Hei, oon nyt pari kuukautta aatellu tilaavani pari puhelinkuorta ja vaatteita sheiniltä. Pari kysymystä jäi silti vaivaamaan eli, pitääkö maksaa extraa tullista? Jotkut sanoo että älä tilaa sovelluksesta vaan sheinin eu sivuilta ettei tule lisä tullimaksuja ja se että jos paketti on iso niin meneekö paketti esim johonkin k-kauppaan ja sitten tulee koodi puhelimeen jolla sen voi mennä hakemaan postista vai tuleeko paketti jotenkin oven eteen?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olen tilannut ja ei tarvitse maksaa tulleja, jos ostosten hinta ei ole yli 200€ ainakin itsellä tuli kun ostin yli 200€, mutta muuten ei ole tullut. Sheinin Eu sivuilta itse tilaan ja onnistuu super hyvin. Paketti menee postiin ja sitten tulee postista koodi jolla saat paketin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071346
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311002Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella33907- 66713
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.96708- 32665
- 19606
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 11508