Kaksi vuotta myöhemmin meni 2.23.
Vuosi tästä eteenpäin meni 2.21,50.
Toivottavasti 2.20 ehtii mennä rikki ennen kuin ikä tulee vastaan. Totista treeniä ja lahjakkuutta vaatii, että pääsee tuollaiseen vauhtiin.
Tommi, 26, juoksi elämänsä ensimmäisen maratonin. Aika 2.28,34. Paljonko paranee vielä?
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Läntinen vai?
- Anonyymi
Some on ROSKAVÄELLE (Teemu Keskisarja, tuleva Presidentti)
paras pitää tulokset korkeintaan lehtien jakamana ja lyödä luu kurkkuun someyöhöttäjille- Anonyymi
Vai että oikein luu kurkkuun? Etkö uskalla öyhöttää treeniäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että oikein luu kurkkuun? Etkö uskalla öyhöttää treeniäsi?
Eipä taida Niinistökään enää turhanpäiväisiä tviittailla. Ken helmen haluaa, sen pitää se itse kalastaa. Helmenkalastajan homma on antoisaa, somekuningattaret tulee ja etenkin menee.
Juhana myy kursseja, mutta vain yöhötykseen. Ne tekee, jokka osaa ja kykenee.
- Anonyymi
Sub 2.30 ensimmäisellä yrityksellä on kova veto. Premium runner.
- Anonyymi
Some on sirkushuvi, hyvin tärkeä rahvaan ja roskaväen kurissa pitämiseksi. Vasta sitten alkaa vallankumous, kun some suljetaan suomalaisilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771242
- 1131210
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804