen. Nykyään hän lähettää tämän postikortin meidän koiramme nimissä. Ja tietysti me lähetämme hänelle kortin, jossa ensimmäisenä tervehtijänä komeilee koiramme. Tämä on tuttu juttu joka vuosi. Hänen kanssaan olemme paljon muutenkin yhteydessä.

Sitten autuaasti unohdin koko ystävänpäivän. Homma oli hoidettu.

Seuraavana päivänä näin, että vanha ystävä oli laittanut minulle ystävänpäivän tervehdyksen sähköpostitse ystävänpäivän iltana. Tämän ystävän kanssa olimme yhteydessä silloin tällöin. Asumme eri paikkakunnilla nykyään. Mietin nopeasti, että mitä teen. En iltaisin ole tietokoneella, enkä ollut silloin ehtinyt nähdä viestiä. Vastasin vain, että "Hyvää ystävänpäivää!". Tietysti hän näkisi, että viestin olin lähettänyt vasta seuraavana päivänä.

Minun olisi pitänyt vastata jotenkin toisin. Ehkä kiittää viestistä, ja kertoa, että iltaisin en ole tietokoneella. Jotakin muuta kaunista lisäksi. Olisi pitänyt huomioida jotenkin erityisemmin eikä niin rutiininomaisesti!

Nyt kävi niin, että tämä ystävä ilmeisesti loukkaantui tästä tilanteesta. Tämän ystävänpäivän jälkeen vuosi sitten hän ei ole enää vastannut viesteihini ollenkaan. Hän ei ole myöskään vastannut soittoihin. Olen tietysti jo lopettanut yritykset. En enää laita hänelle viestiä enkä yritä soittaa.

Joulun ihme kyllä toimi kohdallamme. Vaihdoimme joulukortit vaikka sitäkin kovin mietin. Mietin, että hän ei ehkä enää halua joulukorttia minulta.

En kuitenkaan enää muuten uskalla lähestyä häntä, jos hän ei ensin jotenkin laita viestiä.

Hämmentävä tilanne. Huomenna on taas tämä pelottava ystävänpäivä.

2

435

Äänestä

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää Ystävän päivää

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­N­y­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17743137t

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1813
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      291
      960
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      877
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      124
      726
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      591
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      567
    7. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      559
    8. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      550
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      43
      546
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe