Mies makkarasoppa kauha kädessä lappaa naiselle makkarakeittoa....

Anonyymi-ap

Nainen miehen oven luona soittaa ovikelloa, mies oven avaa keittokauha kädessä ja naiselle sanoo, pöytään siitä, keitin siunulle makkarasoppaa, hopi, hopi.....
Nainen pöytään istahtaa, mies makkarasoppakattilan pöydälle kantaa ja naisen syvään keittolautaseen alkaa makkarasoppaa kauhomaan.
Nainen alkaa maistelemaan ja maiskuttaa, hymy huuulille lurpsahtaa.
Ai, kun maituu hyvälle, mistä olet näin maukkaan keiton tehnyt.
Mies toteaa, maksamakkaraa, ryynimakkaraa, keittokinkkua, aladoopia, mustaamakkaraa, sinihomejuustoa, 5 lihaliemikuutiota, 5 sipulia, 20 valkosipulinkynttä 1,5 litraa vettä, 4 dl kuohukermaa, 400g tuorejuustoa.....

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitis ruokavinkistä. Vähän erilainen makkarakeitto. Jättäisin itse maksamakkaran pois ja laittaisin vain yhden lihaliemikuution jos sitäkään.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17762850q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ruoka myrkytyksen vain saa.

    • Anonyymi

      Italialaisten perusruokana spagh3ettia ja lihapullia kastikkeessa.

    • Anonyymi

      Ällöttävää ätmiruokaa.

    • Anonyymi

      Oksennusta! Sama kun exä teki jauhelihakastiketta. Jauhelihat kovia. Ja kerma pelkkää kermaa. Ei kastiketta. Yök yök yök. Sotkenu sinne jotain paskoja mausteita. Suttui kun en tykänny

      • Anonyymi

        Kelpaako rouvalle Mac donaldsin hampurilinen blenderillä sekoitettuna ja pirtelönä tarjoiluna??


    • Anonyymi

      Pelkkää paskaa et osaa elää syö ite paska ruokas.

    • Anonyymi

      Ei syö itsekään tuo kokki tuolla reseptillä keitettyä makkarakeittoaan.
      Lähinnä mulle tuli mieleen jonkun koiranleuan vitsailleen mulle, ja siinä sivussa muillekin palstalaisille; mun eilisestä Chili con carne kastikke reseptistä!

      Mutt ihan oikeasti, kaikkea tuota josta reseptissä mainitsin; Mä olen siihen kastikkeeseen laittanut! Tietty sen voi tehdä kitsaanmistakin aineksista, ja pikku hiljaa lisätä niitä mausteita, kokeilun luontaisesti... vähän kerrallaan.

      Ensinnäkään; maksamakkara sulaa siihen lihaliemeen ja saman tekee aladoobi, verimakkaran jos paloittelet, sekin liukenee mössöksi siihen keitokseen ja tuskin sitäkään puolenmetrin pötkönä siihen lisäät. Ryynimakkara on savustettua, 5 lihaliemi kuutiota, sipulia älyttömästi ja vettä ainoastaan 1,5 litraa...
      Perunat ja juurekset puuttuivat kokonaan, samoin yrtit, kuten vaikka persilja yksistään jos kaapista ei muuta löydy.

      Hyvää päivänjatkoa sullekin! Oli aikaa vastata, kun rapsalle en tänään mennyt, häärättyäni melkein koko päivän keittiössä. Tosin tuolijumpan aamulla pidin, muutamille asukkaille. Huomenna toisenlainen päivä oletettavasti en hääri keittiössä joten järjestän tanssia, johon kukin voi osallistua kykyjensä mukaan!

      Hoitaja pitää pystyssä näitä huonojalkaisempia tanssijoita, suurin osa painosta kuitenkin on asukkaan omien jalkojen varassa; jalkojaan liikuttelevat sen verran kuin pystyvät! Näin kyllä verenkierto vilkastuu ja jalat vahvistuvat! Suurin osa asukkaista jo nykyään osallistuu näihin tanssiharjoituksiin, kun kerroin ett tanssitaan ihan oman liikunnan säilyttämisen takia, siis terveydellisistä syistä!

    • "naiselle sanoo, pöytään siitä"

      Miksi olet noin töykeä naista kohtaan? Voisit kohteliaasti sanoa : Ole hyvä, käy istumaan. Ruoka on valmista.

      • Anonyymi

        Naista täytyy ohjeistaa, niin osaa toimia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naista täytyy ohjeistaa, niin osaa toimia.

        Kunhan muistaa olla kohtelias, ettei se nainen häivy samalla ovenavauksella kun on tullutkin.


      • No rehellisesti sanottuna en söisi, mutta en ole täällä arvostelemassa kenenkään ruuanlaittoitaitoja. Aina voi kieltäytyä kohteliaasti.
        - "Olen jo syönyt, älä annan mun häiritä. Kiitos vaan. Syö itse rauhassa ja näkemiin!".


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe