Ovatko naisen sääret sexyt mustissa sukkahousuissa nähtynä vai ovatko miesten mielestä sukkahousut täydellinen turn-off?
Ovatko mustat sukkahousut sexymmän näköiset kuin esim. kahvin ruskeat tai valkeat?
Onko mustat sukkahousut naisen säärissä sexyä?
14
3592
Vastaukset
- Pertsa...
Sukkahousut ovat seksikkäät ja varsinkin mustat sukkahousut. Varsin seksikästä minusta on jos naisella on lyhyt hame ja paksut mustat sukkahousut. Farkkumini, mustat paksut sukkahousut ja saappaat...oooh WoW!
Mistähän tuokin tulee, että sukkahousut eivät ole seksikkäät? Se on varmaan samanlainen typerä väittämä, että miehet pitäisivät vain isoista rinnoista.
Netissä on valtava määrä sukkahousueroottisia sivustoja ja keskusteluryhmiä jos siltä kannalta ajatellaan.
Valkoiset sukkahousut on mielestäni pläääh! Ruskeat menettelee, mutta mustat tai kirkkaanväriset on todella sexyjä :) - Täydellinen turn-off
Onko tällaisten kyselyiden kirjoittaminen miesten mielestä sexyä vai täydellinen turn-off?
Ja saatiinko me jo selville ne kahdeksan edellistä galluppia, joissa kysellään "sexyä vai täydellinen turn-off? Jäi epäselväksi, oliko ne boxerit, isot naiset ja habat nyt kumpaa.
Oletko sä oikeasti mies? - zahhhh
Sukkisten väri riippuu paljolti siitä, minkä väristä hametta pidät. Yleensä ne valitaan samaan sävyyn hameen kanssa. Ethän sinäkään pidä valkoisia sukkia mustien housujen kanssa. Ethän?
- Jusef
että sukkahousujen väri riippuu tuulipuvun väristä.
Eikös nyt puhuta suomalaisista naisista? - Juuhg
Jusef kirjoitti:
että sukkahousujen väri riippuu tuulipuvun väristä.
Eikös nyt puhuta suomalaisista naisista?Mutta sukkahousujen väri ei riipu tuulipuvun, vaan Alepan ja Halpahallin sukkahousujen värivalikoimista. Yleensä ruskea mummomalli kelpaa kaikille.
- SuomiNeito
Juuhg kirjoitti:
Mutta sukkahousujen väri ei riipu tuulipuvun, vaan Alepan ja Halpahallin sukkahousujen värivalikoimista. Yleensä ruskea mummomalli kelpaa kaikille.
Sanoo mies joka kulkee Tarjoustalon muotifarkuissa risainen t-paita päällä kaljamaha ojossa.
- Naomi
Voit olla varma, että vaikka pukeutuisit spurguksi ja haisisit tyhjentämättömälle biojäteastialle, löytyy joku, jonka mielestä se on sexyä. (typerä sana, muuten).
Kokeile vetää mustat sukkahousut päähäsi, huomaatko, on ihan niinkuin olisi yö?
Voit loihtia yön tunnelman, vaikka keskellä päivää, vetämällä myös miehen päähän sukkahousut. - A Non
Tottakai ovat. Tässä järjestyksessä: mustat, mustat, mustat, valkoiset, mustat, mustat, valkoiset, mustat, mustat, mainitsinko jo mustat (?), mustat, ja lopuksi muut värit.
- Fani...
Minä tykkään Robin Hoodista ja vihreistä sukkahousuista. Siis miehillä.
- puupz
Fani... kirjoitti:
Minä tykkään Robin Hoodista ja vihreistä sukkahousuista. Siis miehillä.
Entäs Peter Pan, sillähän on myös vihreät sukkahousut? Kävin kerran teatterissa katsomassa sitä, ja ellen paremmin tietäisi, väittäisin että se oli tyttö!
- Pikku-Pervo
Ite oon ainakin hulluna nettikuviin naisista sukkahousuissa ja stay-upeissa(mitä ne nyt olikaan). Tosielämässä en ole vielä kehdannu pyytää naiselta tollasia asioita. :) Pikku-pervo..
- juuh jooh
Stay-upit ovat huijausta kuten täytetyt rintsikatkin... moni kakku päältä kaunis....
- nainennnn
juuh jooh kirjoitti:
Stay-upit ovat huijausta kuten täytetyt rintsikatkin... moni kakku päältä kaunis....
Ymmärrän, että topatut liivit voivat tuntua huijaukselta, mutta että steikkaritkin? Häh, miten? Itse käytän molempia.
- juuh jooh
nainennnn kirjoitti:
Ymmärrän, että topatut liivit voivat tuntua huijaukselta, mutta että steikkaritkin? Häh, miten? Itse käytän molempia.
...se oli hieman kieli poskella kirjoitettua, molemmat ovat ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415