Yksi lämmin ruoka riittää päivässä

Anonyymi-ap

Jos syö hyvin niin niin ei kestä syödä kuin yksi lämmin ruoka päivässä noin 14.00- 16.00 välisenä aikana.
Siinä tulee suunnilleen noin 1200 kaloria jälkiruokineen.

Loput 800 kaloria sitten muuta ruokaa illan aikana niin että tulee noin 2000 kaloria päivässä.

Kyllä pääaterislla voi syödä vain 600 kaloriakin,mutta se ei ole silloin niin herkullista ruokaa.
Se on valitettava tosiasia että herkullisessa ruuassa on enemmän kaloreita vaikka ruoka olisi terveellistä ruokaa

47

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä pitää sitten tehdä niinkin että joka päivä ei voi syödä joitakin samoja tiettyjä ruokia eli ruokia pitää osata vuorotella.
      Muuten kalorit nousee helposti puolella.

      • Anonyymi

        Kun syö aterian jossa on juureksia,lihaa,riisiä,kermainen monipuolinen salatti sekä jälkiruuan ei kestä syödä lisäksi esim ohulaisisa mansikkahillon kera vaan ne pitää syödä sitten vasta seuraavana päivänä ja jättää pois kaikki muu ruoka.JOS syöt ne kummatkin kalorit nousee heti puolella.

        Kalorit nousee silloinkin liikaa jos syö liikaa jälkiruokaa.
        Jälkiruokaa voi syödä vaikka kuinka paljon mutta sitä pitää syödä vain vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun syö aterian jossa on juureksia,lihaa,riisiä,kermainen monipuolinen salatti sekä jälkiruuan ei kestä syödä lisäksi esim ohulaisisa mansikkahillon kera vaan ne pitää syödä sitten vasta seuraavana päivänä ja jättää pois kaikki muu ruoka.JOS syöt ne kummatkin kalorit nousee heti puolella.

        Kalorit nousee silloinkin liikaa jos syö liikaa jälkiruokaa.
        Jälkiruokaa voi syödä vaikka kuinka paljon mutta sitä pitää syödä vain vähän.

        Tässä on oikein ravitsemusterapeutti suunnittelema ateriasuunnitelma kevyttä toimistotyötä tekevälle naiselle 2000 kaloria
        Siinä on kolme lämmitä ruokaa päivässä.
        ATERIOITTEN VIRHEET
        1 ensinnäkin siinä on 2 lämmintä ateriaa liikaa
        Pitsa pois koska siinä on liikaa suolaa ja se lihottaa ja nostaa verenpainetta koska siinä on liikaa suolaa
        2 ateriat on muuten terveellisiä,mutta ne ovat mauttomia koska kasviksista ei ole käytetty salatti kastikkeita yms rasvaa( muuten hyvä ruoka on pilattu täydellisellä rasvattomuudella)
        - ateriat on suuria,mutta mauttomia.Ruokaan tulee makua nimenomaan kermalla,voilla,juustolla.
        ESIM keitto maistuu monin verroin paremmalta kun siinä on kermaa,juustoa,smetanaa yms

        Tässä ovat puuroannos, aamupala ja muut päivän ateriat, joissa on kaikki kohdallaan – terveelliset ruoat istumatyöläiselle https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000008510543.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on oikein ravitsemusterapeutti suunnittelema ateriasuunnitelma kevyttä toimistotyötä tekevälle naiselle 2000 kaloria
        Siinä on kolme lämmitä ruokaa päivässä.
        ATERIOITTEN VIRHEET
        1 ensinnäkin siinä on 2 lämmintä ateriaa liikaa
        Pitsa pois koska siinä on liikaa suolaa ja se lihottaa ja nostaa verenpainetta koska siinä on liikaa suolaa
        2 ateriat on muuten terveellisiä,mutta ne ovat mauttomia koska kasviksista ei ole käytetty salatti kastikkeita yms rasvaa( muuten hyvä ruoka on pilattu täydellisellä rasvattomuudella)
        - ateriat on suuria,mutta mauttomia.Ruokaan tulee makua nimenomaan kermalla,voilla,juustolla.
        ESIM keitto maistuu monin verroin paremmalta kun siinä on kermaa,juustoa,smetanaa yms

        Tässä ovat puuroannos, aamupala ja muut päivän ateriat, joissa on kaikki kohdallaan – terveelliset ruoat istumatyöläiselle https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000008510543.html

        Se on hienoa että osaat korjata ravitsemusasiantuntijan tekemiä virheitä. 😄 Kumma kyllä sinun dieetti ei oikein toimi kun siihen kuuluu tuo järjetön sokerin ahminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun syö aterian jossa on juureksia,lihaa,riisiä,kermainen monipuolinen salatti sekä jälkiruuan ei kestä syödä lisäksi esim ohulaisisa mansikkahillon kera vaan ne pitää syödä sitten vasta seuraavana päivänä ja jättää pois kaikki muu ruoka.JOS syöt ne kummatkin kalorit nousee heti puolella.

        Kalorit nousee silloinkin liikaa jos syö liikaa jälkiruokaa.
        Jälkiruokaa voi syödä vaikka kuinka paljon mutta sitä pitää syödä vain vähän.

        "Jälkiruokaa voi syödä vaikka kuinka paljon mutta sitä pitää syödä vain vähän."

        Aivan aivan. 😆


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­m­f­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17755745Q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä näin on.

    • Anonyymi

      Juu ihmetelin tuossa aiemmin erästä kirjoitusta jossa yksi valittei ettei ole varaa syödä kahta lämmintä ruokaa päivässä.
      Ihmettelin että miksi pitäisi.
      Itse en ole koskaan syönyt (tai no joskus satunnaisesti) kahta lämmintä ateriaa päivässä.
      Olen tehnyt ruumiillisesti raskasta työtä 40 vuotta ja nyt vähentänyt työntekoa, siitä huolimatta 1 lämmin ruoka riittää hyvin.

      • Anonyymi

        Minä syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä siten että laitan fasupalat uuniin kaksi kertaa päivässä ja sitten ne on lämpimiä.Mutta vain 943 grammaa kerralla.Olen vähentänyt puoleen ettei mene herkutteluksi.Poikkeuksena herkuttelupäivät jolloin laitan myös hedelmätoffeeta mukaan 541 grammaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä siten että laitan fasupalat uuniin kaksi kertaa päivässä ja sitten ne on lämpimiä.Mutta vain 943 grammaa kerralla.Olen vähentänyt puoleen ettei mene herkutteluksi.Poikkeuksena herkuttelupäivät jolloin laitan myös hedelmätoffeeta mukaan 541 grammaa.

        Pääasia onkin että ruoka on lämmintä. Sama mitä lämmittää. Olen hankkinut mononlämmittimet itsekin koska täällä on ollut niin hyviä laihdutusohjeita ja vinkkejä. Mononlämmittimillä lämmitän yöllä jäätelön ja päivällä mansikkakakun. Nämä merkkaan alekkain vihkoon oikealle puolelle. Vasemmalle puolelle sen mitä en ole syönyt vaikka aijoin.


      • Anonyymi

        Erikoisia assosiaatioota sinulla kasviksista. Miksi sinulla tulee tuollainen mieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoisia assosiaatioota sinulla kasviksista. Miksi sinulla tulee tuollainen mieleen?

        No minä olen itsekin ollut joskus nuori teinityttö ja muistan sen ajan hyvin. Nyt olen jo moninkertainen isoäiti.


      • Anonyymi

        Mitäs syöt siinä välissä?? Älä väitä, ettet mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä aloittaja om oikeassa. 600 kaloria ei ole herkullista ruokaa mutta jo 700 kaloria on herkullista ja sillä laihtuu.

      • Anonyymi

        Ei riitä pitää syödä vähintään 1200 kaloria ateria edellä mainituista syistä.
        Voin kyllä antaa tarkemmatkin ohjeet miten tehdään hyvää ruokaa


      • Anonyymi

        Jos syöt VAIN 2000 kaloria päivässä laihdut kuukaudessa 3 kiloa jos harrastat hikiliikuntaa 2 tuntia päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä pitää syödä vähintään 1200 kaloria ateria edellä mainituista syistä.
        Voin kyllä antaa tarkemmatkin ohjeet miten tehdään hyvää ruokaa

        Fasupalat on törkeän hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fasupalat on törkeän hyviä.

        Fasupaloista teen smootsia ja lämmitän. Heti aloin laihtua.


    • Anonyymi

      Jokainen ylipainoinen nainen joka ohitanut vaihdevuodet selittää syön vai 1 aterian päivässä. Poltaa savukeita, juo viiniä, kaljaa.Ihmisen näkemys omasta syömisestä on siloin väärä . 1 ateri päivässä ei voi ihmisestä tehdä ylipainoista.Mutta ei myöskään laihduta ylipainoa ales.Mene pyYtä terveyskeskus terveyden hoitajalta oikeat tiedot PYSYVÄÄN PAINON PUDOTUS.Kun nyt laihdutat tolla systemillä ja lopetat sen. Palat entiseen ja olet lihavampi kuin aloitaessa laihdutus.Tv pullollaan oikeata laihdutus oppi.Kuin netti.Katso ohjelmaOLET MITÄ SYÖT.

      • Anonyymi

        Olen minä niitä kaikkia kokeillutkin,mutta en pidä niitä hyvinä.Rasvattomat pienet ateriat tähtää 5-8 kilon painonpudotuksee,mutta 2- 3 kiloakin riittää oikein hyvin.
        Ja siihen pääsee syömällä HYVÄÄ RUOKAA(ei pahaa)

        Olen kokeillut myös pätkäpaatoa jossa syödään välillä vähemmän ja välillä enemmän.En pidä sitäkään hyvänä.

        Bodareiden dieteissä korostuu rasvattomuus ja niissä on paljon proteenia .Niidenkin ruoka on PAHAA RUOKAA.

        Ravintolaruoka ja grilliruoka on liian rasvaista jossa kaikki uppopaistetasn rasvassa ja kermaa käytetään isolla kädellä,sekä niissä on liikaa suolaa.
        Niillä on vain se tarkoitus että asiakas tulee uudestaan syömään.Ei siinä mitään kaloreita ja terveyttä ajatella

        En ole löytänyt laihdutukseen ainuttakaan pätevää ohjetta netistä vaikka olen niitä varmasti muutamia tuhansia lukenutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä niitä kaikkia kokeillutkin,mutta en pidä niitä hyvinä.Rasvattomat pienet ateriat tähtää 5-8 kilon painonpudotuksee,mutta 2- 3 kiloakin riittää oikein hyvin.
        Ja siihen pääsee syömällä HYVÄÄ RUOKAA(ei pahaa)

        Olen kokeillut myös pätkäpaatoa jossa syödään välillä vähemmän ja välillä enemmän.En pidä sitäkään hyvänä.

        Bodareiden dieteissä korostuu rasvattomuus ja niissä on paljon proteenia .Niidenkin ruoka on PAHAA RUOKAA.

        Ravintolaruoka ja grilliruoka on liian rasvaista jossa kaikki uppopaistetasn rasvassa ja kermaa käytetään isolla kädellä,sekä niissä on liikaa suolaa.
        Niillä on vain se tarkoitus että asiakas tulee uudestaan syömään.Ei siinä mitään kaloreita ja terveyttä ajatella

        En ole löytänyt laihdutukseen ainuttakaan pätevää ohjetta netistä vaikka olen niitä varmasti muutamia tuhansia lukenutkin.

        Niin no jos haluat syödä koko ajan ja kaikenlisäksi oikein hyvänmakuisia sapuskoita niin eipä siinä mitään, et tosin tule koskaan olemaan laiha.

        Mikä pätkäpaastossa mätti?
        On tottumuskysymys oppia esim 8/16 pätkäpaastoon.
        Eli joka päivä syöt 8h maukasta hyvänmakuista ruokaa ja lopun ajan olet paastolla.

        Kuulostaa paljolta mutta kun paastoat (toivottavasti) yöllä normaalistikkin 8-10 tuntia.
        Eihän tuohn tarvitse paljoa lisätä kumpaankin päähän niin paasto on valmis.

        Itse en nykyään syö mitään ennen puoltapäivää ja harvoin 18 jälkeen.
        Aiemmin söin vasta töistä päästyäni.
        Kyse on vain tottukuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos haluat syödä koko ajan ja kaikenlisäksi oikein hyvänmakuisia sapuskoita niin eipä siinä mitään, et tosin tule koskaan olemaan laiha.

        Mikä pätkäpaastossa mätti?
        On tottumuskysymys oppia esim 8/16 pätkäpaastoon.
        Eli joka päivä syöt 8h maukasta hyvänmakuista ruokaa ja lopun ajan olet paastolla.

        Kuulostaa paljolta mutta kun paastoat (toivottavasti) yöllä normaalistikkin 8-10 tuntia.
        Eihän tuohn tarvitse paljoa lisätä kumpaankin päähän niin paasto on valmis.

        Itse en nykyään syö mitään ennen puoltapäivää ja harvoin 18 jälkeen.
        Aiemmin söin vasta töistä päästyäni.
        Kyse on vain tottukuksesta.

        Minäkin aloitan syömällä vasta puolen päivän aikaan aamupalan. Töiden jälkeen sitten lounas viideltä, ja päivän iso ateria, illallinen kahdeksalta. Kas kummaa, 8h sisään menee syömiset, eikä tarvitse nälkää potea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos haluat syödä koko ajan ja kaikenlisäksi oikein hyvänmakuisia sapuskoita niin eipä siinä mitään, et tosin tule koskaan olemaan laiha.

        Mikä pätkäpaastossa mätti?
        On tottumuskysymys oppia esim 8/16 pätkäpaastoon.
        Eli joka päivä syöt 8h maukasta hyvänmakuista ruokaa ja lopun ajan olet paastolla.

        Kuulostaa paljolta mutta kun paastoat (toivottavasti) yöllä normaalistikkin 8-10 tuntia.
        Eihän tuohn tarvitse paljoa lisätä kumpaankin päähän niin paasto on valmis.

        Itse en nykyään syö mitään ennen puoltapäivää ja harvoin 18 jälkeen.
        Aiemmin söin vasta töistä päästyäni.
        Kyse on vain tottukuksesta.

        Yöllä jäätelyä.


      • Anonyymi

        Kiitos nauruista, sain oikein huuto sellaisen. Kysytkö jokaiselta ylipainoiselta naiselta, juoko ne viiniä ja kaljaa?? Entä miehet? Niistä et puhunut mitään vai etkö uskalla kysyä, kun saisit turpiin.


      • Anonyymi

        Ai sä uskot, nitä joku täti lässyttää ja sitten tulee toinen täti lässyttämään omia näkemyksiään.
        Kuule, eikö jokainen ihminen ole erilainen? Jokainen opettelee sen oman tavan, itselleen sopivan, eikö? Mikä ihme sinua häiritsee muiden kiloissa? Joudutko kantamaan ne? Älä kyttää somessa käsiteltyjä kuvia, minkälainen naisen pitää olla. Joudut vaan suljetulle ja pullukat porskuttelee kaikessa kivassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos haluat syödä koko ajan ja kaikenlisäksi oikein hyvänmakuisia sapuskoita niin eipä siinä mitään, et tosin tule koskaan olemaan laiha.

        Mikä pätkäpaastossa mätti?
        On tottumuskysymys oppia esim 8/16 pätkäpaastoon.
        Eli joka päivä syöt 8h maukasta hyvänmakuista ruokaa ja lopun ajan olet paastolla.

        Kuulostaa paljolta mutta kun paastoat (toivottavasti) yöllä normaalistikkin 8-10 tuntia.
        Eihän tuohn tarvitse paljoa lisätä kumpaankin päähän niin paasto on valmis.

        Itse en nykyään syö mitään ennen puoltapäivää ja harvoin 18 jälkeen.
        Aiemmin söin vasta töistä päästyäni.
        Kyse on vain tottukuksesta.

        Pätkäpaastojakin on monenlaisia.Tämä ei ainakaan toimi että syödään välillä enemmän ja välillä vähemmän.
        Isompikalorisena päivänä kalorit karkaa helposti liian suureksi joten parempi on syödä tasaisesti joka päivä.


      • Anonyymi

        Kyllä ne valehtelee kaikki.Ei ole mitenkään olla edes mahdollista että olisi ylipainoa jos syö kerran päivässä.

        Tässä tavassa saa siis muunakin aikana syödä sen 800 kaloria.
        Jos syöt kunnollisen aterian niin se sisältää kaikkineen sen 1200 kaloria.
        Eihän siinä nyt mitään järkeä ole syödä näitä pikkulapsen ruokaannoksia ja kaiken lisäksi pahaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä niitä kaikkia kokeillutkin,mutta en pidä niitä hyvinä.Rasvattomat pienet ateriat tähtää 5-8 kilon painonpudotuksee,mutta 2- 3 kiloakin riittää oikein hyvin.
        Ja siihen pääsee syömällä HYVÄÄ RUOKAA(ei pahaa)

        Olen kokeillut myös pätkäpaatoa jossa syödään välillä vähemmän ja välillä enemmän.En pidä sitäkään hyvänä.

        Bodareiden dieteissä korostuu rasvattomuus ja niissä on paljon proteenia .Niidenkin ruoka on PAHAA RUOKAA.

        Ravintolaruoka ja grilliruoka on liian rasvaista jossa kaikki uppopaistetasn rasvassa ja kermaa käytetään isolla kädellä,sekä niissä on liikaa suolaa.
        Niillä on vain se tarkoitus että asiakas tulee uudestaan syömään.Ei siinä mitään kaloreita ja terveyttä ajatella

        En ole löytänyt laihdutukseen ainuttakaan pätevää ohjetta netistä vaikka olen niitä varmasti muutamia tuhansia lukenutkin.

        "Ravintolaruoka ja grilliruoka on liian rasvaista jossa kaikki uppopaistetasn rasvassa ja kermaa käytetään isolla kädellä,sekä niissä on liikaa suolaa."

        Ravintolassa saa mitä tilaa.


    • Anonyymi

      Kuinka lämmintä sen ruoan pitää olla että laihtuu?

    • Anonyymi

      Kyllä, minä syön vain yhden lämpimän aterian päivässä. En ymmärrä miksei vaan laihdu. Muut ateriat, 7 kpl on kyllä kylmiä. Vanilia jäätelökin. Vaikka joku laittaa hedelmätoffeenkin uuniin tai keittää niin minä syön kylmänä jolloin sen pitäisi laihduttaa.

      • Anonyymi

        Tämä oli taas se 12-vuotias älykkö.


      • Anonyymi

        Moro J.


    • Anonyymi

      Etkö siis syö aamulla mitään, ensimmäinen ateria vasta iltapäivällä? Syön heti aamulla kevyen aamiaisen jolla pärjään puoleenpäivään, jolloin on vuorossa lounas. Iltapäivällä pieni välipala ja noin klo 18 aikoihin kevyt illallinen ja mahdollisesti myöhemmin ihan pieni iltapala. Totuin tällaiseen ajoitukseen sairaalassa, jossa käytetään suunnilleen samaa aikataulua (kaikki yhteensä 1800 kcal). Sairaalassa illallinen oli aina kasvisruoka-ateria, kotona syön hieman pienemmän aterian.

      • Anonyymi

        Juon aamulla vain tasan 2 desiä kahvia ja 20 grammaa kahvikakkua,sitten menen hiihtämään kahdeksi tunniksi
        Sitten ateria jossa on 1100 kaloria (kiinteää ruokaa 1,1 kiloa+ jälkiruuat 200g+ juomat 200 mm
        + Kahvit kakulla
        Välipalat yhteensä 500 kaloria
        Iltapala 500 kaloria mikä makeaa Juomaa ja vehnätuote
        Yht 2200 kal.jod siihen syö 100g karkkia kalorit nousee 2600 kaloriin
        Jos syön näin vähän laihdun kuukaudessa 3 kiloa
        Minähän olen syönyt ennen monesti 4000- 5000 kaloriakin päivässä.
        Tämänhetkinen paino on 65,3 kiloa ja pituus 176 cm
        Liikuntaa yritän nyt lisätä puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon aamulla vain tasan 2 desiä kahvia ja 20 grammaa kahvikakkua,sitten menen hiihtämään kahdeksi tunniksi
        Sitten ateria jossa on 1100 kaloria (kiinteää ruokaa 1,1 kiloa jälkiruuat 200g juomat 200 mm
        Kahvit kakulla
        Välipalat yhteensä 500 kaloria
        Iltapala 500 kaloria mikä makeaa Juomaa ja vehnätuote
        Yht 2200 kal.jod siihen syö 100g karkkia kalorit nousee 2600 kaloriin
        Jos syön näin vähän laihdun kuukaudessa 3 kiloa
        Minähän olen syönyt ennen monesti 4000- 5000 kaloriakin päivässä.
        Tämänhetkinen paino on 65,3 kiloa ja pituus 176 cm
        Liikuntaa yritän nyt lisätä puolella.

        Illalla ja yöllä tulee yhteensä 800 kaloria


    • Anonyymi

      Tuo on 5000 kjoulea yksi ateria? Mistä se muodostuu? Miten edes pystyy syömään niin paljon?

      Joku tuhti eines voi olla vajaa 2000 kjoulea. Ihme ahmatti.

    • Anonyymi

      Nyt KANNATTAA laihduttaa 50 kilua ennen kesää koska sitten kesällä saa syödä kermajäätelöä kuumilla ilmoilla.

      • Anonyymi

        Sinulla on PÍLLUSSA kuumaa ílmaa. Tarvitset poíkaystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on PÍLLUSSA kuumaa ílmaa. Tarvitset poíkaystävän.

        Jälleen kerran hyvin lohkaistu taas !

        Kiitos nauruista! Vain kabanossi puuttuu tytöltä.


    • Anonyymi

      "Se on valitettava tosiasia että herkullisessa ruuassa on enemmän kaloreita vaikka ruoka olisi terveellistä ruokaa"

      Se on todella valitettavaa että et ota asioista selvää. Luuloilla ei pitkälle pötkitä.

      • Anonyymi

        On se totta.Kerma,öljy,juusto,majoneesi yms tekee ruuan herkulliseksi,mutta rasvaa ei saa käyttää kuitenkaan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se totta.Kerma,öljy,juusto,majoneesi yms tekee ruuan herkulliseksi,mutta rasvaa ei saa käyttää kuitenkaan liikaa.

        Nyt astuit kommentillasi veijon varpaille. Mutta missä on veijo? Missä on hänen kauppalistansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt astuit kommentillasi veijon varpaille. Mutta missä on veijo? Missä on hänen kauppalistansa?

        Silava.100g melkein 800 kaloria eli ruokaannoksella SAA SYÖDÄ VAIN NOIN 130 GRAMMAA NIIN TULEE 1200 KAL
        JA TERVEELLISTÄ HYVÄÄ RUOKAA SAA SYÖDÄ 1,3 KILOA

        KUMMAN SYÖT 230 GRAMMAA VAI 1,3 KILOA


        https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/708


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silava.100g melkein 800 kaloria eli ruokaannoksella SAA SYÖDÄ VAIN NOIN 130 GRAMMAA NIIN TULEE 1200 KAL
        JA TERVEELLISTÄ HYVÄÄ RUOKAA SAA SYÖDÄ 1,3 KILOA

        KUMMAN SYÖT 230 GRAMMAA VAI 1,3 KILOA


        https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/708

        Parempi on järkevä välimuoto ja kasviöljyt ovat vieläpä terveellisiä. Esimerkiksi punakaalibroilerisalaatti pienellä määrällä öljykastiketta on oikein hyvää ja siinä on jotain 800 kcal per kilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se totta.Kerma,öljy,juusto,majoneesi yms tekee ruuan herkulliseksi,mutta rasvaa ei saa käyttää kuitenkaan liikaa.

        Juu. Rasva on maittava lisuke, mutta ei pidä olla pääruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silava.100g melkein 800 kaloria eli ruokaannoksella SAA SYÖDÄ VAIN NOIN 130 GRAMMAA NIIN TULEE 1200 KAL
        JA TERVEELLISTÄ HYVÄÄ RUOKAA SAA SYÖDÄ 1,3 KILOA

        KUMMAN SYÖT 230 GRAMMAA VAI 1,3 KILOA


        https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/708

        Siankylki 100gr

        1 394 kJ (333 kcal)


    • Anonyymi

      Porsaanfile 120 kaloria, syö puolikiloa eikä nälkää tarvitse kärsiä.
      Mitä vaan voi syödä, muttei koska vaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe