Tulen boikotoimaan kaikkia Kiinan nettikauppoja ja tuotteita jos Kiina antaa minkään laista sotatarvike apua putinin koneistolle..
Slava Ukraini!!
Poikotoin kiinaa...Jos!!
4
250
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen mukaan boikottiin ehdottomasti!
Слава захисникам своєї країни!
Україна вільна!- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17761772l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä kiinalaisilla nyt jalat ja kädet tärisevät! 😁
Se on hauskaa Usa ja Usan häntä Se on Euroopa Dogs tail Koko ajan, Amerikka ja Amerikan häntä Eu kiusataja ja kiusaa Kiina ,Ja kiina ei voi sanoa mitään ja sama aika Se on kiina täytyy tehdä mitä Eu ja Usa haluavat , Hello Kiina ei Irak Kiina ei Afganstan .Se on ohi valkoinen mies päätä maailman , Rambo ja Arnold se on elokuva ja elokuvat ,Nyt maailmasta Kiina P.Korea,,Iran,S,Arabia .,Africa ,,Brasil ,Se on ohi, Eu ja Usa päätä maailma Kohta joka tyhmä kirjoita Demokratia ja Diktatuuria se on totta Elä oma elämä ja Toisia elä mitä heillä käy ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683