Mistä näkee käykö puoliso netin treffipalstoilla tai facebookin deitti pastalla? Pyysin näyttämään sivuhistoria mutta mitään ei näkynyt. On enemmän netissä kuin minun kanssa.
Treggipalstallako
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kannattaa aluksi tarkastaa käyttämäsi lääkitys ja mahdolliset sivuvaikutukset kun ilmeisesti käytät lääkkeitä korvikealkoholien (Lasol, Masinol yms) kanssa. Usein sekakäyttö ilmenee harhaisina kirjoituksina joista ei normaali ihminen saa mitään selvää. Saattaa tosin epäselvä ulosantisi johtua myös kehitysvammasta joka olisi hyvä tutkituttaa lääkärissä.
- Anonyymi
Onko suositella jotain hyvää lääkettä? Tai ei taida olla, koska et kuulosta saaneen apua nykyisestäkään lääkkeestäsi. Harmi, joillekkin ei sitten tahdo löytyä mistään apua. Jos kysyisit terapiaan pääsyä, sanot että näin aluksi haluaisit käydä tiheään kun tilanteesi on niin vaikea. Joskus liikuntakin helpottaa, auttaa myös pudottamaan painoa. Alkoholista ja muista päihteistä pääaet myös helpommin eroon kun on jotain mielekästä tekemistä, liikuntaharrastuksen aloittaminen auttaa myös tuossa tavoitteessasi. Tsemppiä!!!!! 💕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713