Hämmästyää vaan se asia,että naineko ei voi olla väkivaltainen.
Tiedän tämä tasatarkaleen,miten nainen voi käyttäytyä,olemalla ns:ailahtaleva luonne.
Osaa olla henkisesti,ja fyysisesti väkivaltainen tiedän tämä kokemuksella.
Jos minä miehenä olisin käyttäytnyt puolisoani kohtaan,mitä olen saanut kokea?
Melkoisella varmuudella olisin linnassa,että on semmoisiakin naisia.
Harmi vaan kun sattui kohdalleni juuri tälläinen.
Naineko ei muka lyö
6
1372
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17751397F
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Miehen tekoihin on aina syyllinen mies itse. Naisen tekoihin on aina syyllinen mies, pomo tai joku muu.
- Anonyymi
Entä sitten kun naisen väkivallan uhrina onkin lapsi?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010642885.html- Anonyymi
hä???? toiha on mies toi tekijä?! media pimittää sitä faktaa, mutta tä on iha oikeest asian todellinen laita, ja siis se oli todella raaka ja julma teko, ei kukaan täysjärkine pystys omaa lastaa murhauttamaa nii julmalla ja sairaalla tavalla. kaikki ei oo sitä miltä näyttää, todella surullinen keissi 😥💔
- Anonyymi
NIIMPÄ! Meillä oli sopimus että se kumpaa kiukuttaa niin ottaaa koeran ja pihalle piitkälle kävelylle. NOH asia iha ei menny ku sovitttiin, jouduin nukkumaan autossa,uimarannalla, kavereitte nurkissa, kun nainen ei vaa hiljentyny oli pakko lähtee pois, vietiin avaimet jopa autonavaimet. Sitten alko sykooist. totaalista helvettiä kävin läpi mut ei toista voi kadullekka heittää tost noin. Oon henkisesti niin hajalla että en tie pystyykö minkäänmoisee suhteeseen enään ikinä. Olen siis mies
- Anonyymi
Valitettavasti tyttäreni on narsisti haluu määrätä aivan kaiken jopa senkin missä saa auton ladata. Säälittää vävy parka koirakin saa paremman kohtelun. Joka asiaan puuttuu mitä enemmän tulee ikää sen pirullisempi on tyttäreni äitinsäkin on haukkunut monta kertaa ei anna mitään arvoa omalle äidille. Äiti ei osaa oikein puhua eikä käyttäytyä mutta omia virheitä ei huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412