Koska olet viimeksi hullaantunut...

Hullaantunut toisesta ihmisestä, tuntenut niin voimakkaasti että maailma pyörähtää pari ylimääräistä kierrosta vain vuoksesi?
721106
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 72

Vanhimmat

Ihan liian kauan sitten.🙂.

Äänestä
  • On joskus ikävä sitä tunnetta.🙂.

Äänestä

• Aloittaja

Ainahan se on, eikö? 😁

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Ainahan se on, eikö? 😁

Joo kyllä se näin on.🙂.

Äänestä

Siitä taitaa olla n 10 vuotta kun noin on viimeksi tapahtunut. Mies oli kyllä ihana, mutta lopulta kävi niin, etten minä mitä ilmeisimminkään merkinnyt hänelle yhtä paljon kuin hän minulle. Katsoimme tilannettamme hieman eri näkökulmista ja se ei voinut kuin loppua..

Aika hiljaista siis on ollut tunnepuolella viime aikoina 😊

Äänestä
  • Aloittaja

Tunteiden talvikausi... Se on itselläkin aika pitkä väli edelliseen kertaan, yli 10 vuotta hyvin.

Äänestä

Tunteiden talvikausi... Se on itselläkin aika pitkä väli edelliseen kertaan, yli 10 vuotta hyvin.

Kyllä, tunteiden talvikausi kuvaa aika hyvin viimeisiä vuosia. Mahtaako sitä enää osatakaan tuntea niin, että koko maailma pyörähtää ylösalaisin miehen takia..

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä, tunteiden talvikausi kuvaa aika hyvin viimeisiä vuosia. Mahtaako sitä enää osatakaan tuntea niin, että koko maailma pyörähtää ylösalaisin miehen takia..

En usko että on osaamisesta kiinni. Oikea henkilö niin niin käy aivan itsestään ja yhtäkkiä.🙂.

Äänestä

• Mikkojuhan kirjoitti:

En usko että on osaamisesta kiinni. Oikea henkilö niin niin käy aivan itsestään ja yhtäkkiä.🙂.

Niinhän se tuppaa menemään, mutta mistä sellaisen oikean henkilön löytää? Irl ei kauheasti suunnilleen oman ikäisiin miehiin törmää ja deittisovelluksissa minut valtaa aina jonkinlainen pakokauhu, kun pitäisi ihmisiä valkata kuin jostain katalogista..

Ei kai se silti auta kirvestä kaivoon heittää, ei sitä sitten ainakaan ketään löydä 😊

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Niinhän se tuppaa menemään, mutta mistä sellaisen oikean henkilön löytää? Irl ei kauheasti suunnilleen oman ikäisiin miehiin törmää ja deittisovelluksissa minut valtaa aina jonkinlainen pakokauhu, kun pitäisi ihmisiä valkata kuin jostain katalogista..

Ei kai se silti auta kirvestä kaivoon heittää, ei sitä sitten ainakaan ketään löydä 😊

Sepä vähän se ongelma on. Meillä miehilläkin tai itsellä ainakin. Kovasti jotain asialle haluaisi tehdä mutta kun on vähän neuvoton että mitä. Ja ei missään tapauksessa kannata luovuttaa! Silloin se ei juu ainakaan tapahdu. Itse lupasin itselleni että teen kyllä aivan kaikkeni että sen olisi mahdollista tapahtua. Paljon onnea sulle sen löytämiseen. Kyllä mä luotan että se voi meille kummallekin olla vielä mahdollista😊.

Äänestä

• Mikkojuhan kirjoitti:

Sepä vähän se ongelma on. Meillä miehilläkin tai itsellä ainakin. Kovasti jotain asialle haluaisi tehdä mutta kun on vähän neuvoton että mitä. Ja ei missään tapauksessa kannata luovuttaa! Silloin se ei juu ainakaan tapahdu. Itse lupasin itselleni että teen kyllä aivan kaikkeni että sen olisi mahdollista tapahtua. Paljon onnea sulle sen löytämiseen. Kyllä mä luotan että se voi meille kummallekin olla vielä mahdollista😊.

Ihan varmasti on mahdollista 😊 Ihmisten kohtaaminen näinä päivinä tuntuu olevan kovin haastavaa, kun ei näin nelikymppisenä enää kauheasti tule sellaisia luontaisia kohtaamisia miesten kanssa. Ehkä itsekin on jonkin verran arka lähestymään miehiä, niin se ei ainakaan aita tilannetta 😁

Mutta ei luovuteta 🤗 Sen perusteella, mitä olen kirjoituksiasi täällä lukenut, niin sinusta saa joku hyvän miehen 😊

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Ihan varmasti on mahdollista 😊 Ihmisten kohtaaminen näinä päivinä tuntuu olevan kovin haastavaa, kun ei näin nelikymppisenä enää kauheasti tule sellaisia luontaisia kohtaamisia miesten kanssa. Ehkä itsekin on jonkin verran arka lähestymään miehiä, niin se ei ainakaan aita tilannetta 😁

Mutta ei luovuteta 🤗 Sen perusteella, mitä olen kirjoituksiasi täällä lukenut, niin sinusta saa joku hyvän miehen 😊

Kiitos kovasti! Tulee tosi hyvä mieli kun kuulee sanottavan noin.😊. En sun kirjoituksia tiedä tai tunnista mutta tunnut ainakin tämän perusteella hyvin mukavalta, mielenkiintoiselta ja ihanalta naiselta.

Ja hankalaa se on tässä iässä. Pitäisi keksiä tekemistä missä ihmisten kanssa pääsee sosialisoimaan. Ja jos on arka niin ei siitä apua kyllä ole mutta rohkeasti vaan lähestyt mielenkiintoisia miehiä moni on todella iloisia siitä. Itse ainakin olisin kovin mielissäni.🙂.

Äänestä

Kulunut aikaa jolloin halu oli polttavaakin polttava. Omat tärkeät asiat jäivät vähemmälle.

Äänestä
  • Aloittaja

Niinhän siinä usein käy, jokin muu astuu maailman keskipisteeksi ja muut asiat väistyvät kiertoradalle...

Äänestä

Oliko pakko kysyä tätä 🤭 Onneksi siitä on jo aikaa ja voin hallita itseni. Mitään takeita ei tietysti koskaan ole, ettenkö hölmöilisi toistamiseen 😅 Joudun pitämään tiukkaa kuria itselleni 😀

Äänestä
  • Aloittaja

Oli? 😂
    Onko pitkästikin aikaa? Miksi pitäisi hallita itsensä, eikö voi vain antaa tunteiden viedä, johdattaa kohti? Toivottavasti päädyt vielä hölmöilemään 😊

Äänestä

Oli? 😂
    Onko pitkästikin aikaa? Miksi pitäisi hallita itsensä, eikö voi vain antaa tunteiden viedä, johdattaa kohti? Toivottavasti päädyt vielä hölmöilemään 😊

Noh, jotenkin tuntuu, etten halua vastata tuohon yhtään mitään 😅 Kyllähän minä teenkin sitä ihan vapaasti sävelten 😉 ..enimmäkseen.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00035 kirjoitti:

Noh, jotenkin tuntuu, etten halua vastata tuohon yhtään mitään 😅 Kyllähän minä teenkin sitä ihan vapaasti sävelten 😉 ..enimmäkseen.

No ei siihen tarttekaan vastata, kyseessä ei ole hirmuhallinnon kuulustelutilanne 😂

Äänestä

Se oli toissa keväänä. En ole hänestä toipunut vieläkään. :)

Äänestä

Oliskohan ollu 2003.

Äänestä
  • Aloittaja

No siitä onkin jo melko kauan 😮

Äänestä

Vuosi sitten. Mies vaikutti jotenkin epätasapainoiselta ja epäluotettavalta. Kyllä siinä tunteet viileni hyvinkin äkkiä. Oli kyllä todella komea! Ulkonäöllä pääsee hyvin alkuun, mutta ei se auta, jos mikään ei toimi.

Äänestä
  • Totta, nykyisin heti kun näkyy ensimmäiset merkit miehen epäluotettavuudesta ja tasapainottomuudesta niin sitä havahtuu todellisuuteen.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Totta, nykyisin heti kun näkyy ensimmäiset merkit miehen epäluotettavuudesta ja tasapainottomuudesta niin sitä havahtuu todellisuuteen.

No niinpä! Ainakin sen elämä on opettanut! Hankala luonnekin onneksi paljastuu aika äkkiä.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Totta, nykyisin heti kun näkyy ensimmäiset merkit miehen epäluotettavuudesta ja tasapainottomuudesta niin sitä havahtuu todellisuuteen.

Noin se juuri on!

Äänestä

Siitä on aika tarkalleen kymmenen vuotta. Siitä kun erosimme on vajaa viisi vuotta.

Äänestä
  • Mulla on jotenkin sellainen tuntuma, että tuskin tulen enää ikinä tuntemaan samalla tavalla. Se oli suhde, josta olin niin varma ja jossa se tunne oli niin vahva ja vakaa. Vaan kun ei sekään onnistunut. Mä en oikeastaan taida enää kaivata koko rakastumista. Mulle varmasti riittäisi nykyään se, että aidosti tykkäisin toisesta. Sen toiset tosin tarvitsisi tosissaan rakastaa minua, että ei se kauhean reilua taitaisi olla.

Äänestä

noin 1990 ja sitten 2000 jonka jälkeen 2010. Pettymyksiä kaikki, niin en tiedä kiinnostaako enään.

Äänestä
  • Alkaa olla jo aika. Kohta jysähtää!

Äänestä

Maailman pyörährely kuulostaa aivoinfarktilta.

"Ja tämä hetki saa minut pian aivovaurioon" vinkui Dingo aikanaan.

Äänestä

Rakastuin uuteen heppuun työpaikalla ja menin ihan sekaisin. Sahasin iltaisin muutamaa samaa musiikkikappaletta. En kertonut kenellekään, molemmilla parisuhde ja lapsi. Tää heppu kerran sanoi päivällä, vietettäisiinkö yksi yö kahden. Näytti hänkin ihastuneelta. Teeskennellen normaalia ja vastasin, mitä ihmettä me nyt kun molemmilla on suhde ja lapsi. Ihan hirveä myrsky sydämessä, uskokaa tai älkää, sydämessä, ei alapäässä. Luulen että se oli todellista rakkautta. Meni ohi parissa vuodessa, en haluaisi tunnetta uudestaan.

Äänestä

Pitääkö niitä muistella? Mielummin menisin eteenpäin. Ei ne aina herätä vain kivoja fiiliksiä nuo muistelut, niihin saattaa liittyä paljon pahaakin mieltä.

Äänestä
  • Se voi johtaa ikäviinkin juttuihin lopulta aivan totta mutta ite ainakin välillä kaipaa sitä tunnetta.🙂.

Äänestä

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se voi johtaa ikäviinkin juttuihin lopulta aivan totta mutta ite ainakin välillä kaipaa sitä tunnetta.🙂.

Jeps. Itse en kaipaa sitä tunnetta, pikemminkin pelkään, kun väistämättä tunnen silloin niin vahvasti etten voi olla satuttamatta itseäni, kun jotain ongelmaa asiaan liittyy. Ongelmat voi olla monenlaisia ja liittyä moniin muihinkin ihmisiin kauttarantain.

Järjestään kun olen tuntenut vahvasti, olen myös kokenut kolauksia jotka jomottaa pitkään.

Äänestä

• G-LoveR kirjoitti:

Jeps. Itse en kaipaa sitä tunnetta, pikemminkin pelkään, kun väistämättä tunnen silloin niin vahvasti etten voi olla satuttamatta itseäni, kun jotain ongelmaa asiaan liittyy. Ongelmat voi olla monenlaisia ja liittyä moniin muihinkin ihmisiin kauttarantain.

Järjestään kun olen tuntenut vahvasti, olen myös kokenut kolauksia jotka jomottaa pitkään.

Haluisin osata tykästyä silleen pintakevyesti. Että katsellaan nyt tuntuuko mikään miltään, mutta kun yleensä silloin ei mikään tunnu miltään. Millään ei ole merkitystä ja mä kun haluan tuntea, että toisella ihmisellä on mulle merkitystä. Ja isosti, jotta edes vaivaudun mihinkään suhteeseen päinkään.

Äänestä

• G-LoveR kirjoitti:

Haluisin osata tykästyä silleen pintakevyesti. Että katsellaan nyt tuntuuko mikään miltään, mutta kun yleensä silloin ei mikään tunnu miltään. Millään ei ole merkitystä ja mä kun haluan tuntea, että toisella ihmisellä on mulle merkitystä. Ja isosti, jotta edes vaivaudun mihinkään suhteeseen päinkään.

Oon vähän tuollanen all or nothing at all tyyppi.

https://youtu.be/ynJyqq5iDbc

Äänestä

• Kannattaa palstalla käydä kaikki menneet suhteet läpi niin saa hyviä neuvoja.

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Kannattaa palstalla käydä kaikki menneet suhteet läpi niin saa hyviä neuvoja.

Nojaa, menneet on menneitä.

Äänestä

Enpä muista onko koskaan? Ehkä teini-iässä?En ainakaan kaipaa mitään sellaista sekoilua. Kaikenlainen ylilyövä draamailu ei vaan ole mun juttuni.

Toisesta voi tykätä kovasti ihan ilman mielenterveyden ja laillisuuden kyseenalaistamista. Ikäkin varmaan rauhoittaa ja järkevöittää, onneksi niin.

xLiner

Äänestä

Muistelisin että joskus ala-asteella ja/tai yläasteella.

Sittemmin olen ymmärtänyt että maailma pyörii melko tasaiseen minusta ja haihatuksistani huolimatta.

Edelliset voimakkaat ihastumiset ovat vuosilta 1999 ja 2019. Seuraavaa odotellaan siis 2039.

-keinovaginamies-

Äänestä
  • Aloittaja

Enää 16 vuotta siis... Odottavan aika olisi pitkä, mutta kun ei odota, vaan tietää ennalta, niin ne vuodet menevät hujauksessa 😁

Äänestä

Taitaapi tulla tässä keväällä viisi vuotta. Poitsu meni ripille ja rippijuhlien jälkeen kävin hänen luona, käytiin hänen mökillä ja rantakalliolla halasin häntä takaapäin. Hetki siinä heiluttiin tuulessa ja suudeltiin. Sitten se oli menoa. Sitä hulluutta kesti seuraavaan kevääseen, alkukesään.

Niin se aika vaan vilahtaa...

Äänestä
  • Tarkoitat hänellä tiettävästi jotain naista etkä sun poitsua.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Tarkoitat hänellä tiettävästi jotain naista etkä sun poitsua.

Joo. Käytin poitsua muistamisessa apuna. Poitsu lie ollut sen 15 v kun meni ripille. Ja nyt täyttää 20, joten viisi vuotta tulee, kun oon johonkin naiseen hullaantunut.

Jotain pienempiä ihastuskohtauksia on välillä ollut, mutta ei niitä lasketa. 😁

Äänestä

• Mihinkäs se nainen unohtui?

Äänestä

• Lyhytfleda kirjoitti:

Mihinkäs se nainen unohtui?

Ei oikein yhteisestä taipaleesta tullut mitään. Erottiin vuoden yhteisen suhteilun jälkeen. 😪

Sen verran se jo riipas, etten oo enää hullaantunut samoin, enkä varmaan hullaannukkaan samoin enää ikinä. Hullaantumisen vois korvata sellainen rauhallinen tutustuminen naiseen, minkä kanssa kemiat kohtaa ja on yhteinen sävel. 😊

Äänestä

• Yletitkö halaamaan?

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Yletitkö halaamaan?

Helposti. Hän oli ihan sopivan pieni.

Äänestä

7 vuotta sitten. Entä ite?

Äänestä
  • Aloittaja

Aika tasan 12,2 vuotta sitten.

Äänestä

Joku hullu ensirakkaus,kun ei vielä tiennyt mistään mitään. Tuskin saa kukaan enään ja koskaan. Nämä on nähty,onnellisuus kun ei löydy parisuhteista,onnellisuus löytyy omasta itsestä ja lähimmistä ympärillä. Sisäisestä.Ei ulkoisesta. En koe tarvitsevan parisuhdetta ollakseni onnellinen. Enemmin etoo koko ajatus. Toisen miellyttäminen,pakko seksi,kiukuttelut,ääh,ei jaksa,ei helvata. Miksi pitäisi tuollaista helvettiä haluta,kun kerrankin saa itse päättää ja nauttia elämästä niin kuin tykkää💩

Äänestä
  • Lisäksi todella monet miehet ovat erittäin itsekeskeisiä, epäempaattisia, kateellisia, juoruavia, pahasuisia, rahanahneita ja puhtaasti ilkeitä joten ei kannata olla naiivi niitten suhteen.

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Lisäksi todella monet miehet ovat erittäin itsekeskeisiä, epäempaattisia, kateellisia, juoruavia, pahasuisia, rahanahneita ja puhtaasti ilkeitä joten ei kannata olla naiivi niitten suhteen.

Näinpä. Kuka tuollaista ehdointahdoin itselleen riesaksi haluisi. Ei kiitos💩

Äänestä

Maailman kahvasta ei ole tullut nyittyä vuosikymmeniin, enkä edes ikävöi. Mieluummin hiillyn hitaasti kuin palan loimuamalla. Lisätään nyt listaan vielä kipinöinti, jos nyt edes sitä :)

Äänestä

Seksi ja raha vie ihmisparkaa kuin pässiä narussa. Siitä onnea etsitään,ja mitä enemmän sen parempi. Ja vikaan mennään niin että hirvittää. Ei onnellisia olla,eikä onnellisiksi tulla,oli puitteet mitä oli. 💩

Äänestä
  • Kunnon rakastumisessa ei vaikuta raha eikä seksi. Kun ihminen on tilassa, jossa kaipaa toista ihmistä, sitä rakastuu sellaiseenkin jonka kanssa ei edes pystyisi elämään luonteiden erilaisuuden takia.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Kunnon rakastumisessa ei vaikuta raha eikä seksi. Kun ihminen on tilassa, jossa kaipaa toista ihmistä, sitä rakastuu sellaiseenkin jonka kanssa ei edes pystyisi elämään luonteiden erilaisuuden takia.

Täysin samaa mieltä.

Äänestä

Sattuuhan sitä. - Lähinnä minä menetän yöuneni. - Ja silloin sitä maailma vasta aamulla pyöriikin.

Tunteilla käyminen on aika ikävää, koska muuten olen aika rauhallinen ihminen ja pyrin pitämään maailmani tasapainossa. Mieluummin olisin tuntematta kovin voimakkaasti, jos voisin valita.

Äänestä
  • Aloittaja

Niin, se on rasittavaakin, se kun tietää olevansa pöpinä ja silti pitäisi jotenkin koittaa jatkaa myös arkea. Mutta on se tavallaan hienoakin. No ainakin jälkikäteen 😂

Äänestä

Niin, se on rasittavaakin, se kun tietää olevansa pöpinä ja silti pitäisi jotenkin koittaa jatkaa myös arkea. Mutta on se tavallaan hienoakin. No ainakin jälkikäteen 😂

Niin.. Onhan sitä sitten kiva muistella, kun tilanne on onnellisesti ohi, mutta tosi ärsyttävää, kun ajatukset jäävät pyörimään kehää, etenkin siinä vaiheessa kun pitäisi nukahtaa tai jos herää muutaman tunnin yöunien jälkeen.
    - Päivällä pystyykin paremmin keskittymään kaikkeen muuhun, niin ei se ole ongelma. 🙂

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Niin.. Onhan sitä sitten kiva muistella, kun tilanne on onnellisesti ohi, mutta tosi ärsyttävää, kun ajatukset jäävät pyörimään kehää, etenkin siinä vaiheessa kun pitäisi nukahtaa tai jos herää muutaman tunnin yöunien jälkeen.
    - Päivällä pystyykin paremmin keskittymään kaikkeen muuhun, niin ei se ole ongelma. 🙂

Mulla tuo on mennyt pääosin just toisinpäin, nukkuminen onnistuu, mutta päivällä ajatus karkaa johonkin muuhun kuin mitä sillä hetkellä pitäisi toimittaa 😂

Äänestä

Mulla tuo on mennyt pääosin just toisinpäin, nukkuminen onnistuu, mutta päivällä ajatus karkaa johonkin muuhun kuin mitä sillä hetkellä pitäisi toimittaa 😂

Noh, kiva juttu sulle 😉

Äänestä

Viime vuoden puolella niin tapahtui, kun olin kävelylenkillä. Mies jonka kohtasin ensimmäistä kertaa jäi mieleen ja ulkona kulkiessani toivon näkeväni hänet uudelleen.

Äänestä

Voiko käydä niin että joku poistaisi kommenttisi ilman että se näkyisi poistettujen kommenttien määrässä?
Outo palsta.

AV

Äänestä
  • Jep.

Äänestä

Kyllä se oli 8v sitten, kun nuorin lapsi syntyi. Onnen kyyneleitä vuodattelin. En ole ollut ikinä niin onnellinen, rakastunut, siunattu kuin silloin.

Äänestä

Riippuu vähän hullaantumisen laadusta. Tuntemistani ihmisistä hullaannun aika usein. Uudempiin tuttavuuksiin olen hullaantunut viimeksi 12 vuotta sitten.

Äänestä

En koskaan

Äänestä
  • Aloittaja

No sitten se voisi tehdä hyvääkin.

Äänestä

Onhan siitä parikymmentä vuotta.

Äänestä

Joulun aikaan viime vuonna ja se hullaantuminen on jatkunut tänne saakka.

Äänestä

Randombypasser hullaantuu itseensä koska hänessä on naispuoli.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Hullaantunut toisesta ihmisestä, tuntenut niin voimakkaasti että maailma pyörähtää pari ylimääräistä kierrosta vain vuoksesi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu