Moikka.. ja kertokaapas tietämättömälle mitä ihmettä siellä lavalla käytetään/tehdään jne, kun:
Luen lehdistä, että esiintyjän kuulokkeista ei kuulunut mitään mutta silti tiesi missä kohtaa itse laulaa tms. Tai se, kun itse seurasin eräässä konsertissa eturivistä laulajaa, niin en kuullut hänen ääntään siitä edestä vaikka hän lauloi, tuliko sitten playbackinä mene ja tiedä.
Mutta en siis käsitä miten siellä ei muka kuulla ääntä vaikka itsehän siellä lauletaan ja soitetaan, miten et muka kuule toista kuin korvanapista???
Ymmärrän, että soittimet on vaiks sähköisiä nykyään mutta sen mitä itse olen soitellut musaluokissa tms niin kuulen kaikkien soitinten äänet kyllä siitä vierestä.
Ja minne se lauluääni katoaa..? Jos laulan ääneen niin kuuluuhan se ympärille, ni minne hemmettiin se ääni imetään lavalla, etten kuule hengitystäkään vieressä. Luulis että sen erottaa vaan enpä erota..
Sori mut en vaan tätä kässää et miten laitteet toimii nykyään....
Lavaesiintyminen ja äänentoisto...
Anonyymi-ap
2
180
Vastaukset
- Anonyymi
Liian pitkä viesti, en jaksanu lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156