Vastaa 10 kysymykseen, ja testi kertoo, mitä rakkauden kieltä puhut

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009407596.html

Uskoiskohan tuohon? No enpä kyllä tiedä... Mutta tehty mikä tehty.

Rakkauden kielesi on myönteiset sanat!

Puhuminen on sinulle helppoa. Käytät mielelläsi myönteisiä sanoja kehumalla kumppaniasi ja tukemalla hänen itsetuntoaan. Sinulle on ominaista kiittää, kehua ja kertoa ääneen, miten paljon välität toisesta.

Koska myönteiset sanat ovat sinulle ominaisin rakkauden kieli, odotat puhetta ja sanallisia tunnustuksia myös kumppaniltasi. Muista kuitenkin, ettei puhuminen ole kaikille yhtä helppoa.

104

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauden kielesi on fyysinen kosketus!
      Kosketat mieluummin kuin puhut. Fyysinen kosketus merkitsee sinulle enemmän kuin hempeät sanat ja rakkaudentunnustukset. Tiedät, että koskettaa voi monin tavoin: hipaista ohimennen kiireisen arjen keskellä, hieroa, halata, suudella – tai hyväillä niin, että kipinät sinkoilevat.

Odotat fyysisiä rakkaudenosoituksia myös kumppaniltasi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että hänelle voi olla ominaisempaa ilmaista rakkautta muilla tavoilla.

-Tiesin tämän jo ennen testiä, plääh!

• Voi olla monella naisella sama tulos, mitä palstan jutustelua on seurannut 😊

• randombypasser kirjoitti:

Voi olla monella naisella sama tulos, mitä palstan jutustelua on seurannut 😊

Mjoo, mä kyllä tykkään myös puhua, en vain kosketella. Ehkä kuitenkin se välittävä hali kurvaa puheidenkin ohi. Aina ei jaksa puhua, silloin joku ohi mennen kosketus, suukko, hali kertoo mulle sen tärkeimmän.

Aika tasavahvaa kuitenkin sanoisin itse.

• G-LoveR kirjoitti:

Mjoo, mä kyllä tykkään myös puhua, en vain kosketella. Ehkä kuitenkin se välittävä hali kurvaa puheidenkin ohi. Aina ei jaksa puhua, silloin joku ohi mennen kosketus, suukko, hali kertoo mulle sen tärkeimmän.

Niin, eihän se tosiaan ole niin että vain kosketus toimii itselle, vaan vähän kaikki yhdessä jollain kombinaatiolla, mikä kenelläkin. Ja jokin niistä on vahvin, miksei kaksi voisi olla tasavahvoja ykköskeinoja myös.

Niin, eihän se tosiaan ole niin että vain kosketus toimii itselle, vaan vähän kaikki yhdessä jollain kombinaatiolla, mikä kenelläkin. Ja jokin niistä on vahvin, miksei kaksi voisi olla tasavahvoja ykköskeinoja myös.

Yym ja ne voi vähän vuorotellakin, kulkea limittäin. Sanoisin, että onnellisin oon suhteessa missä on avointa puhumista, vuoropuhelua, kosketusta, hellyyttä, tehdään yhdessä, mutta annetaan molemmille myös omaa tilaa ja aikaa tukehduttamatta toista liialla lheisyydellä.

Sekin ahdistaa, jos ihan jatkuvasti on roikuttava kiinni. Ei koko ajan kaiken päivää mitään kiinni roikkumista. Sopivasti kaikkea, balansessa.

• G-LoveR kirjoitti:

Yym ja ne voi vähän vuorotellakin, kulkea limittäin. Sanoisin, että onnellisin oon suhteessa missä on avointa puhumista, vuoropuhelua, kosketusta, hellyyttä, tehdään yhdessä, mutta annetaan molemmille myös omaa tilaa ja aikaa tukehduttamatta toista liialla lheisyydellä.

Sekin ahdistaa, jos ihan jatkuvasti on roikuttava kiinni. Ei koko ajan kaiken päivää mitään kiinni roikkumista. Sopivasti kaikkea, balansessa.

Juu, pitää saada ollakin, mutta harvemmin sitä alkuhuuman jälkeen enää ollaan kuin kaksi pihkapalloa 😁

Juu, pitää saada ollakin, mutta harvemmin sitä alkuhuuman jälkeen enää ollaan kuin kaksi pihkapalloa 😁

Se alkuhuumakin saisi olla vähemmän sitä jatkuvaa keholla nyhjäämistä, enemmän yhdessä tekemistä ja puhumista. Tulee tutuksi. 😁

Silittelyä ohimennen, hymyjä, jotain muuta kun liimaantumista. Mulle se liimautuminenkin jo alussa on vähän liikaa. Vaikka tykkään halia ja sipaista poskea tms.

• G-LoveR kirjoitti:

Se alkuhuumakin saisi olla vähemmän sitä jatkuvaa keholla nyhjäämistä, enemmän yhdessä tekemistä ja puhumista. Tulee tutuksi. 😁

Silittelyä ohimennen, hymyjä, jotain muuta kun liimaantumista. Mulle se liimautuminenkin jo alussa on vähän liikaa. Vaikka tykkään halia ja sipaista poskea tms.

Mutta se kanin elämä on mulle ollu aina vähän rasittavaa. Niin että on aatellut, no eikö nyt muutakin vois tehdä. Ääh eikä taas... 🙄

Menee överiksi jatkuva hässiminenkin.

• G-LoveR kirjoitti:

No eikä, pitää sitä edes alussa nyhjätä toisessa kiinni, myöhemmin voi sitten ohimennen lääppiä ja hipsutella, istuskella sohvanraossa kylki kyljessä 😁

No eikä, pitää sitä edes alussa nyhjätä toisessa kiinni, myöhemmin voi sitten ohimennen lääppiä ja hipsutella, istuskella sohvanraossa kylki kyljessä 😁

Vähän liian imelää. Ja puuduttavaa. 😅

• G-LoveR kirjoitti:

Mutta se kanin elämä on mulle ollu aina vähän rasittavaa. Niin että on aatellut, no eikö nyt muutakin vois tehdä. Ääh eikä taas... 🙄

Menee överiksi jatkuva hässiminenkin.

No miehet taitaa olla sellaisia, useimmat, että alussa haluttaa vartin välein ja parin vuoden päästä kerran kuussa 🤣

• G-LoveR kirjoitti:

Vähän liian imelää. Ja puuduttavaa. 😅

Rakastuminen on 😁

No miehet taitaa olla sellaisia, useimmat, että alussa haluttaa vartin välein ja parin vuoden päästä kerran kuussa 🤣

Niin ne on. Rasittavia sen keppinsä kanssa. 😌

Rakastuminen on 😁

Ei nyt enää tässä iässä. 😏

• G-LoveR kirjoitti:

Niin ne on. Rasittavia sen keppinsä kanssa. 😌

Keppi?!??! Se on taikasauva, ettäs tiiät. Sillä taiotaan vauvoja naisten masuihin 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Ei nyt enää tässä iässä. 😏

Et oo tainnu paljon nähdä noin viiskymppisiä rakastuneita? Ne on yhtä pahoja kuin teinit...

Keppi?!??! Se on taikasauva, ettäs tiiät. Sillä taiotaan vauvoja naisten masuihin 😂

No se niin, rasittava vekotin mitä pitäisi olla aina räpläämässä. 😩

• G-LoveR kirjoitti:

No se niin, rasittava vekotin mitä pitäisi olla aina räpläämässä. 😩

Ei kai sitä nyt aina tartte räplätä? Hyvin tuo näyttää tuossa ihan ittekseen roikkuvan, vaikuttaisi olevan aika tyytyväinen tuolleenkin 🤣

Et oo tainnu paljon nähdä noin viiskymppisiä rakastuneita? Ne on yhtä pahoja kuin teinit...

No muutaman. En mä vaan olis... 😌

• G-LoveR kirjoitti:

No muutaman. En mä vaan olis... 😌

Älä sano 😁 Jos ei jotain todella merkittävää tapahdu, niin ihmisen käyttäytyminen rakastuessa tai missä tahansa tunnemyrskyssä pysyy pitkälti samanlaisena kuin millaista se oli siinä täysi-ikäisyyden korvilla.

Ei kai sitä nyt aina tartte räplätä? Hyvin tuo näyttää tuossa ihan ittekseen roikkuvan, vaikuttaisi olevan aika tyytyväinen tuolleenkin 🤣

No, mun kumppanit on kyllä enemmistö olleet sitä mieltä, että minunkin pitää olla lumoutunut hänen taikasauvastaan. ✨

Kato kato, kato nyt... On hieno. 😒

Älä sano 😁 Jos ei jotain todella merkittävää tapahdu, niin ihmisen käyttäytyminen rakastuessa tai missä tahansa tunnemyrskyssä pysyy pitkälti samanlaisena kuin millaista se oli siinä täysi-ikäisyyden korvilla.

No ei mulla. Järki sekaantuu siinä kohtaa, missä se ennen puuttui. Toisaalta, jos järki nimenomaan tykkää ihmisestä tunteet on valtavat. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

No, mun kumppanit on kyllä enemmistö olleet sitä mieltä, että minunkin pitää olla lumoutunut hänen taikasauvastaan. ✨

Kato kato, kato nyt... On hieno. 😒

Ai? No mullahan tietty ei ole vertailupohjaa kuin oma itteni, niin aika huono sanoa mitään... Ja mun taikasauvassa ei ole mitään ihmeellistä, että sitä tarttis kenenkään kiikaroida, tommonen vötkylä vaan 😂

• G-LoveR kirjoitti:

No ei mulla. Järki sekaantuu siinä kohtaa, missä se ennen puuttui. Toisaalta, jos järki nimenomaan tykkää ihmisestä tunteet on valtavat. 😄

Mää pahoin pelkään, että kyllä se järki siinä kohden antais roihuaville tunteille kaiken tilan 😁

Ai? No mullahan tietty ei ole vertailupohjaa kuin oma itteni, niin aika huono sanoa mitään... Ja mun taikasauvassa ei ole mitään ihmeellistä, että sitä tarttis kenenkään kiikaroida, tommonen vötkylä vaan 😂

Vötkyläpä niin. 😆

• G-LoveR kirjoitti:

Vötkyläpä niin. 😆

Niin on, tommonen... No vötkylä 😂

Mää pahoin pelkään, että kyllä se järki siinä kohden antais roihuaville tunteille kaiken tilan 😁

Mäpä luulen, että omalla kohdallani ei. Taisin poltella ne lieskan kuumat tunteet loppuun tuossa... Jäljelle jäi hiiltyneitä kekäleitä. 😂

Ja järki kasvoi taas ottaen tilaa..

(rehellisesti en haluaisi ikinä enää retkahtaa kehenkään) se on insane koko touhu.

Tasainen rakkaus, yli sen lieskaisuuden on mukavempaa, ei niin rasittavaa ja kuluttavaa. Tasaista, ei mullistuksia.

Niin on, tommonen... No vötkylä 😂

On meilläkin puheenaiheet! 🤣😅

• G-LoveR kirjoitti:

Mäpä luulen, että omalla kohdallani ei. Taisin poltella ne lieskan kuumat tunteet loppuun tuossa... Jäljelle jäi hiiltyneitä kekäleitä. 😂

Ja järki kasvoi taas ottaen tilaa..

(rehellisesti en haluaisi ikinä enää retkahtaa kehenkään) se on insane koko touhu.

Tasainen rakkaus, yli sen lieskaisuuden on mukavempaa, ei niin rasittavaa ja kuluttavaa. Tasaista, ei mullistuksia.

Itsekin pidän enemmän siitä tasaisesta, seesteisestä rakkaudesta, en niin kaipaa roihua, vaan tasaista pientä poltetta.

Mutta nyt tarttee alkaa siirtymään yöpuulle. Hyvät yöt 😊

• G-LoveR kirjoitti:

On meilläkin puheenaiheet! 🤣😅

On, mutta mitäpä sitä lihapalasta paljon muutakaan sanoisi 😂

Itsekin pidän enemmän siitä tasaisesta, seesteisestä rakkaudesta, en niin kaipaa roihua, vaan tasaista pientä poltetta.

Mutta nyt tarttee alkaa siirtymään yöpuulle. Hyvät yöt 😊

Jees. 👍

Samaa olin sanomassa, että nukkumaan on käytävä. Hyvät yöt. 😊💤

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Itse ny vielä näitä teidänkin keskusteluja seuranneena te vaikutatte kovinkin teennäisiltä mu jos meinaatte että elämänne on niin elämisen arvoinen ni onnea teil

• Anonyymi kirjoitti:

Itse ny vielä näitä teidänkin keskusteluja seuranneena te vaikutatte kovinkin teennäisiltä mu jos meinaatte että elämänne on niin elämisen arvoinen ni onnea teil

Mjaa, mä en ole teennäinen. Irl saatan antaa vaikutelman, että olen arka, kun oon hiljainen. Isommassa porukassa seurailen ja osallistun vasta, kun tunnen oloni sopivan rennoksi.

Voi olla monella naisella sama tulos, mitä palstan jutustelua on seurannut 😊

Ei mulla🤭

Olen näköjään tunteeton paska testin mukaan.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Ei mulla🤭

Olen näköjään tunteeton paska testin mukaan.

Mikäs se tulos sitten oli? Eihän kukaan ole tunteeton paska, pois lukien psykopaatit 😂

Mikäs se tulos sitten oli? Eihän kukaan ole tunteeton paska, pois lukien psykopaatit 😂

Palveluksiin perustuva.

Palveluksiin perustuva.

No ei se tee ketään tunteettomaksi, päin vastoin. Se on käytännöllisen arjen rakkauden muoto, voisi sanoa.

Itse miellän itseni teoilla rakastavaksi, mutta testi väitti että sanat olisivat se juttuni. Luullakseni se on noiden kahden kesken jaettu se todelisuus, koska sanatkin ovat tärkeitä minulle.

No ei se tee ketään tunteettomaksi, päin vastoin. Se on käytännöllisen arjen rakkauden muoto, voisi sanoa.

Itse miellän itseni teoilla rakastavaksi, mutta testi väitti että sanat olisivat se juttuni. Luullakseni se on noiden kahden kesken jaettu se todelisuus, koska sanatkin ovat tärkeitä minulle.

Toisaalta... Kyllähän minä oikeastaan teen pieniä palveluksia ihmisille kenestä pidän. Autan jne. Kai ne on sitten jotain rakkauden osoituksia.

Toisaalta... Kyllähän minä oikeastaan teen pieniä palveluksia ihmisille kenestä pidän. Autan jne. Kai ne on sitten jotain rakkauden osoituksia.

Kyllä ne varmaan ovat sitä rakkauden osoittamista läheisillesi, näin uskoisin. Ja olen melko varma, että osoitat rakkautta parisuhteissasi samalla tavalla jonkin verran, ehkä hieman enemmän kuin muilla tavoin.

• Odotin vähän, että minullekin tärkeintä olisivat sanat, mutta enpä tätäkään tulosta kyseenalaista. 🙂

Rakkauden kielesi on fyysinen kosketus!
      Kosketat mieluummin kuin puhut. Fyysinen kosketus merkitsee sinulle enemmän kuin hempeät sanat ja rakkaudentunnustukset. Tiedät, että koskettaa voi monin tavoin: hipaista ohimennen kiireisen arjen keskellä, hieroa, halata, suudella – tai hyväillä niin, että kipinät sinkoilevat.

Odotat fyysisiä rakkaudenosoituksia myös kumppaniltasi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että hänelle voi olla ominaisempaa ilmaista rakkautta muilla tavoilla.

• Luulisin, että useimmilla naisilla se on kosketus se ykkönen, sanat varmaan heti perässä kakkosena ja muut sitten jossain kauempana hännillä 😉

Luulisin, että useimmilla naisilla se on kosketus se ykkönen, sanat varmaan heti perässä kakkosena ja muut sitten jossain kauempana hännillä 😉

Minä olen niin innokas halaamaan kaikkia läheisiäni, että olisihan tämä pitänyt siinäkin mielessä arvata. 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Minä olen niin innokas halaamaan kaikkia läheisiäni, että olisihan tämä pitänyt siinäkin mielessä arvata. 🙂

Kylläpä vain 😊
        Naisille tuntuu yleisemminkin juuri kosketus olevan tärkeää, niin voisi olettaa että aika monella se olisi primääri rakkauden kielikin.

Kylläpä vain 😊
        Naisille tuntuu yleisemminkin juuri kosketus olevan tärkeää, niin voisi olettaa että aika monella se olisi primääri rakkauden kielikin.

Naisenkin täytyy silti muistaa, että toiveita ei kannata jättää pelkän telepatian varaan. Jos parisuhteessa haluaa kumppanilta jotakin, niin silloin kannattaa käyttää sanoja 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Naisenkin täytyy silti muistaa, että toiveita ei kannata jättää pelkän telepatian varaan. Jos parisuhteessa haluaa kumppanilta jotakin, niin silloin kannattaa käyttää sanoja 🙂

Yleensä se selkeä kommunikaatio tuo parhaan tuloksen, etenkin omien toiveiden osalta 😁

• Rakkauden kielesi on fyysinen kosketus!

Ei yllätä. Tykkään suhteessa olla lähellä, halata ohimennen, rakastan maata lusikassa etenkin ihokosketuksella, tykkään pussailla, hieroa, koskea, paijata ja tietysti rakastella. Itsearvioisin olisin ilman testiä arvioinut tärkeysjärjestyksen näin: Fyysinen kosketus > Yhteinen aika > Myönteiset sanat >> Palvelukset >> Lahjat. Mielelläni lisäisin yhden puuttuvan kategorian listaan ensimmäisesi: tunneyhteys.

Parisuhteessa on tärkeä tunnistaa mitä toinen toivoo, toista pitäisi huomioida sillä tavalla mitä hän toivoo eikä sillä tavalla mitä itse kokee tärkeäksi.

• Eipä yllätä minuakaan. Kuten tuossa leidien kanssa ylempänä jo jutustelin, niin arvelen että useimmilla naisilla se on ensisijaisesti tuo fyysinen kosketus 😁

Eipä yllätä minuakaan. Kuten tuossa leidien kanssa ylempänä jo jutustelin, niin arvelen että useimmilla naisilla se on ensisijaisesti tuo fyysinen kosketus 😁

Naisissa on myös paljon niitä, ketä miehen läheisyys lähinnä ahdistaa ja myöskään seksi kiinnosta. Meitä on moneksi. Eikä sillä mitä kukin on ole väliä, kunhan mahdollinen pariskunta ei ole liian kaukana toisistaan ja osaa ottaa huomioon toisen tarpeet.

• Citrinella kirjoitti:

Naisissa on myös paljon niitä, ketä miehen läheisyys lähinnä ahdistaa ja myöskään seksi kiinnosta. Meitä on moneksi. Eikä sillä mitä kukin on ole väliä, kunhan mahdollinen pariskunta ei ole liian kaukana toisistaan ja osaa ottaa huomioon toisen tarpeet.

Ei sillä väliä olekaan, kunhan kommunikaatio pelaa, että kumpikin tulee kuulluksi ja ymmärretyksi.

Ei sillä väliä olekaan, kunhan kommunikaatio pelaa, että kumpikin tulee kuulluksi ja ymmärretyksi.

Oma kokemus on, että tämä asia ei ole sukupuolijakaantunut, vaan on enemmän persoonakysymys. Kolmesta ex-suhteesta kaksi exää on ollut voimakkaasti kosketus+sanat kombolla kumpikin, jopa enemmän kuin minä. 9

• Citrinella kirjoitti:

Oma kokemus on, että tämä asia ei ole sukupuolijakaantunut, vaan on enemmän persoonakysymys. Kolmesta ex-suhteesta kaksi exää on ollut voimakkaasti kosketus sanat kombolla kumpikin, jopa enemmän kuin minä. 9

Muistaakseni miehillä oli jonkun tutkimuksen mukaan, olikohan nyt briteistä, niin painottunut palvelukset ja sanat muita selvästi enemmän. Ja naisilla taas kosketus ja sanat. Niin oisko se puhuminen sitten kuitenkin kultaa 😊

Muistaakseni miehillä oli jonkun tutkimuksen mukaan, olikohan nyt briteistä, niin painottunut palvelukset ja sanat muita selvästi enemmän. Ja naisilla taas kosketus ja sanat. Niin oisko se puhuminen sitten kuitenkin kultaa 😊

Ilman puhetta tulkinta menee helposti lukihäiriön piikkiin! Erityisesti monet naiset syyllistyy siihen, että olettavat toisen lukevan rivien välistä. Ja kun mies ei osaa, alkaa murjotus. Miehissäkin heitä on toki.

Itse pidän siitä, että asiat sanotaan suoraan ja siitä, että toisen sanoihin voi luottaa. Jos sanoo (suhteessa), että poikien kalastusreissu tai tyttöjen päiväristeily Tallinnaan on ok, sitten on turha murjottaa reissulle lähtemisestä.

Sama koskee omia tarpeita parisuhteessa ja seksissä. Kummankin pitää osata kertoa, mikä tuntuu hyvältä, mitä tarvitsee eikä vain kuvitella, että toinen sen arvaa. Enkä nyt tarkoita mitään negatiivishenkistä vaatimuslistaa vaan asian voi ilmaista myös kivalla tavalla.

Samoin tunteiden ilmaiseminen vähentää varsinkin alussa ihan turhia epävarmuuden tunteita. Sen lisäksi positiivinen palaute ja kannustus myös lisää varmasti parin välistä tunneyhteyttä ja saa tuntemaan, että toimen välittää. Tärkeitä juttuja!

• Citrinella kirjoitti:

Ilman puhetta tulkinta menee helposti lukihäiriön piikkiin! Erityisesti monet naiset syyllistyy siihen, että olettavat toisen lukevan rivien välistä. Ja kun mies ei osaa, alkaa murjotus. Miehissäkin heitä on toki.

Itse pidän siitä, että asiat sanotaan suoraan ja siitä, että toisen sanoihin voi luottaa. Jos sanoo (suhteessa), että poikien kalastusreissu tai tyttöjen päiväristeily Tallinnaan on ok, sitten on turha murjottaa reissulle lähtemisestä.

Sama koskee omia tarpeita parisuhteessa ja seksissä. Kummankin pitää osata kertoa, mikä tuntuu hyvältä, mitä tarvitsee eikä vain kuvitella, että toinen sen arvaa. Enkä nyt tarkoita mitään negatiivishenkistä vaatimuslistaa vaan asian voi ilmaista myös kivalla tavalla.

Samoin tunteiden ilmaiseminen vähentää varsinkin alussa ihan turhia epävarmuuden tunteita. Sen lisäksi positiivinen palaute ja kannustus myös lisää varmasti parin välistä tunneyhteyttä ja saa tuntemaan, että toimen välittää. Tärkeitä juttuja!

Sanoisin, että kyllä miehet on ainakin likimain yhtä hyviä toivomaan ajatusten lukua. Miehet ovat ehkä aika hyviä sanoittamaan pinnallisempia ja arkisempia toiveitaan, mutta kun mennään syvemmälle, ei se enää oikein onnistukaan. Tämä toki näkemyksenä hyvin suppealla otannalla itsestäni ja muutamasta ystävästäni.

Seksissä toisaalta pidän myös siitä, että saa tehdä tutkimusretkiä toiseen ja toisen nautintoon. Mutta ennen pitkää sekin kyllä edellyttää asioiden sanottamista.

Viimeisestä kappaleestasi ole prikulleen samaa mieltä!

• Anonyymi

Fyysinen kosketus ilman muuta, tiesinkin. Parasta mitä tiedän on pitkän kävelylenkin ja ruoan jälkeen maata vierekkäin, koskettaa välillä ja lukea kumpikin omaa lehteä. Voi että siinä on hyvä olla.

• Anonyymi

"Rakkauden kielesi on fyysinen kosketus!

Odotat fyysisiä rakkaudenosoituksia myös kumppaniltasi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että hänelle voi olla ominaisempaa ilmaista rakkautta muilla tavoilla."

Eipä päässyt tuo tieto yllättämään. Jos kosketus puuttuu suhteesta, niin minä voin huonosti.

• Anonyymi

Vaikkakaan tuo ei tarkoita, että muut asiat olisivat yhdentekeviä. Mä tykkään myös osoittaa rakkauttani teoilla ja nykyään myös puhuminen ja välittämisen sanoittaminen on mulle helppoa. Tuo jälkimmäisin on kuitenkin tietoisen harjoittelun tulosta, eikä todellakaan ole aina ollut helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikkakaan tuo ei tarkoita, että muut asiat olisivat yhdentekeviä. Mä tykkään myös osoittaa rakkauttani teoilla ja nykyään myös puhuminen ja välittämisen sanoittaminen on mulle helppoa. Tuo jälkimmäisin on kuitenkin tietoisen harjoittelun tulosta, eikä todellakaan ole aina ollut helppoa.

Ja siis jos olen ihan rehellinen, niin myöskään tuo kosketus ei ole aina ollut mulle helppoa, vaikka se mulle se tärkein onkin. Mun ei ole aina aiemmin ollut helppo päästää toista silleen ei seksuaalisesti lähelle, olla haavoittuva ja rento toisen lähellä. Varsinkin myöhäisteininä ja nuorena aikuisena mulla oli hyvin voimakas suojakuori, josta ei ollut helppo päästä tuossa mielessä lävitse.

• Ohhoh, sinäpäs laajasti avasit itseäsi tähän yhteyteen, kiitos siitä!

Kyllä ainakin puhuminen on monlle haastavaa ja vaatii paljon opettelua, minä olen siinä suhteessa aivan samanlainen ja opettelu jatkuu, vastahan tässä ollaan alakoulussa sen asian osalta, mielestäni.

Tavallaan tuo koskettaminen on myös hankala asia itselleni. Olen kyllä kohtalaisen ok koskettamaan, mutta kosketuksen sietäminen onkin sitten aivan eri asia. Siinä minulla riiitää työmaata.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ohhoh, sinäpäs laajasti avasit itseäsi tähän yhteyteen, kiitos siitä!

Kyllä ainakin puhuminen on monlle haastavaa ja vaatii paljon opettelua, minä olen siinä suhteessa aivan samanlainen ja opettelu jatkuu, vastahan tässä ollaan alakoulussa sen asian osalta, mielestäni.

Tavallaan tuo koskettaminen on myös hankala asia itselleni. Olen kyllä kohtalaisen ok koskettamaan, mutta kosketuksen sietäminen onkin sitten aivan eri asia. Siinä minulla riiitää työmaata.

Avasin, koska kuvio ei ainakaan omalla kohdallani ole mitenkään yksioikoinen, vaikka tuo kosketus onkin itselleni se tärkein juttu. Nykyään kosketus on jo luonnollinen juttu, muut kuten sanottu, niin aina ei ole ollut niin ja se juontuu pitkälti äitiini, joka taas ei todellakaan ole halailija.

• Anonyymi kirjoitti:

Avasin, koska kuvio ei ainakaan omalla kohdallani ole mitenkään yksioikoinen, vaikka tuo kosketus onkin itselleni se tärkein juttu. Nykyään kosketus on jo luonnollinen juttu, muut kuten sanottu, niin aina ei ole ollut niin ja se juontuu pitkälti äitiini, joka taas ei todellakaan ole halailija.

Ja olen kiitollinen siitä, että avasit, selkeyttää kummasti ja tuo ymmärrystä myös omiin mahdollisiin ongelmakohtiin.

Meillä ei koko lähisuku ole (myöskään) ollut ikinä mitään halailijoita, niin onhan se näkynyt ja näkyy. Mutta on iso asia jo yksin tiedostaa se, silloin tie on auki kehittymiselle siinä.

• Anonyymi

Ja olen kiitollinen siitä, että avasit, selkeyttää kummasti ja tuo ymmärrystä myös omiin mahdollisiin ongelmakohtiin.

Meillä ei koko lähisuku ole (myöskään) ollut ikinä mitään halailijoita, niin onhan se näkynyt ja näkyy. Mutta on iso asia jo yksin tiedostaa se, silloin tie on auki kehittymiselle siinä.

Mä muistan, kun juttelin joskus teininä isäni kanssa siitä, että satutan vain itseäni sulkeutumalla. Mun isäni oli luonteeltaan hyvin samankaltainen kanssani ja nyt jälkikäteen mä olen tajunnut hyvin monta asiaa, joita hän on aikanaan mulle ohimennen maininnut. Isäni siis oli mies, joka halasi ja äitini taas nainen, joka karttoi halauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä muistan, kun juttelin joskus teininä isäni kanssa siitä, että satutan vain itseäni sulkeutumalla. Mun isäni oli luonteeltaan hyvin samankaltainen kanssani ja nyt jälkikäteen mä olen tajunnut hyvin monta asiaa, joita hän on aikanaan mulle ohimennen maininnut. Isäni siis oli mies, joka halasi ja äitini taas nainen, joka karttoi halauksia.

Nuo hienoja nuo myöhemmän ymmärtämisen havainnot, niistä tulee aina niin hyvä mieli ja arvostus, rakkaus sitä toista ihmistä kohtaan kasvaa kerta kerran jälkeen. Kai se kuuluu kasvamiseen, jos vain lähellä on ollut sellaisia ihmisiä lapsuudessa/nuoruudessa.

Meilläkin on äitini kanssa keskusteluyhteys kehittynyt aivan uskomattomalle tasolle vanhemmiten, kaikesta voidaan puhua ja puhutaankin. Se on selvittänyt monia asioita väliltämme minun lapsuuteni ja nuoruuteni osalta ja olen siitä kaikesta todella kiitollinen, ehkä myös edelleen jotenkin yllättynyt, toki yvällä tavalla.

Mikähän siinä on, että aika usein nuo halaukset yms. lapsuudessa/nuoruudessa menevät sukupuolittain ristiin? Että äidit ovat siinä suhteessa läheisempiä pojille ja isät taas tyttärille? Tai siis oman suppean kokemuksen perusteella noin.

• Anonyymi

Nuo hienoja nuo myöhemmän ymmärtämisen havainnot, niistä tulee aina niin hyvä mieli ja arvostus, rakkaus sitä toista ihmistä kohtaan kasvaa kerta kerran jälkeen. Kai se kuuluu kasvamiseen, jos vain lähellä on ollut sellaisia ihmisiä lapsuudessa/nuoruudessa.

Meilläkin on äitini kanssa keskusteluyhteys kehittynyt aivan uskomattomalle tasolle vanhemmiten, kaikesta voidaan puhua ja puhutaankin. Se on selvittänyt monia asioita väliltämme minun lapsuuteni ja nuoruuteni osalta ja olen siitä kaikesta todella kiitollinen, ehkä myös edelleen jotenkin yllättynyt, toki yvällä tavalla.

Mikähän siinä on, että aika usein nuo halaukset yms. lapsuudessa/nuoruudessa menevät sukupuolittain ristiin? Että äidit ovat siinä suhteessa läheisempiä pojille ja isät taas tyttärille? Tai siis oman suppean kokemuksen perusteella noin.

Mun äitin on aina ollut pidättyväinen halauksissa ihan kaikkien suhteen. Nyt vanhuuttaan, hän on vähän oppinut halaamaankin ja lapsenlapsiaan hän halailee kyllä, ihan sukupuolesta riippumatta. Tuo on ihan selkeästi muuttunut sen jälkeen kun isäni kuoli.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun äitin on aina ollut pidättyväinen halauksissa ihan kaikkien suhteen. Nyt vanhuuttaan, hän on vähän oppinut halaamaankin ja lapsenlapsiaan hän halailee kyllä, ihan sukupuolesta riippumatta. Tuo on ihan selkeästi muuttunut sen jälkeen kun isäni kuoli.

No me ei olla äidin kanssa vieläkään opittu halaamaan, vaan ne tilanteet on aika kankeita ja alkavat naurattamaan molempia. On siitä puhuttukin ja todettu että ihan sama, kunhan molemmat ymmärretään toisiamme 😊

• Anonyymi

No me ei olla äidin kanssa vieläkään opittu halaamaan, vaan ne tilanteet on aika kankeita ja alkavat naurattamaan molempia. On siitä puhuttukin ja todettu että ihan sama, kunhan molemmat ymmärretään toisiamme 😊

Ai niin ja pitää vielä tuohon testiin itseensä kommentoida sen verran, että siellä oli muutamassakin kohtaa mainittuna jotain hierontaa, jota minä en koe sellaiseksi kosketukseksi, joka resonoisi rakkauden kieleni kanssa. Mä en kaipaa ikinä mitään muuten vain hierontoja, vaan vain, jos johonkin sattuu. Noissa tilanteissa se taas on minulle teko tai palvelus kuten se kai oli tuossa testissä nimetty. Jos toisella on selkä kipeä ja hieron häntä, niin koen tekeväni palveluksen, en saavani tai antavani kosketusta. Hieroja voi mulle olla ihan se tuntematon ammattilainenkin, eikä siihen liity mitään sen kummempaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja pitää vielä tuohon testiin itseensä kommentoida sen verran, että siellä oli muutamassakin kohtaa mainittuna jotain hierontaa, jota minä en koe sellaiseksi kosketukseksi, joka resonoisi rakkauden kieleni kanssa. Mä en kaipaa ikinä mitään muuten vain hierontoja, vaan vain, jos johonkin sattuu. Noissa tilanteissa se taas on minulle teko tai palvelus kuten se kai oli tuossa testissä nimetty. Jos toisella on selkä kipeä ja hieron häntä, niin koen tekeväni palveluksen, en saavani tai antavani kosketusta. Hieroja voi mulle olla ihan se tuntematon ammattilainenkin, eikä siihen liity mitään sen kummempaa.

Olen täysin samaa mieltä tuosta, hieronta on "vain" hieronta, ei siinä ole muita tarkoituksia taustalla, se on palvelus toiselle.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä tuosta, hieronta on "vain" hieronta, ei siinä ole muita tarkoituksia taustalla, se on palvelus toiselle.

Niin ja kun ainakin itselleni sen hieronnan kuuluu tuntua, sen kuuluu ihan sattua ja jopa kunnolla, jotta siitä on jotakin hyötyä. Se ei ole mulle mitään hipeltelyä, joka hierontana alkaisi lähinnä vain veetuttaa, jos vaikka hartioihin sattuu ja toinen vaan hipeltää.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kun ainakin itselleni sen hieronnan kuuluu tuntua, sen kuuluu ihan sattua ja jopa kunnolla, jotta siitä on jotakin hyötyä. Se ei ole mulle mitään hipeltelyä, joka hierontana alkaisi lähinnä vain veetuttaa, jos vaikka hartioihin sattuu ja toinen vaan hipeltää.

No tuohon en ota kantaa, makuasioita jotka pitää selvittää kulloisenkin hierottavan kanssa ennen kuin alkaa runnomaan 😁

• Anonyymi

No tuohon en ota kantaa, makuasioita jotka pitää selvittää kulloisenkin hierottavan kanssa ennen kuin alkaa runnomaan 😁

Hieronta on hieronta. Hipellystä ei voi kutsua hieronnaksi. Kysy vaikka hierojilta. 🤣

• Anonyymi

Joka hipellystä kaipaa, ei selvästikään koe hieronta kaipaavaa oikeaa kipua.

• Anonyymi kirjoitti:

Hieronta on hieronta. Hipellystä ei voi kutsua hieronnaksi. Kysy vaikka hierojilta. 🤣

On toki, mutta siinäkin on eronsa mistä kukakin tykkää, runnotaanko kunnolla vai vähän hellemmin. Ja riippuen myös lihasjumeista aina ei ole hyvä ratkaisu runtata täysillä, vaan toisinaan kevyempi mukilointi on parempi 😁

• Anonyymi

On toki, mutta siinäkin on eronsa mistä kukakin tykkää, runnotaanko kunnolla vai vähän hellemmin. Ja riippuen myös lihasjumeista aina ei ole hyvä ratkaisu runtata täysillä, vaan toisinaan kevyempi mukilointi on parempi 😁

Mistä ihmeestä sä edes jonkun "täysillä runttaamisen" keksit? Mä ainakaan en ole sellasesta yhdelläkään lauseella puhunut. Kun paikat on kunnolla jumissa, niin vähempikin sattuu niin maan saatanasti ja tuosta kuvaamastasi lähtisi taju. Muutama syvätuntopiste on sellanen, että siihen run runtaat täysillä, niin siitä lähtee jokaiselta taju. Kyllä kai nyt jotain järkeä saa käyttää?

• Hei bro!

Ollaan pitkästä aikaa samiksia..
      Rakkauden kieleni on myönteiset sanat.

Sinusta tuon uskonkin, itselleni pienoinen yllätys, mutta käypi järkeen,kun pikkuisen jaksaa kelata..

• Yo Sis!

Miksiköhän en voi sanoa olevani tästäkään yllättynyt 😂

No minä olenkin sellainen suupaltti, että mikään muu kohdallani olisi omituista. Sinun kohdallasi... En itse asiassa osaisi sanoa mikä niistä vaihtoehdoista tulisi sinusta ekana mieleen, kun joistain muista pystyn heti sanomaan. Erikoista, oikeastaan, pitääpä makustella asiaa miksi en saa tässä mielessä sinusta selkeää mielikuvaa...

Yo Sis!

Miksiköhän en voi sanoa olevani tästäkään yllättynyt 😂

No minä olenkin sellainen suupaltti, että mikään muu kohdallani olisi omituista. Sinun kohdallasi... En itse asiassa osaisi sanoa mikä niistä vaihtoehdoista tulisi sinusta ekana mieleen, kun joistain muista pystyn heti sanomaan. Erikoista, oikeastaan, pitääpä makustella asiaa miksi en saa tässä mielessä sinusta selkeää mielikuvaa...

Niih.. ehkä mä en vielä ole avautunut sinulle aidosti. Sä kun olet vielä minulle pala saippuaa ja en mä tosissani luota sellaiseen, jota en oikeasti tunne.

Aina ajattelen ihmisistä hyvää, kunnes toisin todistetaan. Minulla on pikkuisen sellainen taipumus kerätä vahvoja persoonia läheisikseni.

Paras hetki sinun kanssasi mielestäni oli se kun syötiin hamppareita ja puhuttiin. Siis oikeasti puhuttiin. Sitä tunnetta en ole sen jälkeen sinusta saanut.. sen liiemmin kuin kai antanutkaan. Mutta joo.. syvälliset keskustelut ovat minulle ihmissuhteissa tärkeitä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Niih.. ehkä mä en vielä ole avautunut sinulle aidosti. Sä kun olet vielä minulle pala saippuaa ja en mä tosissani luota sellaiseen, jota en oikeasti tunne.

Aina ajattelen ihmisistä hyvää, kunnes toisin todistetaan. Minulla on pikkuisen sellainen taipumus kerätä vahvoja persoonia läheisikseni.

Paras hetki sinun kanssasi mielestäni oli se kun syötiin hamppareita ja puhuttiin. Siis oikeasti puhuttiin. Sitä tunnetta en ole sen jälkeen sinusta saanut.. sen liiemmin kuin kai antanutkaan. Mutta joo.. syvälliset keskustelut ovat minulle ihmissuhteissa tärkeitä.

Se on on varmaan jossain määrin molemminpuolista, saippuaisuus, mutta mitäpä tuosta, aika tekee tehtävänsä, mitä ikinä se tarkoittaakaan tässä yhteydessä.

Se keskustelutuokio oli kyllä loistava! Täytynee siis ottaa se uusiksi viimeistään tulevana kesänä. Sama aika, sama paikka? 😁

Se on on varmaan jossain määrin molemminpuolista, saippuaisuus, mutta mitäpä tuosta, aika tekee tehtävänsä, mitä ikinä se tarkoittaakaan tässä yhteydessä.

Se keskustelutuokio oli kyllä loistava! Täytynee siis ottaa se uusiksi viimeistään tulevana kesänä. Sama aika, sama paikka? 😁

No se ilta voidaan ottaa uusiksi monin tavoin. Mutta en nyt heti laittaisi biletystä ja henkeviä samaan iltaan.

Juu luulen, että se saippuaisuus voipi olla molemmin puolista, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Jos nyt mitään..

Mutta luulen kuitenkin, että pidän sinusta. Bro.

No se ilta voidaan ottaa uusiksi monin tavoin. Mutta en nyt heti laittaisi biletystä ja henkeviä samaan iltaan.

Juu luulen, että se saippuaisuus voipi olla molemmin puolista, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Jos nyt mitään..

Mutta luulen kuitenkin, että pidän sinusta. Bro.

Varmaankin parempi vaihtoehto sille illalle olisi ihan vain himmailla jomman kumman luona, höpötellä, ehkä kuunnella taustalla musiikkia, nauttia hieman kielenkantimia notkeuttavia aineksia. Olla vaan yhdessä ja turista.

Se viime kesän episodi syntyi kauniisti luonnostaan, vain tapahtui siinä hetkessä, sekin teki siitä sille erityistä sädekehää ja vielä ensitapaamisella.

Kaipa se saippuaisuus on juuri sitä jonkinlaista suojamuuria, toisen hahmottamista.

Ehkäpä niin. Minä kyllä pidän sinusta 😁

Varmaankin parempi vaihtoehto sille illalle olisi ihan vain himmailla jomman kumman luona, höpötellä, ehkä kuunnella taustalla musiikkia, nauttia hieman kielenkantimia notkeuttavia aineksia. Olla vaan yhdessä ja turista.

Se viime kesän episodi syntyi kauniisti luonnostaan, vain tapahtui siinä hetkessä, sekin teki siitä sille erityistä sädekehää ja vielä ensitapaamisella.

Kaipa se saippuaisuus on juuri sitä jonkinlaista suojamuuria, toisen hahmottamista.

Ehkäpä niin. Minä kyllä pidän sinusta 😁

Juu.. olisi varmasti nautinnollista ihan vaan höpötellä. Sillain hissukseen. Ja jos ei ole sanottavaa, ihan vaan kuunnella toista.

Oisko? No se on varmaa, ettei sulta sanottava lopu.

Kysymys kuuluukin teille vai meille? Ja koska?

Juu.. olisi varmasti nautinnollista ihan vaan höpötellä. Sillain hissukseen. Ja jos ei ole sanottavaa, ihan vaan kuunnella toista.

Oisko? No se on varmaa, ettei sulta sanottava lopu.

Kysymys kuuluukin teille vai meille? Ja koska?

Olis, se olis hyvä kattaus.

Voi mutkin joskus hiljaseks saada, semminkin mitä syvemmälle aiheissa mennään.

Mulla on noi kaksi karvasta kaveria, jotka asettaa pieniä erityisvaatimuksia tapaamiselle. Täytyy puntaroida, ei niitä mahdoton ole siirrelläkään, nyt kun se kaikkein arin siirtyi ajasta iäisyyteen.

Milloin? Kevään mittaan.

Olis, se olis hyvä kattaus.

Voi mutkin joskus hiljaseks saada, semminkin mitä syvemmälle aiheissa mennään.

Mulla on noi kaksi karvasta kaveria, jotka asettaa pieniä erityisvaatimuksia tapaamiselle. Täytyy puntaroida, ei niitä mahdoton ole siirrelläkään, nyt kun se kaikkein arin siirtyi ajasta iäisyyteen.

Milloin? Kevään mittaan.

Juu.. kevään mittaan.. se sopii. Karvakamusi pitää ehdottomasti ottaa huomioon. Katsellaan sitä tarkemmin vaikka maaliskuussa. Ei tässä jäniksen selässä olla..

Mä olen muutoinkin ollut aika vähän palstalla, on ollut muuta ja kai jonkinlaista palstaväsymystä pukkaa. Aikalailla tyhjää länkytystähän tää palstailu on välillä ollut.

Juu.. kevään mittaan.. se sopii. Karvakamusi pitää ehdottomasti ottaa huomioon. Katsellaan sitä tarkemmin vaikka maaliskuussa. Ei tässä jäniksen selässä olla..

Mä olen muutoinkin ollut aika vähän palstalla, on ollut muuta ja kai jonkinlaista palstaväsymystä pukkaa. Aikalailla tyhjää länkytystähän tää palstailu on välillä ollut.

Katselu maaliskuun puolella on hyvä. Katithan kyllä liikkuu, mutta herrasväki aiheuttaisi maalliselle omaisuudellesi riskitilanteita, kas kun kaikki on uutta ja jännää, joka paikkaan pitää saada kiivetä ja teroitella kynsiä. Niin se on yksi huomioitava näkökulma 😂

Vähän on palstaväsyä ilmassa monollakin taholla, olen huomannut, itselläkin. No kevät tulla jolkottelee, niin tulee muutakin tekemistä, se on ihan hyvä. Voi sitten palailla palstalle enemmän taas syksyn pimeillä, jos siltä tuntuu.

• Rakkauden kieli oli yhteinen aika.

• Anonyymi

Rakkauden kielesi on fyysinen kosketus!

Täytyy kyllä sanoa, että tämä kysymys oli melko tavalla hakoteillä ja sievistelty pilalle:

5. Milloin tunnet syvintä yhteyttä rakkaaseesi?

Kun makaamme vierekkäin sohvalla ja kosketamme toisamme.

Kyllähän fakta on se, että syvin tunne syntyy syväluotaamalla ja kunnollisten molemminpuolisten orgasmien jälkeen :)

-keinovaginamies-

• Olen jossain määrin kyllä samaa mieltä kanssasi tuon kohta 5. vastauksesta, hieman hämmästelin kun kyseistä tilannetta ei löytynyt vastausvaihtoehdoista 😂

• Anonyymi

"Kyllähän fakta on se, että syvin tunne syntyy syväluotaamalla ja kunnollisten molemminpuolisten orgasmien jälkeen :)"

Se on kyllä jännä, miten eri tavoin eri ihmiset nämä asiat kokevat. Mä en ole koskaan kokenut olevani kauempana kumppanista, kuin molemminpuolisen orgasmin jälkeen. Siinä kohtaa ei kumpaakaan voisi vähempää toisen läheisyys tai edes läsnäolo kiinnostaa.

• Anonyymi

Todellinen rakkaus on kuin aavet, joista kaikki puhuvat ja harvat ovat nähneet.

-Francois de La Rochefoucauld

• Anonyymi

Jos haluat että sinua rakastetaan, ole rakastettava.

-Publius Ovidius Naso

• Anonyymi

Rakkauden kielesi on nyrkki perseeseen!

Aika hurjaksi menneet nämä iltapulujen analyysit mielestäni.

• Anonyymi

Onko pakko vastata kun eduskunta leikkaa ja säätää ja säästää kaiken puolesta lesta. Siinähän sydämmellisimmät tulikin

• Anonyymi

Teetkö näi siksi että yrität naiselta sitä pillua saada

• Anonyymi

"Rakkauden kielesi on yhteinen aika!

Sinulle on tärkeintä, että saat viettää yhteistä aikaa kumppanisi kanssa. Osoitat rakkauttasi järjestämällä teille mukavaa tekemistä, oli se sitten sohvalla oleilua, treffit viikonloppuna tai yhteinen harrastus. Haluat hetkiä, jolloin keskitytte vain toisiinne, keskustelette ja osoitatte kiinnostusta toisianne kohtaan.

Yhteisen laatuajan järjestäminen voi olla vaikeaa, jos arki on kovin kiireistä. Muista siis, että rakkautta voi osoittaa ja antaa monilla muillakin tavoilla."

Kirjautumaton palstalutka

• Anonyymi

Rakkauden kielesi on myönteiset sanat!

No enpä tiedä uskoako itsekään tuohon. Oikeastaan en usko tuohon.

• Ai? No aika kevyt testihän se olikin.

• Anonyymi

Sama tulos tuli minulle.

• Koetko, että se vastaa sinun omaa käsitystäsi asiasta omalla kohdallasi?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Myönteiset sanat. Jaa... mitähän tuohon nyt sanoisi. Ehkä kuitenkin olen ennemmin tekojen kannalla? Että huomioi toisen siinä arjessa. Mä en jaksa puhki analysointeja, mutta en myöskään umpimielisiä tyyppejä.

xLiner

• Se voi olla, että ne sanat ovat juuri ja juuri korkeammalla kuin muut asiat, tuon suppean testin mielestä.

Itsekin mieltäisin itseni ennemmin tekojen kautta kuin sanojen, mutta sanat tuo testi nyt minullekin antoi tulokseksi.

• Mielestäni itsellä on tuo fyysinen kosketus ja puhe noin fifty-sixty. Kyllä multa puhetta tulee. Ei ole ongelma. Kosketus ja läheisyys ovat myös erittäin tärkeitä asioita. Arjen romantiikka on ihan parasta. 😍

"Rakkauden kielesi on fyysinen kosketus!

Odotat fyysisiä rakkaudenosoituksia myös kumppaniltasi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että hänelle voi olla ominaisempaa ilmaista rakkautta muilla tavoilla."

Kiva testi! 😊

• Varmastikin useimmilla se on kahden primäärin välillä tasapainoilua, näin luulisin kommenttien perusteella. Itselläkin puhe ja teot on ne mitä pidän primääreinä, nyt testi sanoi että puhe on ykköseni 😁

• Anonyymi

1. Rakkauden kielesi ovat lahjat!
      2. Rakkauden kielesi on myönteiset sanat!
      3. Rakkauden kielesi on yhteinen aika!

Rakkauden kielen suhteen olen varsin monipuolinen. Välillä toki palvelukset ja jopa fyysinen kosketus on paikallaan.

- Sheena

• Eli kaikki käy, kunhan rakastaa 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3233
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2644
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2268
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      490
      2159
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1930
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1913
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1754
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1702
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1657
    Aihe