Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit mennä

a) konserttiin
b) taidenäyttelyyn
c) jääkiekko-otteluun
d) raveihin

-flowersreally-

108

844

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei voi tietää eikä edes uskalla vastata arvoituksiin.

      Mutta pistiäinen ja patti, itselleni mökkioloissa joku pisti kasvoon, siitä tuli patti kun se tulehtui jotenkin, no sitten lääkärillä leikkasi sen patin pois sitten hyvinkin.

      Patti päässä.

      • Anonyymi

        Pöljä


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­y­m­­­f­­­o­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17750811T

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      b) kurpan kaa, muut nuorison edustaja

    • Anonyymi

      ei ole tullut oikein hyviä elokuviakaan nyt, no tuo Tom Cruise-Misssilen Maverick ihan hyvä

    • Anonyymi

      Jazulin kanssa joka paikkaan <3

      T. Topi

    • Anonyymi

      e) sänkyyn

      et ikinä arvaa

      • Anonyymi

        Lillis?


    • Tää on simppeli.

      Konserttiin ilman muuta Jasun kanssa. Laittas kankean ketunkin pyörittämään ahteria lavalla. (millon mennään?)

      Taidenäyttelyyn valitsisin tosi Typyn. Hänellä on eräänlainen hienostuneempi ote asioihin toisin kuin tavan palstamulkeroilla.

      Jäkisotteluun ei voi mennä muuta kuin Dissen kaa. Kiljuttais kurkku suorana ja mentäs kaljalle (kaatokännit) matsin jälkeen.

      Raveihin ehdottomasti ottaisin mukaan Pirppiksen. Jännitettäis hulluna ja syötäs kynnet verille kun pelättäis paljon massia hävitään vedonlyönnissä.

      • Anonyymi

        Millä perusteella valitsette veikattavat konit? Korvien asennon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella valitsette veikattavat konit? Korvien asennon?

        En minä tiedä hevosista mitään. Ehkä Pirppis tietää? Jos ei tiedä niin mänköön sitten vaikka kivan nimen perusteella.


      • elisakettu kirjoitti:

        En minä tiedä hevosista mitään. Ehkä Pirppis tietää? Jos ei tiedä niin mänköön sitten vaikka kivan nimen perusteella.

        Menisi korvien asennon ja turpajouhien pituuden mukaan...
        En tiedä hevosista tuon taivaallista.

        Mutta hyvä olisi tuo kivan nimen perusteella valkkaaminenkin...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Menisi korvien asennon ja turpajouhien pituuden mukaan...
        En tiedä hevosista tuon taivaallista.

        Mutta hyvä olisi tuo kivan nimen perusteella valkkaaminenkin...

        kaksi tonttua katsomossa..... :-D

        .... ja taatusti iloisesti hävityt vedonlyöntirahat....


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        kaksi tonttua katsomossa..... :-D

        .... ja taatusti iloisesti hävityt vedonlyöntirahat....

        Kaksi tonttua eli kaksi tuhatta egee on sopiva pelikassa.


      • elisakettu kirjoitti:

        kaksi tonttua katsomossa..... :-D

        .... ja taatusti iloisesti hävityt vedonlyöntirahat....

        No niin.. sitä huumaa kestäisi hetken ajan ja sit alkaisi kyrsimään .. mutta olisi mukavaa sen aikaa kun sitä kestäisi..

        Täällä sinun poissaollessasi minua on alettu tontuttelemaan, niin olisikos kuitenkin niin, että olisi Lady ja hänen lemmikkitonttunsa raveissa?

        Kuulostaa ihan lastenkirjalta.. 🙄


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin.. sitä huumaa kestäisi hetken ajan ja sit alkaisi kyrsimään .. mutta olisi mukavaa sen aikaa kun sitä kestäisi..

        Täällä sinun poissaollessasi minua on alettu tontuttelemaan, niin olisikos kuitenkin niin, että olisi Lady ja hänen lemmikkitonttunsa raveissa?

        Kuulostaa ihan lastenkirjalta.. 🙄

        Uhkapeli kannattaa aina.

        🦄


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin.. sitä huumaa kestäisi hetken ajan ja sit alkaisi kyrsimään .. mutta olisi mukavaa sen aikaa kun sitä kestäisi..

        Täällä sinun poissaollessasi minua on alettu tontuttelemaan, niin olisikos kuitenkin niin, että olisi Lady ja hänen lemmikkitonttunsa raveissa?

        Kuulostaa ihan lastenkirjalta.. 🙄

        Lemmikkitonttu! :-D

        ...miun oma pikku tonttuni...

        Eiku kyllä myö ollaan kaks pikku tottuu oikeesti.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uhkapeli kannattaa aina.

        🦄

        Sarvinen prkl luikki näkyville jostain kolostaan! "Kiva nähdä" Mietin jo missähän...


      • Koska lähtään? 😁

        Ja eikös ravet ole tanssitapahtumahässäkkä muuten myös? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uhkapeli kannattaa aina.

        🦄

        Ei kannata. Ei aina.


      • elisakettu kirjoitti:

        Lemmikkitonttu! :-D

        ...miun oma pikku tonttuni...

        Eiku kyllä myö ollaan kaks pikku tottuu oikeesti.....

        No ollaan sit kaksi tonttua. Mut mää oon pikkuinen kotitonttu.. saako sen varata??

        Sulle jää sitten varattavaksi saunatonttu tai joulutonttu.. mut ei se haittaa niin kauhiasti jos sääkin haluut olla kotitonttu.. oltaisiin samiksii...


      • Disseisback kirjoitti:

        Koska lähtään? 😁

        Ja eikös ravet ole tanssitapahtumahässäkkä muuten myös? 😁

        Siun kanssa aina. Mutta mulla on vitunmoisen mustasukkainen ukko vielä hengissä. Oon kuulemma hyvä saalis :-D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ollaan sit kaksi tonttua. Mut mää oon pikkuinen kotitonttu.. saako sen varata??

        Sulle jää sitten varattavaksi saunatonttu tai joulutonttu.. mut ei se haittaa niin kauhiasti jos sääkin haluut olla kotitonttu.. oltaisiin samiksii...

        Kultapieni.... vaikka mikä muuttuisi,,, niin sie oot miun pikkurakas halitonttu.

        Senkin tonttu! :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Siun kanssa aina. Mutta mulla on vitunmoisen mustasukkainen ukko vielä hengissä. Oon kuulemma hyvä saalis :-D

        No enhän mä sua mihkään pois veis. 😁

        Palauttaisin hitonmoisessa darrassa takas. 🤣


      • elisakettu kirjoitti:

        Kultapieni.... vaikka mikä muuttuisi,,, niin sie oot miun pikkurakas halitonttu.

        Senkin tonttu! :-D

        Ite olet kun toisesta sanot!! ❤️


    • Jonkun näistä leideistä kanssa konserttiin. Tai vaikka kaikkienkin kanssa. Muualle ei niin kiinnostas noista lähteäkkään.

      • Anonyymi

        Mennään tissibaariin <3

        T. Topi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään tissibaariin <3

        T. Topi

        Hyvä idea. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mennään tissibaariin <3

        T. Topi

        En mä kiitos vaan nyt kaipaa tissejäkään.


    • Anonyymi

      huolestuttavia juttuja nuo tyttöjen alppihiihdot, kun monesi kaatuvat ja pahoja loukkqantumisia.

    • A) Pujottelijan kanssa.. on nääs aikamoinen musamies..

      B) Taidenäyttelyyn menisin ehdottomasti Lady-E:n kanssa.. voitaisiin nauraa kunnolla kaiken näköiselle "taiteelle" ja höpötellä turhan äänekkäästi.

      C) Jäkistä.. hmm tää on paha...
      Ottaisin muutamankin.. ehdottomasti Disse olisi oikeaa seuraa ainaskin. Ja Rande..

      D) Reiveihin valitsisin Randen, mutta kun kyse on raveista.. vaikeaa sanoa, en ole koskaan käynyt raveissa.. ehkä .. noh .. en osaa sanoa. No ainakin M184 olisi järkevää seuraa uhkapelimaailmassa.

      • Anonyymi

        En välitä mistään niistä

        Mut sun kans lähtisin

        Jos sä tahdot niin


      • Anonyymi kirjoitti:

        En välitä mistään niistä

        Mut sun kans lähtisin

        Jos sä tahdot niin

        Voi kun mukavaa.. minusta olisi mukavaa lähteä kanssasi.. meidän pitää vaan tehdä se palstan välityksellä, kun en tiedä kuka sä olet..


    • Anonyymi

      hammqslääkärissä hqassuja juttuja kyllä oli

    • Anonyymi

      jos lemmikkikalana joku hai akvaariossa, niin sitten ... on kasvanut isoksi pitää suurentaa akvaariota.

    • Anonyymi

      raveihin ilman muuta, mä käyn hevosesta ja pirpana jockeysta, piiskaa ei sitten ole lupa käyttää :)

    • Anonyymi

      Simiti on hyvää seuraa raveihin, vaikka pelkään että hän pelästyttäisi hevosen laukalle.

      • Anonyymi

        ..Ja yksistään anomuumien kanssa lähtisin, sillä mitäpä kukaan tekee anomuumien maassa itsestäänselvyyksillä, jos nyt tuota hieman lisää pohditaan.. panostaisin uhkapeliin olemisen keveyteen ja lähtisin flowerin kanssa yhtä matkaa San Fransiscoon..


    • Ensin on pakko sanoa, että näistä varmaankin ihan hyväntahtoisista aloituksista tulee sillain ikävä fiilis, kun ei joku nimimerkki tulekaan mainituksi ja hänelle tulee ulkopuolinen olo. Lähden silti mukaan mielikuvitusleikkiin, koska on ihan yhtä todennäköistä, ettei kukaan lähtisi näihin minun kanssani. 😄

      Raveissa käyn harvemmin. Kerran tänä vuonna ja varmaan kerran viime vuonnakin. Yleensä jonkun kutsusta. - Mutta onhan siellä ihan hauskaa, jos istuu lämpimässä katsomoravintolassa kahvilla tai syömässä ja pelaa samalla Totoa korkeintaan euron panoksilla. 🙂 Tosiasiassa minun ei ole ottanut silmään yhdenkään kirjoittajan kiinnostus raveihin, joten sinne lähtisi joku mukava höpöttäjä seuraksi. Sanon Rande. 😄

      Mikä tahansa muu tapahtuma voisikin olla helposti ohjelmassani. 👍

      Konserttiin lähtisin G-LoveRin kanssa, taidenäyttelyä katsomaan YB:n kanssa ja jääkiekkoa Maxmillianin kanssa. Tai jos vaikka
      Mikkojuhan haluaisi lähteä katsomaan Tapparan peliä, vaikka HPK olisikin jo karsiutunut. Tai mikä se Dissen joukkue olikaan. 🤔

      • Tepsi... hunajata hunajata hulle....ohhoi! 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Tepsi... hunajata hunajata hulle....ohhoi! 😁

        No niinpä olikin ☝️
        Ja huom! Minun seurassani voi aikuinen mieskin ihan vapaasti itkeä 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        No niinpä olikin ☝️
        Ja huom! Minun seurassani voi aikuinen mieskin ihan vapaasti itkeä 😉

        No ei Tepsin menestys nyt niin liikuttavaa ole. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No ei Tepsin menestys nyt niin liikuttavaa ole. 🤣

        Juu ei ole ollut, eikä vaikuttavaa. Etten jopa sanoisi, että kiikunkaakun 😄


      • Anonyymi

        Sano vaan suoraan, että sinulle tulee ulkopuolinen olo. Ethän halunne puhua toisten puolesta, ottaa vastuuta muiden kuin omista tunteistasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaan suoraan, että sinulle tulee ulkopuolinen olo. Ethän halunne puhua toisten puolesta, ottaa vastuuta muiden kuin omista tunteistasi?

        No eipä minulle täällä anonyymien palstalla ole tullut ulkopuolista oloa, mutta on minua koulussa kiusattu sen verran, että tiedän, kuinka en itse haluaisi missään toimia, edes vahingossa.


      • Tappara on Terästä 💪 Hallitseva Euroopan ja Suomen mestari. Maailmanmestari ei ole, koska IIHF pikkumaisuuttaan ei uskalla päästää seurajoukkuetta kisoihin 😌

        Olen jo aika kokenut uuden areenan käyttäjä niin aitio- kuin rahvaan puolella, joten ihan perusteltu valinta.

        Disselle sympatiapisteet vähäosaisen puolella olemisesta 😄 Vaikka eipä silti, viime vuonna Tepsi oli kuin Suomi talvisodassa, hopealla. Kodisojan ja Paanasen miljoonat takaavat ettei resursseistakaan ole pulaa. Urheilullinen puoli on silti ollut aika yössä ja johtoporras tupeltanut. Ennustan kuitenkin Tepsille menestystä jatkossa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu ei ole ollut, eikä vaikuttavaa. Etten jopa sanoisi, että kiikunkaakun 😄

        Noh... ei se Tappara ja Ilveskään joskus kovin hyvin menestynyt. Kynsivät pohjilla ja keskikastissa. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Noh... ei se Tappara ja Ilveskään joskus kovin hyvin menestynyt. Kynsivät pohjilla ja keskikastissa. 😁

        Ilves menestyi viimeksi 1985, Tapparaa en sekoittaisi samaan syssyyn 😉


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tappara on Terästä 💪 Hallitseva Euroopan ja Suomen mestari. Maailmanmestari ei ole, koska IIHF pikkumaisuuttaan ei uskalla päästää seurajoukkuetta kisoihin 😌

        Olen jo aika kokenut uuden areenan käyttäjä niin aitio- kuin rahvaan puolella, joten ihan perusteltu valinta.

        Disselle sympatiapisteet vähäosaisen puolella olemisesta 😄 Vaikka eipä silti, viime vuonna Tepsi oli kuin Suomi talvisodassa, hopealla. Kodisojan ja Paanasen miljoonat takaavat ettei resursseistakaan ole pulaa. Urheilullinen puoli on silti ollut aika yössä ja johtoporras tupeltanut. Ennustan kuitenkin Tepsille menestystä jatkossa.

        Niin ajattelinkin, että voihan noita tepsin ja hpk:n kannattajia ottaa edes säälistä mukaan tutustumaan jääkiekkoon 🤭


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin ajattelinkin, että voihan noita tepsin ja hpk:n kannattajia ottaa edes säälistä mukaan tutustumaan jääkiekkoon 🤭

        Totta kai, menestys tuo myös vastuuta 😌


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No eipä minulle täällä anonyymien palstalla ole tullut ulkopuolista oloa, mutta on minua koulussa kiusattu sen verran, että tiedän, kuinka en itse haluaisi missään toimia, edes vahingossa.

        Niin, eli omista tunteistasi oli kyse. Nyt voisi cittis tulla paasaamaan sananvapauden puolesta, miksi täällä joku yrittää määritellä mitä palstalla saisi kirjoittaa? Vai onko se sallittua vain rekatuille?


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ilves menestyi viimeksi 1985, Tapparaa en sekoittaisi samaan syssyyn 😉

        No eikös se viime vuonna ollut pronssilla?


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin ajattelinkin, että voihan noita tepsin ja hpk:n kannattajia ottaa edes säälistä mukaan tutustumaan jääkiekkoon 🤭

        Kylläpäs sitä paukutellaan nyt henskeleitä siellä. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No eikös se viime vuonna ollut pronssilla?

        Oli, putosi Tepsille välierässä mistä tuli melkoinen suru puseroon tupsukorvaisten piirissä kun hyvin menneen runkosarjan jälkeen odotukset oli tapissa. Kaikki toivoivat Tampereen huudeilla paikallista finaalia ja nyt on vielä kovemmat odotukset siihen.

        Vuosikausia on Keskustorin suihkulähde ollut varattuna huhtikuussa Ilveksen mestaruusjuhlille, joten usko ei ole loppunut koskaan ✌️


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Oli, putosi Tepsille välierässä mistä tuli melkoinen suru puseroon tupsukorvaisten piirissä kun hyvin menneen runkosarjan jälkeen odotukset oli tapissa. Kaikki toivoivat Tampereen huudeilla paikallista finaalia ja nyt on vielä kovemmat odotukset siihen.

        Vuosikausia on Keskustorin suihkulähde ollut varattuna huhtikuussa Ilveksen mestaruusjuhlille, joten usko ei ole loppunut koskaan ✌️

        No nyt voisivat Konnalle kyllä hoitaa pytyn, kun se jää eläkkeelle. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No nyt voisivat Konnalle kyllä hoitaa pytyn, kun se jää eläkkeelle. 😁

        Suon kyllä Tappara-taustaiselle Konnalle mestaruuden 😉


    • Kun jonkun kanssa menee johonkin mainituista, on hyvä jos hän on aidosti kiinnostunut tapahtumasta ja halukas reflektio-olusille tapahtuman jälkeen. Mielenkiintoista konserttia tai matsia voi reflektoida vaikka aamuun asti, mutta ei ole pakko. Raveista ei kyllä löydy juteltavaa pitkäksi aikaa, mutta jos tuuri käy, illan operatiiviset kulut saa katettua.

      Varsinkin teatteri, kuvataide ja musa ovat sellaisia elämyksiä, jotka voivat pidemmänkin ajan päästä vasta avautua täysin versus on the spot.

      • Juu musiikki ja taide eivät välttämättä ihan heti avaudukaan. Esim. pitkään kuuntelin Rushia niin etten ihan päässyt sisälle bändin musiikkiin, mutta ajan saatossa olen alkanut ymmärtää mistä bändissä on kyse (Rush on mielestäni taidetta, ainakin osittain), samoin myös joiden muidenkin kohdalla.

        Taide voi olla niin moniulotteista, ettei se avaudu kaikille samalla tavalla. Merkityksiä voi olla monia. Liikaa ei kuitenkaan kannata ruveta analysoimaan taidetta, sillä minusta taide on hyvä ottaa taiteena (taiteella tässä tarkoitan nyt esim. maalaustaidetta) niin kuin musiikkikin (musiikki myös taiteen lisäksi viihteenä, samoin kuin elokuvat).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu musiikki ja taide eivät välttämättä ihan heti avaudukaan. Esim. pitkään kuuntelin Rushia niin etten ihan päässyt sisälle bändin musiikkiin, mutta ajan saatossa olen alkanut ymmärtää mistä bändissä on kyse (Rush on mielestäni taidetta, ainakin osittain), samoin myös joiden muidenkin kohdalla.

        Taide voi olla niin moniulotteista, ettei se avaudu kaikille samalla tavalla. Merkityksiä voi olla monia. Liikaa ei kuitenkaan kannata ruveta analysoimaan taidetta, sillä minusta taide on hyvä ottaa taiteena (taiteella tässä tarkoitan nyt esim. maalaustaidetta) niin kuin musiikkikin (musiikki myös taiteen lisäksi viihteenä, samoin kuin elokuvat).

        Mikä on taidetta? Yksi hyvä määre on se, että se herättää jotain tunteita siinä kontekstissa, jossa se on esitetty.

        Osa nautintoa on miettiä, mitä juuri koinkaan ja millaisen jäljen se jätti. Mutta juurikin kuten sanot, ei liikaa. Sekin riittää ihan hyvin, että tykkäsin/en tykännyt. Koska kyse on henkilökohtaisesta kokemuksesta joka tapauksessa.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Mikä on taidetta? Yksi hyvä määre on se, että se herättää jotain tunteita siinä kontekstissa, jossa se on esitetty.

        Osa nautintoa on miettiä, mitä juuri koinkaan ja millaisen jäljen se jätti. Mutta juurikin kuten sanot, ei liikaa. Sekin riittää ihan hyvin, että tykkäsin/en tykännyt. Koska kyse on henkilökohtaisesta kokemuksesta joka tapauksessa.

        Näinpä. Liika analysointi saattaa joskus tappaa taoidenautinnon, mutta joskus taas voi analysointikin olla paikallaan. Mutta liika on liikaa analysoinnissakin.


    • a) konserttiin
      -Riippuu vähän konsertista. Klassinen, niin tosi.typy tai Xena, muu materiaali Citrinella tahi Pirppis

      b) taidenäyttelyyn
      -YB

      c) jääkiekko-otteluun
      -Disse, mikäli kyseessä Tapparan matsi niin ehdottomasti Xena. Jos TuPS ja Tappara vastakkain, tietenkin molemmat 😂

      d) raveihin
      -Jos perinteiset ravit, niin siskoni Pirppis. Jos taas reivit... No ehkä Jasulla pää kestää sitä jumputusta 😁

      • Lähden mielelläni seuraksi myös muihin kuin klassisen musiikin konsertteihin ja sekä ulkomainen että kotimainen musiikki käy 🤗
        Kunhan ei ole mitään örinäheavyä 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Lähden mielelläni seuraksi myös muihin kuin klassisen musiikin konsertteihin ja sekä ulkomainen että kotimainen musiikki käy 🤗
        Kunhan ei ole mitään örinäheavyä 😄

        Okei okei, päivitän vastaukseni 😂

        a) konserttiin
        -Riippuu vähän konsertista. Klassinen, niin tosi.typy tai Max, muu materiaali Xena, Citrinella tahi Pirppis

        b) taidenäyttelyyn
        -YB tai Max

        c) jääkiekko-otteluun
        -Disse, mikäli kyseessä Tapparan matsi niin ehdottomasti Xena. Jos TuPS ja Tappara vastakkain, tietenkin molemmat 😂

        d) raveihin
        -Jos perinteiset ravit, niin siskoni Pirppis. Jos taas reivit... No ehkä Jasulla pää kestää sitä jumputusta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Okei okei, päivitän vastaukseni 😂

        a) konserttiin
        -Riippuu vähän konsertista. Klassinen, niin tosi.typy tai Max, muu materiaali Xena, Citrinella tahi Pirppis

        b) taidenäyttelyyn
        -YB tai Max

        c) jääkiekko-otteluun
        -Disse, mikäli kyseessä Tapparan matsi niin ehdottomasti Xena. Jos TuPS ja Tappara vastakkain, tietenkin molemmat 😂

        d) raveihin
        -Jos perinteiset ravit, niin siskoni Pirppis. Jos taas reivit... No ehkä Jasulla pää kestää sitä jumputusta 😁

        No ei ny mun takiani olis tarvinnu 😊


      • Xena-183 kirjoitti:

        No ei ny mun takiani olis tarvinnu 😊

        Suomalaista vaatimattomuutta 😂


    • Anonyymi

      eivät ole kovin ylilihavia nuo naisurheilijat... varsinkaan jos on moottori mahassa kuin paita kertoo motonet.

    • Anonyymi

      Mjaa,

      a) konserttiin
      Tosi Typy, jos mentäisiin kuuntelemaan seuraavaa
      https://www.youtube.com/watch?v=U3uy8eMRRSk

      b) taidenäyttelyyn
      En kenenkään kanssa

      c) jääkiekko-otteluun
      En kenenkään kanssa

      d) raveihin
      En kenenkään kanssa

      AV

      • Anonyymi

        Sinä AV. Sinä AV...
        🤭
        en sano mitään.
        Tällä kertaa.


    • Anonyymi

      ravintola itse valitsisin

      mutta hassua juttua kun jos on apuvoimana moottori mahan sisällä.

    • Korkeakulttuuriin a-b lähtisin joko Max tai Xena kanssa. Kumpikin tuntuu korkea kulttuuria arvostavan, tai ainakin se kuva minulle on jäänyt. Tässä luokassa pitää olla oma kiinnostus, että kannattaa lähteä.

      Enemmän populaarimusiikin konserttiin voisin ottaa Randen, jos molemmille sopiva musiikki löytyisi. Jasu näyttää tykkäävän myös monenlaisesta musiikista, joten hänkin voisi olla vaihtoehto.

      Jääkiekko-ottelussa en ole ollut kuin kerran n. 1995 sen aikaisen poikaystävän viemänä ja olisko ollut A-junnujen matsi Matinkylän kuplassa. Ehdottomasti siis pitäisi kokea yksi SM-liika ottelu. Seuran pitäisi olla jääkiekon seuraaja, koska olen itse niin toope tässä asiassa. Ymmärtääkseni Max ja Disse ainakin ovat jääkiekon faneja?

      Raveja en ole koskaan kokenut, vaikka isäni niissä joskus käykin. En välttämättä ole kovin innostunut aiheesta.

      Sitten extrat:

      Pokrova - Max, olen ainakin 5v suunnitellut meneväni tuonne ja jäänyt vaan toteuttamatta.
      Halpis reppumatka Alpeille tai Pyreneille vuoren valloituksella: Rande, varmaan osaisi arvostaa luonnon kauneutta ja jaksaisi patikoida. Ja luultavasti viihtyisi itsekseen kun lähtisin shoppailemaan.
      Sinkkuristeily: Xena, luultavasti sekoitus sopivan maltillinen ja sopivan irroittelevaa ja luultavasti hyvää jutteluseuraa.

      • En halua kehua itseäni, mutta olen mielestäni parasta A-ryhmää kyselyn kaikissa kategorioissa 😎 Ainakin innokas ja yllytyshullu.

        Pokrovasta joskus kirjoitinkin tänne. Kesälistalla kärkipäässä. Hariton Tuukkasen olen tavannut hänen keittiömestariaikanaan ja hän on persoonana itse paikan lisäksi kiinnostava kohde. Pokrovassa asuu kaksi munkkia. Voisit pitää seuraa sille toiselle sillä aikaa kun katselen kun Isä Hariton valmistaa meille jumalaiset pelmeninsä 🤤🥰


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En halua kehua itseäni, mutta olen mielestäni parasta A-ryhmää kyselyn kaikissa kategorioissa 😎 Ainakin innokas ja yllytyshullu.

        Pokrovasta joskus kirjoitinkin tänne. Kesälistalla kärkipäässä. Hariton Tuukkasen olen tavannut hänen keittiömestariaikanaan ja hän on persoonana itse paikan lisäksi kiinnostava kohde. Pokrovassa asuu kaksi munkkia. Voisit pitää seuraa sille toiselle sillä aikaa kun katselen kun Isä Hariton valmistaa meille jumalaiset pelmeninsä 🤤🥰

        Joo siitä kommentista sen pongasinkin. Olen ajatellut tuolla käydä, mutta asia jäi ennen koronaa ja sitten lopettivat vierailut kokonaan, En ole saanut aikaiseksi katsoa järjestävätkö taas uudestaan vierailuja?

        Noilla vierailla on tarjolla ruokaa (paikan päällä tai mukaan ostettavaksi) ja useimmat raaka-aineet on omasta puutarhasta tai lähimetsistä. Kehuja olen kuullut, että on hyvää. 😊


      • Citrinella kirjoitti:

        Joo siitä kommentista sen pongasinkin. Olen ajatellut tuolla käydä, mutta asia jäi ennen koronaa ja sitten lopettivat vierailut kokonaan, En ole saanut aikaiseksi katsoa järjestävätkö taas uudestaan vierailuja?

        Noilla vierailla on tarjolla ruokaa (paikan päällä tai mukaan ostettavaksi) ja useimmat raaka-aineet on omasta puutarhasta tai lähimetsistä. Kehuja olen kuullut, että on hyvää. 😊

        En kanssa tiedä ovatko aloittamassa uudelleen avoimet ovet. Luulis, koska jostain heidän on kerättävä rahaakin.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En kanssa tiedä ovatko aloittamassa uudelleen avoimet ovet. Luulis, koska jostain heidän on kerättävä rahaakin.

        Täytyy seurata paikallislehteä tai nettisivuja (jos niillä on)….

        Nyt kuitenkin unille!


      • Citrinella kirjoitti:

        Täytyy seurata paikallislehteä tai nettisivuja (jos niillä on)….

        Nyt kuitenkin unille!

        Sitten kun kerkiää, voitte aloittaa tuolta:
        https://pokrova.fi/

        Facessa varmaan kaikkein viimeisin tieto.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitten kun kerkiää, voitte aloittaa tuolta:
        https://pokrova.fi/

        Facessa varmaan kaikkein viimeisin tieto.

        Onko paikka tuttu? Siis ohi olet varmasti ajanut monesti, mutta oletko käynyt vierailulla. Kiehtova paikka, en vaan olen saanut aikaiseksi käydä. Puutarha on kuulemma kaunis ja hyvin hoidettu.

        Näköjään ryhmävierailuja järjestetään 5e/hlö, mutta varsinaiset yleisöpäivät on kesä- ja elokuussa.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Onko paikka tuttu? Siis ohi olet varmasti ajanut monesti, mutta oletko käynyt vierailulla. Kiehtova paikka, en vaan olen saanut aikaiseksi käydä. Puutarha on kuulemma kaunis ja hyvin hoidettu.

        Näköjään ryhmävierailuja järjestetään 5e/hlö, mutta varsinaiset yleisöpäivät on kesä- ja elokuussa.

        satasella saa päivä huoneen pariksi tunniksi:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        satasella saa päivä huoneen pariksi tunniksi:))

        Ei luostarissa taida olla majoituspalveluita.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei luostarissa taida olla majoituspalveluita.

        Toi oli toki täysin asiaton provo, mutta tuli mieleeni, kun olimme tyttäreni kanssa lauantaina ystävien juhlissa.
        Heillä on kotonaan ihan virallinen tsasouna ja pariskunnan toisen puoliskon poika tykkää nukkua siellä aina kun hän käy isällään 👍
        Siellä on nimittäin oikein mukava sohva ihan ikoniseinän vieressä. 🙂


      • Sinkkuristeily... eih 😳
        Muhun iskee matkapahoinvointi pelkästä ajatuksestakin..
        Mutta jos hurautetaan vaikka kesäpäiväksi Tukholmaan tai Tallinnaan ja istutaan siellä terassilla juttelemassa, katsotaan joku taidenäyttely vaikka samalla, niin äkkiäkös siinä päivä kuluu 🤗👍


      • Citrinella kirjoitti:

        Onko paikka tuttu? Siis ohi olet varmasti ajanut monesti, mutta oletko käynyt vierailulla. Kiehtova paikka, en vaan olen saanut aikaiseksi käydä. Puutarha on kuulemma kaunis ja hyvin hoidettu.

        Näköjään ryhmävierailuja järjestetään 5e/hlö, mutta varsinaiset yleisöpäivät on kesä- ja elokuussa.

        Ei ole sinällään tuttu, olen kerran käynyt pihassa joskus tuhannen vuotta sitten. Ja joo, ohi olen ajanut tsiljoona kertaa. Yksi ystävätär on ortodoksi, niin hänen kanssaan on tuosta paljonkin puhuttu ja kyllä, puutarha on hieno, kuulemma.

        Käynti kannattaa sijoittaa kesälle, jolloin kaikki on kukassa. Kesäkuun loppupuoli lienee otollisin kasvikunnan osalta, muuten ei ole niin tarkkaa tietenkään.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sinkkuristeily... eih 😳
        Muhun iskee matkapahoinvointi pelkästä ajatuksestakin..
        Mutta jos hurautetaan vaikka kesäpäiväksi Tukholmaan tai Tallinnaan ja istutaan siellä terassilla juttelemassa, katsotaan joku taidenäyttely vaikka samalla, niin äkkiäkös siinä päivä kuluu 🤗👍

        Tallinnan Teliskivi on pop ja taiteen lisäksi löytyy ihania kahviloita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        satasella saa päivä huoneen pariksi tunniksi:))

        Ai se harrastaa tuollaista toimintaa, tuntihotelli, enpä olisi heti arvannut, vaan ei varmaan tule virkavallalekaan ensimmäisenä mieleen 🤣


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei luostarissa taida olla majoituspalveluita.

        Siellä on joskus ollut, mutta liekö lopetettu sittemmin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei ole sinällään tuttu, olen kerran käynyt pihassa joskus tuhannen vuotta sitten. Ja joo, ohi olen ajanut tsiljoona kertaa. Yksi ystävätär on ortodoksi, niin hänen kanssaan on tuosta paljonkin puhuttu ja kyllä, puutarha on hieno, kuulemma.

        Käynti kannattaa sijoittaa kesälle, jolloin kaikki on kukassa. Kesäkuun loppupuoli lienee otollisin kasvikunnan osalta, muuten ei ole niin tarkkaa tietenkään.

        Muistelen kuulleeni ihastelun puutarhan kärhöistä. Olen kärhöhullu, sen lisäksi että olen orkideahullu. Udessa kodissa kärhöt ei vielä ole ehtineet alkaa tuottaa kukkamerta (menee pari vuotta helposti). Kärhöt on parhaimmillaan elokuussa, mutta jos tuolla on ruusuja, ne taas on kesäkuussa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Muistelen kuulleeni ihastelun puutarhan kärhöistä. Olen kärhöhullu, sen lisäksi että olen orkideahullu. Udessa kodissa kärhöt ei vielä ole ehtineet alkaa tuottaa kukkamerta (menee pari vuotta helposti). Kärhöt on parhaimmillaan elokuussa, mutta jos tuolla on ruusuja, ne taas on kesäkuussa.

        Myönnän auliisti, etten tiedä kärhöistä mitään. Tai no sen, että kukkivat loppukesää kohden, siinäpä se.

        Eli sun kannattaa piipahtaa kertaalleen alkukesästä ja mahdollisesti uudelleen loppukesästä, niin saat koko kukkaloiston nähtäväksesi 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai se harrastaa tuollaista toimintaa, tuntihotelli, enpä olisi heti arvannut, vaan ei varmaan tule virkavallalekaan ensimmäisenä mieleen 🤣

        Joo ei taida olla… jollain muumilla vaan käy ajatukset ylikierroksilla…


      • randombypasser kirjoitti:

        Myönnän auliisti, etten tiedä kärhöistä mitään. Tai no sen, että kukkivat loppukesää kohden, siinäpä se.

        Eli sun kannattaa piipahtaa kertaalleen alkukesästä ja mahdollisesti uudelleen loppukesästä, niin saat koko kukkaloiston nähtäväksesi 😊

        Vähän samaa ajattelin.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tallinnan Teliskivi on pop ja taiteen lisäksi löytyy ihania kahviloita.

        Kyllä! Sinne ehdottomasti kesällä, suosittelen ja koitan ehkä itsekin päästä sinne uudelleen.


      • Citrinella kirjoitti:

        Vähän samaa ajattelin.

        Onneksi on lähellä ja edullinen, niin ei ole muita esteitä kuin omat aikataulut korkeintaan 😊


      • Citrinella kirjoitti:

        Tallinnan Teliskivi on pop ja taiteen lisäksi löytyy ihania kahviloita.

        Telliskivi kuulostaa oikein hyvältä, vaikka pelkkä Vanhakaupunkikin käy 👍
        Pääasia, ettei kohteena ole Karnaluks, mihin joudun raahautumaan aina tyttäreni kanssa.. 😄


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ei luostarissa taida olla majoituspalveluita.

        eikö olis romanttista tunti huone luostarista


    • Konserttiin lähtisin sellaisen kanssa, joka ymmärtää jotain musiikista tai ainakin osaa nauttia siitä. Kuitenkin musiikkia kuuntelen kyllä eniten itsekseni kotona.

      Taidenäyttelyyn ehkä isäni kanssa tai mummon (äidin äiti), koska molemmat kiinnostuneita taiteesta ja kaipa ihan ymmärtävät sitä, ainakin niitä taiteenlajeja joista ovat kiinnostuneita. Tai vaikka mun siskonkin.

      Jääkiekkoa en lähtisi katsomaan luultavasti, koska se ei mua niin paljon kiinnosta, mutta palstalaisista tuo Disse kuulostaa sellaiselta, että hänen kanssaan voisi mennä jääkiekkomatsiinkin (ainakin teoriassa).

      Randomin kanssa raveihin, tosin en tiedä onko ravimiehiä eikä muakaan toi ravi niin paljon kiinnosta, että tosissani niihin lähtisin. Mutta ainahan voi ajatusleikkiä pelailla.

    • Kuitenkin konserttiin olisin lähtenyt mieluummin, jos olisin elänyt 1960-tai 70 -luvulla tai ollut teini tai nuori aikuinen kasarina. Nykyään ei oikein kiinnosta konsertit. paitsi ehkä joku klassisen musiikin konsertti tai joku iskelmä-/viihdekonsertti ehkä. Noina menneinä aikakausina olisin käynyt rockkonserteissa (ja tullut pois korvat suhisten ja soiden, mutta varmasti enemmän tai vähemmän lumoutuneena).

      • Täytyy myöntää, että kun olin teini kasarilla, niin en varmaan osannut riittävästi arvostaa kaikkea sen aikakauden erinomaista musiikkia, vaikka siitä nautinkin. 🙂


    • Dissebackin kanssa jääkiekko-otteluum.
      Ja xenan kanssa konserttiin.

      • Hauskaa 👏 Meitähän on jo iso porukka lähdössä konserttiin. 🙂

        Minä olen menossa kuuntelemaan seuraavaksi ainakin Enigmaa. Robbie Williamsin lippuja en varannut, kun kävin katsomassa hyvän keikan Ratinassa. Juha Tapion keikalla olin Ratinassa myös ja Bruce Springsteeniä kuunnellut sekä Helsingissä että Tampereella.

        Olihan tuo aloitus toki vain leikkimielinen, mutta millaisesta musiikista sinä pidät? 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hauskaa 👏 Meitähän on jo iso porukka lähdössä konserttiin. 🙂

        Minä olen menossa kuuntelemaan seuraavaksi ainakin Enigmaa. Robbie Williamsin lippuja en varannut, kun kävin katsomassa hyvän keikan Ratinassa. Juha Tapion keikalla olin Ratinassa myös ja Bruce Springsteeniä kuunnellut sekä Helsingissä että Tampereella.

        Olihan tuo aloitus toki vain leikkimielinen, mutta millaisesta musiikista sinä pidät? 🙂

        Pidän aika monenlaisesta musiikista toi enigma on mun mielestä kans hyvä. Chisu, Weekend yms.


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Pidän aika monenlaisesta musiikista toi enigma on mun mielestä kans hyvä. Chisu, Weekend yms.

        No niin. Kyllä noista jo löytyisi yhdessä kuunneltavaa 👍🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        No niin. Kyllä noista jo löytyisi yhdessä kuunneltavaa 👍🙂

        Ava Max, Jesse Kaikuranta, Jvg yms


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Ava Max, Jesse Kaikuranta, Jvg yms

        Aina vaan paranee 😄


    • Taidenäyttelyyn menisin sheenan kanssa.
      Ja Maxilin kanssa raveihin.

    • Anonyymi

      Naimha-Aslakin kans haluisin männä tervehtimään orpopirua sen kaenuuen kesämöksälle prkl,

    • Harmittavasti oon vähän tipahtanut tästä porukasta, eli en tunne kaikkia nimimerkkejä, ehken edes puoliakaan, kuten hekään tuskin mua. Mutta vanhoilla tutuilla mennään. 🤔


      a) konserttiin
      Koska Geniolla on ollut edes jotensakin samantyyppinen musiikkimaku näistä tän palstan kirjoittajista, niin rohkeesti menen konserttiin Gentsun kanssa 😄Jotain Patti Smithia tai Depeche Modea varmaan mentäisiin kuuntelemaan... Ja koska musiikki soisi todennäköisesti riittävän lujaa, mun ei tarvitsisi kuunnella G:M:n luentoja turinatiimin kamaluudesta tai palstan "apinoista" vaan voisi keskittyä ihan musiikkiin.
      b) taidenäyttelyyn
      Lukaisin pikaisesti vastauksia ja siitäpä selvisi, että olen haluttua taidenäyttelyseuraa🥰. Yleensä käyn niissä toisen tyttäreni kanssa, mutta nyt pääsisin sinne Randomin ja Xenan kanssa kolmistaan, jee🥳
      c) jääkiekko-otteluun
      Tää on kamalan vaikea, koska en seuraa lähes ollenkaan jääkiekkoa. Tarvitsisin seuraksi siis toisen samanmoisen, jonka kanssa voisi olla ihan kuutamolla, mieluusti siideri-tiskin lähettyvillä. Voisko Pikku-Pirpana olla sellainen?
      d) raveihin
      Näistäkään en tajua mitään, vaikka hevoset onkin kivoja. Jättäisin ehkä rahat tuhlaamatta, ja menisin mieluummin katsomaan vaan laiduntavia hevosia tänne lähimaastoon kesällä vaikka Trollikan kanssa, joka asuu ymmärtääkseni täällä päin🤗

      • Moikka 🙋‍♀️
        Hauska nähdä sinua täällä ☀️
        Kyllä meillä vielä treffit tulee johonkin aktiviteettiin. Vaikka ei edes muuhun kuin kahvitteluun ja höpöttelyyn 😄


    • Anonyymi

      Tahtoisin muuttaa ränsistyneeseen mökkiin. Ränsistyneeseen siksi,että saisin remppailla.Saareen ehkä.. Pari kanaa,miljoona kissaa ja kaksi varhtikoiraa. 😃💩 ja kukaan ei uskoisi tätä!

    • Anonyymi

      En yhdenkään palstalaisen kanssa.

      • Anonyymi

        Miksi sitten olet tehnyt tämän aloituksen?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      17
      2350
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1851
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      137
      1820
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1641
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1632
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1257
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      318
      1222
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1163
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1051
    Aihe