Eli kysyn tässä nämä ainaiset kysymykset, joihin tahtoisin vastauksen.. =)
Eli olen vain 162 cm pitkä, mutta olen lihava 15-v, tyttö. Onko minulla mahdollisuuksia hiusmalliksi, koska olen nuori, lyhyt sekä lihava? Onko lihavuus paha asia näillä markkinoilla?
Itselläni on puolipitkät, paksut punaoranssit (aidot) hiukset. Olen kuvauksellinen, mutta mietin tuota ulkonäköäni.
Onko täällä pääkaupunkiseudulla sellaisia hiusmuotoilukouluja tai vaikkapa kampaamoja, jotka ottavat keikkaperäisesti tai vakituisesti malleiksi?
Voisitteko vastata, niin tietäisin?
Mitkä vaatimukset hiusmallilla?
10
3490
Vastaukset
- moonchild
on mahdollisuus päästä hiusmalliksi, jos kyseessä ei ole näytös..
näytöksessä vaaditaan mm mahtumista vaatekokoon 36/38..pituudella ei yleensä ollut väliä..
sinun pitää miettiä haluatko antaa kampaajien leikellä ties millaisia malleja hiuksiisi ja värjäävän niitä..
lehdistä kannattaa katsella ilmoituksia ja niistä ikärajoja..
joskus haetaan juuri nuoria malleja, mutta usein ikä alkaa 18-ikävuodesta..
Kannattaa käydä itse kysymässä kampaamoalan koulusta, jos tarvitsevat vaki tai keikkamallia..- pipsa
esimerkiksi cutrin järjestää usein hiusmallien haku tapahtumia. Itse en hiusmalliksi menisi sillä mitä olen näitä kampauksia/värjäyksiä nähnyt, ne ovat olleet aika rajuja. kannattaa lähetellä vaikkapa sähköpostia tuonne cutrinille ja kysellä tarkemmin.
- Hiusmalli
Kannattaa olla itse aktiivinen ja kysellä kampaamoista, kouluista ym.
Mutta mieti kaksi kertaa, oletko valmis antamaan hiuksesi toisen käsiteltäviksi ilman, että sinulla on sananvaltaa. Samoin sinun pitää jaksaa istua tuntikaupalla kammattavana, varsinkin jos on kilpailuihin harjoittelusta kysymys. Itse olen ollut kilpailumallina ja kyllä meinasi hermo pettää, hiuksia värjättiin, leikattiin ja kammattiin kerran viikossa 8 tuntia putkeen! Eli helppoa hommaa se ei ole, eikä mikään helppo tapa saada itselleen ilmaista muotikampausta. Nuo hiusmallien hiuksiin tehtävät kampaukset ovat tosiaan "uusinta uutta" ja niin moderneja, että heikompaa hirvittää. Usein kampaukset ovat myös sellaisia, että niitä on mahdoton saada nätisti itse, puhumattakaan siitä minkänäköiset hiuksesi ovat muutaman käsittelykerran jälkeen...
Nimim. Ei enää ikinä- myös kokeillut
Jos todella uusi malli pelottaa, voi aina hakea esim. vain värimalliksi. Joskus myös voi toivoa, ettei hiuksia leikata kovin lyhyiksi, mutta ottavat yleensä tosi mielellään vapaat kädet. Mutta onhan se kivaakin kokeilla tukalla, kun se kasvaa joka tapauksessa takaisin. Kannattaa kyllä etukäteen miettiä, millaisiin muutoksiin on valmis.
- auttakaa!!!
Haluan NIIIIIIN paljon isona tulla mallin hiukseksi että... Niillähän on niitä siellä päässä aika paljon niin kai sinne vielä yksi mahtuisi joukkoon. Jos olet itse tai tunnet jonkun hiusta tarvitsevan mallin, niin ota yhteyttä. Kiitti kaikille jo etukäteen.
[email protected]- todellakin
huono...
- Siru-71
Käy Hakanitin koulutustiloissa ilm. hiusmalliksi .( Sijaitsee Pohj.rautatienkadulla ?) Lähellä on myös Cutrinin ja oliko vielä jonkun muun maahantuojan koulutustilat. Maahantuojat järjestävät kampaajille koulutksia eli ei välttämättä tarvitse mennä minnekkään näytökseen. Hakanit tuo maahan Schwarzkofia.
- maija
Itse olen kokoa 34 ja näytösvaatteet on todella pieniä yleensä, vaatimuksis lukee että 36/38 mut höpö höpö yleensä ne on kokoa 34, hakanitil on vähän isompia mut esim wella ym niin pieniä. Joihinki pienempiin koulutustilaisuuksiin joissa on omat vaatteet(tai osa omia vaatteita) voi päästä vähän lihavammatkin.
Huomioi myös että kasvojen muodolla on väliä. Ei ne yleensä tee mitään joka ei todellakaan käy sille ihmiselle. Itse olen aina ollut kampausmallina ja ihan mielelläänhän noi mut aina ottaa kun kävellä osaan hyvin ja en pelkää 12h työpäiviä.- oranssipää
En mä haluaisikaan näytösmalliksi :)
Mutta missäköhän toi Hakanitin osoite on tarkalleen? Löysin yhden niiden tavaraliikkeen Helsingistä, mutta tekeeköhän ne siellä näitä koulutuksia..?
- Hiusmalliksi
Osoitteessa www.hakanit.fi on etusivulla kerrottu hiusmalliksi haluaville informaatiota. Hakanit Studio on osoitteessa Runeberginkatu 5, Helsinki. Seuraava mallivalintatilaisuus on varmastikin elokuulla. Näin kesällä ei paljoa kursseja ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815