Jos Vin Diesel tulisi koputtamaan oveasi..

Anonyymi-ap

..ruusu kädessä, ja kysyisi että lähdetkö ulos hänen kanssaan, miten reagoisit? ;)

12

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hitto, olishan se vähän yllätys, nimittäin se ruusu, mutta mikä ettei, baariin vaan!

      • Ai terveppä terve. Mites sää tänne oot eksyny?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai terveppä terve. Mites sää tänne oot eksyny?

        Sähäkkä ukkeli, niin ehtii moneen paikkaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Sähäkkä ukkeli, niin ehtii moneen paikkaan 😁

        Juu, viuhahdat kuin salama =D


    • No yllättyisin kyllä. Mutta tuo Vin Diesel ei oikein ole mun ihannemiestyyppiä, mutta ihan kiva olis saada se ruusu.

    • Anonyymi

      Komeampi kuin mieheni

    • Anonyymi

      Lähtisin tietysti.😘💞

    • Anonyymi

      Huijaisin että on mies ja varmaan kysyisin saisinko kuitenkin pitää sen ruusun koska se on kaunis ja pitäisin siitä hyvää huolta.

    • Anonyymi

      En avaisi ovea. Hän ei ole lainkaan sen tyyppinen mies, joka minua kiinnostaisi.

    • Anonyymi

      Näin miehenä en lähtisi ulos mutta kisaamaan kylläkin.

      “I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.”

    • Anonyymi

      Sanoisin että hänki ihan oma elämä. Mitäs tänne tunget💩

    • Anonyymi

      Kuka hän on, en ole nimeä aiemmin kuullut?
      Yleensä en tutustu tuntemattomiin helposti, joten en lähtisi. Minua ei yksikään julkisuuden henkilö( jos tuo nyt sitä on) kiinnosta yhtään enemempää kuin muutkaan, kaikki ollaan samanlaisia ihmisiä. Ei ole ketään toista parempaa. Naurettavaa et joku julkisuuden hienklö voi jotain kiinnostaa yhtään enempää kuin putkimies.

      Aivan on samanalisia kuin muutkin. Ei mitään eroa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe