Hei, oon nyt pari kuukautta aatellu tilaavani pari puhelinkuorta ja vaatteita sheiniltä. Pari kysymystä jäi silti vaivaamaan eli, pitääkö maksaa extraa tullista? Jotkut sanoo että älä tilaa sovelluksesta vaan sheinin eu sivuilta ettei tule lisä tullimaksuja ja se että jos paketti on iso niin meneekö paketti esim johonkin k-kauppaan ja sitten tulee koodi puhelimeen jolla sen voi mennä hakemaan postista vai tuleeko paketti jotenkin oven eteen?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olen tilannut ja ei tarvitse maksaa tulleja, jos ostosten hinta ei ole yli 200€ ainakin itsellä tuli kun ostin yli 200€, mutta muuten ei ole tullut. Sheinin Eu sivuilta itse tilaan ja onnistuu super hyvin. Paketti menee postiin ja sitten tulee postista koodi jolla saat paketin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361