Miettikääpä sitä asiaa,onko se nainen aina syytö jos parisuhde ei toimi.
Jos on mutasukkainen osapuoli,siitä ei hyvä seuraa tiedän tämän henk:
En tiedä mikä vaikutus on lapsuuden ajalta jo,jos on ollut vanhemilla ongelmia parisuhteessa,heilasttuko tämä myöhemmin myös lapsiin?
Ei kenkään sovi olla sinisilmäinen jo seurustelun aikana,eikä myös alistua vain toisen ehdotukseen..Ei myös kenenkään sovi olla ns.pelastaja,jotta toinen pääsee pois kotioloista,missä vanhemilla keskeisiä ongelmia.
Nämä ongelmat tulee esille,näin se vaan on.
Naisen lotikka
3
336
Vastaukset
- Anonyymi
ei ole ja voi olla molemminpuolista väkivaltaa
persoona lapsuus ja ympäristö kaikki vaikuttavat osaltaan
kyl lapset saa vaikutteita vanhemmista, esimerkkiä ottavat mutta eivät välttis käytä vv myöhemmin
kaikista paras kun on aito ihminen jo heti kohdatessa eikä salaille ja pidättele mitään- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17752537G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mä ainakin olin suhteen toimimattomuuteen osasyyllinen, pyysin nimittäin miestä usein olemaan juomatta. Ei sitten ollut ja rupesi salaa juomaan, muutettiin isompaan asuntoon, kun toista vauvaa odotin, niin löysin vaatekaapista tyhjiä kaljatölkkejä ja vähän väkevämpiäkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620