Lisää ostovoimaa työtätekeville!

Anonyymi-ap

Annan ihan ilmaisen neuvon ostovoiman lisäämiseksi! Erotkaa ammattiliitosta! Liittykää YTK työttömyyskassaan!

Miettikääpä mitä kaikkea voitte saada säästyneillä Ay-jäsenmaksuilla. Ja kun mietitään mikä on Ay-liikkeen rooli nykyaikana, niin sehän on kerätä jäsenmaksuja että näillä isopalkkaisilla Ay-herroilla säilyisi "työpaikat". Heillä on todellinen huoli kiihtyvästä jäsenkadosta. Lisäksi jäsenkato aiheuttaa nousevat jäsenmaksut maksaville jäsenille.

Paikallinen sopiminen palkoista ja työehdoista on nykyaikaa ja tuottaa useimmiten työntekijälle paremmam tuloksen kuin nämä kollektiiviset sopimukset.

Ja vielä kerran, erotkaa ammattiliitosta. Lopettakaa se Ay-valkokaulusherrojen elättäminen!

4

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erosin ammattiliitosta 11 vuotta sitten ja säästänyt mukavan summan. Työnantajani on muutaman henkilön työllistävä metallialan yritys. Ei mitään ongelmia palkoissa eikä työehdoissa.

• Anonyymi

No en eroa.
      Tuo 1500€ vuodessa on pikkuraha siihen nähden mitä liitot ovat saaneet aikaiseksi.
      YTK ei ole neuvotellut yhtään työehtosopimusta.

• Anonyymi

On pakko myöntää, että kovat on tulot jos ammattiliiton jäsenmaksut ovat 1500euroa vuodessa. Onneksi olkoon onnistuneesta ammatinvalinnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On pakko myöntää, että kovat on tulot jos ammattiliiton jäsenmaksut ovat 1500euroa vuodessa. Onneksi olkoon onnistuneesta ammatinvalinnasta.

Valinta toki osaltaan vaikuttaa, mutta alan sisäisesti huippuansioon pääsy vaatii muutakin.
        620 tuntia ylitöitä merkkaa myös paljon vuosiansioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe