Ei edes trollien.
Toisten yksityiselämä ei kuulu ulkopuolisille
16
88
Vastaukset
Juu, no trollien eli peikkojen yksityiselämästä en tiedä. En edes Rölli-peikon =D =D
- Anonyymi
No ei kyllä...
- Anonyymi
Olet oikeassa. Ainoastaan minulle!
-Luojaeikirj - Anonyymi
Kaikki ei ole ihan noin yksioikoista.
- Sheena - Anonyymi
No, ei täälläkään saa arvostella, kaikkien rekattujen tuntemattomien mielipiteitä.
Mutt julkisuuden henkilöitä ihan heidän omilla nimillään, voi arvioida jopa halveksimalla! Etenkin musiikkialan artisteja, vähän kautta linjan.
Toisaalta tulee paskavettä niskaan, jos istuvan hallituksen toimettomuutta tai toisaalta toimia arvostelee. Huolimatta siitä, ett ihan lakiopillisesti ovat väärin toimineet!
Jos nyt esim. kaivataan; niin pääministeri on tavallaan töissä 24/h per vrk, jollei ole esimerkiksi; siirtänyt velvollisuutta jollekin toiselle ministerille!
Mutt poikkeuksia näköjään sallitaan, kun kyseessä on suhteellisen nuori ja kaunis nainen; joka jälkikädessä kyllä tulee saamaan vastuunkannon omalle poliittiselle tililleen... uskoakseni! Mutt vasta aika sen näyttää, miten tulee käymään.
trollikkaTossa tuli äsken arvosteltua yhtä musiikkiartistia. Pyydän anteeksi siitä. Mutta arvostan kyllä kyseistä herraa paljonkin , mutta hänen lauluäänestään en oikein perusta. Alunperin onkin kitaristi eikä laulaja ja onneksi onkin enemmän harjoittanut kitarointia kuin laulamista. Hänen kitaroinnistaan sitten tykkäänkin ja luonteesta myös (luonteesta haastattelujen perusteella), mutta lauluääntä ei ole kovin paljon.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tossa tuli äsken arvosteltua yhtä musiikkiartistia. Pyydän anteeksi siitä. Mutta arvostan kyllä kyseistä herraa paljonkin , mutta hänen lauluäänestään en oikein perusta. Alunperin onkin kitaristi eikä laulaja ja onneksi onkin enemmän harjoittanut kitarointia kuin laulamista. Hänen kitaroinnistaan sitten tykkäänkin ja luonteesta myös (luonteesta haastattelujen perusteella), mutta lauluääntä ei ole kovin paljon.
Mä kyllä enemmänkin tarkoitin erästä iäkkäämpää musiikkineuvosta ja hänen seuralaistaan.
Aikuiset ihmiset, joilla luultavasti on keskinäinen sopimus, miten eletään yhdessä.
Tuon parin edesottamuksia täällä ruoditaan; vaikka asia ei koske varmaan yhtäkään palstalaista henkilökohtaisesti.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä enemmänkin tarkoitin erästä iäkkäämpää musiikkineuvosta ja hänen seuralaistaan.
Aikuiset ihmiset, joilla luultavasti on keskinäinen sopimus, miten eletään yhdessä.
Tuon parin edesottamuksia täällä ruoditaan; vaikka asia ei koske varmaan yhtäkään palstalaista henkilökohtaisesti.
trollikkaJuu, ruoditaan täällä aika paljon tuon musiikkineuvoksen edesottamuksia, mutta ruoditaan muitakin, esim. tuolla julkkisjuoruissa ja sitten musiikkipalstallakin.
Tämäkin, josta laitoin on jo iäkkäämpi herra. Tuli tunnetuksi 1970-luvulla kahden rockbändin perustajajäsenenä ja kitaristina. Mutta niin kuin sanoin, arvostan tätä herraa ja tykkään hänestä, mutta en vain pysty hänen lauluääntään kuuntelemaan. Kitarointia taas hyvinkin ja parhaimmillaan nautin siitä. Ja olihan tämä herra nuorena aika söpökin =)- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Juu, ruoditaan täällä aika paljon tuon musiikkineuvoksen edesottamuksia, mutta ruoditaan muitakin, esim. tuolla julkkisjuoruissa ja sitten musiikkipalstallakin.
Tämäkin, josta laitoin on jo iäkkäämpi herra. Tuli tunnetuksi 1970-luvulla kahden rockbändin perustajajäsenenä ja kitaristina. Mutta niin kuin sanoin, arvostan tätä herraa ja tykkään hänestä, mutta en vain pysty hänen lauluääntään kuuntelemaan. Kitarointia taas hyvinkin ja parhaimmillaan nautin siitä. Ja olihan tämä herra nuorena aika söpökin =)No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
Toinen on Castello Hautamäki ja on parempi laulajana mitä Torvinen.
Nämä nyt ovat mun arvailujani... ikää kummallakin, mutt yhä niitä parhaita alallaan!
Niiaan syvään heidän kummankin kohdalla!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
Nämä nyt ovat mun arvailujani... ikää kummallakin, mutt yhä niitä parhaita alallaan!
trollikkaNo, ei ole tuo. Tuo mun mainitsemani on englantilainen Mick Ralphs (s. 1944). Bändien Mott the hoople Bad Company perustajajäseniä. Bad Companyssa vaikutti laulajana yks mun suosikkilaulajista eli Paul Rodgers ja Motissa Ian Hunter.
Mick Ralphs
https://fi.pinterest.com/pin/mick-ralphs-bad-co--476537204301574002/
https://fi.pinterest.com/pin/617696905116080724/Norppa83 kirjoitti:
No, ei ole tuo. Tuo mun mainitsemani on englantilainen Mick Ralphs (s. 1944). Bändien Mott the hoople Bad Company perustajajäseniä. Bad Companyssa vaikutti laulajana yks mun suosikkilaulajista eli Paul Rodgers ja Motissa Ian Hunter.
Mick Ralphs
https://fi.pinterest.com/pin/mick-ralphs-bad-co--476537204301574002/
https://fi.pinterest.com/pin/617696905116080724/Bändien Mott the hoople ja Bad Company
Anonyymi kirjoitti:
No mä tiedän kaksikin, tuohon katekoriaan kuuluvaa. Torvisen, joka on aivan mahtava kitaristi, alallaan paras ja huumori mies... ainakin huhujen mukaan.
trollikkaCostellon tiedän. On Popedan kitaristi.
Anonyymi kirjoitti:
trollikkaMun suosikkikitaristi number one on kuitenkin irlantilainen Rory Gallagher (1948-1995). Tää mies, sen lisäksi että oli huippukitaristi, osasi laulaa. Ehkä ei ole ihan maailman parhaita laulajia, mutta hänellä oli lauluääntä ja ainakin bluesia veti vakuuttavasti. Tosin muutakin mitä lauloi ja soitti aina satasella.
Anonyymi kirjoitti:
trollikkaMick Ralphsia kuitenkin arvostan ja pidän paljon hänestäkin.
Jos viittaat siihen biletyskohuun niin silloinhan pääministerillä oli sijainen ihan vakiintuneen käytännön mukaisesti kuten useat muutkin pääministerit ovat toimineet. Tää nyt siis vain tuohon juttuun liittyen muita toimia kommentoimatta.🙂.
- Anonyymi
Ei niin. Ja silti ihmettelen, että miksi jotkut täällä(kin) sitä niin auliisti kaikille esittelevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723