Turha 200 km verkkoaita nyt vain 560 000 000 $. 😩
https://www.abc.net.au/news/2023-03-01/finland-begins-200-km-fence-build-along-russian-border/102036830
Rahan tuhlausta
7
198
Vastaukset
- Anonyymi
Hinta-arvio 597 miljoonaa mutta lopullinen hinta voi olla enemmänkin? MITÄ JÄRKEÄ?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17762834S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mummot ja vaarit kärvistelevät, koska kepun ketkut eivät osaa priorisoida asioita. Saa**nan tunarit 🤬
- Anonyymi
Kuka meistä tietää tarvitaanko aitaa vai ei. Nyt kuitenkin tyttöhallitus toimii toisin ja varautuu. Persut päästettiin viimehallitukseen päästivät 35000 ukkoa yli rajojen.
Minä ainakin luulin ja luotin kun Soini vei joukkonsa paraatipaikalle että nyt loppui suomeen tulijat ulkomailta. Toisin kävi tuli vuosisadan ennätysvuosi.- Anonyymi
Mitä tuollainen tavallinen aita auttaa? Sen yli voi mennä tai leikata siihen aukon. Korkeintaan eläinten ylitykset estää.
- Anonyymi
Eukko olisi hyvä vartioimaan rajaa. Monesti olen yrittänyt lähteä kaljoille niin aina on torpannut vaikka miten yrittää.
- Anonyymi
Hyvä aita mutta väärässä paikassa. pitäisi rakentaa Kemijärven ympärille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331289Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42716
- 48693
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635