Miten saada petturin puolison yhteystiedot

Anonyymi-ap

Minulle selvisi juuri, että mieheni pettää työkaverinsa kanssa.
Tämä nainen on naimisissa ja kahden pienen lapsen äiti Tampereelta.
Nainen löytyy googlesta kyllä, mutta en pääse yhteystietoihin käsiksi, sillä tiedän vain työpaikan yhteystiedot.
Haluaisin olla yhteydessä hänen puolisoonsa, mutta en tiedä miten saisin yhteyden. Nimellä haku tuottaa vain työpaikan yhteystiedot palveluissa.
Onko vinkkejä? Kuka Tampereella kaivaisi tällaiset esiin?

16

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä tuo Auervaara ja ala elämään omaa elämää.

      • Anonyymi

        Mielelläni tekisin näin, mutta lapsiperheessä tämä ei ole niin helppoa. Jos eläisimme vain kahdestaan, pakkaisin kassit ja häipyisin. Nyt kuitenkin haluan selvittää koko asian, ja mietin miten saisin takeet sille, että kyseinen nainen ei pääse tästä kuin koira veräjästä.


    • Anonyymi

      Mitäs jos vaan soitat sille pettäjä naiselle🙄 se eh sinun puoliso on sinua pettänyt ja tuhonnut teidän perheen ei sinun kannata sinun omaa pahaa oloa purkaa täysin ulkopuoliseen henkilöön…tai ihmiseen joka ei pettämisessä ole ollut lainkaan mukana🥺

    • Turhaan sä sille naiselle sitä kostat, sun mieheshän se on joka sua kohtaan on rikkonut. Ota sitä kravatista kiinni ja kerro miten on närhen munat.

    • Anonyymi

      Joku syyhän siihen pettämiseenkin on, aina. sitähän sun kandeis miettiä.

    • Anonyymi

      Pihtaaminen tai nalkutus ?

    • Anonyymi

      Miehesi on syyllinen.
      Miksi tahaansa puoliso rikkoo avioliittolupauksensa, on tuomittava teko.
      Typerää hakea syntipukiksi oman vaimon toimintaa, niin, ellei se ole rikollista - mutta se onkin eri asia joka ilmeisesti ei koske AP.n tapaussta.

      AP, ota asia puheeksi miehesi kanssa. Kysy aivan suoraan miksi hän toimii noin. Yrittäkää loytää yhteinen sävel ensiksi.Ellei kaksi normaalia aikuista kykene verbaalisesti selvittämään asioitaan ja aukaisemaan solmujaan, on parasta ottaa hajurako.

      Laita mies ulkoruokintaan siten että hän taloudellisesti ottaa vastuun perheestään.
      Katso kuinka kauan se vaivautuu ja varat riittää raamppaamaan huorissa.

      Kohta kuitenkin tulee häntä koipien välissä sinun ja lastensa luo.
      Huolitko takaisin? Se on kysymys johon vain sinä voit vastata.

      • Ei ole olemassa aviolupausta, on olemassa vain toive.

        Vihkikaavankin kysymykset ovat vain kysymyksiä siitä, haluaako naimisiin OMASTA halustaan. Ne on esitettävä kaikkien uskontojen mukaisessa ja siviilivihkimisessä, ja niihin on vastattava myönteisesti. Muuten vihkiminen keskeytetään. Muu halu, esimerkiksi anopin tai apen, ei kelpaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Ei ole olemassa aviolupausta, on olemassa vain toive.

        Vihkikaavankin kysymykset ovat vain kysymyksiä siitä, haluaako naimisiin OMASTA halustaan. Ne on esitettävä kaikkien uskontojen mukaisessa ja siviilivihkimisessä, ja niihin on vastattava myönteisesti. Muuten vihkiminen keskeytetään. Muu halu, esimerkiksi anopin tai apen, ei kelpaa. 🌹👀

        OK, jos haluat hiuksien halkomista: Oli aviolupausta tai ei, puoliso joka on tehnyt, aikaansaanut jälkikasvua, on LAILLISETI vastuussa heidän hyvinvoinnistaan.

        Jokainen Suomessa, edes pikkiriikkisellä älyllä varustettu, tajuaa että rakentaessaan, huolellisesti ja harkiten, perheen se automaattisesti edustaa kirjoittamatonta sääntöä.
        Tavataan se tässä ja nyt sinulle ellet vielä ole ymmärtänyt: 1+1 aikuista=1 perhe
        Siis ei 1+2 aikuista ole 1 perhe.


    • Anonyymi

      Jos tiedät nimen ja työpaikan, etsit Googlesta työpaikan sähköpostiosoitteen ja sitten vaan postia etunimi.sukunimi@työpaikanemail.fi. Näin minä tein.

      • Kaiken parempi lie, ettei puutu toisten pieleen meneviin avioasioihin. Aniharvoin siinä pystyy auttamaan, mutta usein lisäämään vahinkoa. 🌹👀


    • Anonyymi

      Et sä tarvitse niintä tietoja. Väität vaan puolisolle että sulla on ne että sanoo sille jonka kanssa pettää että joko kertoo itse tai sinä kerrot. Niin kyllä se kertoo.

      • Anonyymi

        Kyllä pettäjän puolisolla on oikeus tietää, mitä hänen selkänsä takana vehkeillään. Voi sitten itse tehdä johtopäätökset ja päättää, miten toimia tilanteessa. Silmään kuseminen ei ole inhimmillistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pettäjän puolisolla on oikeus tietää, mitä hänen selkänsä takana vehkeillään. Voi sitten itse tehdä johtopäätökset ja päättää, miten toimia tilanteessa. Silmään kuseminen ei ole inhimmillistä.

        Niin sitähän tuossa sanoinkin. Pistät ne itse kertomaan. Valehtelet että sulla yhteystiedot.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kerrot miehelle vaimon uskottomuudesta.

    • Anonyymi

      Minun hiukan karummassa mielessäni olis oikein jos nämä petetyt
      Panis keskenään … siinä olis pettäjille äimisteltävää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe