Kahden kanssa tapailu yhtäaikaa

Anonyymi-ap

Olin tapaillut tai seurustellut viime kesästä lähtien yhden naisen kanssa ja meille tuli syksyllä parin viikon tauko seurustelussa. Sinä aikana tapailin tietysti muita naisia, joista yksi sattui olemaan varattu. Palasin yhteen tämän seurustelemani naisen kanssa, mutta samalla tapailin myös tätä varattua naista, koska hän on niin mielenkiintoinen tapaus.

Joulukuussa erosimme kuitenkin lopullisesti tämän seurustelemani naisen kanssa. Tapailin tämän jälkeen tätä varattua naista sekä tutustuin yhteen uuteen naiseen. Varattu nainen jäi kiinni miehelleen ja emme voineet tapailla viime kuussa lainkaan. Sinä aikana tapailin intensiivisesti tätä uutta naista, olimme joka toisen viikon yhdessä kun naisella on lapset vuoroviikoin. Helmikuun alussa tämä varattu nainen otti minuun yhteyttä ja aloimme tapailla taas uudelleen, pääosin niillä viikoilla kun en nähnyt tätä toista naista. Olen nyt miettinyt, miten pitkään voin jatkaa tätä. Joskus olen buukannut näiden naisten tapaamisen samalle päivälle, toisen päivälle ja toisen illalle. Varattu nainen tietää minulla olevan sutinaa myös toisen naisen kanssa. Tämä toinen nainen ei taas tiedä, että tapailen myös tätä varattua naista.

Ykkösvaihtoehtoni olisi tämä varattu nainen, mutta hän ei ole vielä eronnut miehestään. Tästä toisestakin naisesta tykkään ja koska emme voi nähdä kovin usein varatun naisen kanssa, niin vietän aikaani sitten tämän toisen naisen kanssa. En uskalla luopua kummastakaan ennen kuin tiedän, kumman kanssa juttu johtaisi pidempiaikaisempaan suhteeseen mutta ainainen valehtelu ja salailu alkaa ottaa jo veronsa.

32

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska tarina:). Kerro miten käy.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17760917T

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eikö sinulla ole mitään moraalia.

    • Anonyymi

      " En uskalla luopua kummastakaan ennen kuin tiedän, kumman kanssa juttu johtaisi pidempiaikaisempaan suhteeseen mutta ainainen valehtelu ja salailu alkaa ottaa jo veronsa."

      Mun mielestä sulla ei oo mitään pelättävää. Tähän mennessäkin sulle on koko ajan löytynyt uusi kiinnostava tyyppi, kyllä niitä löytyy jatkossakin.

      Se sun varattu jo tietää tilanteen. Kerro sille toisellekin totuus, niin ei tartte edes valehdella.

      Mä en nimittäin oikeasti usko, että valehtelu tekee mielenterveydelle hyvää. Uskon, että se ikäänkuin vieraannuttaa sut aidosta sinusta ja lisää pinnallisuuden ja irrallisuuden kokemusta. Ei sellaista kannata ruokkia.

      • Anonyymi

        En uskalla kertoa tälle toiselle naiselle tapailevani myös tätä varattua, sillä hän varmasti pistää suhteemme sitten poikki. En ole kuitenkaan vielä valmis luopumaan hänestäkään, hän on hyvin varteenotettava nainen hänkin.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kertoa tälle toiselle naiselle tapailevani myös tätä varattua, sillä hän varmasti pistää suhteemme sitten poikki. En ole kuitenkaan vielä valmis luopumaan hänestäkään, hän on hyvin varteenotettava nainen hänkin.

        -ap

        No kyllä ymmärrän, ettet tunne olevasi valmis.

        Mutta mieti mihin tuo valehtelu voisi johtaa. Tiedätkö sellaisia ihmisiä, jotka turvautuvat valheeseen joka jutussa? Herättääkö sellainen sinussa kunnioitusta? Haluaisitko olla sellainen? Tuskin. Mutta luulen, että valehtelijaksi tullaan valehtelemalla.

        Entä miltä sitten tuntuisi elää niiden valheidensa keskellä? En tiedä, mutta olen tavannut paljon ihmisiä, jotka valittelevat elämänsä merkityksettömyyttä. Henkilökohtaisesti uskon, että merkityksellisyyttä voi vaalia vaan pyrkimällä aitouteen ja rehellisyyteen, ja pyrkimällä pois tilanteista, joissa ei uskalla tehdä oikeita valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kertoa tälle toiselle naiselle tapailevani myös tätä varattua, sillä hän varmasti pistää suhteemme sitten poikki. En ole kuitenkaan vielä valmis luopumaan hänestäkään, hän on hyvin varteenotettava nainen hänkin.

        -ap

        Onpa itsekästä ajattelua 🤔


    • Anonyymi

      Ainut toimiva ratkaisu tuohon taitaa olla vuorotteluvapaa ja se on kyllä ihan neuvoteltavissa oleva juttu 😁

    • Parhaiten pääset kiinni asian moraaliseen puoleen, kun mietit että miltä ittestäsi tuntuisi, jos sinulle tehtäisiin sama. Tapailisit naista jolle olet back up plan.

    • Anonyymi

      Ihan kokemuksella voin sanoa, että rikot vaan itteäs. Ethän sä voi luottaa siihen naiseen pitkän päälle, joka vierasta lekaa hakee. Jos parisuhteeseen päädyttekin, niin on vaan ajan kysymys jolloin arki alkaa kyllästyttää ja etsii jotain uutta vierasta lekaa ja sitten sä oot täällä taas ihmettelemässä, että kuinka tässä näin kävi.

      Voi olla, että tuolla toisellakin naisella on samanlainen tilanne. Et ilmeisesti oo sen lapsia tavannut, joten todennäköisesti oot vain se jolta käydään rebound hengessä hakemassa melaa seksinnälkään. Sori vaan.

      Ehkä on paras ottaa pieni aikalisä ja mieti sen aikana, että mitä sä oikeasti haluat elämässä saada aikaan ja minkälaisen elämän sä haluat sen ympärille rakentaa. Sen jälkeen kyllä löytyy se jonka kanssa sitä elämää voi rakentaa aidosti.

      • Anonyymi

        Oon kyllä tavannut jo tämän toisen naisen lapset, varatun naisen lapsia en luonnollisestikaan ole tavannut. En usko että olen tälle toiselle naiselle vain pelkkä pano, koska on esitellyt mut jo muksuilleenkin. Periaatteessa ollaan tämän varatun naisen kanssa samassa veneessä, että molemmat pettää tahoillaan. Kyllä mä tiedän, mitä elämältäni haluan ja se on parisuhde, elämänkumppanin löytäminen.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä tavannut jo tämän toisen naisen lapset, varatun naisen lapsia en luonnollisestikaan ole tavannut. En usko että olen tälle toiselle naiselle vain pelkkä pano, koska on esitellyt mut jo muksuilleenkin. Periaatteessa ollaan tämän varatun naisen kanssa samassa veneessä, että molemmat pettää tahoillaan. Kyllä mä tiedän, mitä elämältäni haluan ja se on parisuhde, elämänkumppanin löytäminen.

        -ap

        Taas yksi itserakas idiootti asialla!
        Miksi maailmassa sinä menet sekoittamaan viattomien lasten päät?! He saattavat kiintyä sinuun ja alkaa luottamaan yhteen uuteen aikuiseen.
        Kohta sinä häippäsetkin kuvioista ja taas on yksi "hyvä" aikuinen repäisty heidän elämästään! Luuletko olevasi hyväntekijä?
        Pysy nyt näko- ja kuuloetäisyydellä noista lapsista!

        äiti etsii kumppania , ehkä vakavastikin. Sinä et tässä vaiheessa ole hänen etsimänsä kumppani, jos koskaan.
        Aikuiset sotkevat elämänsä huolellisesti tehdyillä valinnoillaan muutta on lähes rikollista sotkea siihen lapsia!


    • Anonyymi

      Kumpi puhui toista kieltä?

    • Anonyymi

      Et tiedä mitä haluat. Jos ihan epäitsekkäästi ajattelet niin jättäisit ne sinkkuraukat rauhaan jos olettavat että haluat parisuhteen heidän kanssaan. Se varatun kanssa on kinkkisempi homma ja teidän täytyy luottaa, arvostaa ja olla sekaisin toisistanne että se homma toimisi kun/jos hän eroaa.

    • Anonyymi

      Syödä ja säästää kakkua, vanha sanonta. Toivottavasti tulet järkiisi ja ymmärrät ettei varattua tavata. Samalla loukkaat myös toista naista. Pelimiehelle jää yleensä mustunu makkara käteen.

    • Anonyymi

      Aikamoinen pukki olet.

    • Anonyymi

      Ei tuosta hyvää parisuhdetta tuon sinkun kanssa voi saada aikaan, jos et edes nyt alussa ole yhtään kiinnostunut hänen tunteistaan, vaan itsekkäästi koitat vain varmistaa omat halusi. Mitäpä jos lähtisit liikkeelle ihan erilaisesta suhdemuodosta? Sellaisesta, jossa olisi ihan sallittua olla useamman kanssa. Sinunlaisesi ihmisen ei pitäisi ryhtyä parisuhteeseen. Sellainen ei ole sinua varten, sillä se vaatii uskollisuutta. Mikään muukaan suhde ei oikeastaan ole hyvä, jos muiden kunnioitus ja tunteiden huomioiminen ei sinulta onnistu

    • Anonyymi

      Niin että tervetuloa pettämisen ja salailun ihanaan maailmaan-pitää olla kylmä pelimies kun tähän rupeaa

      • Anonyymi

        Ehkäpä oon sitten kylmä pelimies. Mutta minkäs teet, jos on tunteita kahta naista kohtaan. Tilanteeni on edelleen sama, tapailen näitä molempia naisia kun se nyt on ollut niin helppoa. Jotain ratkaisuja kai tässä pitäisi alkaa tehdä, mutta kun tilanne ei ole vielä selkeä kummankaan naisen osalta. Varattu nainen on periaatteessa eronnut miehestään, laittaneet asunnon myyntiin mutta asuvat edelleen yhdessä. Jos hän vain suinkin olisi täysin vapaa, niin valitsisin hänet. Mutta kun ei vielä ole ja toinenkin nainen on kuvioissa ja häneenkin tunteita, niin jatkan edelleen molempien kanssa.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä oon sitten kylmä pelimies. Mutta minkäs teet, jos on tunteita kahta naista kohtaan. Tilanteeni on edelleen sama, tapailen näitä molempia naisia kun se nyt on ollut niin helppoa. Jotain ratkaisuja kai tässä pitäisi alkaa tehdä, mutta kun tilanne ei ole vielä selkeä kummankaan naisen osalta. Varattu nainen on periaatteessa eronnut miehestään, laittaneet asunnon myyntiin mutta asuvat edelleen yhdessä. Jos hän vain suinkin olisi täysin vapaa, niin valitsisin hänet. Mutta kun ei vielä ole ja toinenkin nainen on kuvioissa ja häneenkin tunteita, niin jatkan edelleen molempien kanssa.

        -ap

        Ole yksin älä pelaile ei sinua voi ottaa vakavasti koskaan jos jatkat tuolla tielläsi tulet sen huomaamaan vaikkei naiset saisikaan tietää kuinka montaa pidät samaan aikaan se että katsot peiliin itseäsi saatat sen ymmärtää
        ”haluanko minä ***** elää näin, mitä oikeastaan haluankaan elämältä? Lapsia vaimon? Niin juuri, ei vaimoa tai lapsia tuolla elämän tyylillä saada tai jos niin ei ehjää ja rakastavaa perhettä!


      • Anonyymi

        Pahinta ettei miehet ole ainoita naiset alkanut elää myös tuolla tavalla…..


    • Anonyymi

      Semmosta se on, kun on pakko olla edes joku, johon kassit tyhjää, eikä ole minkäänlaista selkärankaa. Niljakasta.

    • Anonyymi

      Öäöö,joskus muinoin varattiin lapsina telkkarista "kauniita ja rohkeita" niin tuota siinä oli vähän samanlainen keissi.
      Lopulta kyllästyin koko sarjaan kun se oli yhtä suhde pyöritystä koko ajan että meni maku ,kokonaan.

    • Anonyymi

      Oot kyllä aika mahdoton tapaus. Aika laskelmoiva vielä, you must be joking 😅
      Mitä käytännössä haet noilta naisilta, eli mikä on pointtisi tapailla noita naisia?.

      • Anonyymi

        Kyllä mä parisuhdetta haen, mieluummin pidempiaikaista mutta lyhyempikin käy.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä parisuhdetta haen, mieluummin pidempiaikaista mutta lyhyempikin käy.

        -ap

        Et selvästikään ymmärrä mitä vahinkoa teet lapsille.
        Pelaisit pelejäsi lapsettomien kanssa.
        Saatat vielä joskus yllättyä jos kohtaat samanlaisen naisversion ja jäät rannalle.


    • Anonyymi

      Minulla on aina kaksi. Se on ihan ok.

    • Anonyymi

      2-3 naista menee ihan hyvin kerralla pyörityksessä kun muistaa vaan mitä kelle valehtelee. Mä oon hyvä kans puhuu akoille lässytyksiä. Sillä saa helposti.

    • Anonyymi

      Päivitystä tilanteeseen. Tuo toinen nainen ketä tapailin poistui kuvioista kuukausi sitten. Varattu nainen ei saanut miehensä kanssa asuntoaan myytyä ja juttumme junnasi paikallaan eikä tavattu kuukauteen. Niinpä liityin Tinderiin, josta kuitenkin poistuin kun tuo varattu otti taas yhteyttä. No nyt ollaan taas tapailtu varatun kanssa, saivat asunnon myytyä mutta vielä pitää odotella että muuttavat virallisesti erilleen ennen kuin voidaan julkisesti tapailla ilman piilottelemista.

      -ap

      • Anonyymi

        Tiedäthän että: kerran pettäjä on aina pettäjä. Et ole sen kummempi petettävä kuin tuon varatun naisen puoliso. Vakka on kantensa löytänyt.


    • Anonyymi

      Miten voit tehdä, elää noin?

    • Anonyymi

      anna mämmi kertoo lehdes, että hällä on useita suhteita yhtä aikaa ja nuorempana ollut kova juhlimaan yms, ja aikoo adoptoida ulkomailta lapsen yksin.
      Ite kyllä uskallan epäillä onko tai toteutuuko lapsen parhaaksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe