Nainen osaatko tehdä

Anonyymi-ap

Stroganof kastiketta jos miehesi siitä tykkää

54

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osaan tehdä vaikka mitä. 😁👍

    • Saattaapi jäädä aika lyhyeksi tämä aloitus kommenttien osalta...

      • Tuossa kysyttiin jos mieheni tykkää no hän tykkää.


    • Anonyymi

      hiihaa-hoo, ampiainenkin jo pierasoo, ja mitä vielä paine kasvaa pyllyssä, aivan kuin palleissa jotta pitää lähettää siittiöitä taas maailmaan...

      Kuin partikle-vois siis portion-bois, pippeli-pois, puolikas pippeli jää jäljelle ruoaksi jonka voi paistaa itselle iltapalaksi?

    • Ehkä, en ole tehnyt koskaan Stroganoffia. Ei se nyt kovin vaikeeta voi olla.

    • Anonyymi

      Kaikki muu onnistuu paitsi pihvi. Mutta riippuu sitten päivästä että teenkö sitä rakkaudella vai siks että on pakko. Sitten siihen tunteeseen pakko, vaikuttaa monia asioita. esim oma yleinen mieliala, päivän tapahtumat, se millä heräsin, oliko se ilolla ja onnella vai pakosta. Että kyllä se onnistuu ihan tosta vaan, ihan itsestään kun kyseessä tälläinen luonnonlahjakkuus kun minä olen.

    • Anonyymi

      Veellä ja kahdella effällä.

    • Anonyymi

      Ota kokki itsellesi. Tai orja. Tai piika. Etkö osaa itselles tehdä ruokaa?

    • Anonyymi

      Osaan. Tosin ei kauhean hyvin kelpaa

    • Anonyymi

      Kuules nyt, kyllä sitä stroganoffia on monen laista ja makuista, kaikissa vähän samankaltainen tekotapakin. Tosin voihan sen valmistaa uunissakin, vaihteeksi.
      Mä itse teen stroganoffia useinmiten hirven- tai naudanlihasta, joskus myös nakkistroganoffia. Vähän riippuen kenelle pääasiassa kastike tulee, ja minkä kanssa sitä nautitaan. Oleellisinta siinä kastikkeessa on smetana ja suola- tai maustekurkku, ja hätätapauksessa tuore kasvihuonekurkkukin käy.

      Olen joskus mökillä joutunut turvautumaan siihen; eikä kukaan huomannut eroa.
      Kasvihuonekurkusta poistin siemenet, viiltämällä sen auki ja puolikkaat vielä halki, sitten vain veitsellä siemenet yhtenä viiltona feks, ja kurkku palasiksi kastikkeen joukkoon. Se kurkku kyllä imee itseensä suolaa kastikkeesta, ja viinietikkaa pieni loraus kastikkeen joukkoon... kompensoi sen maun lopullisesti, oikeaksi.

      Tuossa ruuan säveltämisessä, juuri oikean makuiseksi... tarvitaan muutamia puhtaita lusikoita, maistamiseen. se maistettu lusikka menee pesuun välittömästi ja seuraavaan maisteluun tarvitaan jälleen puhdas lusikka.
      Perusresepti on hallussa, mutt se makujen kohdistaminen oikeille paikoilleen onkin arpapeliä toisinaan. Olen tarkka siitä mitä mä toisten ihmisten nenänalle työnnän.
      trollikka

    • Anonyymi

      Osaan, mutten tee tilauksesta, en pyynnöstäkään.

    • Illan tunnustus: mun kastikkeet on yleensä valmiskastikkeita.

      • Onhan ne aika käteviä ja nopeita, käytän itekin toisinaan joitain pussisooseja ja saatan sitten maustaa vähän omiani vaihtelun vuoksi. Perinteinen ruskea soossi tulee kyllä edelleen tehtyä käsitöinä alusta alkaen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Onhan ne aika käteviä ja nopeita, käytän itekin toisinaan joitain pussisooseja ja saatan sitten maustaa vähän omiani vaihtelun vuoksi. Perinteinen ruskea soossi tulee kyllä edelleen tehtyä käsitöinä alusta alkaen.

        Multa ei onnistu ruskea kastike. Monesti yrittänyt ja aina se menee klönttisenä roskiin.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Multa ei onnistu ruskea kastike. Monesti yrittänyt ja aina se menee klönttisenä roskiin.

        Aaaa, juu, se on hidasta hommaa, vaatii kärsivällisyyttä, muuten saa herkästi paakkukiisseliä. Itsekin tuo tuli tuhottua kiireellä monesti kunnes äkkäsin sen että siinä teen virheen, pitää vaan malttaa.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Multa ei onnistu ruskea kastike. Monesti yrittänyt ja aina se menee klönttisenä roskiin.

        Ruskistettujen vehnäjauhojen päälle kaadetaan kiehuvaa vettä, vaikka vedenkeittimestä.
        Kylmää vettä, jos kaataa suurenmäärän kerralla paistinpannulle se usein paakkuuntuu, kun paistinpannu jäähtyi, eikä vesi kiehu!

        Siinäkään vaiheessa ei peli vielä ole menetetty! Kaada se paakkuuntunut, nyt jo kiehuva kastike kasariin ja sauvasekoittimella ajat sen tasaiseksi, sametinpehmeäksi kastikkeeksi.
        Kattilan voit nostaa takaisin lämpimälle hellalle, älä enää kiehuta sitä turhaan, jos se on sopivan paksuista... jos liian paksua, niin pieni loraus kiehuvaa vettä ja suolaksen tarkistus.
        Siinä yksinkertaisuudessaan ruskeankastikkeen helppous, ei tarvitse ostaa pussikastikkeita. Sen peruskastikkeen; sitt voi maustaa niin monella tapaa!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruskistettujen vehnäjauhojen päälle kaadetaan kiehuvaa vettä, vaikka vedenkeittimestä.
        Kylmää vettä, jos kaataa suurenmäärän kerralla paistinpannulle se usein paakkuuntuu, kun paistinpannu jäähtyi, eikä vesi kiehu!

        Siinäkään vaiheessa ei peli vielä ole menetetty! Kaada se paakkuuntunut, nyt jo kiehuva kastike kasariin ja sauvasekoittimella ajat sen tasaiseksi, sametinpehmeäksi kastikkeeksi.
        Kattilan voit nostaa takaisin lämpimälle hellalle, älä enää kiehuta sitä turhaan, jos se on sopivan paksuista... jos liian paksua, niin pieni loraus kiehuvaa vettä ja suolaksen tarkistus.
        Siinä yksinkertaisuudessaan ruskeankastikkeen helppous, ei tarvitse ostaa pussikastikkeita. Sen peruskastikkeen; sitt voi maustaa niin monella tapaa!
        trollikka

        Itse olen lintsannut kiehuvan veden osalta, riittää kun vesi on kuumaa, jos pannu/kasari vain on kunnolla kuumennut 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruskistettujen vehnäjauhojen päälle kaadetaan kiehuvaa vettä, vaikka vedenkeittimestä.
        Kylmää vettä, jos kaataa suurenmäärän kerralla paistinpannulle se usein paakkuuntuu, kun paistinpannu jäähtyi, eikä vesi kiehu!

        Siinäkään vaiheessa ei peli vielä ole menetetty! Kaada se paakkuuntunut, nyt jo kiehuva kastike kasariin ja sauvasekoittimella ajat sen tasaiseksi, sametinpehmeäksi kastikkeeksi.
        Kattilan voit nostaa takaisin lämpimälle hellalle, älä enää kiehuta sitä turhaan, jos se on sopivan paksuista... jos liian paksua, niin pieni loraus kiehuvaa vettä ja suolaksen tarkistus.
        Siinä yksinkertaisuudessaan ruskeankastikkeen helppous, ei tarvitse ostaa pussikastikkeita. Sen peruskastikkeen; sitt voi maustaa niin monella tapaa!
        trollikka

        Mä laitan kylmää vettä suoraan kraanasta, eikä koskaan ole paakkuuntunut. Siihen vaan tarvii hitonmoisen vispauksen.

        Mutta kokeilen kyllä tuota vedenkeitin temppua.

        Tosiaan kunnon rajulla vispauksella saa myös tasaisen lopputuloksen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Itse olen lintsannut kiehuvan veden osalta, riittää kun vesi on kuumaa, jos pannu/kasari vain on kunnolla kuumennut 😁

        Ruskeakastikkeen ikuinen hassu juttu on juuri tuo, että toiset vannovat kuuman nesteen ja toiset kylmän nesteen nimeen. Ammattilaisillakin on hyvin jakantunut käsitys tuosta ja ohjeita, neuvoja ja reseptejä löytyy molemmilla ohjeilla. Molemmille ohjeille on myös selkeät ja ihan loogiset perustelut. Ruskeakastike onnistuu ihan minkä lämpöisellä nesteellä tahansa ja tuo nesteen lämpötila on enemmän uskomus, kuin oikeasti vaikuttava tekijä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruskeakastikkeen ikuinen hassu juttu on juuri tuo, että toiset vannovat kuuman nesteen ja toiset kylmän nesteen nimeen. Ammattilaisillakin on hyvin jakantunut käsitys tuosta ja ohjeita, neuvoja ja reseptejä löytyy molemmilla ohjeilla. Molemmille ohjeille on myös selkeät ja ihan loogiset perustelut. Ruskeakastike onnistuu ihan minkä lämpöisellä nesteellä tahansa ja tuo nesteen lämpötila on enemmän uskomus, kuin oikeasti vaikuttava tekijä.

        Onnistuuhan se kylmälläkin vedellä, kun riittävän hitaasti liruttaa sitä. Mutta itte kun olen vähän hätänen, niin lämmin/kuuma vesi toimii paremmin minulle 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Itse olen lintsannut kiehuvan veden osalta, riittää kun vesi on kuumaa, jos pannu/kasari vain on kunnolla kuumennut 😁

        Itsehän otan veden ihan suoraan hanasta, sellaisena kun se sattuu olemaan. Mummuni aikanaan painotti, että veden pitäisi olla mahdollisimman kylmää, jotta ei tule paakkuista kastiketta. Sitten olin ihan ihmeissäni köksän tunneilla, jossa käskettiinkin käyttää kiehuvaa vettä, whaaaaaaat? No mutta ainoan lämpöinen vesi, jolla itse olen koskaan saanut aikaiseksi paakkuista kastiketta on kiehuva vesi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onnistuuhan se kylmälläkin vedellä, kun riittävän hitaasti liruttaa sitä. Mutta itte kun olen vähän hätänen, niin lämmin/kuuma vesi toimii paremmin minulle 😂

        Ei, kun se kylmä vesi kyllä kaadetaan sekaan kerralla. Tai ainakin niin minä aina teen ja niin mulle on opetettu ja paakkuista kastiketta en ole onnistunut kertaakaan niin saamaan aikaiseksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onnistuuhan se kylmälläkin vedellä, kun riittävän hitaasti liruttaa sitä. Mutta itte kun olen vähän hätänen, niin lämmin/kuuma vesi toimii paremmin minulle 😂

        Ja isoäitinihän tosiaan käytti niin kylmää vettä kun vaan hanasta sai.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän otan veden ihan suoraan hanasta, sellaisena kun se sattuu olemaan. Mummuni aikanaan painotti, että veden pitäisi olla mahdollisimman kylmää, jotta ei tule paakkuista kastiketta. Sitten olin ihan ihmeissäni köksän tunneilla, jossa käskettiinkin käyttää kiehuvaa vettä, whaaaaaaat? No mutta ainoan lämpöinen vesi, jolla itse olen koskaan saanut aikaiseksi paakkuista kastiketta on kiehuva vesi.

        Itte en ole lämpöisellä vedellä paakkuja saanut aikaiseksi, mutta kylmällä/viileällä todellakin, vaan se johtuu tuosta hätäisyydestä, sen tiedän.
        Lämpimällä vedellä on toiminut joka kerran, kunhan pannu/kasari vain on riittävän kuuma. En tosin omista vedenkeitintä, vaan lperuslämmitän vettä astiassa hieman samalla levyllä ennen kuin lappaan pannun sille levylle. Tokko tuo veteni ikinä on yli 50 asteista ollut 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Itte en ole lämpöisellä vedellä paakkuja saanut aikaiseksi, mutta kylmällä/viileällä todellakin, vaan se johtuu tuosta hätäisyydestä, sen tiedän.
        Lämpimällä vedellä on toiminut joka kerran, kunhan pannu/kasari vain on riittävän kuuma. En tosin omista vedenkeitintä, vaan lperuslämmitän vettä astiassa hieman samalla levyllä ennen kuin lappaan pannun sille levylle. Tokko tuo veteni ikinä on yli 50 asteista ollut 😂

        Kuten sanottu, niin tuo on se ruskeakastikkeen hassu juttu. Toiset vannovat kylmän ja toiset kuuman veden nimeen. Todellisuudessa se ongelma ei ole veden lämpötilassa vaan tekniikassa. Kukin tekee miten se nyt itseltä parhaiten onnistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, niin tuo on se ruskeakastikkeen hassu juttu. Toiset vannovat kylmän ja toiset kuuman veden nimeen. Todellisuudessa se ongelma ei ole veden lämpötilassa vaan tekniikassa. Kukin tekee miten se nyt itseltä parhaiten onnistuu.

        Olen kokeillut molempia keinoja ja ei toimi. Ehkä se mun kärsimättömyys on se juttu mikä pilaa kastikkeen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Itte en ole lämpöisellä vedellä paakkuja saanut aikaiseksi, mutta kylmällä/viileällä todellakin, vaan se johtuu tuosta hätäisyydestä, sen tiedän.
        Lämpimällä vedellä on toiminut joka kerran, kunhan pannu/kasari vain on riittävän kuuma. En tosin omista vedenkeitintä, vaan lperuslämmitän vettä astiassa hieman samalla levyllä ennen kuin lappaan pannun sille levylle. Tokko tuo veteni ikinä on yli 50 asteista ollut 😂

        Mä olen tosiaan aikanaan opetettut mahdollisimman kylmällä vedellä, eikä sitä mitenkään liikutella. Tulisi taatusti paakkuista, jos niin tekisin. Vaan jollain toisella varmasti toimii liruttelukin. Nykyään en jaksaa mahdollisimman kylmää vettä valitella, vaan käytän tosiaan mitä hanasta tulee, mutta siis kylmää vettä kuitenkin. Kuuma on mulle ainoa keino jolla lopputulos voisi olla paakkuinen.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Olen kokeillut molempia keinoja ja ei toimi. Ehkä se mun kärsimättömyys on se juttu mikä pilaa kastikkeen.

        Jep, kun ei se ole siitä veden lämpötilasta mitenkään kiinni.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Olen kokeillut molempia keinoja ja ei toimi. Ehkä se mun kärsimättömyys on se juttu mikä pilaa kastikkeen.

        Mutta, sen paakkuisen kastikkeen tosiaan voi pelastaa tolla sauvasekoittimella. Kun et vaan suristele niin kauaa, että tärkkelys alkaa rikkoutua ja tulee liiterin. Vähän se rakenne tosin saattaa aina tuosta kärsiä.


    • En ole nainen mutta jos mun naiseni siitä pitäis niin osaisin kyllä.🙂.

      • Sinusta joku sinkku nainen saa vielä hyvän miehen.


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Sinusta joku sinkku nainen saa vielä hyvän miehen.

        Kiitos!😊. Näin mä kovasti toivon vielä käyvän.


    • Anonyymi

      Osaan tietenkin. Kokkaan ihan mitä vaan mihin resepti ja ainekset löytyy. Se on sitten kuitenkin eri kysymys, että alanko kenellekään miksikään henkilökohtaiseksi ravintolakeittiöksi. Joskus tietenkin tekee ihan mielellään jotain, kun toinen tahtoo. Jatkuvalla syötöllä en kenenkään toiveita ala täyttämään. Oletan myös, että mieskin sittne osaa kokata ja myös ihan vapaaehtoisesti kokkaakin oman osuutensa.

    • Anonyymi

      Meillä koulussa kerrottiin tytöstä joka lähetettiin kauppaan ostaan tarpeita lempiruokaansa. Ja se lempiruoka oli stroganof. Mutta se ei voinut ostaa niitä tarpeita, koska oli oppinut koulussa jonkun asian. En muista näin 40 vuoden jälkeen mikä asia. Oisko ollut joku omatoimisuuteen liittyvä. Tuon ajan koulu ei hirveesti kannustanut omatoimisuuteen. Muistatteko te, mikä tää juttu oli?

    • Anonyymi

      En kokkaa kumppaneilleni. Teen safkat itselleni, paitsi jos joku oikeasti haluaa syödä samaa koiranruualta näyttävää pöperöä kuin mitä itse syön. Ottaa vaan annospurkin pakkasesta ja sulattaa 😂

      xLiner

    • Anonyymi

      Stroganoffin saa mistä vaan kastikkeesta kun lisää siihen suola / herkkukurkkuja. Oliko vaikeeta ?

    • Anonyymi

      Kuulehan välis. Kun on aikoinaan käynyt peruskoulussa kotitaloustunneilla ja jos nykypäivänä osaa lukea ja hakea tietoa netistä, jokainen osaa laittaa lähestulkoon mitä ruokaa tahansa reseptien ohjeilla. Ennen oli keittokirjat ja sukureseptit, nyt ne kaikki on netissä.

      Ei se mun mielestäni tuon vaikeampaa ole. Vai?

      xLiner

      • Anonyymi

        Juuri noin. Jotenkin todella outoa edes ajatella nykypäivänä Suomessa, että joku mies ei muka osaisi kokata. Ainakaan niin, että se kokkaamisen osaamattomuus liittyisi nimenomaan sukupuoleen. Osa ihmisistä ei tietenkään osaa kokata, vaikkakin silloinkin se "en osaa" on yleensä tekosyy ja oikea syy on "en halua", joka on musta itsessään ihan riittävän hyvä syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Jotenkin todella outoa edes ajatella nykypäivänä Suomessa, että joku mies ei muka osaisi kokata. Ainakaan niin, että se kokkaamisen osaamattomuus liittyisi nimenomaan sukupuoleen. Osa ihmisistä ei tietenkään osaa kokata, vaikkakin silloinkin se "en osaa" on yleensä tekosyy ja oikea syy on "en halua", joka on musta itsessään ihan riittävän hyvä syy.

        Aivan. Syy on se -en viitsi, en halua-. Niinkuin mullakin 😁 .Ei mulla ole aikaa vääntää herkkuja joka päivä. Tai edes halua - mä olisin taatusti yhtä leveä kuin pitkäkin, jos käyttäisin aikaani ruuan hyvänmakuiseksi ja -näköiseksi tekemiseen. Mulla on muutakin tekemistä..

        Jotkut elää syödäkseen, mä syön elääkseni.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Syy on se -en viitsi, en halua-. Niinkuin mullakin 😁 .Ei mulla ole aikaa vääntää herkkuja joka päivä. Tai edes halua - mä olisin taatusti yhtä leveä kuin pitkäkin, jos käyttäisin aikaani ruuan hyvänmakuiseksi ja -näköiseksi tekemiseen. Mulla on muutakin tekemistä..

        Jotkut elää syödäkseen, mä syön elääkseni.

        xLiner

        Äläs nyt aliarvio omia kykyjäsi. Muistaakseni mä sain sulta vihjeen kaurapuuron rikasttuttamiseen. Marjoilla, hedelmillä ja raejuustolla, toimii!
        Mä en reseptistä aluksi innostunut. Mutt mun Flikka kyllästyi kaurapuuroon
        sellaisenaan ja Faija oli sotkenut sen joukkoon banaani sosetta lusikattain sinne tänne.

        Koko lautasellinen upposi ja sitähän oli jokseenkin paljon. Mä aloin raastamaan tuoreita hedelmiä kuten persikkaa, päärynää ja banaania pieninä palasina... lopulta kokeilin raejuustoakin hedelmien kera.
        Ja oikeesti, Mimmi rakastaa kaurapuuroa kaikkien lisukkeiden kanssa. Nokkamukiin 1dl maitoa, niin voi ottaa hörpyn silloin tällöin, jos haluaa.
        Mulle puolestaan uppoa nykyään kaurapuuro puolukkasurvoksen kanssa! =))
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt aliarvio omia kykyjäsi. Muistaakseni mä sain sulta vihjeen kaurapuuron rikasttuttamiseen. Marjoilla, hedelmillä ja raejuustolla, toimii!
        Mä en reseptistä aluksi innostunut. Mutt mun Flikka kyllästyi kaurapuuroon
        sellaisenaan ja Faija oli sotkenut sen joukkoon banaani sosetta lusikattain sinne tänne.

        Koko lautasellinen upposi ja sitähän oli jokseenkin paljon. Mä aloin raastamaan tuoreita hedelmiä kuten persikkaa, päärynää ja banaania pieninä palasina... lopulta kokeilin raejuustoakin hedelmien kera.
        Ja oikeesti, Mimmi rakastaa kaurapuuroa kaikkien lisukkeiden kanssa. Nokkamukiin 1dl maitoa, niin voi ottaa hörpyn silloin tällöin, jos haluaa.
        Mulle puolestaan uppoa nykyään kaurapuuro puolukkasurvoksen kanssa! =))
        trollikka

        ☝️! Puuron tuunaaminen on mulle pelkästään makrojen kasaamista. Riittää että saan nieleskeltyä sen mössön suhteellisen nopeasti 😂

        Vaikka viime aikoina en ole enää niin täysipainoisesti treenannut kuin aikaisemmin, suhde ruokaan ei ole kovin paljoa muuttunut. Mitä nyt kausittain vähän luiskahtaa lapasesta 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt aliarvio omia kykyjäsi. Muistaakseni mä sain sulta vihjeen kaurapuuron rikasttuttamiseen. Marjoilla, hedelmillä ja raejuustolla, toimii!
        Mä en reseptistä aluksi innostunut. Mutt mun Flikka kyllästyi kaurapuuroon
        sellaisenaan ja Faija oli sotkenut sen joukkoon banaani sosetta lusikattain sinne tänne.

        Koko lautasellinen upposi ja sitähän oli jokseenkin paljon. Mä aloin raastamaan tuoreita hedelmiä kuten persikkaa, päärynää ja banaania pieninä palasina... lopulta kokeilin raejuustoakin hedelmien kera.
        Ja oikeesti, Mimmi rakastaa kaurapuuroa kaikkien lisukkeiden kanssa. Nokkamukiin 1dl maitoa, niin voi ottaa hörpyn silloin tällöin, jos haluaa.
        Mulle puolestaan uppoa nykyään kaurapuuro puolukkasurvoksen kanssa! =))
        trollikka

        Hyvä että pikkulikalle maistuu 😊 Tuohan on terveellistäkin.

        xLiner


    • Anonyymi

      Joo, voin opettaa miehen tekemään stroganoffia, jos mies ei tosiaan kykene itse sitä reseptin kanssa opettelemaan.

    • Anonyymi

      Kyllä osaan strokanoffin tehdä ja paljon muutakin mistä miehet tykkää.

    • Tottakai osaan.
      Ja lisäksi paljon muutakin.
      Olen sisälukutaitoinen.

    • Stroganoffin teon jätän puolisolleni, tekee niin hyvää. Lupasikin tehdä huomenna hirvistroganoffia.

      Kummallakin on varmaan omat bravuurinsa, mitä tekee. Tosin kyllä se on mies, joka meillä enempi ruokaa laittaa.

    • Anonyymi

      Mjoo

      Kyseiseen mättöön eivät liity naiset millään muotoa. Naiset istuivat ranskalaisissa sifonkihybrideissään siemailemassa inport-teetä huvimajoillaan silloin, kun villisikaa raa’asti lahdattiin vaikeakulkuisessa metsämaastossa, missä mikä tahansa oksantynkä saattoi puhkaista jahdista villiintyneen silmän - tai että käpy nyt vain saattoi puraista arempaa jalkaa - plus kaikki muu paska.

      Kysymys on puhtaasti retorinen, sillä idea ensimmäisen padallisen jälkeen on se että tehkööt kutkin kuinka keitäkin huvittaa.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Kummallista

        Kummallista on se että taannoin minulle kaupattiin täällä kevyitä kesämekkoja, mutta nyttemmin moottorisahoja ja niihin sopivia kypäriä (radiokuulokkeilla).

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista

        Kummallista on se että taannoin minulle kaupattiin täällä kevyitä kesämekkoja, mutta nyttemmin moottorisahoja ja niihin sopivia kypäriä (radiokuulokkeilla).

        (hihitystä)

        (Test case)

        Yalla, yalla, habibi yalla!

        Katsotaan, sanoi komisario Palmu.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Test case)

        Yalla, yalla, habibi yalla!

        Katsotaan, sanoi komisario Palmu.

        (naurua)

        Mjoo

        Botti meni sekaisin. Yhä se työntää mulle tota peruutusroinaa - siivellä - että 020202 on hyvä juttu.

        Hyvä neuvo: Jos sulla on jotain kadonnut, unohda se.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Väärin aseteltu kysymys.

      - Sheena

    • Anonyymi

      En eikä haittaa, koska en ole ottamassa venäläistä miestä.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Haluisko Putinisti vielä voita leipänsä päälle.

    • Anonyymi

      Stroganoffia saa myös purkissa jos ruuanlaittotaidot eivät riitä miehen saalistukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe