Pariskuntien värillisyys

Anonyymi-ap

Miksi pareja joissa mies on värillinen ja nainen valkoinen on paljon enemmän kuin pareja joissa mies on valkoinen ja nainen värillinen? Se ei ole suomalainen ilmiö, kaikkialla maailmassa on näin.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se ainakin näyttää katukuvassa siltä että tänne Suomeen rahdataan juuri miehiä eikä niinkään naisia, joten se voi osaltaan selittää tuon ilmiön.

      • Anonyymi

        Tuo lienee oikea syy. Kun nainen on ulkomailta peräisin usein on kyseessä Thaimaasta tai jostain muualta Aasiasta "itse tuotu/haettu"
        Naisia ei juurikaan tuoda valtion toimesta maahan.


      • Anonyymi

        Kuitenkin, maissa joissa rotuvalikoimaa on ollut tarjolla/saatavilla vuosisatoja on avauksessa esitetty tilanne. Siis, naiselle rotuero ei merkitse läheskään yhtä paljon kuin miehelle, miksi?

        Suomen tilanne on ollut viime vuosia poikkeuksellinen, mutta suomalaiselle miehelle on, ja on ollut, tarjolla monen rotuisia naisia, mutta sellaisia pareja on todella vähän.


      • Anonyymi

        99% suomeen rynnivistä matuista on miehiä. #"Eno"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin, maissa joissa rotuvalikoimaa on ollut tarjolla/saatavilla vuosisatoja on avauksessa esitetty tilanne. Siis, naiselle rotuero ei merkitse läheskään yhtä paljon kuin miehelle, miksi?

        Suomen tilanne on ollut viime vuosia poikkeuksellinen, mutta suomalaiselle miehelle on, ja on ollut, tarjolla monen rotuisia naisia, mutta sellaisia pareja on todella vähän.

        Et ilmeisesti ole juuri tuolla Etelä-Amerikassa vieraillut. Siellä kyllä näkyy tuota värieroa ihan molempiin suuntiin.


    • Anonyymi

      Kyllähän nainen mielummin valitsee komean ja hyvin varustellun miehen kuin suomalaisen nysävehkeen. Itse vaihoin juuri tästä syystä pari vuotta sitten miestä enkä ole katunut🥰

      • Anonyymi

        Siinä sitä trollataan ja vaikka et trollaisikaan niin minähän en suomalaisena miehenä koskisi pitkällä tikullakaan kalergi plan-myönteisiin suvakkinaikkosiin. Ideologiset erot olisivat yksinkertaisesti liian suuret minun ja naisen välillä siinä tapauksessa. Tämä on itse asiassa samalla positiivinen ominaisuus itsessäni sillä naisten mielestä miehillä täytyy olla vahvat, omat mielipiteet asioista :). En hyväksy syrjimistä enkä muutakaan väkivaltaa, joten on aivan turha lähteä maalittamaan minua tässä asiassa. Sehän on mediassa täysin julkisesti toistettu fraasi että tarvitsemme maahanmuuttoa väestönkasvumme tueksi tässä maassa. Voihan noin väittää ja ajaa tuota agendaa mutta samalla se tuhoaa maapallon luontoa ja resursseja, sillä se ruokkii itsessään globaalia väestöräjähdystä. Turha väittää mitään muuta.


      • Anonyymi

        Onko sillä pitkä ja ennen kaikkea paxu?


    • Anonyymi

      Se johtuu siitä, että suomalaiset miehet arvostavat suomalaisia naisia niin kovasti, minkä täällä palstallakin voi havaita. Suomalainen mies arvostaa suomalaisen naisen luonteen lujuutta, älykkyyttä, vastuunkantokykyä, työteliäisyyttä, uran luomista (luo tinderöintiä), kauneutta ja omavaraisuutta. Eivät he halua naisia, jotka tulevat maista, joissa nainen on tottunut, että mies elättää heidät ja jossa naisen tehtävä on laittaa ruokaa, pitää koti siistinä ja pysyä itse hyvännäköisenä. Vai voisko syy olla joku muu?

      • Anonyymi

        Tuo melkein nauratti. Minä arvostan sitä että tyttö on kaukasialainen eli valkoihoinen, riippumatta kansalaisuudesta tai kansallisuudesta. Ja riippumatta siitä millä tavoin tyttö haluaa osallistua yhteisen arjen pyörittämiseen ja kustannuksiin.


    • Anonyymi

      I❤️BBC🤤

      • Jep, on hyvä tuotantoyhtiö, loistavia sarjoja ja ohjelmia tehneet 🤣


    • Anonyymi

      No eihän ole. Kyllä monissa maissa on myös paljon enemmän niitä liittoja, joissa nainen on tummempi ja mies ns. valkoinen.

      • Anonyymi

        Vaan tietysti, jos määrittää "värillisen" vain afrikkalaiseksi, niin sitten tilanne on aloittajan kuvaama.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe