Kertokaa mittojanne!

PÖH

Pituus ja paino?
Vyötärö, lantio, reidet?

Itte oon 170 cm ja n.58 kg, vyötärö on kadonnu (ymp.mitta ihan hirvee), lantio 94 cm, ja reidet n. 55 cm.

Mitataanko vyötärönympärys navan kohdalta?

8

1487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

olen 167cm ja 64kg, vyötärö 74cm, lantio 97cm ja reidet 53cm. Tarkotuksena ois saada 4kg pois.
      Vyötärön ympärys mitataan navan kohdilta.

• vahvero

169/57,
      lantio levein kohta 90cm,
      vyötärö kapein kohta 62cm
      reisi 51cm!! (liikaa)

• rutsi

174cm 55kg
      rinnan ympärys: 84cm
      vyötärön ympärys: 62cm
      lantion ympärys: 86cm
      reiden ympärys: 47cm

Niin, vyötärö mitataan vyötärön kapeimmasta kohdasta, ei navasta.

• Kyselijä

Onko väli josta kapein kohta etsitään niin.. heti rintojen alapuolelta välillä lonkkaluiden yläpuolelta? Sillä minulla ainakin kapein kohta on heti rintojen alapuolella!

• Ruusa
        Kyselijä kirjoitti:

Onko väli josta kapein kohta etsitään niin.. heti rintojen alapuolelta välillä lonkkaluiden yläpuolelta? Sillä minulla ainakin kapein kohta on heti rintojen alapuolella!

Pituus 175
        Lantio 80
        Vyötärö 58
        Rinta 110
        Reisi 45

• rutsi
        Kyselijä kirjoitti:

Samoin minulla, rintojen alapuolella se kapein kohta on. Aivan oikein päättelit, siitä vyötärö mitataan =))

• mittari

Mitataan
      1)tissien päältä leveimmästä kohdasta
      2)vyötärön kapeimmasta kohdasta
      3)Jenkkakahvojenpäältä
      4)Pyllyn päältä leveimmästä kohdasta
      5)Reiden ympäri myös leveimmästä kohdasta

Niin saadaan keskenään vertailukelpoisia mittoja, jos vertailla halutaan.

Itse 164/58
      1) 91cm
      2) 69cm
      3) 83cm
      4) 93cm
      5) 53cm

että sellaasta

• Ikiliikkuja

...mittojasi kauhistelet? Sinähän olet sopusuhtainen. Melkein kaikki vastanneet ovat suunnilleen samoissa mitoissa (niin minäkin 169cm ja 57 kg). Jos mielestäsi jossakin on löysää niin siihen auttaa vain liikunta, koska ylipainoa sinulle ei ole. Itse olen harrastanut liikuntaa parikymppisestä saakka ja olen hoikka ja pysynyt 3:n lapsen jälkeenkin kropaltani samanlaisena, vaikka ikääkin on 39 vuotta. Sport-lehdessä 5/2004 oli hyvä artikkeli siitä kuinka vielä 50 vuotias liikuntaa harrastanut nainen on kropaltaan edelleen kuin 20-30 vuotias!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59