Toisten yksityiselämä ei kuulu ulkopuolisille

Anonyymi-ap

Ei edes trollien.

16

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, no trollien eli peikkojen yksityiselämästä en tiedä. En edes Rölli-peikon =D =D

    • Anonyymi

      No ei kyllä...

    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Ainoastaan minulle!

      -Luojaeikirj

    • Anonyymi

      Kaikki ei ole ihan noin yksioikoista.

      - Sheena

    • Anonyymi

      No, ei täälläkään saa arvostella, kaikkien rekattujen tuntemattomien mielipiteitä.
      Mutt julkisuuden henkilöitä ihan heidän omilla nimillään, voi arvioida jopa halveksimalla! Etenkin musiikkialan artisteja, vähän kautta linjan.
      Toisaalta tulee paskavettä niskaan, jos istuvan hallituksen toimettomuutta tai toisaalta toimia arvostelee. Huolimatta siitä, ett ihan lakiopillisesti ovat väärin toimineet!

      Jos nyt esim. kaivataan; niin pääministeri on tavallaan töissä 24/h per vrk, jollei ole esimerkiksi; siirtänyt velvollisuutta jollekin toiselle ministerille!
      Mutt poikkeuksia näköjään sallitaan, kun kyseessä on suhteellisen nuori ja kaunis nainen; joka jälkikädessä kyllä tulee saamaan vastuunkannon omalle poliittiselle tililleen... uskoakseni! Mutt vasta aika sen näyttää, miten tulee käymään.
      trollikka

      • Tossa tuli äsken arvosteltua yhtä musiikkiartistia. Pyydän anteeksi siitä. Mutta arvostan kyllä kyseistä herraa paljonkin , mutta hänen lauluäänestään en oikein perusta. Alunperin onkin kitaristi eikä laulaja ja onneksi onkin enemmän harjoittanut kitarointia kuin laulamista. Hänen kitaroinnistaan sitten tykkäänkin ja luonteesta myös (luonteesta haastattelujen perusteella), mutta lauluääntä ei ole kovin paljon.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tossa tuli äsken arvosteltua yhtä musiikkiartistia. Pyydän anteeksi siitä. Mutta arvostan kyllä kyseistä herraa paljonkin , mutta hänen lauluäänestään en oikein perusta. Alunperin onkin kitaristi eikä laulaja ja onneksi onkin enemmän harjoittanut kitarointia kuin laulamista. Hänen kitaroinnistaan sitten tykkäänkin ja luonteesta myös (luonteesta haastattelujen perusteella), mutta lauluääntä ei ole kovin paljon.

        Mä kyllä enemmänkin tarkoitin erästä iäkkäämpää musiikkineuvosta ja hänen seuralaistaan.
        Aikuiset ihmiset, joilla luultavasti on keskinäinen sopimus, miten eletään yhdessä.
        Tuon parin edesottamuksia täällä ruoditaan; vaikka asia ei koske varmaan yhtäkään palstalaista henkilökohtaisesti.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä enemmänkin tarkoitin erästä iäkkäämpää musiikkineuvosta ja hänen seuralaistaan.
        Aikuiset ihmiset, joilla luultavasti on keskinäinen sopimus, miten eletään yhdessä.
        Tuon parin edesottamuksia täällä ruoditaan; vaikka asia ei koske varmaan yhtäkään palstalaista henkilökohtaisesti.
        trollikka

        Juu, ruoditaan täällä aika paljon tuon musiikkineuvoksen edesottamuksia, mutta ruoditaan muitakin, esim. tuolla julkkisjuoruissa ja sitten musiikkipalstallakin.

        Tämäkin, josta laitoin on jo iäkkäämpi herra. Tuli tunnetuksi 1970-luvulla kahden rockbändin perustajajäsenenä ja kitaristina. Mutta niin kuin sanoin, arvostan tätä herraa ja tykkään hänestä, mutta en vain pysty hänen lauluääntään kuuntelemaan. Kitarointia taas hyvinkin ja parhaimmillaan nautin siitä. Ja olihan tämä herra nuorena aika söpökin =)


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Juu, ruoditaan täällä aika paljon tuon musiikkineuvoksen edesottamuksia, mutta ruoditaan muitakin, esim. tuolla julkkisjuoruissa ja sitten musiikkipalstallakin.

        Tämäkin, josta laitoin on jo iäkkäämpi herra. Tuli tunnetuksi 1970-luvulla kahden rockbändin perustajajäsenenä ja kitaristina. Mutta niin kuin sanoin, arvostan tätä herraa ja tykkään hänestä, mutta en vain pysty hänen lauluääntään kuuntelemaan. Kitarointia taas hyvinkin ja parhaimmillaan nautin siitä. Ja olihan tämä herra nuorena aika söpökin =)

        No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
        Toinen on Castello Hautamäki ja on parempi laulajana mitä Torvinen.
        Nämä nyt ovat mun arvailujani... ikää kummallakin, mutt yhä niitä parhaita alallaan!
        Niiaan syvään heidän kummankin kohdalla!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
        Toinen on Castello Hautamäki ja on parempi laulajana mitä Torvinen.
        Nämä nyt ovat mun arvailujani... ikää kummallakin, mutt yhä niitä parhaita alallaan!
        Niiaan syvään heidän kummankin kohdalla!
        trollikka

        No, ei ole tuo. Tuo mun mainitsemani on englantilainen Mick Ralphs (s. 1944). Bändien Mott the hoople Bad Company perustajajäseniä. Bad Companyssa vaikutti laulajana yks mun suosikkilaulajista eli Paul Rodgers ja Motissa Ian Hunter.

        Mick Ralphs
        https://fi.pinterest.com/pin/mick-ralphs-bad-co--476537204301574002/
        https://fi.pinterest.com/pin/617696905116080724/



      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
        Toinen on Castello Hautamäki ja on parempi laulajana mitä Torvinen.
        Nämä nyt ovat mun arvailujani... ikää kummallakin, mutt yhä niitä parhaita alallaan!
        Niiaan syvään heidän kummankin kohdalla!
        trollikka

        Costellon tiedän. On Popedan kitaristi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
        Toinen on Castello Hautamäki ja on parempi laulajana mitä Torvinen.
        Nämä nyt ovat mun arvailujani... ikää kummallakin, mutt yhä niitä parhaita alallaan!
        Niiaan syvään heidän kummankin kohdalla!
        trollikka

        Mun suosikkikitaristi number one on kuitenkin irlantilainen Rory Gallagher (1948-1995). Tää mies, sen lisäksi että oli huippukitaristi, osasi laulaa. Ehkä ei ole ihan maailman parhaita laulajia, mutta hänellä oli lauluääntä ja ainakin bluesia veti vakuuttavasti. Tosin muutakin mitä lauloi ja soitti aina satasella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
        Toinen on Castello Hautamäki ja on parempi laulajana mitä Torvinen.
        Nämä nyt ovat mun arvailujani... ikää kummallakin, mutt yhä niitä parhaita alallaan!
        Niiaan syvään heidän kummankin kohdalla!
        trollikka

        Mick Ralphsia kuitenkin arvostan ja pidän paljon hänestäkin.


      • Jos viittaat siihen biletyskohuun niin silloinhan pääministerillä oli sijainen ihan vakiintuneen käytännön mukaisesti kuten useat muutkin pääministerit ovat toimineet. Tää nyt siis vain tuohon juttuun liittyen muita toimia kommentoimatta.🙂.


    • Anonyymi

      Ei niin. Ja silti ihmettelen, että miksi jotkut täällä(kin) sitä niin auliisti kaikille esittelevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe