Hauskin työmuistosi?

Anonyymi-ap

Itseäni nauratti, kun vuoden sairausloman jälkeen palasin töihini työkokeiluun.

Kouluttamani työkaverin piti koko ajan vahtia minua ja mitään en saanut tehdä yksin.

Päivät olivat 4 tuntisia ja eläkevakuutusyhtiö maksoi täyden työkyvyttömyys eläkkeen korotettuna 30%

Laskeskelin huvikseni, että tuntipalkaksi tuli 25€ nettona.

Lisäksi jos huokaisi syvään, niin puoli tehdasta ryntäsi paikalle kysymään tarvitsenko apua.🤣

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähiaikoina tapahtuneista jutuista hauskin on ehkä tapahtunut viime syksynä, kun kävimme pomon ja kahden kollegan kanssa tutustumassa Puolan toimipaikkoihin. - Tai no kolme meitä kollegoja oli, jos yksi ruotsalainenkin lasketaan.🙂
      Tulomatkalla Varsovassa pomo päätti, että me otetaan Uber-kyyti hotellille. Paikalle tuli niin pieni kottero, että kun pomo meni etupenkille ja me kolme taakse, niin vain yksi meistä mahtui istumaan turvavöihin takapenkin perälle saakka ja me pari reunoilla istuvaa roikuimme käsikahvoissa takapenkin etureunalla eikä mahduttu edes liikkumaan.
      Se oli itse asiassa tällaiselle pitkäkoipiselle tuskallinen taksimatka, mutta nauroimme katketaksemme ja niitä pomon meistä ottamia valokuvia on ollut hauska katsella jälkikäteen.😄

    • Anonyymi

      minulla oli sellainen muisto kun pomo tuli 300SE mersulla pihaqan että lähde ajamqan en uskaltanut, mutta kävimme kahjveilla sitten amerrikkqalqaiste3n bensiinimyymälässä :D

      Oli hyvä työnqantaja, ei lusmuillut aina maksoi käeisenä, setelit kouraan, likaise3e3n käteen :D

      • Anonyymi

        Jos kun olet pimeissä töissä ikäs olluna Eipä sun si suurta eläkettä ainakaan kannata odottaa


    • No mutta sehän on vaan hyvä juttu että on niin hyvä työilmapiiri että kollegasta välitetään ja ollaan huolissaan ja pidetään huolta. Jokapaikasta ei samaa todellakaan voisi sanoa. Itelle ei nyt heti äkkiseltään tuu tuollaista hauskaa ja huvittavaa työmuistoa mieleen. Tai no ehkä tää vois sellaisesta mennä. Tuolla paikassa missä siis nyt olen kuntouttavassa työtoiminnassa kahvilassa on myös eläimiä ja olin välillä niitäkin hoitamassa. Siellä oli kaksi kaksi kalkkunaa naaraita eikä niillä ollut kukkoa. Kun sitten useasti niiden karsinaa siivoilin ja ne samalla vapaana viipotti siinä kun touhuilin niin päättivät sitten vissiin että mä olen kukko. Juoksivat aina eteen kun siellä kävelin ja asettuivat maahan makaaman eivätkä suostuneet liikahtamaankaan. Jos kiersin ne tai astuin yli niin sama homma aina uudestaan. Lopulta jouduin sitten aina kantamaan ne takaisin karsinaansa.😄. Ainakin itse tulkitsin niin että mut kukoksi käsittivät. En tosin mikään expertti ole asiassa joten voin ihan hyvin olla väärässäkin.🙂.

    • Anonyymi

      Monta sinkkunaista työkavereina ja biletettiinkin yhdessä.

    • Anonyymi

      Kamalaa.. ei tule mitään oikeasti hauskaa mieleen töistä!

      Eipä kun, joskus aikoinaan kaverin kanssa tehtiin yrittäjinä pitkää päivää. Mitä väsyneempiä ja kypsempiä oltiin vallitseviin tilanteisiin, sitä hauskempaa meillä oli keskenämme. Jotkut toiset olisivat vastaavissa tilanteissa varmasti tapelleet verisesti. Eihän tuokaan hauska muisto ole, mutta hyvä muisto, tuollaisia on jokunen muukin 😊

      Joku narsistipomo tai -kollega on nolannut itsensä täysin, mutta ei sekään oikeasti ole hauskaa... Osoittaa vaan miten sairas työyhteisö on, jos tuollaisista saa hupia.

      Täytynee psyykata itseään, että näkisin niitä hyviä asioita töissä enemmän. Kuitenkin melkein joka päivä tulee naurettuakin ihan hyvillä mielin.

      xLiner

    • Anonyymi

      Koko tää viikko oli hauskaa. Varsinkin kun pomo tuli käymään ja piti kertoa sille viikon tapahtumat ja se pomo on ihan mahtava ja hauska. Sitten työkaverit on loistavia. Muutama "peräänhuutelukin" tapahtui ja nekin naurattaa. Sitä kun lähtee hymyillen liikkeelle, saa paljon iloa aikaan.

    • Pikkutyttönä elätin itseni sellaisen hampurilaisravintolan kuin Carrol's kassana.

      Oli asiakas joka halusi ylimääräistä suklaakastiketta jäätelöönsä ja minä kieltäydyin. Meillä oli se määrä mitä saimme laittaa ja sillä hyvä. Pari tuntia myöhemmin esimies tuli kysymään asiasta ja sanoin että kyllä minulla oli sellainen asiakas.

      Esimieheni siihen hymyillen "Sinua on varoitettu." Ja hän poistui.

      Jälkeenpäin kuulin, että tuo asiakas oli soittanut ja vaatinut minulle siitä kirjallista varoitusta.

      • Tuossa samaisessa työpaikassa kävi myös niin, että pesin ikkunoita ravintolan ulkopuolella, ja kuivatessani sitä valtavan kokoista ulkoikkunaa, peruutin suoraan pesuämpäriin ja pyllähdin sinne.

        Sisäpuolella ravintolassa olevat ratkesivat nauramaan minulle, enkä oikein osannut itsekään olla nauramatta tilanteelle.


      • Anonyymi

        Niin. Sinä olet paha ihminen, kun et anna ylimääräistä suklaakastiketta. Jopa äitisi ja lapsesi häpeävät sinua!

        Muistan kerran lauantaina, kun tytär oli pikkuinen. Kysyin kaupassa, että minkälaisen karamellin haluaisi.

        Hän halusi pätkis patukan. Okei, ei siinä mutta kovasti kysyin josko haluaisi enemmän.

        Ei halunnut ja jouduin salaa ostamaan itsellekin karkkipussin. 😁

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sinä olet paha ihminen, kun et anna ylimääräistä suklaakastiketta. Jopa äitisi ja lapsesi häpeävät sinua!

        Muistan kerran lauantaina, kun tytär oli pikkuinen. Kysyin kaupassa, että minkälaisen karamellin haluaisi.

        Hän halusi pätkis patukan. Okei, ei siinä mutta kovasti kysyin josko haluaisi enemmän.

        Ei halunnut ja jouduin salaa ostamaan itsellekin karkkipussin. 😁

        >simiti<

        Noinpa. Nimenomaan paha ihminen.

        Noissa hampurilaisravintoloissa kun katteet on ihan naurettavia, mitä siitä tulisikaan jos kaikki laittaisivat kaikille pikkuisen extraa.

        No mä olen siitä tiedetty ja tunnettu että teen mitä käsketään. Tulisi hyvä sotilas minusta.


    • Anonyymi

      JOO yritin kirjoittaa että, kun joo hassua jos näkee unissa seikkailemassa.
      näppäimistö huono.

    • Anonyymi

      Minulla on paljon hauskoja ja jänniä työmuistoja.. niitä ei voi kertoa täällä.

      - Sheena

      • Miksi ei?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Miksi ei?

        Ne on sisäpiirijuttuja, henkilökohtaisuuksia ja salaisuuksia.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on sisäpiirijuttuja, henkilökohtaisuuksia ja salaisuuksia.

        - Sheena

        Niin. Eihän sellaisia voi paljastaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Miksi ei?

        Sheena-täti tärkeilee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sheena-täti tärkeilee.

        On minullakin ollut tapahtumia joita en voi julkisesti kertoa. Jopa salassapitovelvollisuus yhdestä työnantajasta. Joten kyllä ymmärrän Sheenaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on sisäpiirijuttuja, henkilökohtaisuuksia ja salaisuuksia.

        - Sheena

        Saitko pilua?


    • Anonyymi

      e b nyhusta jyteb eu jyjaab rujikkujeaab utöb ujubö nyusta,


      MurrA uniaa seujjaukeem buussö ib tsupweerviunJJur RTRRLGgibnih H jUJJWm aukkiub buub rwjww nuwku nwbböp hi byjjynb hia a yyswb hJAB YBWA

    • Anonyymi

      tyttöplaneettaja avaruustytöt hyviä unia sitten jooh...

    • Anonyymi

      Sain joskus töissä hienon ohjeen joka on hyvin tekninen eikä välttämättä avaudu maallikoille mutta kerron sen kuitenkin: Lyhyen voi aina jatkaa mutta pitkä on pilalla.

      • Minäkin sain hyvän neuvon aikanaan..

        Mitä isompi leka, sen suurempi moka.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minäkin sain hyvän neuvon aikanaan..

        Mitä isompi leka, sen suurempi moka.

        Hah. Kerran robotti ei suostunut toimimaan. Minulla oli muutenkin hankala päivä yksityiselämässä.

        Otin 15Kg:n lekan käteeni ja hakkasin sen robotin. Ei se ryhtynyt toimimaan, mutta esimies takavarikoi lekan. 😁🤣

        Tehtaassa aikoinaan oli mukavaa, kun saattoi välillä riehua ja huutaa tuskaansa. Kukaan ei kuullut eikä välittänyt.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Kerran robotti ei suostunut toimimaan. Minulla oli muutenkin hankala päivä yksityiselämässä.

        Otin 15Kg:n lekan käteeni ja hakkasin sen robotin. Ei se ryhtynyt toimimaan, mutta esimies takavarikoi lekan. 😁🤣

        Tehtaassa aikoinaan oli mukavaa, kun saattoi välillä riehua ja huutaa tuskaansa. Kukaan ei kuullut eikä välittänyt.

        >simiti<

        Todistit oppini oikeaksi.

        Tuo juontuu mun koneistaja aikoihini. Äijillä kun oli ongelmatilanteissa ensimmäisenä mielessä se voiman käyttö.
        Useimmiten ongelma ratkesi kuitenkin tekniikalla. Pikkuisella kikkailulla ja osuvalla napautuksella.


    • Anonyymi

      Ei tämä hauska ole, mutta erikoisin työhön liittyvä tapahtuma. Olin työmatkalla UK:ssa ja paikallinen yhteistyökumppani oli huolehtinut meille yöpymiset, mikä oli poikkeuksellista, koska yleensä meidän oma matkatiimimme hoitaa nämä asiat. Meille oltiin varattu majoitus keskellä maaseutua, upeassa kartanossa. Miljöö oli henkeäsalpaavan kaunis, mutta kartano sisältä kuin Hohto-elokuvasta. Heti vastaanottoon mentyä tunnelma oli kuin jossain twinpeaksissa oudon vastaanottovirkailijan myötä.

      Sain huoneen ullakkokerroksesta, mutta huoneeni numeroa ei löytynyt käytävien opasteista, aivan kuin sitä ei olisi olemassakaan. Löysin sen lopulta harhailtuani pitkin käytäviä ja portaita niin, että suuntavaistoni oli aivan sekaisin. Huoneeni oli ainoa numeroitu huone koko ullakkokerroksessa, vaikka siellä oli muitakin huoneita. Meillä oli illallinen hotellin ravintolassa ja myöhästyin sieltä, koska en löytänyt huoneestani ravintolaan 😄 Lopulta löysin paikalle kierrettyäni ulkokautta. En kertaakaan onnistunut menemään huoneeseeni tai sieltä pois eksymättä, kaikki oli niin sokkeloista. Oli kuin talo olisi muuttanut muotoaan joka kerta astuessani huoneestani ulos. Kaiken kruunasi ihmeelliset äänet yöllä ja kollegan huoneesta löytynyt verinen pyyhe. Tunnelma oli kuin kauhuelokuvassa. No sai siellä sentään mukavan kuuman vaahtokylvyn otettua, vaikka kylvyssä ollessanikin vain mietin, että koskahan huuruisesta peilistä astuu joku murhanhimoinen hahmo kylppäriin 😂

    • Anonyymi

      pelottaa paljon jos näen unessa varsinkin
      joiswn kNAA awikkILWMa.OISWNOISWNAwikkILWMaa
      22:40 3.3.2023joain avaruuztyttöjä j

      • Anonyymi

        Hyvissä?


    • Anonyymi

      ” Lisäksi jos huokaisi syvään, niin puoli tehdasta ryntäsi paikalle kysymään tarvitsenko apua” minun kokemus elämästä on ihan vastaava sana vaan ja ei ongelmaa

    • Anonyymi

      vähän3hkä liikaakin sanot6u ett6ä joo minun luokse3 voi tulla tyttöjä nukkumaankin

    • Anonyymi

      JOOPQA joo sitten tulee jotain tyttöjä kylään niin heille pitää järjestää nukkumispaikkojakin..

    • Sanoin silloiselle venezuelalaiselle yrmylle pomolleni, ennen kuin ehdin purra kieleeni, että You know what, you and I share the same sense of humor. Pomo: really? Minä: yes, we have to, since you don’t have one..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1523
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1172
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1170
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      78
      1050
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      859
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      762
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      742
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      677
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      636
    Aihe