Onko mustat sukkahousut naisen säärissä sexyä?

FemmeMatale

Ovatko naisen sääret sexyt mustissa sukkahousuissa nähtynä vai ovatko miesten mielestä sukkahousut täydellinen turn-off?
Ovatko mustat sukkahousut sexymmän näköiset kuin esim. kahvin ruskeat tai valkeat?

14

3592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa...

Sukkahousut ovat seksikkäät ja varsinkin mustat sukkahousut. Varsin seksikästä minusta on jos naisella on lyhyt hame ja paksut mustat sukkahousut. Farkkumini, mustat paksut sukkahousut ja saappaat...oooh WoW!

Mistähän tuokin tulee, että sukkahousut eivät ole seksikkäät? Se on varmaan samanlainen typerä väittämä, että miehet pitäisivät vain isoista rinnoista.

Netissä on valtava määrä sukkahousueroottisia sivustoja ja keskusteluryhmiä jos siltä kannalta ajatellaan.

Valkoiset sukkahousut on mielestäni pläääh! Ruskeat menettelee, mutta mustat tai kirkkaanväriset on todella sexyjä :)

• Täydellinen turn-off

Onko tällaisten kyselyiden kirjoittaminen miesten mielestä sexyä vai täydellinen turn-off?

Ja saatiinko me jo selville ne kahdeksan edellistä galluppia, joissa kysellään "sexyä vai täydellinen turn-off? Jäi epäselväksi, oliko ne boxerit, isot naiset ja habat nyt kumpaa.

Oletko sä oikeasti mies?

• zahhhh

Sukkisten väri riippuu paljolti siitä, minkä väristä hametta pidät. Yleensä ne valitaan samaan sävyyn hameen kanssa. Ethän sinäkään pidä valkoisia sukkia mustien housujen kanssa. Ethän?

• Jusef

että sukkahousujen väri riippuu tuulipuvun väristä.
        Eikös nyt puhuta suomalaisista naisista?

• Juuhg
        Jusef kirjoitti:

että sukkahousujen väri riippuu tuulipuvun väristä.
        Eikös nyt puhuta suomalaisista naisista?

Mutta sukkahousujen väri ei riipu tuulipuvun, vaan Alepan ja Halpahallin sukkahousujen värivalikoimista. Yleensä ruskea mummomalli kelpaa kaikille.

• SuomiNeito
        Juuhg kirjoitti:

Mutta sukkahousujen väri ei riipu tuulipuvun, vaan Alepan ja Halpahallin sukkahousujen värivalikoimista. Yleensä ruskea mummomalli kelpaa kaikille.

Sanoo mies joka kulkee Tarjoustalon muotifarkuissa risainen t-paita päällä kaljamaha ojossa.

• Naomi

Voit olla varma, että vaikka pukeutuisit spurguksi ja haisisit tyhjentämättömälle biojäteastialle, löytyy joku, jonka mielestä se on sexyä. (typerä sana, muuten).
      Kokeile vetää mustat sukkahousut päähäsi, huomaatko, on ihan niinkuin olisi yö?
      Voit loihtia yön tunnelman, vaikka keskellä päivää, vetämällä myös miehen päähän sukkahousut.

• A Non

Tottakai ovat. Tässä järjestyksessä: mustat, mustat, mustat, valkoiset, mustat, mustat, valkoiset, mustat, mustat, mainitsinko jo mustat (?), mustat, ja lopuksi muut värit.

• Fani...

Minä tykkään Robin Hoodista ja vihreistä sukkahousuista. Siis miehillä.

• puupz
        Fani... kirjoitti:

Minä tykkään Robin Hoodista ja vihreistä sukkahousuista. Siis miehillä.

Entäs Peter Pan, sillähän on myös vihreät sukkahousut? Kävin kerran teatterissa katsomassa sitä, ja ellen paremmin tietäisi, väittäisin että se oli tyttö!

• Pikku-Pervo

Ite oon ainakin hulluna nettikuviin naisista sukkahousuissa ja stay-upeissa(mitä ne nyt olikaan). Tosielämässä en ole vielä kehdannu pyytää naiselta tollasia asioita. :) Pikku-pervo..

• juuh jooh

Stay-upit ovat huijausta kuten täytetyt rintsikatkin... moni kakku päältä kaunis....

• nainennnn
        juuh jooh kirjoitti:

Stay-upit ovat huijausta kuten täytetyt rintsikatkin... moni kakku päältä kaunis....

Ymmärrän, että topatut liivit voivat tuntua huijaukselta, mutta että steikkaritkin? Häh, miten? Itse käytän molempia.

• juuh jooh
        nainennnn kirjoitti:

Ymmärrän, että topatut liivit voivat tuntua huijaukselta, mutta että steikkaritkin? Häh, miten? Itse käytän molempia.

...se oli hieman kieli poskella kirjoitettua, molemmat ovat ihan ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe