Kello nyt kohta 23 ja kaheksan tuntia putkeen koiran räkytystä kestäny. Tätä kestänyt viikkokaupalla. Huonolla piolla on koiraraukka. Neljältä mulla herätys ja kuudeksi töihin. Keskustan rivareilla asustelen. Mitäpä tuo koira voipi ku isännässä se vika on. Pittää muuttaa toisaalle vuokralle mutta on niin hyvällä sijainnilla tämä vuokra-asunto, että muutto kyllä harmittaa.
Räkyttää koira yölläki
Anonyymi-ap
9
236
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Vaiha asuntoa.
- Anonyymi
Koiralle myrkkymakkara ja ongelma on ratkaistu 🍗👍
- Anonyymi
Hyvä idea, näin teen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea, näin teen!
Kysäse omistajalta, että nälissäänkö se tuo sinun koirasi haukkuu 20 tuntia vuorokaudessa eli yötä päivää.
Veikkaan , että reakoi sinun kannalta positiivisesti.
- Anonyymi
Mie voin tulla hakkeen sen koiran itelle, jos se oikiasti on huonolla piolla. Täälä on valamiina jo yks koira, mutta toisellekki on tillaa ja ruokaa ja huolenpitoa ja rakkautta.
- Anonyymi
Tuokaa piski tänne mulle mun kätteni iloksi.
- Anonyymi
ongelma hoidettu, ei räksytä enää > makkara toimi
- Anonyymi
🙋♂️🙋♂️🙋♂️👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856