Kaksi vuotta myöhemmin meni 2.23.
Vuosi tästä eteenpäin meni 2.21,50.
Toivottavasti 2.20 ehtii mennä rikki ennen kuin ikä tulee vastaan. Totista treeniä ja lahjakkuutta vaatii, että pääsee tuollaiseen vauhtiin.
Tommi, 26, juoksi elämänsä ensimmäisen maratonin. Aika 2.28,34. Paljonko paranee vielä?
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Läntinen vai?
- Anonyymi
Some on ROSKAVÄELLE (Teemu Keskisarja, tuleva Presidentti)
paras pitää tulokset korkeintaan lehtien jakamana ja lyödä luu kurkkuun someyöhöttäjille- Anonyymi
Vai että oikein luu kurkkuun? Etkö uskalla öyhöttää treeniäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että oikein luu kurkkuun? Etkö uskalla öyhöttää treeniäsi?
Eipä taida Niinistökään enää turhanpäiväisiä tviittailla. Ken helmen haluaa, sen pitää se itse kalastaa. Helmenkalastajan homma on antoisaa, somekuningattaret tulee ja etenkin menee.
Juhana myy kursseja, mutta vain yöhötykseen. Ne tekee, jokka osaa ja kykenee.
- Anonyymi
Sub 2.30 ensimmäisellä yrityksellä on kova veto. Premium runner.
- Anonyymi
Some on sirkushuvi, hyvin tärkeä rahvaan ja roskaväen kurissa pitämiseksi. Vasta sitten alkaa vallankumous, kun some suljetaan suomalaisilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565140Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921426
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041388En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015