Mää oon Kyniksen kans hyvää tuttavaa, enkä mää yritä salata sitä. Netis kerrottiin, et me oltiin kamalii HIRMULISKOI, mut ei me sil juuri ponseilla, kuhan vaatimattomasti mainitaan. https://fi.wikipedia.org/wiki/Triceratops Tuo punane kaulaliina on semmone koko jengin tunnus.
Moi, mä oon niiku Tri'is eli Triceratops eli kolmisarvipärstä.
17
116
Vastaukset
- Anonyymi
Kompastuit olen ihan varma siitä.
No heippa vaan. Teitä hirveen hirmuisia hirmuliskoja oli kyllä vissiin monenlaisia. Ainakin sen mukaan mitä olen antanut itselleni kertoa.😄.
- Anonyymi
Joo, kyl ne kamaloitteellisii oli muutki, mut kaiken hirveempii oltiin just me. Ku klikkaat alotuksessa mun niiku logoo, niin saat omin silmin nähä, miten kamalii moltiin. Siin kyl kutriki nousee pystyyn. T. Tri'is
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyl ne kamaloitteellisii oli muutki, mut kaiken hirveempii oltiin just me. Ku klikkaat alotuksessa mun niiku logoo, niin saat omin silmin nähä, miten kamalii moltiin. Siin kyl kutriki nousee pystyyn. T. Tri'is
No tuo esimerkki teistä on mun mielestä kyllä ennemminkin hellyyttävän söpö kuin kamala tai hirvee ja pelottava.😊.
- Anonyymi
Ja sukupuuttoon kuallu.. mulla on teoria, nyt kun Kyniksen mainitsit.
Niillä pimperoisilla on muukin tehtävä kun miellyttää teidän silmää. Niin siinä sitten käy, kun ei seiso kun silmät päässä.
xLiner- Anonyymi
Mää epäilen, et sullon ruokoton mielikuvitus. T. Kynis 🌹👀
- Anonyymi
Sukurutsapappi kynis on huonoa seuraa.
- Anonyymi
Moi, mää taas oon Kynis, ton kolmisarvipärstän hyvää ystävää.
Nymmää oon oon niiku varmistunu, et nää tietokoneet on henkimaailman vehkei ja suurii hengellisii salaisuuksii. Nii, ja vihollisen juonii. Mun poika kävi täällä pitkästä aikaa, ku kerkis, ja lisäs Tri'ikselle oman liittymän, ku soli oottanu sitä jo pitkaan ku punast polkupyörää.
Mut siit oli kummallisii seurauksii. Mei ny päästä sisään Tri'iksen tunnuksella eikä munkaan. Ja kaiken kummallisempaa on, et tässä Tri'iksen eilises esiintymäs ei oo sen kuvaa, mu si se on ku klikkaa sen logoo. Niet siinon kyl ihmettä kerrakseen, ku M. A. Nummisen kaupunkimatkalla.
Mää en niiku bonjaa. T. Kynis 🌹👀- Anonyymi
Asiattomat kirjoittajat bannataan ✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiattomat kirjoittajat bannataan ✌️
Tarkotatko vihjata, miks sun tarvii niiku huulella puskista? T. Kynis ja Tri'is 🌹👀
Mää kyllen bonjaa olleskaan. Kummää keksin oikeen salasanan, niin mun kuva tuli taas esiin kaikessa hirveydessään. Tuliks teillekin? Mä oon ruvennu epäileen, et kyöpeleil on sormet vahvasti pelissä.
Oiskoha se sillei, et mun kuvaki on niin kamaloitteellinen, et ne uskaltaa näyttää sen vaan yhen kerran kerran ja sit äkkii poistaa?
Nyt äkkiä takaisin Jurasic Parkkiin =D
Mummielestä siellä Jurassicissa on vähän niiku levotonta, niet mä oon pysyvästi asuttautunu Kyniksen ja Nuppusen luo. Enkä mää luovu otollisista niiku oloista.
- Anonyymi
Hinuri:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071