Millaisilla näpyttimillä kirjoittelette palstalle?
Onko vanha vai uusi ja pitääkö kovaa meteliä kirjoittaessa ja onko valoja ja värejä?
Mnä ostin uuden näpyttimen muutaman vuoden vanhan Logitg K-120 tilalle, sen näppäimet nitisivätja natisivat.
Nyt on Defender Mayhem pelinäppäimistö ja Tokmannilta ostin vajaa 15€ halpa oli.
On paljon hiljaisempi, kuin joku 200€ hieno pelinäppäimistö.
Tässä on kalvonäppäimet, ei paljon häiritsevää ääntä lähde.
Kodinkoneliikkeessä kävin näppäimiä näpyttelemässä ja ihan järkyttävän äänekkäitä KLIK, KLIK näppäimistäjä oli.
Ei tulisi mitään pelivideon tallennuksesta sellaisilla näppäimistöillä, kun kova näppäinääni talentuisi ääniraidalle.
Millaiset näpyttimet palstalaisilla on?
19
157
Vastaukset
Minulla on tämä känny, jolla näpsyttelen.. ostin tuon uuden läppärin, mutta jotensakin jo tottunut tähän kännytimeen.
Ajatuksen voimalla...
Karvaiset...
- Anonyymi
Logitech K780, olen ihastunut tähän näppäimistöön. Paras mitä koskaan on ollut.
AV - Anonyymi
Värivaloilla varustettu pelitietokone.
- Anonyymi
Mulla on pelitietokone ja mä en ymmärrä tuota hiirta, ei sammu hiirestä valot, vaikka tietokoneen sammuttaa, vaan yöllä sit värvalot loistaa hiirestä huoneeseen.
Ei viitti joka välissä hiirtä irroittaa, kuluu usb liitin.
- Anonyymi
jos kaukosäädintäkin näpytelee noin 1700 kertaa minuutissa, niin johan jo kaukosäätimen kuviotkin alkavat kulumaan, kuin joku StarCrarft 2 -pellaajalla...
milloona näppäinpainallustqa näppimistöönkin jo kuukaudessa kuluu merkinnätkin jo... Dell:in pieni läppäri. Ehkä n.12 tuumainen. Pari vuotta vanha. Sain mieheltä joululahjaksi, kun vanha sanoi sopimuksen irti.
Hiljaiset näppäimet. Napista painamalla näppäimiin tulee valo, jos kirjoittaa vaikka pimeällä. En ole toistaiseksi tarvinnut. Olen tyytyväinen tähän.Dellin vakioima näppiksen taustavalo on pirukseen kätevä, on tullut käytettyä hämärähommissa mm. mökillä. Omat läppärit olleet jo pitkään Delliä, ei tosin noin pieniä.
randombypasser kirjoitti:
Dellin vakioima näppiksen taustavalo on pirukseen kätevä, on tullut käytettyä hämärähommissa mm. mökillä. Omat läppärit olleet jo pitkään Delliä, ei tosin noin pieniä.
Tämä pieni Dell on kätevä. Kulkee tarvittaessa mukana ja lomilla. Tämä on minulle toinen Dell läppäri ja kaikkein pienin. Näppärä vekotin.
tosi.typy kirjoitti:
Tämä pieni Dell on kätevä. Kulkee tarvittaessa mukana ja lomilla. Tämä on minulle toinen Dell läppäri ja kaikkein pienin. Näppärä vekotin.
Ne on näppäriä todellakin. Itellä on tämä 15-tuumainen perusrauta, yhdistetty oma&työ, sitten töissä on erikseen reissu-Dell joka on juuri tuommonen takataskuun mahtuva, upee, kapee ja tosi nopee 13-tuumainen. Mahtuvat hyvin molemmat reppuun kun on reissutöitä tiedossa 😁
- Anonyymi
Läppärin näppikset.
- Sheena - Anonyymi
Vanhat, kuin taivas. Loin itse. Tarvittaessa käytössä vaikka kaikki luomani valot, värit ja äänet.
-Luojaeikirj- Anonyymi
Luoja hyvä, kirjaudu toki 😂
xLiner
- Anonyymi
Mulla on tällanen pelinäppäimistö, avoin näppäimistö, helppo puhdistaa,
Vanha näppäimistö oli sellanen, että näppäimet oli kaukalossa ja sinne sitten kerty ajanmittaan partakarvoja, hilsettä ja mitä nyt irtoaa ja pölyä.
Ulkona piti käydä puhaltelemassa enimmät roskat ja sit irroittaa näppäimet, et sai perusteellisesti siivottua kaukalon.
Kostutetulla hammastikulla rassasin näppäinten välejä ja roskaa tarttu mukaan.
Nyt on avoimet näppäimet ja pitäs roskat lähteä helposti veks, kun käy ulkona puhaltaan, eivät näppäimet ole kaukalossa, jonne kertyy kaikkea roskaaaa. - Anonyymi
minulla on monia 2 uutta hiirtä ja nappista pakko olla jos on ohjeilmoija eikä mikään lusmu-pelaa, kuluu niitä, vuodessa noin kuluu ohje3lmoidessa romuksi 1 näppäimistö.
- Anonyymi
näppäimistöissä on sellainen jos ajattelet että: tuo toimii ihqan täysin tuo joo muttq joku pikkuvikq... silloin saattaa kertyä helposti "tonneittain" kqapp34ihin jotain t6oimii melkoisen hyvib ja kaapin tiin ä e3pämääräisiä näppäisitöjä sitten täynnä...
Kqikki melko hyviä. - Anonyymi
varaosia pitää aina olla, jos ei heti uutta vara nappista tai hiirtä eli hirviötä, niin keittiön puole4lla jossain muovikassissa on uusia paketteja :D
Eritittäin hyvä ellei täydellinen, musiikki:
https://youtu.be/0u62SuPgzDk - Anonyymi
Asuksen läppäri minulla jonka ostin joulukuussa 549 eurolla. Tehokas ja hyvä läppäri. En ollut koskaan ennen ostanut uutta läppäriä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marinin mies oli pökkimässä
Vaalit on viikon päästä ja Sanna Marinin mies on uutisissa viikonlopun bilettämisestään. Mitenhän vaikuttaa Sannan tai SDP:n ääniin?2695367Sanna Marin ja Markus Räikkönen eronneet. Asia piilotellaan vaalien ylitse.
Pääministeri Sanna Marinin avioliiton tilasta ja liiton kestävyydestä on esitelty arvailuja jo runsaan vuoden ajan. Pariskunta ei tunnu viihtyvän la1773892Tarkempaa tietoa Maran miehestä? löytyykö emailia miehelle? Etsiikö FBI?
Löytyykö Maran uusimmalle ukkelille emailia? Haluaisin lähettää onnittelut.2751137Laulajalegenda Paula Koivuniemi sai vihdoin taiteilijaeläkkeen - Reilusti alle vanhuuseläkkeen!
Onnea Paula Koivuniemi ja mukavia eläkepäiviä! Vaikka voisihan tuo eläke tietysti suurempikin olla, eikös… Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/l301134Nolo Esko Eerikäinen kalasteli julkisuutta kasvattiveljensä kuolemalla
Lukekaa karu totuus täältä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3f190f8f-2fdf-4488-bb0a-816053e0c12f Nauretaan Eskolle...heheheehe :-)1681101Millaiset kasvot
Ovat mielestänne kauniit / komeat? Kun tätä ulkonäköä arvostelevaa keskustelua täällä nyt on.. Ap menee sillä habituksella millä luoja on antanut95913- 396867
Andy McCoy raivostuu Maria Veitolalle - Tylyttää armotta lasi kädessä:"Kiitos v***sti, maksa fyrkas"
No nyt lähtee McCoylta kyllä aika pahasti mopo keulimaan… Andy McCoy raivostuu Maria Veitolalle Yökylässä-ohjelmassa vuosien takaisesta tapahtumasta.17835Stefulla kaunis tyttöystävä.
Näyttää seuraavan kaunista Juuliaa ja ovat yhdessä reissussa. Toivottavasti uusi rakkaus saa Stefun elämän tasoittamaan.54820Nainen, vieläkö pelkäät
vai voittaako rakkaus? Osaat ehkä jo vastata tähän. Senhän jo tiedätkin, että haasteita on hyvä olla elämässä.70753