Laittakaa hyviä instrumentaaleja

Anonyymi-ap

Siis biisejä.....

36

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      • Anonyymi

        Instrumentaalissa ei käsittääkseni ole laulua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Instrumentaalissa ei käsittääkseni ole laulua.

        Jaah... no kylkiäisenä nyt tuli...



      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jostain syystä jäänyt elämään sydämeen, varmaan toi melankolia taas...:https://www.youtube.com/watch?v=n8Z3DZDK4W4

        En tiedä tarkoititko jatkaa minun linkkiini vai suoraan aloitukseen, mutta totean silti, että tuo on tosi kaunis kappsle. Muistelen sen olleen joku surullinen TV-sarja, mitä pikku tyttönä olen katsonut varmaan isän kanssa 🤔


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        En tiedä tarkoititko jatkaa minun linkkiini vai suoraan aloitukseen, mutta totean silti, että tuo on tosi kaunis kappsle. Muistelen sen olleen joku surullinen TV-sarja, mitä pikku tyttönä olen katsonut varmaan isän kanssa 🤔

        Tämäkin hieno
        https://youtu.be/KJM2AEd0nYs


      • Ja minä kuuntelen, edelleen 😂 Ainakin kaikki "tuttujen", linkit, ellei ne ole raskasta heavyä tai sellaista, mikä ei yhtään sovi korvaan.
        Näitä on kiva laittaa päälle vaikka samalla kun täyttää tiskikonetta. Tai joskus kun lenkkeilen tuolla matolla.

        Tämä Fleurs du Mal on jännä, kun siinä aaltoilee sama vuoroteema. Onko se jostakin leffasta tai TV-sarjasta?


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ja minä kuuntelen, edelleen 😂 Ainakin kaikki "tuttujen", linkit, ellei ne ole raskasta heavyä tai sellaista, mikä ei yhtään sovi korvaan.
        Näitä on kiva laittaa päälle vaikka samalla kun täyttää tiskikonetta. Tai joskus kun lenkkeilen tuolla matolla.

        Tämä Fleurs du Mal on jännä, kun siinä aaltoilee sama vuoroteema. Onko se jostakin leffasta tai TV-sarjasta?

        Se on ihan hyvä kokonaisuus, valkkasin vaan huonon version. Mun moka.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on ihan hyvä kokonaisuus, valkkasin vaan huonon version. Mun moka.

        Ahaa. OK. Toisella kertaa sitten eri versio 🙂


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        no tuon voin sanoa kuuntelemattakin että tubular bells


      • Anonyymi kirjoitti:

        no tuon voin sanoa kuuntelemattakin että tubular bells

        Joo ei se kovin monelle kyllä yllärinä tule.🙂.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lily Was Here, yksi suosikki.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ekkönä osaa ihte tubesta kuunnella sitä sun tätä

    • Anonyymi

      Ehkä nyt alkaa olla aika anteeksiannolle kun puhutaan Neil Youngista. Kyllä jokainen meistä joskus erehtyy ja hörhöilee. Se ei kuitenkaan pyyhi pois kaikkea hienoa mitä ollaan joskus siitä kaikesta huolimatta tehty... :)

      https://www.youtube.com/watch?v=YkG7P8i64x8

      • Anonyymi

        Haluaisin tietää ihan älyttömän paljon kuka olet :) Koska et voi kertoa, en kerro minäkään nimeäni. Mutta jotenkin resonoit ajatusteni kanssani. Olen tehnyt monta hienoa asiaa, jotka on olleet han hörhöjä. Se on kantanut sen ajan yli, joka on ollut täyttä sittiä ja maksanut siitä :) ei rahaa, mutta henkisesti. Ei ihminen kestä niin monia ristiriitoja sydämessä, jos elää ne loppuun asti oikeasti. Hyvää ystävänpäivää. Huomenna on jälleen uusi päivä toistaiseksi :) vähän kuin tyhmä työsopimus, koskaan ei voi tietää milloin se loppuu


    • Anonyymi

      Tulee... : https://www.youtube.com/watch?v=LxMcG2QWA5A

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      34
      3101
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1925
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1473
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      127
      1386
    5. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1074
    6. 127
      974
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      242
      852
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      839
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      721
    10. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      81
      652
    Aihe