Saxendan lopetus , helpotus ja sivuoireet katosi

Anonyymi-ap

Aloitin saxendan 08/22. Aluksi paino tippui 8 kiloa tuosta vaan. Annoskoot pieneni eikä ruokaa tehnyt mieli. Minulla on verenpainelääkitys, uniapnea ja esidiabetes. Ihanasti siis alkoi tämä taival. Ruoka ei maistunut ja se menetti täysin merkityksensä. Ajattelin että tätä vauhtia olen laihtunut 20 kiloa jouluun mennessä. Sain kela korvattavuuden. Silti lääke on kallis.
Syksy meni vaihtelevasti. Söin pieniä määriä. Olin tyytyväinen. Pikkuhiljaa alkoi väsyttää, vatsa oli usein kipeä, olo tasasen tylsä. Olin kuitenkin sitä mieltä että lääke on hyvä.
Joulukuulla kävin lääkärissä ja punnituksessa. No paino ei ollut tippunut yhtään , sen alun nesteiden poistumisen myötä. Olin totaalisen väsynyt. Suorastaan riutunut. Peilistä katsoi ihan vieras ihminen. Vanha ja ruttuinen. Join nesteitä jotta tuo kuiva rusina olisi muuttunut vähän edes vetävämmän näköiseksi. Ikää tuli lisää puolessa vuodessa varmaan 16-20 vuotta. Näytin ihan 7- kymppiseltä äidiltäni.
Tammikuu meni aivan horroksessa. Sairaanhoitaja tsemppas jatkamaan pistämistä. Riuduin kasvoista, iho oli vahamainen ja eloton. Paino ei tippunut. En jaksanut enää liikkua . Tammikuulla aloin kärsimään kaksoiskuvista, huimauksesta, verenpaineen jatkuvasta heittelystä. Sain lievän aivoinfarktin. Joka todettiin vasta viikon sen jälkeen kun olin ensimmäisen kerran käynyt päivystyksessä. Olipahan sekin kokemus, ensimmäinen lääkäri ajatteli minun vain esittävän. Toinen otti oireeni tosissaan.
Nyt olen lopettanut noin viikko sitten saxendan. Pari päivää lopetuksen jälkeen olo oli hiukan sekava. Nyt tajuan missä aivosumussa, väsymyksessä, huonoissa energioissa ja surkeissa fiiliksissä olen ollut. Syytän täysin Saxendaa. Se vei elämänilon, energian, teki kasvoista ja ihosta vanhannäköiseksi. Minuun ei enää koskaan pistetä kyseistä ainetta. Olen ennemmin iloinen, energinen ja hyvinvoiva läski.
Tämä olikin vain minun kokemus.

1

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla korvien välissä. 10 kk -30 kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7102
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1116
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe