Välillä pitää syödä 4000 kaloria

Anonyymi-ap

Olen syönyt nyt noin kuukauden ajan tasaisesti VAIN noin 2000-2700 kaloria päivässä.En ole lihonut enkä laihtunut.
Olen nyt kokemukseni mukaan sitä mieltä että ennemmin kannattaa syödä välillä vähän vähemmän ja niin saa syödä välillä enemmän.

Tämä 4000- 4500 kalorin tankkaus kannattaa tehdä noin viiden päivän välein.Siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa koska silloin kun syö välillä enemmän on enemmän liikuntahaluja.js silloin kun on liikuntahaluja energiaa kuluu enemmän ja laihtuu.

Painoni on tällä hetkellä 66 kiloa ja vyötärön ympärysmitta 84 senttiä.Ikä 61 vuotta.
Rasvaprosenttini on pysynyt samassa.Minulla ei ole nyt intoa lihaksien kasvattamiseen koska se vaatii normaalia enemmän liikuntaa.
Se on nyt tällä hetkellä pääasia että saan veitsenterävästi näkyvät vatsalihakset.Minus ei nyt tällä hetkellä haittaa se että olen aivan naru jätkä.

51

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä rakennetaan lihasta.Minulle riittää sekin että ei ole isoa läskimahaa.Ei niillä isoilla lihaksilla mitään tee.

      https://youtu.be/_zujHNV0KQA

    • Anonyymi

      Ei pidä.

    • Anonyymi

      Olen keski-iässä, syön noin 1,5 ateriaa päivässä, ja jos syön vähänkin liikaa, niin tulee muutamassa vuodessa 10 kg lisää, ja toisinpäin, vähenee 10 kg muutamassa vuodessa. Eri on käytännössä olematon, ja jos syö liikaa, niin se pitää tiedostaa ja vähentää aterian märää seuraavana päivänä, esim. jos syön ison pussillisen perunalastuja plus karkkia, niin seuraavana päivänä syön vain iltapalan - vaihtoehto on vähentää hieman monena päivänä, mutta kun on napa täynnä, ei tarvitse isoa ateriaa seuraavana päivänä, ja usein perunalastuista jää jopa puoli pussia syömättä, jonka syö sitten seuraavan päivän ateriana. Perunalastut on hyvin lihottavia, kuten vehnä, joista leipää en syö, mutta syön lihapiirakoita ja ranskalaisia - joilla ei lihoa.

      • Anonyymi

        "Perunalastut on hyvin lihottavia, kuten vehnä, joista leipää en syö, mutta syön lihapiirakoita ja ranskalaisia - joilla ei lihoa."

        Naurettavaa!


    • Anonyymi

      miksi 61 vuotiaan pitää saada vatsalihakset esille? ketä varten? Tuskin sun terveys paranee niiden vatsalihasten näkyvyyden takia.

      • Anonyymi

        Sitä on vasta sitten laihtunut kun ne näkyy.Ne saa sitten pysymäänkin näkyvissä kun katsoo mitä syö.
        Kyllä se vaikuttaa terveyteen kuin monella tavalla.
        Sitä ei voi olla silloin esim sisäelintasvaa,kengät saa hyvin jalkaan ja olo parantuu entisestään.


    • Anonyymi

      Olen tällä kertaa 14 vuotta vanha, poika.

      Jos haluan painaa 45 kiloa, mitä minun pitää tehdä?

      Pidän hyvästä ruuasta ja varsinkin sinapista.

      • Anonyymi

        Pitää syödä 4000 kaloriota.


      • Anonyymi

        Sinapista en tiedä, mutta hapankaalia saat palstan tyttäriltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinapista en tiedä, mutta hapankaalia saat palstan tyttäriltä.

        Kuka sinä olet tällä kertaa? Viimeksi olit namusetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä olet tällä kertaa? Viimeksi olit namusetä.

        Minä olen isoäiti. Tiedän että nuoret pojat saisivat teiltä tytöiltä runsaasti maitohappokäynyttä hapankaalia (kesähelteillä ehkä liiankin käynyttä) jossa on seassa runsaasti myös monityydyttymättömiä rasvahappoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen isoäiti. Tiedän että nuoret pojat saisivat teiltä tytöiltä runsaasti maitohappokäynyttä hapankaalia (kesähelteillä ehkä liiankin käynyttä) jossa on seassa runsaasti myös monityydyttymättömiä rasvahappoja.

        Sinulle annos velliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle annos velliä.

        Meillä kuule hyvä ruoka täällä hoivatalossa ja ihanat hoitajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kuule hyvä ruoka täällä hoivatalossa ja ihanat hoitajat.

        Onko sinulla vielä omat hampaat?


    • Anonyymi

      Siinä tuli kuukaudessa lopussa hiilihydraattivaje.
      Hillihydraatit oli päivässä vain 400 kaloreilla 2500 mikä on melkein kevyttä toimistotyö tekevän hiilihydraattimäärä.

      Tämä kalorivaihtelu toimii huomattavasti paremmin kuin tasakalorit pitemmän päälle.
      Välillä isommat hiilihydraatit täydentää glygekernivarastoja ja vähempikaloristen päivien aikanakin olo on tavallista pirteämpi,eli olo on tällä tavalla tehtynä koko ajan hyvä ja energinen.

      Syön nyt tällä hetkellä päivällä enempi ja illalla vähemmän.

      • Anonyymi

        "Siinä tuli kuukaudessa lopussa hiilihydraattivaje."

        Ei tule vajetta vaikka et söisi yhtään hiilihydraattia = sokeria. Ei ol eihmiselle elintärkeää niinkuin rasva ja proteiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä tuli kuukaudessa lopussa hiilihydraattivaje."

        Ei tule vajetta vaikka et söisi yhtään hiilihydraattia = sokeria. Ei ol eihmiselle elintärkeää niinkuin rasva ja proteiini.

        Jos hiilihydraatti on polttoaine sitä pitää saada riittävästi.

        Diabetes tulee vain siitä jos syö liikaa hiilihydraatteja
        JOS tarve on vain 400 ja syö 600- 800 grammaa
        Lihoo ja tulee diabetes.Tämä on hyvin yleistä,laihduttaminen aloitetaan VASTA SITTEN kun on sairastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hiilihydraatti on polttoaine sitä pitää saada riittävästi.

        Diabetes tulee vain siitä jos syö liikaa hiilihydraatteja
        JOS tarve on vain 400 ja syö 600- 800 grammaa
        Lihoo ja tulee diabetes.Tämä on hyvin yleistä,laihduttaminen aloitetaan VASTA SITTEN kun on sairastunut.

        Sinun pitäisi tehdä omia YouTube-videoita, niistä saa rahaakin, parhaat miljoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä tuli kuukaudessa lopussa hiilihydraattivaje."

        Ei tule vajetta vaikka et söisi yhtään hiilihydraattia = sokeria. Ei ol eihmiselle elintärkeää niinkuin rasva ja proteiini.

        Joo ilman hiilihydraattejakin pärjää, mutta se ei ole terveydelle optimaalista. Olen kokeillut. Väsyttää ja heikottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi tehdä omia YouTube-videoita, niistä saa rahaakin, parhaat miljoonia.

        "Siinä tuli kuukaudessa lopussa hiilihydraattivaje."

        Ei tule vajetta vaikka et söisi yhtään hiilihydraattia = sokeria. Ei ol eihmiselle elintärkeää niinkuin rasva ja proteiini.


    • Anonyymi

      "Välillä pitää syödä 4000 kaloria"

      Pitää???

    • Anonyymi

      4000kcal on aivan liioittelua. 3000kcal riittää aivan hyvin tällaiselle yli 80 kiloiselle miehelle huijauspäivänä. Laihdutuspäivinä 2000kcal.

      • Anonyymi

        Paras kalorijako on 4 päivää 1800 kaloria ja sitten 1 päivä 4000-4500
        Tämä kalorivaihtelu toimii siis huomattavasti paremmin kuin tasakalorit niistä syistä mitä aikaisemmin kirjoitin.

        Yhdessä isokalorisrssa päivässä on sekin hyöty että se puusta aineenvaihduntaa.( Jos kalorit on koko ajan liian pienet keho menee helposti säästöliekillä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kalorijako on 4 päivää 1800 kaloria ja sitten 1 päivä 4000-4500
        Tämä kalorivaihtelu toimii siis huomattavasti paremmin kuin tasakalorit niistä syistä mitä aikaisemmin kirjoitin.

        Yhdessä isokalorisrssa päivässä on sekin hyöty että se puusta aineenvaihduntaa.( Jos kalorit on koko ajan liian pienet keho menee helposti säästöliekillä)

        Isokaloripäivääkään ei pidä liioitella. Tuplasyömiset laihdutuspäivään verrattuna riittää buustaamaan aineenvaihduntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isokaloripäivääkään ei pidä liioitella. Tuplasyömiset laihdutuspäivään verrattuna riittää buustaamaan aineenvaihduntaa.

        Jottei elimistö menisi säästöliekille, isokaloriasia päiviä olisi hyvä olla aina silloin tällöin, korkeintaan kerran viikossa, ja niiden tulisi olla silloin runsashiilihydraattisia eikä niinkään runsasrasvaisia.

        »Poikkeuspäivän tärkein periaate on tässä: Ei kaikkea mitä mieleen tulee, vaan syödään enemmän tai aivan todella paljon enemmän hiilihydraatteja kuin normaalisti.»

        https://tinyurl.com/429jpzrk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kalorijako on 4 päivää 1800 kaloria ja sitten 1 päivä 4000-4500
        Tämä kalorivaihtelu toimii siis huomattavasti paremmin kuin tasakalorit niistä syistä mitä aikaisemmin kirjoitin.

        Yhdessä isokalorisrssa päivässä on sekin hyöty että se puusta aineenvaihduntaa.( Jos kalorit on koko ajan liian pienet keho menee helposti säästöliekillä)

        Vielä parempi jako on 2 päivää 1800 kaloria sitten 1 päivä 2500 kaloria
        Neljäntenä päivänä 4200-4500 kaloria.

        Pienikalorisina päivinä syödään vain kerran päivässä ja
        2500 kalorin päivänä saa syödä 2 kertaa päivässä (päivällä ja illalla)
        ,4000 kalorin päivässä 2 kertaa + napostelut 5-8 kertaa

        Jokaisella aterialla pitää syödä maha täyteen niin paljon kuin jaksaa mutta ei saa syödä ähkyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä parempi jako on 2 päivää 1800 kaloria sitten 1 päivä 2500 kaloria
        Neljäntenä päivänä 4200-4500 kaloria.

        Pienikalorisina päivinä syödään vain kerran päivässä ja
        2500 kalorin päivänä saa syödä 2 kertaa päivässä (päivällä ja illalla)
        ,4000 kalorin päivässä 2 kertaa napostelut 5-8 kertaa

        Jokaisella aterialla pitää syödä maha täyteen niin paljon kuin jaksaa mutta ei saa syödä ähkyyn

        Tuo tarkoittaa että neljässä päivässä tulee kilokaloreita yhteensä 10 300–10 600, eli päivää kohden peräti 2 575–2 650. Se on laihduttajalle aivan liikaa. En yhtään enää ihmettele, että sinua kutsutaan massiivikalorihöpöttäjäksi. Mutta tuo saattaa olla miehelle hyvä ylläpitodieetti, vaikkei sillä laihtuisikaan. Nuo mässäilypäivät altistavat kuitenkin ahmimishäiriöille ja neuroottisille ajatusmalleille. Mielestäni ihmisen pitäisi vain totutella syömään kohtalaisen pieniä annoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa että neljässä päivässä tulee kilokaloreita yhteensä 10 300–10 600, eli päivää kohden peräti 2 575–2 650. Se on laihduttajalle aivan liikaa. En yhtään enää ihmettele, että sinua kutsutaan massiivikalorihöpöttäjäksi. Mutta tuo saattaa olla miehelle hyvä ylläpitodieetti, vaikkei sillä laihtuisikaan. Nuo mässäilypäivät altistavat kuitenkin ahmimishäiriöille ja neuroottisille ajatusmalleille. Mielestäni ihmisen pitäisi vain totutella syömään kohtalaisen pieniä annoksia.

        Minä olen aivan eri mieltä.MAHA PITÄÄ SYÖDÄ AIVAN TÄYTEEN NIIN PALJON KUIN JAKSAA mutta ei ähkyyn.
        Ennemmin syö vain kerran päivässä kuin pieniä hiiren ruokaannoksia.
        Syö päivällä kunnolla ja sitten illalla aivan vähän TAI toisinpäin,sekin riippuu täysin siitä miltä itsestä tuntuu sillä hetkellä miten haluaa milloinkin syödä.

        Minä olen ennen laihtunut kaloreilla 2800 kolme kiloa kuukaudessa.
        Nyt kun painan vähemmän se pitää olla 400 kaloria vähemmän.Suurinpiirtein noin 2400 ja silläkin laihdun vain 2 kiloa

        Jos paino olisi 120 kiloa tulos olisi noin 5 kiloa kuukaudessa.KOSKA MITÄ ENEMMÄN PAINAA SITÄ SUUREMPI ON KALORINKULUTUS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä parempi jako on 2 päivää 1800 kaloria sitten 1 päivä 2500 kaloria
        Neljäntenä päivänä 4200-4500 kaloria.

        Pienikalorisina päivinä syödään vain kerran päivässä ja
        2500 kalorin päivänä saa syödä 2 kertaa päivässä (päivällä ja illalla)
        ,4000 kalorin päivässä 2 kertaa napostelut 5-8 kertaa

        Jokaisella aterialla pitää syödä maha täyteen niin paljon kuin jaksaa mutta ei saa syödä ähkyyn

        Liikaa syöt tuolla tyylillä. Itse syön neljä päivää 2000 kcal ja sitten viides päivä 3000kcal. Keskimäärin siis 2200kcal. Kulutus 2800kcal. Tällä tyylillä laihtuu vähitellen. Jos söisin vatsan täyteen, lihoisin kuin syöttöporsas. Syönkin viisi kertaa päivässä sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa että neljässä päivässä tulee kilokaloreita yhteensä 10 300–10 600, eli päivää kohden peräti 2 575–2 650. Se on laihduttajalle aivan liikaa. En yhtään enää ihmettele, että sinua kutsutaan massiivikalorihöpöttäjäksi. Mutta tuo saattaa olla miehelle hyvä ylläpitodieetti, vaikkei sillä laihtuisikaan. Nuo mässäilypäivät altistavat kuitenkin ahmimishäiriöille ja neuroottisille ajatusmalleille. Mielestäni ihmisen pitäisi vain totutella syömään kohtalaisen pieniä annoksia.

        Syömähäiriö tulee siitä jos syö liian vähän tai syö vain roskaruokaa,se EII TULE terveellistä ruokaa syömällä.

        1500 kalorin dieteillä sen saa varmasi ,pitää syödä ennemmin 2400 kaloris ja liikkua enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa syöt tuolla tyylillä. Itse syön neljä päivää 2000 kcal ja sitten viides päivä 3000kcal. Keskimäärin siis 2200kcal. Kulutus 2800kcal. Tällä tyylillä laihtuu vähitellen. Jos söisin vatsan täyteen, lihoisin kuin syöttöporsas. Syönkin viisi kertaa päivässä sopivasti.

        Pitkänmatkan pyöräilijä SAA syödä paljon enemmän kuin sohvaperuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkänmatkan pyöräilijä SAA syödä paljon enemmän kuin sohvaperuna.

        Miksi syödä ja polkea paljon kun voi syödä vähemmän ja polkea vähemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi syödä ja polkea paljon kun voi syödä vähemmän ja polkea vähemmän?

        Minä saisin syödäi ilman liikuntaa tällä pienellä 66 kilon painolla VAIN 1800 kaloria päivässä,mutta kun pyöräilen päivässä 2,5 tuntia
        Saan syödä 2500 eli 700 kaloria enemmän.

        Kulutus on todellisuudessa noin 300- 350 kaloria tunnissa EIKÄ 600-800 mitä monet älykellot virheellisesti ilmoittaa.

        Se minkä takia liikun johtuu siitä että söisin ilman liikuntaa vähintään 3000 kaloria joka päivä ja lihoisin 3 kiloa kuukaudessa.
        Se on ainakin minulle täysi mahdottomuus syödä vain 1800 kaloria päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saisin syödäi ilman liikuntaa tällä pienellä 66 kilon painolla VAIN 1800 kaloria päivässä,mutta kun pyöräilen päivässä 2,5 tuntia
        Saan syödä 2500 eli 700 kaloria enemmän.

        Kulutus on todellisuudessa noin 300- 350 kaloria tunnissa EIKÄ 600-800 mitä monet älykellot virheellisesti ilmoittaa.

        Se minkä takia liikun johtuu siitä että söisin ilman liikuntaa vähintään 3000 kaloria joka päivä ja lihoisin 3 kiloa kuukaudessa.
        Se on ainakin minulle täysi mahdottomuus syödä vain 1800 kaloria päivässä.

        Elämäsi on kieltämättä aika haasteellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saisin syödäi ilman liikuntaa tällä pienellä 66 kilon painolla VAIN 1800 kaloria päivässä,mutta kun pyöräilen päivässä 2,5 tuntia
        Saan syödä 2500 eli 700 kaloria enemmän.

        Kulutus on todellisuudessa noin 300- 350 kaloria tunnissa EIKÄ 600-800 mitä monet älykellot virheellisesti ilmoittaa.

        Se minkä takia liikun johtuu siitä että söisin ilman liikuntaa vähintään 3000 kaloria joka päivä ja lihoisin 3 kiloa kuukaudessa.
        Se on ainakin minulle täysi mahdottomuus syödä vain 1800 kaloria päivässä.

        Kaksi ja puoli tuntia liikuntaa päivässä kuulostaa aika paljolta. Itselle riittää 45min, en ole mikään himoliikkuja. Perus kuntoilua vain. Kyllä sillä 2000 kilokalorilla silloin pärjää oikein hyvin. Pitää vain opetella syömään oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi ja puoli tuntia liikuntaa päivässä kuulostaa aika paljolta. Itselle riittää 45min, en ole mikään himoliikkuja. Perus kuntoilua vain. Kyllä sillä 2000 kilokalorilla silloin pärjää oikein hyvin. Pitää vain opetella syömään oikein.

        Ei se ole paljon.Veljeni on aamusta iltaan kirpputorilla,itse en viihdy siellä ollenkaan.
        Pelkässä tavaran lakittelussakin ja hinnoittelussa veljelläni menee ainakin 4 tuntia päivästä.
        Kyllä tuostakin tulee jo päivän liikunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole paljon.Veljeni on aamusta iltaan kirpputorilla,itse en viihdy siellä ollenkaan.
        Pelkässä tavaran lakittelussakin ja hinnoittelussa veljelläni menee ainakin 4 tuntia päivästä.
        Kyllä tuostakin tulee jo päivän liikunta.

        Jos ei harrasta liikuntaa ja tekee vain 2 km:n kauppamatkan, niin mikä on silloin sopiva kalorimäärä? Mies 182 cm, 110 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole paljon.Veljeni on aamusta iltaan kirpputorilla,itse en viihdy siellä ollenkaan.
        Pelkässä tavaran lakittelussakin ja hinnoittelussa veljelläni menee ainakin 4 tuntia päivästä.
        Kyllä tuostakin tulee jo päivän liikunta.

        Jos lihottaisi itsensä yli 100 kiloiseksi ja ei harrastaisi yhtään liikuntaa joutuisi pitämään pitkiä 1500 kalorin kitudiettejä että saisi itsensä laihtumaan.
        Sillä tyylillä niitä saisi laihduttaa pois monta vuotta.
        Minun yksi sisko on laihduttanut kaloreilla 1500
        22 kiloa reilussa kahdessa vuodessa.Hän ei pysty yhtään harrastamaan liikuntaa koska polviin on vaihdettu tekonivelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jottei elimistö menisi säästöliekille, isokaloriasia päiviä olisi hyvä olla aina silloin tällöin, korkeintaan kerran viikossa, ja niiden tulisi olla silloin runsashiilihydraattisia eikä niinkään runsasrasvaisia.

        »Poikkeuspäivän tärkein periaate on tässä: Ei kaikkea mitä mieleen tulee, vaan syödään enemmän tai aivan todella paljon enemmän hiilihydraatteja kuin normaalisti.»

        https://tinyurl.com/429jpzrk

        »Poikkeuspäivän tärkein periaate on tässä: Ei kaikkea mitä mieleen tulee, vaan syödään enemmän tai aivan todella paljon enemmän hiilihydraatteja kuin normaalisti.»

        Ja joulupukki asuu korvatunturissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei harrasta liikuntaa ja tekee vain 2 km:n kauppamatkan, niin mikä on silloin sopiva kalorimäärä? Mies 182 cm, 110 kg.

        Osaat kai itsekin kalorilaskuria käyttää. Laske sillä sopivat miinuskalorit. Tuota 2km kävelyä ei tarvitse huomioida lepokulutukseen, se olkoon tehostettua kulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lihottaisi itsensä yli 100 kiloiseksi ja ei harrastaisi yhtään liikuntaa joutuisi pitämään pitkiä 1500 kalorin kitudiettejä että saisi itsensä laihtumaan.
        Sillä tyylillä niitä saisi laihduttaa pois monta vuotta.
        Minun yksi sisko on laihduttanut kaloreilla 1500
        22 kiloa reilussa kahdessa vuodessa.Hän ei pysty yhtään harrastamaan liikuntaa koska polviin on vaihdettu tekonivelet.

        SILLOIN JOS ET LIIKU ET MYÖSKÄÄN SYÖ
        Kyse on valinnoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat kai itsekin kalorilaskuria käyttää. Laske sillä sopivat miinuskalorit. Tuota 2km kävelyä ei tarvitse huomioida lepokulutukseen, se olkoon tehostettua kulutusta.

        Ei liian vähäisellä kevyellä liikunnalla ole mitään vaikutusta kalorinkulutuksensa. Liikunta PITÄÄ OLLA nimenomaan pitkäkestoista hikiliikuntaa jos haluaa kuluttaa kaloreita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liian vähäisellä kevyellä liikunnalla ole mitään vaikutusta kalorinkulutuksensa. Liikunta PITÄÄ OLLA nimenomaan pitkäkestoista hikiliikuntaa jos haluaa kuluttaa kaloreita

        Pitkäkestoinen hikiliikunta pakottaa syömään kunnolla. Ei silloin laihduteta. Laihdutus on parempaa lepäämällä ja kevyesti liikkumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäkestoinen hikiliikunta pakottaa syömään kunnolla. Ei silloin laihduteta. Laihdutus on parempaa lepäämällä ja kevyesti liikkumalla.

        Kevyt liikunta ei kuluta paljon kaloreita,mutta se ehkäisee hyvin liikasyömistöä joten silläkin on lihomista ennaltaehkäisevä vaikutus


    • Anonyymi

      Syö sinä kaloreita, minä syön ruokaa. 61 v., vatsan ympärys 123 cm, 103 kg

    • Anonyymi

      Olen lihonut syömällä hyvää ruokaa. Laihtua voi vain pahalla ruualla.

      Olen 90 vuotta eli tiedän kaiken.

      • Anonyymi

        Muista péstä pímppísi, jos vaikka löytäísít poíkaystävän. Kaikilla teidänluokkalaisilla on jo tyttö- tai poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista péstä pímppísi, jos vaikka löytäísít poíkaystävän. Kaikilla teidänluokkalaisilla on jo tyttö- tai poikaystävä.

        Olen hoivatalossa ja mies. 90 vuotta. Et ilmeisesti ole mikään nero. Miten sinulla sujuisi jossakin oikein isossa kaupungissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hoivatalossa ja mies. 90 vuotta. Et ilmeisesti ole mikään nero. Miten sinulla sujuisi jossakin oikein isossa kaupungissa?

        Oikeasti olet teinityttö, ja kyllä, en ole nero, kuten et sinäkään. Jostain varmasti löydät vielä poikaystävän, sillä kaikki pojat eivät katso ensimmäisenä naisen ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti olet teinityttö, ja kyllä, en ole nero, kuten et sinäkään. Jostain varmasti löydät vielä poikaystävän, sillä kaikki pojat eivät katso ensimmäisenä naisen ulkonäköä.

        Haluan tyttöystävän, joka on ikäiseni 90 vuotta. Olen kaunis, rypytön. Oletko jo muuttamassa isoon kaupunkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tyttöystävän, joka on ikäiseni 90 vuotta. Olen kaunis, rypytön. Oletko jo muuttamassa isoon kaupunkiin?

        En tiedä oikein. Asun itsekin hoivakodisssa ja täällä on välillä aika villi meno. Olen sinua 75 vuotta nuorempi, mutta se ei haittaa minua.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe