Moikka.. ja kertokaapas tietämättömälle mitä ihmettä siellä lavalla käytetään/tehdään jne, kun:
Luen lehdistä, että esiintyjän kuulokkeista ei kuulunut mitään mutta silti tiesi missä kohtaa itse laulaa tms. Tai se, kun itse seurasin eräässä konsertissa eturivistä laulajaa, niin en kuullut hänen ääntään siitä edestä vaikka hän lauloi, tuliko sitten playbackinä mene ja tiedä.
Mutta en siis käsitä miten siellä ei muka kuulla ääntä vaikka itsehän siellä lauletaan ja soitetaan, miten et muka kuule toista kuin korvanapista???
Ymmärrän, että soittimet on vaiks sähköisiä nykyään mutta sen mitä itse olen soitellut musaluokissa tms niin kuulen kaikkien soitinten äänet kyllä siitä vierestä.
Ja minne se lauluääni katoaa..? Jos laulan ääneen niin kuuluuhan se ympärille, ni minne hemmettiin se ääni imetään lavalla, etten kuule hengitystäkään vieressä. Luulis että sen erottaa vaan enpä erota..
Sori mut en vaan tätä kässää et miten laitteet toimii nykyään....
Lavaesiintyminen ja äänentoisto...
Anonyymi-ap
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Liian pitkä viesti, en jaksanu lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214